Πώς αναθέτω ένα αίτημα;
Για να μπορέσετε να οργανώσετε στο μεγαλύτερο βαθμό την επιχείρησή σας θα πρέπει να μπορείτε να αναθέσετε τα αιτήματά σας στον αρμόδιο συνεργάτη για τη διεκπεραίωσή τους.
Μπορείτε να αναθέσετε ένα αίτημα σε έναν συνεργάτη σας εύκολα και γρήγορα ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
1. Επιλέξτε το αίτημα.
2. Από το μενού στα δεξιά πατήστε στην επιλογή Ανάθεση σε και επιλέξτε το όνομα του συνεργάτη στον οποίο θέλετε να αναθέσετε το συγκεκριμένο αίτημα.
3. Πατήστε την επιλογή Αποθήκευση για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία ανάθεσης του αιτήματος.
Σημείωση: Με το που ολοκληρώσετε τη διαδικασία ανάθεσης αιτήματος σε έναν συνεργάτη σας, ο χρήστης (συνεργάτης σας στον οποίο αναθέσατε το αίτημα) θα λάβει μία ειδοποίηση την οποία μπορεί να δει πατώντας το σχετικό εικονίδιο (καμπανάκι) που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη, δίπλα από το όνομα του.
Δείτε επίσης στην κατηγορία αυτή
- Τι είναι τα αιτήματα
- Διαχείριση αιτήματος
- Απάντηση ενός αιτήματος
- Προώθηση ενός μηνύματος
- Πως μπαίνουν οι απαντήσεις στα αιτήματα;
- Κατάσταση αιτήματος
- Μπορώ να προσθέσω εργασίες από τα αιτήματα;
- Ένωση αιτημάτων
- Διάσπαση ενός αιτήματος
- Επισυναπτόμενα αρχεία
- Μπορώ να αντιγράψω όλα τα αρχεία ενός μηνύματος σε μία εργασία;
- Τι κανάλια επικοινωνίας μπορώ να δημιουργήσω;
- Πώς προσθέτω νέα εισερχόμενα κανάλια επικοινωνίας;
- Πως προσθέτω ένα Mail κανάλι;
- Πως προσθέτω ένα IMAP κανάλι;