ΕΒΕΘ 2η διαδικτυακή εσπερίδα για τη στρατηγική διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού
ΕΒΕΘ
5 Μαΐου 2022
Δελτίο Τύπου
2η Διαδικτυακή Εσπερίδα για τη Στρατηγική Διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού (Branding-τυποποίηση-πιστοποίηση-labeling) στις11 Μαϊου 2022
To branding, η τυποποίηση, η πιστοποίηση και το labeling ως μέρος της στρατηγικής διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού είναι το αντικείμενο της 2ης διαδικτυακής εσπερίδας, που διοργανώνει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, στις 11 Μαΐου 2022 και ώρες 18.00-19.30.
Η σχετική εκδήλωση είναι ενταγμένη στο πλαίσιο διοργάνωσης σειράς εσπερίδων προώθησης εξαγωγών με το γενικότερο τίτλο: “Oι Εξαγωγές: από το Α ως το Ω”.
Για το πρόγραμμα της εκδήλωσης και τη δήλωση της δωρεάν συμμετοχής επιχειρήσεων πατήστε εδώ.
Πληροφορίες για τις επόμενες εσπερίδες «Oι Εξαγωγές: από το Α ως το Ω», μπορείτε να βρείτε εδώ.
Πληροφορίες: Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Τύπου και Εκδόσεων του ΕΒΕΘ, τηλ. 2310-370132 και e-mail: publicrelations@ebeth.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!