Πως προσθέτω ένα IMAP κανάλι;
Εφόσον έχετε ακολουθήσει τα βήματα στον οδηγό Πώς προσθέτω νέα εισερχόμενα κανάλια επικοινωνίας επιλέγονται IMAP θα δείτε την παρακάτω φόρμα:
Στο κανάλι IMAP θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία του email σας. Αν ο πάροχος που χρησιμοποιείτε είναι γνωστός, μόλις συμπληρώσετε το email σας, το σύστημα θα προσπαθήσει να συμπληρώσει αυτόματα όλες τις παραμέτρους εισερχόμενης / εξερχόμενης επικοινωνίας.
Εφόσον όλα έχουν συμπληρωθεί σωστά, το σύστημα την πρώτη φορά που η εφαρμογή θα συνδεθεί στο email σας θα ανακτήσει όλα τα αδιάβαστα email των τελευταίων 30 ημερών και θα δημιουργήσει αιτήματα γι' αυτά.
Από τη στιγμή εκείνη και μετά, η εφαρμογή διαβάζει τα email σας και δημιουργεί αυτόματα αιτήματα για αυτά.
Τα email δεν διαγράφονται από τον λογαριασμό σας αλλά μένουν στο e-mail σας ως διαβασμένα.
Δείτε επίσης στην κατηγορία αυτή
- Τι είναι τα αιτήματα
- Διαχείριση αιτήματος
- Απάντηση ενός αιτήματος
- Προώθηση ενός μηνύματος
- Πως μπαίνουν οι απαντήσεις στα αιτήματα;
- Πώς αναθέτω ένα αίτημα;
- Κατάσταση αιτήματος
- Μπορώ να προσθέσω εργασίες από τα αιτήματα;
- Ένωση αιτημάτων
- Διάσπαση ενός αιτήματος
- Επισυναπτόμενα αρχεία
- Μπορώ να αντιγράψω όλα τα αρχεία ενός μηνύματος σε μία εργασία;
- Τι κανάλια επικοινωνίας μπορώ να δημιουργήσω;
- Πώς προσθέτω νέα εισερχόμενα κανάλια επικοινωνίας;
- Πως προσθέτω ένα Mail κανάλι;