Λαμβάνετε καθημερινά emails και δεν προλαβαίνετε ν’ απαντήσετε; Ψάχνετε επί ώρες, να βρείτε το ιστορικό τους στα Απεσταλμένα μηνύματα; Χάνετε προθεσμίες από τον υπερβολικό φόρτο εργασίας;
Μέσα από το Forin Workspaces, έχετε τη δυνατότητα να στέλνετε αυτόματες απαντήσεις σε όλα τα emails που δέχεστε, να κάνετε απευθείας ανάθεση του αιτήματος στον κατάλληλο συνεργάτη και να παρακολουθείτε την πορεία τους. Μαρκάρετε τα αιτήματα σύμφωνα με την καταληκτική ημερομηνία διεκπεραίωσής τους και απαλλαγείτε από το φόβο ότι θα ξεχάσετε κάτι.
Τι είναι η Εξυπηρέτηση πελατών;
Η Εξυπηρέτηση πελατών, είναι η λύση που ψάχνετε στον καταιγισμό emails που δέχεστε καθημερινά στην επιχείρηση σας.
Συγκεκριμένα, κάθε φορά που δέχεστε ένα email από πελάτη, δημιουργείται αυτόματα ένα νέο αίτημα, το οποίο μπορείτε να το αναθέσετε εύκολα, στον κατάλληλο συνεργάτη, να το κατηγοριοποιήσετε σύμφωνα με το περιεχόμενό του και να ορίσετε την προτεραιότητά του.
Εκμεταλλευτείτε ακόμη, τη δυνατότητα που σας δίνετε να αποστέλλετε αυτόματες απαντήσεις και να κερδίζετε χρόνο στην καθημερινότητα σας!
Τι σας προσφέρει η Εξυπηρέτηση πελατών;
Με το Forin Workspaces, συγκεντρώνετε όλα τα αιτήματα των πελατών, σε ένα μέρος. Με απλά βήματα, μπορείτε ν’ ανατρέξετε στην εισερχόμενη αλληλογραφία της επιχείρησης σας και να δείτε τι υπάρχει σε εκκρεμότητα.
Μέσω της εφαρμογής, μπορείτε να κάνετε απευθείας ανάθεση των αιτημάτων, στους συνεργάτες σας. Έτσι, βελτιώνεται ο καταμερισμός των εργασιών κι εσείς γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή, το συνεργάτη που είναι υπεύθυνος για το κάθε αίτημα.
Υποστηρίξτε τους πελάτες σας εύκολα και γρήγορα.
Άμεση Ανάθεση
Αναθέστε εύκολα το αίτημα και τις δευτερεύουσες εργασίες του στον κατάλληλο συνεργάτη. Ορίστε προθεσμία διεκπεραίωσης του αιτήματος. Βελτιώστε τον καταμερισμό της εργασίας.
Παρακολούθηση Αιτήματος
Δείτε στο ημερολόγιο τα αιτήματα και τις προθεσμίες τους. Ελέγξτε την επικοινωνία με τους πελάτες. Διαπιστώστε, εάν υπάρχουν εκκρεμότητες από τη δική τους μεριά ή από τη δική σας.
Σχόλια για τους Συνεργάτες
Αφήστε σχόλια στους συνεργάτες σας για αιτήματα που είναι επαναλαμβανόμενα ή χρήζουν ειδικής μεταχείρισης. Τα σχόλια, εμφανίζονται αποκλειστικά μόνο στους συνεργάτες σας.
Αυτόματες Απαντήσεις
Μπορεί οι πελάτες να μην έχουν ωράριο, εσείς όμως έχετε. Διευκολύνετε την επικοινωνία μαζί τους, με την αποστολή αυτόματων απαντήσεων. Εξετάστε τα αιτήματα, όταν θα είστε διαθέσιμοι!