Κ.Υ.Α. 408/2017 Μεταφορά και κατανομή των αρμοδιοτήτων του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 στη Διεύθυνση Οικονομικών Υποθέσεων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και μετονομασία Τμημάτων της Διεύθυνσης αυτής.
Αριθμ. απόφ. 408
ΦΕΚ B 182 - 27.01.2017
Μεταφορά και κατανομή των αρμοδιοτήτων του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 στη Διεύθυνση Οικονομικών Υποθέσεων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και μετονομασία Τμημάτων της Διεύθυνσης αυτής.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ -
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α) Του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (Α' 143), όπως αυτό προστέθηκε με την παρ. 24 του άρθρου 10 του ν. 4337/2015 «Μέτρα για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων» (Α' 129),τροποποιήθηκε με την παρ. 6 του άρθρου ένατου του ν. 4393/2016 «Κύρωση της Προγραμματικής Συμφωνίας [...] και άλλες διατάξεις» (Α' 106) και συμπληρώθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 58 του ν. 4438/2016 (Α'220),
β) του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005» (Α' 98),
γ) του ν. 3086/2002 (Α' 324) περί Οργανισμού του Ν.Σ.Κ., σε συνδυασμό με το π.δ. 238/2003 (Α' 214),
δ) του π.δ. 73/2015 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α΄116),
ε) του π.δ. 123/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων» (ΦΕΚ Α' 208),
στ) του π.δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α' 210).
2. Την αριθ. Υ29/8-10-2015 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών Γεώργιο Χουλιαράκη (ΦΕΚ Β'2168)
3. Την αριθ. 2/16570/0026/13.5.2016 κοινή υπουργική απόφαση «Καθορισμός διαδικασίας και εξειδίκευση μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου/Ειδικό Λογιστήριο στις Οικονομικές Υπηρεσίες των Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης» (ΑΔΑ: 6ΡΩΣΗ-ΞΝΛ, ΦΕΚ 1381/τ.Β΄/17.5.2016).
4. α) Την αριθ. 2/51290/0026/2.6.2016 εγκύκλιο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους με θέμα την παροχή οδηγιών επί της ανωτέρω απόφασης (ΑΔΑ: 9637Η-ΩΛΦ).
β) Την αριθ. 2/77786/0026/26.9.2016 εγκύκλιο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους με θέμα «Αναδιοργάνωση των Γενικών Διευθύνσεων Οικονομικών Υπηρεσιών» (ΑΔΑ: 6ΞΓΑΗ-ΦΒΑ).
5. Την ανάγκη αποτελεσματικής λειτουργίας του συστήματος διαχείρισης και ελέγχου δαπανών από 1.1.2017.
6. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
Μεταφέρουμε τις αρμοδιότητες, της παραγράφου 1 του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014, όπως εξειδικεύονται στο άρθρο 1 της υπ' αριθμ. 2/16570/0026/13-5-2016 κοινής απόφασης του Υπουργού Οικονομικών και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, στη Διεύθυνση Οικονομικών Υποθέσεων του Φορέα 23/630 (Νομικό Συμβούλιο του Κράτους) τις κατανέμουμε μεταξύ των Τμημάτων της και μετονομάζουμε Τμήματα της, ως εξής: Α. Το Τμήμα Προϋπολογισμού, Προμηθειών και Συντήρησης της Διεύθυνσης Οικονομικών Υποθέσεων του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους μετονομάζεται σε Τμήμα Προϋπολογισμού, Δημοσιονομικών Αναφορών, Συμβάσεων, Προμηθειών και Συντήρησης και ασκεί, πλέον των αναφερομένων στο άρθρο 5 παρ. 2 του π.δ. 238/2003, τις εξής αρμοδιότητες:
1. Σύνταξη του προϋπολογισμού του Φορέα (Ε.Φ. 23630) για κάθε οικονομικό έτος με κατανομή των εγγεγραμμένων πιστώσεων ανά μείζονα κατηγορία και ανά ΚΑΕ, και επίσης σύνταξη του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Στρατηγικής (ΜΠΔΣ) τετραετούς διάρκειας, φροντίζοντας για την πιστή εκτέλεση τους στο πλαίσιο των ορίων του ακολουθούμενου δημοσιονομικού προγράμματος σταθεροποίησης.
2. Εκπόνηση σχεδίων αναδιαμόρφωσης των εγγεγραμμένων πιστώσεων και αύξησης των ποσοστών διάθεσης των πιστώσεων των ΚΑΕ, σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας και τις κείμενες διατάξεις.
3. Κατάρτιση των σχεδίων απόφασης για τις πολυετείς αναλήψεις υποχρεώσεων του Φορέα για θέματα νέων συμβάσεων μισθώσεων ή άλλων συμβάσεων που εκτείνονται ημερολογιακά πέραν του προϋπολογισμού του έτους, μετά από τεκμηριωμένα αιτήματα που υποβάλλονται από το διατάκτη.
4. Κατάρτιση πινάκων εκκρεμών-απλήρωτων και ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων, μέσω των στοιχείων που επεξεργάζεται από το Μητρώο Δεσμεύσεων, τους οποίους διαβιβάζει για έλεγχο στη Διεύθυνση Προϋπολογισμού & Δημοσιονομικών Αναφορών της Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών και τους υποβάλλει στη συνέχεια στο portal του Υπουργείου Οικονομικών σε μηνιαία βάση.
5. Κατάρτιση έκθεσης τεκμηρίωσης για την εξέλιξη των απλήρωτων και ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων
του προϋπολογισμού του Φορέα σε μηνιαία βάση, την οποία υποβάλλει στη Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών της Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών.
6. Κατάρτιση πινάκων στοχοθεσίας δαπανών καθώς επίσης και έκθεσης τεκμηρίωσης αποκλίσεων του προϋπολογισμού του Φορέα σε τριμηνιαία βάση, τα οποία υποβάλλει στη Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών της Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών.
7. Κατάρτιση και υποβολή πινάκων πληρωτέων υποχρεώσεων του Φορέα σε τριμηνιαία βάση στη Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών της Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών, προκειμένου να τους προωθήσει στην ΕΛΣΤΑΤ. για τον υπολογισμό του δημόσιου χρέους και του δημοσιονομικού αποτελέσματος.
8. Εκτίμηση και σύνταξη προβλέψεων δαπανών σε μηνιαία βάση για προσδιορισμό ορίου πληρωμής ανά κατηγορία δαπάνης, που υποβάλλονται προς το Τμήμα Εκκαθάρισης Αποδοχών και Πληρωμών για καταχώρηση.
9. Σύνταξη και υποβολή πίνακα με τη μηνιαία δαπάνη μισθοδοσίας και τον αριθμό των Μελών του Ν.Σ.Κ., που υπάγονται στα ειδικά μισθολόγια, στη Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών της Γ.Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών.
10. Μέριμνα για την κατάρτιση όλων των συμβάσεων, που αφορούν παροχή υπηρεσιών και την προμήθεια υλικών, μετά την υποβολή τεκμηριωμένου αιτήματος από το διατάκτη. Καταχώρηση των συμβάσεων στη «Διαύγεια» και στο κεντρικό ηλεκτρονικό μητρώο δημοσίων συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις κείμενες διατάξεις.
11. Επεξεργασία των στοιχείων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και τελών μέσω του ΕΣΥΠ.
12. Μέριμνα για την απογραφή των παγίων υλικών της Υπηρεσίας και επιμέλεια θεμάτων ανακύκλωσης ή απόσυρσης οποιουδήποτε υλικού.
13. Ορθολογική αξιοποίηση των πόρων του Φορέα βάσει των γενικών αρχών και κανόνων για τη δημοσιονομική διαχείριση του ν. 4270/2014.
Β. Το Τμήμα Μισθοδοσίας Προσωπικού της Διεύθυνσης Οικονομικών Υποθέσεων του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους μετονομάζεται σε Τμήμα Εκκαθάρισης Αποδοχών και Πληρωμών και ασκεί, πλέον των αναφερομένων στο άρθρο 5 παρ. 3 του π.δ. 238/2003, τις εξής αρμοδιότητες:
1. Κατάρτιση του σχεδίου απόφασης ανάληψης υποχρεώσεων για δαπάνες αρμοδιότητας του, κατόπιν τεκμηριωμένου αιτήματος του διατάκτη και καταχώρηση των αναλαμβανόμενων δεσμεύσεων στα οικεία λογιστικά βιβλία και στο Μητρώο Δεσμεύσεων, σύμφωνα με τις διατάξεις του περί ανάληψης υποχρεώσεων από τους διατάκτες προεδρικού διατάγματος (π.δ. 80/2016). Ανάκληση των δεσμευμένων αναλήψεων υποχρεώσεων (τακτικών και επιτροπικών), οι οποίες για οποιονδήποτε λόγο δεν χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους. Ανάρτηση όλων των προαναφερομένων στη «Διαύγεια».
2. Έλεγχος τήρησης των περί ανάληψης υποχρεώσεων διατάξεων και παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων, για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης.
3. Σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3δ του άρθρου 66 του Ν. 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υποχρεώσεων από τους διατάκτες προεδρικού διατάγματος (π.δ. 80/2016).
4. Έλεγχος και εκκαθάριση των δαπανών αρμοδιότητας του Τμήματος με βάση τα πλήρη και νόμιμα δικαιολογητικά αυτών.
5. Έκδοση τίτλου για την πληρωμή δαπανών, σε συνεργασία με την Ενιαία Αρχή Πληρωμών, μέσα στα καθοριζόμενα κατά μήνα όρια πληρωμών και εντός των προβλεπομένων προθεσμιών από το ενωσιακό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο.
6. Σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατακτη κατά τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας και κανονικότητας των δαπανών και υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Γ.Λ. Κράτους), σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 26 του ν. 4270/2014.
7. Σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Υπηρεσία προκειμένου να κινηθεί η προβλεπόμενη από τις κείμενες διατάξεις διαδικασία του επιτόπου ελέγχου.
8. Τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής για δαπάνες αρμοδιότητας του Τμήματος.
9. Εισήγηση αρμοδίως για καταλογισμό δημοσίου υπολόγου, καθώς και λαβόντα αχρεώστητης καταβολής.
10. Τήρηση του Μητρώου Δεσμεύσεων Τακτικού Προϋπολογισμού για δαπάνες αρμοδιότητας του Τμήματος.
11. Παροχή απόψεων στα Δικαστήρια, εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων και κοινοποίηση στην αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) των δικαστικών αποφάσεων αυτών από τις οποίες προκύπτει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του φορέα για δαπάνες αρμοδιότητας του Τμήματος.
12. Μέριμνα για την αποτροπή συσσώρευσης οφειλών.
13. Τήρηση μητρώου πάσης φύσεως προσωπικού του οικείου Φορέα.
14. Παροχή βεβαίωσης επί των πράξεων διορισμών, εντάξεων, μετατάξεων, αποσπάσεων και προαγωγών του προσωπικού κάθε κατηγορίας του Φορέα, για την ύπαρξη σχετικών προβλέψεων στον προϋπολογισμό του.
15. Παροχή στοιχείων, βεβαιώσεων και οδηγιών αναφορικά με αποδοχές, πρόσθετες αμοιβές, αποζημιώσεις, κρατήσεις κ.λπ., για το πάσης φύσεως προσωπικό του Φορέα.
16. Παροχή στοιχείων επί θεμάτων που αφορούν στο Τμήμα.
17. Παραγωγή στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Δημοσιονομικής Πολιτικής (ΟΠΣΔΠ) ηλεκτρονικών εντολών μεταφοράς και πίστωσης λογαριασμού προς την Τράπεζα της Ελλάδος για την εξόφληση των εκδιδόμενων χρηματικών ενταλμάτων με πίστωση των τραπεζικών λογαριασμών των δικαιούχων και την απόδοση των διενεργούμενων κρατήσεων υπέρ τρίτων σε αυτούς
18. Μέριμνα για τη διενέργεια συμψηφισμών και απόδοση στο Δημόσιο και στα οικεία ασφαλιστικά ταμεία των οφειλών των δικαιούχων που αναγράφονται στις σχετικές βεβαιώσεις φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών.
19. Ενημέρωση των δικαιούχων και των φορέων για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων και την πληρωμή των δικαιούχων.
20. Καταχώρηση στοιχείων και τήρηση των Μητρώων Κατασχέσεων και Εκχωρήσεων.
21. Παρακολούθηση του βιβλίου υπολόγων και εισήγηση στον ΠΟΥ/ΓΔΟΥ για την έκδοση εντολών προς τους οικείους εκκαθαριστές αποδοχών για την επίσχεση των αποδοχών δημοσίων υπολόγων, που καθυστερούν την απόδοση λογαριασμού, καθώς και εισήγηση στον αρμόδιο Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τον καταλογισμό του υπερήμερου υπολόγου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
22. Συγκέντρωση δεδομένων από το Μητρώο Δεσμεύσεων και υποβολή σχετικών αναφορών στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Δημοσιονομικών Αναφορών, Συμβάσεων, Προμηθειών και Συντήρησης.
23. Καταχώρηση στο ΟΠΣΔΠ των αποφάσεων μεταβολών εκτελούμενου προϋπολογισμού που αφορούν ανακατανομές πιστώσεων εντός της ίδιας μείζονος κατηγορίας του ιδίου ειδικού Φορέα ή μεταξύ διαφορετικών ειδικών Φορέων.
24. Ενημέρωση με ηλεκτρονικό αρχείο μετά το τέλος του οικονομικού έτους της εφαρμογής της ΓΓΠΣ με τα σχετικά στοιχεία των δικαιούχων επιτηδευματιών και ελεύθερων επαγγελματιών, που αφορούν τις πληρωμές του Φορέα προς αυτούς και τους παρακρατηθέντες φόρους.
Γ. Το Τμήμα Εκκαθάρισης Αμοιβών της Διεύθυνσης Οικονομικών Υποθέσεων του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους μετονομάζεται σε Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης και ασκεί, πλέον των αναφερομένων στο άρθρο 5 παρ. 4 του π.δ. 238/2003, τις εξής αρμοδιότητες για όλες τις δαπάνες του ΝΣΚ πλην αυτών που ανήκουν στην αρμοδιότητα του Τμήματος Εκκαθάρισης Αποδοχών και Πληρωμών:
1. Κατάρτιση του σχεδίου απόφασης ανάληψης υποχρεώσεων, κατόπιν τεκμηριωμένου αιτήματος του διατάκτη και καταχώρηση των αναλαμβανόμενων δεσμεύσεων στα οικεία λογιστικά βιβλία και στο Μητρώο Δεσμεύσεων. Ανάκληση των δεσμευμένων αναλήψεων υποχρεώσεων (τακτικών και επιτροπικών), οι οποίες για οποιονδήποτε λόγο δεν χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους. Ανάρτηση όλων των προαναφερομένων στη «Διαύγεια».
2. Έλεγχος τήρησης των περί ανάληψης υποχρεώσεων διατάξεων και παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων, για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης.
3. Σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3δ του άρθρου 66 του ν. 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υποχρεώσεων από τους διατάκτες προεδρικού διατάγματος (π.δ. 80/2016).
4. Έλεγχος και εκκαθάριση δαπανών με βάση τα πλήρη και νόμιμα δικαιολογητικά αυτών.
5. Έκδοση τίτλου για την πληρωμή των δαπανών, μέσα στα καθοριζόμενα κατά μήνα όρια πληρωμών και εντός των προβλεπομένων προθεσμιών από το ενωσιακό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο.
6. Σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη ως προς τη νομιμότητα και κανονικότητα των εκκαθαριζόμενων δαπανών και υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στην αρμόδια Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Γ.Λ. Κράτους), σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 26 του ν. 4270/2014.
7. Σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Υπηρεσία προκειμένου να κινηθεί η προβλεπόμενη από τις κείμενες διατάξεις διαδικασία του επιτόπου ελέγχου.
8. Τήρηση του Μητρώου Δεσμεύσεων Τακτικού Προϋπολογισμού.
9. Έκδοση και τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής.
10. Εισήγηση αρμοδίως για καταλογισμό δημόσιου υπολόγου, καθώς και λαβόντα αχρεώστητης πληρωμής.
11. Παροχή απόψεων στα Δικαστήρια, εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων και κοινοποίηση στην αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) των δικαστικών αποφάσεων αυτών από τις οποίες προκύπτει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του φορέα.
12. Μέριμνα για την αποτροπή συσσώρευσης οφειλών.
13. Τήρηση των λογιστικών βιβλίων που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις.
14. Τήρηση Μητρώου Δεσμεύσεων Προγράμματος
Δημόσιων Επενδύσεων.
15. Συγκέντρωση δεδομένων από το Μητρώο Δεσμεύσεων και υποβολή σχετικών αναφορών στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Δημοσιονομικών Αναφορών, Συμβάσεων, Προμηθειών και Συντήρησης.
16. Καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και τήρηση του μητρώου αυτών.
17.Έκδοση επιτροπικών ενταλμάτων για τη μεταβίβαση πιστώσεων στους δευτερεύοντες διατάκτες.
18. Παρακολούθηση μηνιαίως σε ξεχωριστή κατάσταση των εγγραφών που γίνονται στα λογιστικά βιβλία του φορέα για κάθε δευτερεύοντα διατάκτη.
19.Έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) για την εμφάνιση των εξόδων που βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στη δημόσια ληψοδοσία, καθώς και έκδοση λοιπών συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων, όπου προβλέπεται. 20. Ορθολογική αξιοποίηση των πόρων του Φορέα βάσει των γενικών αρχών και κανόνων για τη δημοσιονομική διαχείριση του ν. 4270/2014.
Άρθρο 2
Οι υπάλληλοι που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος προΐστανται στις οργανικές μονάδες που με τις διατάξεις της παρούσας μετονομάζονται, εξακολουθούν να ασκούν καθήκοντα προϊσταμένου στις ίδιες οργανικές μονάδες.
Άρθρο 3
Έναρξη ισχύος
Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 27 Δεκεμβρίου 2016
Ο Υπουργός Οικονομικών ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΟΥΛΙΑΡΑΚΗΣ
Η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης ΟΛΓΑ ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ
Ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ΜΙΧΑΗΛ ΑΠΕΣΣΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!