Τι είναι τα αιτήματα
Πολλές φορές μια επιχείρηση καταλήγει να χρησιμοποιεί κεντρικά μια e-mail διεύθυνση (info@..., ή sales@... κλπ) στην οποία έχουν πρόσβαση πολλοί άνθρωποι ταυτόχρονα. Το e-mail όμως ως μέσο δεν έχει σχεδιαστεί για την σωστή εταιρική επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών από ένα οργανισμό, και ως εκ τουτου δεν επιτρέπει εύκολα την συννενόηση μεταξύ των εμπλεκομένων σχετικά με το ποιός πρέπει να απαντήσει, αν απάντησε κλπ.
Τα αιτήματα του Forin Workspace προσφέρουν έναν εναλλακτικό τρόπο διαχείρισης όλης της εισερχόμενης αλληλογραφίας της επιχείρησης σας κεντρικά.
Δημιουργώντας κανάλια επικοινωνίας στο Workspace σας μπορείτε να λαμβάνετε όλα τα εισερχόμενα μηνύματά σας.
Κάθε μία εισερχόμενη επικοινωνία δημιουργεί ένα καινούργιο αίτημα στην εφαρμογή, το οποίο στη συνέχεια μπορείτε να το διαχειριστείτε κεντρικά και:
- να απαντήσετε μέσα από την εφαρμογή ώστε όλο το ιστορικό της αλληλογραφίας να είναι αποθηκευμένο και διαθέσιμο σε όλους τους εμπλεκόμενους
- να προσθέσετε σημειώσεις μέσα στις αλληλογραφίες σας για την προσωπική σας οργάνωση
- να αναθέσετε ένα αίτημα στον κατάλληλο συνεργάτη ώστε να το διεκπεραιώσει
- να κρατήσετε όλη την επικοινωνία των πελατών σας οργανωμένα κάτω από κάθε πελάτη ώστε να μην χρειάζεται να ψάχνετε μέσα σε μηνύματα.
Δείτε επίσης στην κατηγορία αυτή
- Διαχείριση αιτήματος
- Απάντηση ενός αιτήματος
- Προώθηση ενός μηνύματος
- Πως μπαίνουν οι απαντήσεις στα αιτήματα;
- Πώς αναθέτω ένα αίτημα;
- Κατάσταση αιτήματος
- Μπορώ να προσθέσω εργασίες από τα αιτήματα;
- Ένωση αιτημάτων
- Διάσπαση ενός αιτήματος
- Επισυναπτόμενα αρχεία
- Μπορώ να αντιγράψω όλα τα αρχεία ενός μηνύματος σε μία εργασία;
- Τι κανάλια επικοινωνίας μπορώ να δημιουργήσω;
- Πώς προσθέτω νέα εισερχόμενα κανάλια επικοινωνίας;
- Πως προσθέτω ένα Mail κανάλι;
- Πως προσθέτω ένα IMAP κανάλι;