Διαχείριση Πελατών

Συγκεντρώστε όλη την απαραίτητη πληροφορία ανά πελάτη!

Δωρεάν δοκιμή!
Η Διαχείριση Πελατών, είναι η λύση που δίνει το Forin Workspaces στις επιχειρήσεις που δυσκολεύονται με
             το κομμάτι της διαχείρισης και οργάνωσης του πελατολογίου τους.

Πόσο συχνά ξεχνάτε μία προθεσμία αίτησης ή υποβολής εγγράφων των πελατών σας ή ψάχνετε αγωνιωδώς στα emails για τα στοιχεία κάποιου πελάτη; Το Forin Workspaces, δίνει λύση στο κομμάτι της Διαχείρισης Πελατών, με εργαλεία που σας βοηθούν να συγκεντρώσετε στοιχεία για τον κάθε πελάτη, να ενημερώσετε το πελατολόγιο με νέες επαφές και ν’ ανακτήσετε στοιχεία για τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.

Τι είναι η Διαχείριση Πελατών;

Η Διαχείριση Πελατών, είναι η λύση που δίνει το Forin Workspaces στις επιχειρήσεις που δυσκολεύονται με το κομμάτι της διαχείρισης και οργάνωσης του πελατολογίου τους.

Αυτόματη άντληση δεδομένων από Taxis, ΕΦΚΑ κλπ

Ειδικά εργαλεία επιτρέπουν την αυτόματη προσθήκη των πελατών σας, την αποθήκευση των στοιχείων τους και τη συγκέντρωση όλων των σχετικών πληροφοριών τους σε ένα σημείο!

Τα εργαλεία αυτά, δεν σταματούν εδώ. Προσθέστε τις φορολογικές υποχρεώσεις του κάθε πελάτη στο ημερολόγιο, στις ημερομηνίες που λήγει η προθεσμία τους. Αντλήστε στοιχεία των πελατών σας αυτόματα από διάφορους φορείς.

Γιατί την χρειάζεστε;

Είτε απασχολήστε σε ένα μικρό γραφείο είτε σε ένα μεγάλο, η διαχείριση του πελατολογίου απαιτεί τον περισσότερο χρόνο και μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά στην εξέλιξη της επιχείρησης.

Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία Διαχείρισης Πελατών, για να οργανώσετε και ν’ αναθέσετε τις εργασίες που σας αναθέτουν στο κατάλληλο μέλος της ομάδας. Συγκεντρώστε τα στοιχεία και την επικοινωνία με τους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα χάσετε πελάτες που ζητούν τις υπηρεσίες σας ενώ παράλληλα θα μπορείτε να προσφέρετε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

Συγκεντρώστε όλες τις εργασίες ανά πελάτη, δείτε ότι χρειάζεστε άμεσα και γρήγορα

Τέσσερις λόγοι για να χρησιμοποιήσετε το CRM του forin.gr Workspaces

Καταγραφή όλων των Πελατών

Οι πελάτες, που σας αποστέλλουν αιτήματα και δεν είναι καταχωρημένοι στο σύστημα, προστίθενται αυτόματα στις επαφές σας και υπάρχει η επιλογή να συνδέσετε τα στοιχεία της επαφής με έναν πελάτη σας.

Συγκέντρωση πληροφορίας

Συγκεντρώστε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τους πελάτες σας και ανατρέξτε οποιαδήποτε στιγμή, για να ενημερωθείτε για την κατάσταση και την πορεία των εργασιών τους.

Άντληση δεδομένων και υποχρεώσεων από φορείς

Αντλήστε αυτόματα δεδομένα από φορείς του δημοσίου (Taxis, ΕΦΚΑ) όπως ταυτότητες οφειλών και δόσεων χωρίς να χρειάζεται να συνδεέεστε στο κάθε φορέα εσείς. Η αυτόματη άντληση τους, μειώνει τον κίνδυνο λάθους και δημιουργεί χρόνο για τη διεκπεραίωση άλλων εκκρεμοτήτων.

Γρήγορη ενημέρωση των πελατών σας

Στείλτε μαζικά ειδοποιήσεις στους πελάτες σας. Ενημερώστε τους αυτόματα στο email τους ότι η εργασία τους έχει ολοκληρωθεί και ζητήστε άμεσα την πληρωμή σας. Σταματήστε να στέλνετε ένα ένα email στους πελάτες σας και κερδίστε πίσω το χρόνο που έχετε τόσο ανάγκη.

Αποκτήστε πρόσβαση τώρα

Επιλέξτε τον αριθμό των χρηστών

Δωρεάν

1 χρήστης με κάθε συνδρομή στο Forin.gr Premium

Επιλογή
12
το μήνα
με μηνιαία χρέωση
Επιλογή
Για συνδρομές που αφορούν σε περισσότερους από 10 χρήστες ή ειδικές συμφωνίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 3387566 ή στο support@forin.gr. Η προσφορά για τους συνδρομητές του forin.gr για ένα χρήστη δωρεάν αφορά μόνο τον πρώτο χρόνο της συνδρομής.