Κατάσταση αιτήματος
Ένα αίτημα έχει καταστάσεις που προσδιορίζουν το σημείο στο οποίο βρίσκεται.
Οι διαθέσιμες καταστάσεις σε κάθε αρχική εγκατάσταση του Forin Workspace είναι:
- Ανοιχτή
- Σε εκκρεμότητα
- Ολοκληρώθηκε
- Αναμονή από πελάτη
- Αναμονή από άλλο
- Κλεισμένη
- Spam
Όταν αλλάζει η κατάσταση ενός αιτήματος δημιουργείται από το σύστημα μια ειδοποίηση προς τους εμπλεκόμενους ώστε να γνωρίζουν όλοι τι έχει συμβεί.
Οι καταστάσεις μπορούν να τροποποιηθούν σε κάθε workspace ώστε να εκφράζουν καλύτερα τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Επικοινωνήστε μαζί μας αν θέλετε να αλλαχθούν οι καταστάσεις του Workspace σας.
Όταν ένα αίτημα χαρακτηριστεί ως spam, οι επαφές που έχουν σχέση με αυτό το αίτημα διαγράφονται.
Δείτε επίσης στην κατηγορία αυτή
- Τι είναι τα αιτήματα
- Διαχείριση αιτήματος
- Απάντηση ενός αιτήματος
- Προώθηση ενός μηνύματος
- Πως μπαίνουν οι απαντήσεις στα αιτήματα;
- Πώς αναθέτω ένα αίτημα;
- Μπορώ να προσθέσω εργασίες από τα αιτήματα;
- Ένωση αιτημάτων
- Διάσπαση ενός αιτήματος
- Επισυναπτόμενα αρχεία
- Μπορώ να αντιγράψω όλα τα αρχεία ενός μηνύματος σε μία εργασία;
- Τι κανάλια επικοινωνίας μπορώ να δημιουργήσω;
- Πώς προσθέτω νέα εισερχόμενα κανάλια επικοινωνίας;
- Πως προσθέτω ένα Mail κανάλι;
- Πως προσθέτω ένα IMAP κανάλι;