Πως μπορώ να προσθέσω ένα χρήστη - πελάτη στο workspace μου;
Προσθέστε τους λογαριασμούς πελατών ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
1. Πατήστε την επιλογή Ρυθμίσεις.
2. Πατήστε την επιλογή Λογαριασμοί Πελατών.
3. Πατήστε στο κουμπί Νέος λογαριασμός πελάτη
Θα εμφανιστεί η παρακάτω φόρμα:
Θα πρέπει να συμπληρώσετε:
- το όνομα και το επίθετο του χρήστη
- το email του
- τον κωδικό με τον οποίο θα συνδέεται στο Portal
- τον πελάτη ή πελάτες για τους οποίους ο συγκεκριμένος χρήστης έχει πρόσβαση στα δεδομένα
Προσοχή: Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε τους πελάτες που αφορά ο συγκεκριμένος χρήστης, ώστε να μπορεί να δει τα δεδομένα τους. Μπορείτε να προσθέσετε παραπάνω από ένα χρήστες / πελάτη.
Ο χρήστης στη συνέχεια θα μπορεί να συνδεθεί στο portal σας με το email του και τον κωδικό που έχετε συμπληρώσει. Ταυτόχρονα ο χρήστης θα λαμβάνει μέσω email ειδοποιήσεις που τον αφορούν (όπως πχ τις υποχρεώσεις του - Βλέπε Αυτόματη Άντληση Δεδομένων)