Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Δ.ΟΡΓ.Α 1145706 ΕΞ 2024 Τροποποίηση αποφάσεων ΑΑΔΕ σχετικά με το νέο Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.) και τη Διεύθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Εισπράξεων και Επιστροφών

Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1145706 ΕΞ 2024

ΦΕΚ Β 7217-30.12.2024

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ2020/23-10-2020 απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)» (Β’ 4738), ως προς τη σύσταση στη Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) μιας (1) Ειδικής Αποκεντρωμένης Υπηρεσίας, επιπέδου Διεύθυνσης, με τίτλο «Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.)», τον καθορισμό των επιχειρησιακών στόχων, της δομής και των αρμοδιοτήτων αυτής και την παύση λειτουργίας του Κέντρου Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.) και του Κέντρου Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.), τον ανακαθορισμό της δομής και των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Εισπράξεων και Επιστροφών (ΔΙ.Ε.Σ.Ε.Ε.), καθώς και των υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1061645 ΕΞ 2024/28-05-2024 (Β’ 3065 και 3477) και Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/05-01-2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032) όμοιων και της υπό στοιχεία Δ6Α 1112903 ΕΞ 2014/31-07-2014 (Β’ 2153 και 2291) απόφασης της Γενικής Γραμματέως της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) Του Κεφαλαίου Α’ του Μέρους Πρώτου του ν. 4389/2016 «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» (Α’ 94) και ειδικότερα του άρθρου 2, των παρ. 1 και 3 του άρθρου 6, του άρθρου 7, των υποπερ. αα), ββ), γγ) και εε) της περ. θ) της παρ. 4 και των παρ. 1 και 6 του άρθρου 14, των άρθρων 19, 24 και 37 και των παρ. 1 έως και 5 του άρθρου 41 αυτού,

β) του άρθρου 20 του ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133),

γ) του ν. 48/1975 «Περί της Εθνικής Σημαίας της Ελλάδος, του Εμβλήματος της Ελληνικής Δημοκρατίας, του όρκου των αναλαμβανόντων δημοσίαν εν γένει υπηρεσίαν, του τύπου των σφραγίδων των Δημοσίων Αρχών και των εγγράφων τούτων» (Α’ 108),

δ) του άρθρου 34 του ν. 4141/2013 «Επενδυτικά εργαλεία ανάπτυξης, παροχή πιστώσεων και άλλες διατάξεις», (Α’ 81)

ε) του άρθρου 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, Α’ 98), όπως διατηρήθηκε σε ισχύ με την περ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019.

2. Τις υπό στοιχεία αποφάσεις του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων:

α) Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23-10-2020 «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)» (Β’ 4738) και ειδικότερα τα άρθρα 42Α, 42Δ, 46, 47, 48, 76, 77 και 78 αυτής.

β) Δ.ΟΡΓ.Α 1061645 ΕΞ 2024/28-05-2024 «Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/ 23-10-2020 απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ “Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)” (Β’ 4738), ως προς την ανακατανομή κενών οργανικών θέσεων μόνιμου προσωπικού της ΑΑΔΕ, μεταξύ κατηγοριών, κλάδων και ειδικοτήτων αυτού, καθώς και καθορισμός των οργανικών θέσεων προσωπικού της Αρχής μεταξύ των Υπηρεσιών αυτής» (Β’ 3065 και 3477).

γ) Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/05-01-2017 «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε όργανα Κεντρικών, Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εξουσιοδότηση υπογραφής σε Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων και Προϊσταμένους ή Υπευθύνους Αυτοτελών Υπηρεσιών, καθώς και ορισμός Δευτερευόντων Διατακτών Υπηρεσιών αυτής» (Β’ 12, 52, 234 και 1032).

3. Την υπό στοιχεία Δ6Α 1112903 ΕΞ 2014/31-07-2014 απόφαση της Γενικής Γραμματέως της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών «Μεταβίβαση εξουσιοδότησης υπογραφής «Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων» στους Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων, Διευθύνσεων, Υποδιευθύνσεων, Τμημάτων και Αυτοτελών Τμημάτων, καθώς και στους Υπευθύνους Αυτοτελών Γραφείων και Γραφείων της Κεντρικής Υπηρεσίας και των Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων» (Β’ 2153 και 2291).

4. Το υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Δ 1176934 ΕΞ 2016/ 08-12-2016 (ΣΕ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) «Περί των νέων υπηρεσιακών σφραγίδων που θα χρησιμοποιούν οι Υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), από την 1.1.2017 και του τρόπου υπογραφής των εγγράφων από τα υπηρεσιακά όργανα αυτής» έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.

5. Τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας:

α) Από 13/09/2024, 17/10/2024 και 13/12/2024 του Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της ΑΑΔΕ,

β) από 10/12/2024 του Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογίας (Γ.Δ.Φ.) της ΑΑΔΕ και

γ) από 07/11/2024 της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών (ΔΠΔΑ) της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΤΥ).

6. Το υπό στοιχεία Δ.Π.Δ.Α. Α.Α.Δ.Ε. 1124564ΕΞ 2024 ΕΜΠ/25-10-2024 έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Τ.Υ.) της ΑΑΔΕ.

7. Την υπ’ αρ. 1 της 20-1-2016 Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών» (Υ.Ο.Δ.Δ. 18), σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016 και τις αποφάσεις υπ’ αρ. 39/3/30-11-2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) του Συμβουλίου Διοίκησης της ΑΑΔΕ και υπό στοιχεία 5294 ΕΞ 2020/17-1-2020 του Υπουργού Οικονομικών «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.» (Υ.Ο.Δ.Δ. 27).

8. Την ανάγκη:

α) Σύστασης στη Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) νέας Ειδικής Αποκεντρωμένης Υπηρεσίας φορολογικού ελέγχου επιπέδου Διεύθυνσης, με τίτλο «Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.)», μεταφοράς σε αυτό των αρμοδιοτήτων των Κέντρων Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.) και Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.) και παύσης λειτουργίας αυτών, με γνώμονα τον εξορθολογισμό, την απλοποίηση και κεντρικοποίηση των επιχειρησιακών λειτουργιών της ΑΑΔΕ για την αποτελεσματικότερη λειτουργία αυτής, σε θέματα ελέγχου φορολογουμένων μεγάλου πλούτου και μεγάλων οντοτήτων, καθώς και κατοίκων εξωτερικού,

β) σύστασης στη Διεύθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Εισπράξεων και Επιστροφών (ΔΙ.Ε.Σ.Ε.Ε.) της Γ.Δ.Φ.Λ. ενός (1) επιπλέον Τμήματος, με τίτλο «Τμήμα Δ’Στοχοθέτησης και Στατιστικής Ανάλυσης Χαρτοφυλακίου Οφειλών και Εσόδων», με σκοπό την εύρυθμη και αποτελεσματικότερη λειτουργία της, καθώς και μεταφοράς σε αυτή του Αυτοτελούς Τμήματος Επιστροφής Φ.Π.Α. σε Επιχειρήσεις Εγκατεστημένες εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης του ΚΕ.ΜΕ.ΕΠ. της Γ.Δ.Φ.Λ. και μετονομασίας αυτού.

9. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης, εκτιμάται ότι θα προκληθεί εξοικονόμηση επί των δαπανών αποδοχών συνολικού ύψους πενήντα χιλιάδων ευρώ (50.000€) περίπου για το έτος 2025 και πενήντα πέντε χιλιάδων ευρώ (55.000€) περίπου για κάθε επόμενο έτος. Η εν λόγω εξοικονόμηση θα πραγματοποιηθεί στους ΑΛΕ της Μείζονος Κατηγορίας 21 «Παροχές σε Εργαζομένους» του Τακτικού Προϋπολογισμού του Ειδικού Φορέα 1024-801-0000000 της ΑΑΔΕ τρέχοντος και επόμενων ετών, αποφασίζουμε:

Α. Από 1/1/2025, στη Διεύθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Εισπράξεων και Επιστροφών (ΔΙ.Ε.Σ.Ε.Ε.) της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ):

α) Συστήνουμε ένα (1) επιπλέον Τμήμα, με τίτλο «Τμήμα Δ’Στοχοθέτησης και Στατιστικής Ανάλυσης Χαρτοφυλακίου Οφειλών και Εσόδων», καθορίζουμε τις αρμοδιότητες αυτού και ανακαθορίζουμε τις αρμοδιότητες των Τμημάτων «Α’Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου Οφειλών» και «Β’Λογιστικής Τακτοποίησης, Στόχευσης και Παρακολούθησης Εσόδων και Επιστροφών» της ίδιας Διεύθυνσης, το οποίο μετονομάζουμε σε «Β’Λογιστικής Τακτοποίησης Εσόδων και Επιστροφών και Στόχευσης Επιστροφών».

β) Μεταφέρουμε το «Αυτοτελές Τμήμα Επιστροφής Φ.Π.Α. σε Επιχειρήσεις Εγκατεστημένες εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης» του ΚΕ.ΜΕ.ΕΠ. της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης, το μετονομάζουμε σε «Τμήμα Ε’ - Επιστροφής Φ.Π.Α. σε Επιχειρήσεις Εγκατεστημένες εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης», και ανακαθορίζουμε τις αρμοδιότητές του, καθώς και τη δομή και τις αρμοδιότητες της ως άνω Διεύθυνσης.

Β. Από 17/02/2025, στην ΑΑΔΕ:

1) Συστήνουμε στη Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.), μία (1) Ειδική Αποκεντρωμένη Υπηρεσία, επιπέδου Διεύθυνσης, με τίτλο «Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.)» και καθορίζουμε τους επιχειρησιακούς στόχους, τη δομή, την κατά τόπον και καθ’ ύλην αρμοδιότητά της και τους κλάδους, από τους οποίους δύναται να προέρχεται ο Προϊστάμενος αυτής, καθώς και των οργανικών της μονάδων.

2) Μεταφέρουμε στο Κ.Ε.ΜΕ.Φ.:

α) Τις αρμοδιότητες των Κέντρων Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.) και Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.) της Γ.Δ.Φ.Λ.

β) Τις οφειλές που έχουν βεβαιωθεί ή προκύπτουν από την καταχώριση των στοιχείων νόμιμων ή εκτελεστών τίτλων στα βιβλία εισπρακτέων εσόδων των Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ. και Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π., σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Ε.Δ.Ε. και του Κ.Φ.Δ., καθώς και αυτές που έχουν βεβαιωθεί στην πρώην Δ.Ο.Υ. Μεγάλων Επιχειρήσεων ή είχαν μεταφερθεί σε αυτή από την πρώην Δ.Ο.Υ. ΦΑΒΕ Αθηνών.

γ) Την ελεγκτική αρμοδιότητα για υποθέσεις που αφορούν σε κατοίκους εξωτερικού από τις Δ.Ο.Υ. Α’ τάξεως, καθώς και από τα Ελεγκτικά Κέντρα (ΕΛ.ΚΕ.) Αττικής και Θεσσαλονίκης.

3) Παύουμε τη λειτουργία των Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ. και Κ.Ε.ΦΟ. ΜΕ.Π..

4) Καθορίζουμε τις οργανικές θέσεις προσωπικού, μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα του Κ.Ε.ΜΕ.Φ.. Γ. Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε τις αποφάσεις του Διοικητή υπό στοιχεία:

Ι. Την υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ2020/23-10-2020 «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)» (Β’ 4738), ως κατωτέρω:

Από 1/1/2025 στο άρθρο 42Δ «Διεύθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Εισπράξεων και Επιστροφών (ΔΙ.Ε.Σ.Ε.Ε.)»:

α) αντικαθιστούμε την παρ. 2 αυτού, ως εξής:

«2.Η Διεύθυνση διαρθρώνεται σε πέντε (5) Τμήματα, ως κατωτέρω:

α) Τμήμα Α’Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου Οφειλών.

β) Τμήμα Β’Λογιστικής Τακτοποίησης Εσόδων και Επιστροφών και Στόχευσης Επιστροφών.

γ) Τμήμα Γ’Αμοιβαίας Διοικητικής Συνδρομής στην Είσπραξη.

δ) Τμήμα Δ’Στοχοθέτησης και Στατιστικής Ανάλυσης Χαρτοφυλακίου Οφειλών και Εσόδων.

ε) Τμήμα E’ - Επιστροφής Φ.Π.Α. σε Επιχειρήσεις Εγκατεστημένες εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης».

β) στην παρ. 3 αυτού και ειδικότερα:

βα) στην υποπαρ. Ι. «Τμήμα Α’Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου Οφειλών»:

i) διαγράφουμε τις περ. (δ), (ε) και (ζ) και

ii) αντικαθιστούμε την περ. (ι), ως εξής:

«(ι) Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός είσπραξης οφειλών και η ανάλυση κινδύνων οφειλέτη.»

ββ) στην υποπαρ. ΙΙ.:

i) αντικαθιστούμε τον τίτλο αυτής, ως εξής:

«ΙΙ. Τμήμα Β’Λογιστικής Τακτοποίησης Εσόδων και Επιστροφών και Στόχευσης Επιστροφών» και

ii) αντικαθιστούμε την περ. (δ), ως εξής:

«(δ) Ο καθορισμός της στοχοθεσίας των επιστροφών των Δ.Ο.Υ., των Κ.Ε.Β.ΕΙΣ. και του Κ.Ε.ΜΕ.Φ., η παρακολούθηση του βαθμού επίτευξής της και ο επαναπροσδιορισμός της, εφόσον απαιτείται.»

βγ) προσθέτουμε υποπαρ. IV. και V., ως εξής:

«IV. Τμήμα Δ’Στοχοθέτησης και Στατιστικής Ανάλυσης Χαρτοφυλακίου Οφειλών και Εσόδων

α) Ο καθορισμός της στοχοθέτησης των εσόδων (των γενικών εσόδων και των εσόδων του Φ.Π.Α) των Δ.Ο.Υ., των Κ.Ε.Β.ΕΙΣ. και του Κ.Ε.ΜΕ.Φ., η παρακολούθηση του βαθμού επίτευξής της και ο επαναπροσδιορισμός της, εφόσον απαιτείται.

β) Η διενέργεια στατιστικών αναλύσεων και έρευνας επί του χαρτοφυλακίου ληξιπρόθεσμων οφειλών και των εισπράξεων των αρμόδιων υπηρεσιών, κατόπιν συλλογής και επεξεργασίας στοιχείων από τα διαθέσιμα πληροφοριακά συστήματα και η διαμόρφωση περιοδικών αναφορών σχετικά με την ανάλυση του χαρτοφυλακίου ληξιπρόθεσμων οφειλών.

γ) Η ανάπτυξη μεθόδων και συστημάτων ανάλυσης κινδύνου και συμπεριφοράς οφειλετών για την αξιολόγηση των φορολογουμένων, για τη δημιουργία εικόνας οφειλετών και ομάδων οφειλετών και για τον καθορισμό κριτηρίων επιλογής υποθέσεων αναγκαστικής είσπραξης, με σκοπό την ιεραρχική στόχευση στη λήψη προληπτικών μέτρων και κατασταλτικών δράσεων.

δ) Ο καθορισμός:

i) δεικτών μέτρησης της αποδοτικότητας των εισπρακτικών δράσεων των αρμόδιων υπηρεσιών για την επιδίωξη της είσπραξης οφειλών και η παρακολούθηση της απόδοσης αυτών,

ii) της στοχοθέτησης των εσόδων από την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών των Δ.Ο.Υ., των ΚΕ.Β.ΕΙΣ. και του Κ.Ε.ΜΕ.Φ. και η παρακολούθηση του βαθμού επίτευξής της, η ποιοτική αξιολόγηση των αιτιών απόκλισης, καθώς και ο επαναπροσδιορισμός της, εφόσον απαιτείται.

ε) Η παρακολούθηση της απόδοσης των εισπράξεων, στα πλαίσια όλων των ρυθμίσεων οφειλών βάσει των ισχυουσών διατάξεων, συμπεριλαμβανομένου και του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4469/2017 (Α’ 62) και του ν. 4738/2020 (Α’ 207).

στ) Η παροχή διαθέσιμων στοιχείων:

i) στα υπόλοιπα Τμήματα της Διεύθυνσης, σχετικά με το χαρτοφυλάκιο γενικών εσόδων και ληξιπρόθεσμων οφειλών, με σκοπό την υποστήριξη του έργου τους,

ii) σε τρίτους φορείς, σχετικά με το χαρτοφυλάκιο ληξιπρόθεσμων οφειλών, βάσει μνημονίων συνεργασίας με την ΑΑΔΕ.

ζ) Η συνεργασία με τα αρμόδια Τμήματα της Γ.Δ.ΗΛΕ.Δ., τα οποία αναπτύσσουν, μεταξύ άλλων, αναφορές και εφαρμογές σε ΟΠΣΔΠ (M.I.S. κ.α.) σχετικές με την άντληση και επεξεργασία στοιχείων από τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ και από φορείς εκτός αυτής, με στόχο την στατιστική ανάλυση εσόδων και ληξιπρόθεσμων οφειλών.

V. Τμήμα E’ - Επιστροφής Φ.Π.Α. σε Επιχειρήσεις Εγκατεστημένες εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης

α) Η εκτέλεση των επιστροφών Φ.Π.Α. σε επιχειρήσεις εγκατεστημένες εκτός Ελλάδος (εντός ή εκτός Ε.Ε.) και η παρακολούθηση της διαδικασίας επιστροφής.

β) Η διαβίβαση σε άλλα κράτη - μέλη των αιτήσεων επιστροφής Φ.Π.Α., επιχειρήσεων εγκατεστημένων στην Ελλάδα.

γ) Η έκδοση:

αα) αποφάσεων επιστροφής Φ.Π.Α. σε επιχειρήσεις εγκατεστημένες εντός και εκτός Ε.Ε.,

ββ) καταστάσεων πληρωμών για την εκταμίευση των ποσών επιστροφής.

δ) Η μέριμνα για την απόδοση της επιστροφής Φ.Π.Α. υπέρ της αρχής του άλλου κράτους μέλους της Ε.Ε., κατ’ εφαρμογή της Οδηγίας 2010/24/ΕΕ του Συμβουλίου για την αμοιβαία συνδρομή στην είσπραξη απαιτήσεων, όπως ενσωματώθηκε με τον ν. 4072/2012 (Α’ 86).

ε) Η εισήγηση για την υποστήριξη υποθέσεων που άγονται ενώπιον των εθνικών δικαστηρίων, καθώς και παραβάσεων που διαπιστώνονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αυτών που άγονται ενώπιον του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ), για θέματα αρμοδιότητας του Τμήματος.».

Από 17/02/2025:

1) Αντικαθιστούμε την υποπαρ. β) της παρ. 2 του άρθρου 42Α «VΙ. Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.)» αυτής, ως εξής:

«β) Ειδικές Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες (Ε.Α.Υ.)

αα) Φορολογικές Περιφέρειες (Φ.Π.):

i) Αθηνών

ii) Πειραιώς

iii) Θεσσαλονίκης

iv) Πατρών

ββ) Επιχειρησιακή Μονάδα Είσπραξης (Ε.Μ.ΕΙΣ.)

γγ) Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.)»

2) προσθέτουμε άρθρο 44Α, ως εξής:

«Άρθρο 44Α

Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.)

1.Το Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.) είναι Ειδική Αποκεντρωμένη Υπηρεσία φορολογικού ελέγχου, έχει έδρα στην Περιφέρεια Αττικής, η κατά τόπον αρμοδιότητά του εκτείνεται σε όλη την Επικράτεια και οι επιχειρησιακοί του στόχοι είναι ο εντοπισμός και η καταπολέμηση της φοροαποφυγής και της φοροδιαφυγής, για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος, καθώς και ο περιορισμός των φορολογικών στρεβλώσεων που διαπιστώνονται σε μεγάλες επιχειρήσεις (οντότητες) και στους φορολογουμένους μεγάλου πλούτου, όλης της Επικράτειας, καθώς και στους κατοίκους εξωτερικού, μέσω της εφαρμογής βελτιωμένων διαδικασιών ελέγχου και είσπραξης.

2.α) Το Κ.Ε.ΜΕ.Φ. έχει αρμοδιότητα:

αα) για τους φορολογούμενους όλης της Επικράτειας σύμφωνα με τις διατάξεις των υποπερ. αα’ και ββ’ της περ. α’ και της περ. γ’ της παρ. 1 του άρθρου 34 του ν. 4141/2013 (Α’ 81), καθώς και της παρ. 2 του ιδίου ως άνω άρθρου και νόμου, όπως αυτή έχει ανακαθορισθεί και ισχύει με την απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης,

ββ) για τους κατοίκους εξωτερικού και

γγ) για τους φορολογουμένους, φυσικά πρόσωπα, που κατά τον χρόνο έκδοσης της εντολής ελέγχου, υπηρετούν σε υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, εξαιρουμένων αυτών που υπηρετούν στο Κ.Ε.ΜΕ.Φ..

β) Προς διασφάλιση του υψηλού επιπέδου ακεραιότητας, οι υπάλληλοι, οι οποίοι στελεχώνουν το Κ.Ε.ΜΕ.Φ., υπόκεινται σε διαδικασία ελέγχου, η οποία περιλαμβάνει ελέγχους ποινικού μητρώου, πειθαρχικών παραπτωμάτων, οικονομικών στοιχείων, καθώς και σε κάθε άλλο έλεγχο, ο οποίος θεωρείται απαραίτητος, κατά την κρίση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, ανάλογα με τη θέση που κατέχει ο κάθε υπάλληλος.

3.Το Κ.Ε.ΜΕ.Φ. διαρθρώνεται σε πέντε (5) Υποδιευθύνσεις, είκοσι επτά (27) Τμήματα, εκ των οποίων τα δύο (2) Αυτοτελή, καθώς και ένα (1) Αυτοτελές Γραφείο, υπαγόμενα απευθείας στον Προϊστάμενο αυτού, ως κάτωθι: Α.Υποδιεύθυνση Α’ - Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Οντοτήτων) και Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου

α) Τμήματα Α’ έως και Ε’Ελέγχου

β) Τμήμα ΣΤ’ - Ελέγχου Ειδικών Υποθέσεων

Β.Υποδιεύθυνση Β’ - Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Οντοτήτων) και Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου

α) Τμήματα Ζ’ έως και ΙΑ’Ελέγχου

β) Τμήμα ΙΒ’ - Ελέγχου Υποθέσεων Φορολογίας Κατοίκων Εξωτερικού

Γ.Υποδιεύθυνση Γ’ - Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Οντοτήτων), Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου και Κεφαλαίου

α) Τμήματα ΙΓ’ έως και ΙΖ’ - Ελέγχου

β) Τμήμα ΙΗ’ - Ελέγχου Κεφαλαίου

Δ.Υποδιεύθυνση Δ’ - Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Οντοτήτων), Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου και Κεφαλαίου, με έδρα στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης

α) Τμήματα ΙΘ’ έως και ΚΑ’ - Ελέγχου

β) Τμήμα ΚΒ’ - Ελέγχου Κεφαλαίου

Ε.Υποδιεύθυνση Ε’ - Δικαστικού, Νομικής Υποστήριξης και Εσόδων

α) Τμήμα ΚΓ’ - Δικαστικού

β) Τμήμα ΚΔ’ - Νομικής Υποστήριξης

γ) Τμήμα ΚΕ’ - Εσόδων

ΣΤ.Στον Προϊστάμενο του Κ.Ε.ΜΕ.Φ. υπάγονται απευθείας:

α) Αυτοτελές Τμήμα Ενδοομιλικών Συναλλαγών

β) Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης

γ) Αυτοτελές Γραφείο Διαχείρισης Σχέσεων με τους Μεγάλους Φορολογουμένους

4.Οι αρμοδιότητες του Κ.Ε.ΜΕ.Φ. κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων των Υποδιευθύνσεων, των Αυτοτελών Τμημάτων και του Αυτοτελούς Γραφείου αυτού, ως ακολούθως:

I. Τμήματα Α’ έως και Ε’, Ζ’ έως και ΙΑ’, ΙΓ’ έως και ΙΖ’ και ΙΘ’ έως και ΚΑ’ Ελέγχου

α) Η διενέργεια:

αα) φορολογικού ελέγχου επί των φορολογουμένων που ορίζονται στις περ. α’ και γ’ της παρ. 1 και στην παρ. 2 του άρθρου 34 του ν. 4141/2013, όπως έχουν ανακαθορισθεί και ισχύουν με την απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης,

ββ) ελέγχων για τη διαπίστωση της συμμόρφωσης των Δηλούντων Ελληνικών Χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων με τους κανόνες δέουσας επιμέλειας για την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών χρηματοοικονομικών λογαριασμών σύμφωνα με το άρθρο 35 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (Κ.Φ.Δ. - ν. 5104/2024),

γγ) φορολογικών ελέγχων για τη διαπίστωση της συμμόρφωσης των φορολογουμένων και για τον εντοπισμό εισοδημάτων και περιουσιακών στοιχείων που δεν έχουν δηλωθεί, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων του μέρους ΣΤ’ του Κ.Φ.Δ.,

δδ) ελέγχων δέουσας επιμέλειας για την τήρηση του συνόλου των υποχρεώσεων που απορρέουν από τις διατάξεις του ν. 4557/2018 (Α’ 139) για την πρόληψη και την καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες από τα υπόχρεα πρόσωπα.

β) Η επιδίωξη της πλήρους επίτευξης των ποσοστών κάλυψης των ελέγχων, που έχουν τεθεί από τη Διεύθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Ελέγχων (ΔΙ.Ε.Σ.ΕΛ.) της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.), σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο και η παρακολούθηση της πορείας αυτών.

γ) Η αποτελεσματική και η αποδοτική διενέργεια όλων των τύπων ελέγχου, με την ορθή και ποιοτική εφαρμογή των διαδικασιών ελέγχου, σύμφωνα με τα προγράμματα που αναπτύσσονται από τη ΔΙ.ΕΛ.ΔΙ..

δ) Η εφαρμογή σύγχρονων βέλτιστων πρακτικών ελέγχου, καθώς και των διαδικασιών, των κανόνων και των οδηγιών που έχουν τεθεί από τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογίας (Γ.Δ.Φ.).

ε) Η σύνταξη και η υποβολή των μηνυτήριων αναφορών στον αρμόδιο Εισαγγελέα για υποθέσεις φοροδιαφυγής που έχουν ολοκληρωθεί.

στ) Η λήψη διασφαλιστικών μέτρων των παρ. 5 και 6 του άρθρου 45 του ΚΦΔ.

ζ) Η υποβολή προτάσεων για την βελτίωση των διαδικασιών ελέγχου και των προγραμμάτων ελέγχου των μεγάλων επιχειρήσεων (οντοτήτων) και των φορολογουμένων μεγάλου πλούτου.

II. Τμήματα ΙΗ’ και ΚΒ’ - Ελέγχου Κεφαλαίου

α) Η διενέργεια φορολογικού ελέγχου επί υποθέσεων που αφορούν, τόσο σε κατοχή ακίνητης περιουσίας, όσο και σε μεταβίβαση κινητής και ακίνητης περιουσίας (κληρονομιών, δωρεών, γονικών παροχών και μεταβίβασης ακινήτων), όπως εξειδικεύονται και ισχύουν με την απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης.

β) Αρμοδιότητες ίδιες με αυτές των περ. (β) έως και (ζ) της υποπαρ. I της παρούσας παραγράφου για θέματα ελέγχου υποθέσεων κεφαλαίου.

III. Τμήμα ΣΤ’ - Ελέγχου Ειδικών Υποθέσεων

α) Η διενέργεια φορολογικού ελέγχου επί υποθέσεων που αφορούν σε αντιμετώπιση και διαχείριση υποθέσεων υψηλού ενδιαφέροντος με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά οι οποίες άπτονται ειδικών φορολογικών θεμάτων και προϋποθέτουν εξειδικευμένες γνώσεις και ελεγκτικές δεξιότητες καθώς απαιτούν την εφαρμογή σύνθετων ελεγκτικών μεθόδων.

β) Αρμοδιότητες ίδιες με αυτές των περ. (γ) έως και (ζ) της υποπαρ. I της παρούσας παραγράφου για θέματα ελέγχου ειδικών υποθέσεων.

IV. Τμήμα ΙΒ’Ελέγχου Υποθέσεων Φορολογίας Κατοίκων Εξωτερικού

α) Η διενέργεια φορολογικού ελέγχου σε κατοίκους εξωτερικού.

β) Η διενέργεια φορολογικών ελέγχων για την διαπίστωση της συμμόρφωσης των κατοίκων εξωτερικού και τον εντοπισμό εισοδημάτων και περιουσιακών στοιχείων που δεν έχουν δηλωθεί, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Φ.Δ., με την επιφύλαξη της υποπαρ. II. της παρούσας παραγράφου.

γ) Αρμοδιότητες ίδιες με αυτές των περ. (γ) έως και (ζ) της υποπαρ. I της παρούσας παραγράφου για κατοίκους εξωτερικού.

V. Τμήμα ΚΓ’ - Δικαστικού

i) (α) Η επίτευξη των στόχων είσπραξης των εσόδων από κάθε είδους φόρο, όπως αυτοί έχουν τεθεί από τη Δ.Ι.Ε.Σ.Ε.Ε. της Γ.Δ.Φ.Λ.

β) Η επιδίωξη της πλήρους επίτευξης της είσπραξης των οφειλών, σύμφωνα με τους δείκτες μέτρησης που έχουν τεθεί από τη Δ.Ι.Ε.Σ.Ε.Ε. και η παρακολούθηση της πορείας των εσόδων.

γ) Η εφαρμογή σύγχρονων προσεγγίσεων και τεχνικών είσπραξης των οφειλών, όπως έχουν υιοθετηθεί από τη Δ.Ι.Ε.Σ.Ε.Ε.

δ) Η διασφάλιση των συμφερόντων του δημοσίου με την τήρηση όλων των διαδικασιών και με τη λήψη όλων των μέτρων, που προβλέπονται στον Κ.Φ.Δ. ή σε άλλες ειδικές διατάξεις, για την είσπραξη των φόρων και την διακοπή της παραγραφής.

ε) Η τήρηση των διαδικασιών για την επιβολή των προστίμων και των τόκων, που προβλέπονται στις διατάξεις του Κ.Φ.Δ. και εν γένει στην κείμενη νομοθεσία.

στ) Η υποβολή αίτησης άσκησης ποινικής δίωξης κατά τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν. 1882/1990 (Α’ 43) καθώς και η σύνταξη και η υποβολή αναφορών του άρθρου 25 του ν. 4557/2018, για το έγκλημα της μη καταβολής χρεών προς το Δημόσιο, κατά τα οριζόμενα στην περ.

κ) του άρθρου 4 του ν. 4557/2018 (Α’ 139).

ζ) Η παροχή συνδρομής στο αρμόδιο για τους συμψηφισμούς Τμήμα της ίδιας Υπηρεσίας, για τις οφειλές της οποίας έχει την αρμοδιότητα επιδίωξης της είσπραξης, ως προς την εξέταση των προϋποθέσεων του συμψηφισμού απαιτήσεων οφειλέτη του Δημοσίου έναντι χρεών αυτού προς το Δημόσιο σε ειδικές περιπτώσεις που σχετίζονται με θέματα της αρμοδιότητάς του, ύστερα από σχετικό αίτημα του Προϊσταμένου του ως άνω Τμήματος.

η) Η λήψη όλων των μέτρων για τη διασφάλιση των οφειλών προς το Δημόσιο μετά την απόκτηση εκτελεστού τίτλου και για την αναγκαστική εκτέλεση αυτών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του Κ.Φ.Δ. και στις ειδικές διατάξεις.

θ) Η έγκριση προγράμματος ρύθμισης τμηματικής καταβολής των φορολογικών οφειλών και κατανομής κάθε καταβολής σε οποιονδήποτε οφειλόμενο φόρο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του Κ.Φ.Δ. και σε ειδικές διατάξεις.

ι) Η υποστήριξη της διαδικασίας του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης των οφειλών, κατ’ εφαρμογή των ν. 4469/2017 (Α’ 62) και ν. 4738/2020 (Α’ 207), σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις κείμενες διατάξεις, όπως, ενδεικτικά, η συμμετοχή του Δημοσίου στη διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών, η σύναψη της σύμβασης, η παρακολούθηση τήρησης ή μη των όρων της, η γνωστοποίηση της ανατροπής της στους λοιπούς πιστωτές, καθώς και κάθε άλλη ενέργεια, στα πλαίσια εφαρμογής του ως άνω νόμου.

ια) Η αποτελεσματική υλοποίηση των ειδικών προγραμμάτων είσπραξης των δημοσίων εσόδων, όπως καθορίζονται από τη Δ.Ι.Ε.Σ.Ε.Ε..

ιβ) Η παρακολούθηση της είσπραξης των οφειλών, του υπολοίπου και της ροής των ληξιπρόθεσμων και η ανάληψη δράσεων για την πλήρη επίτευξη των στόχων, σύμφωνα με τα επιχειρησιακά προγράμματα.

ιγ) Η διενέργεια στατιστικών αναλύσεων και διασταυρώσεων επί των εισπράξεων του Κ.Ε.ΜΕ.Φ., για την παρακολούθηση επίτευξης του στόχου αυτού.

ii) Η επιδίωξη της είσπραξης των οφειλών διενεργείται, κατά προτεραιότητα, στις επιλεγμένες υποθέσεις που έχουν προτεραιοποιηθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 9 του Κ.Ε.Δ.Ε. και του άρθρου 47 του Κ.Φ.Δ., όπως γνωστοποιούνται στο Κ.Ε.ΜΕ.Φ. με βάση την ετήσια στοχοθεσία είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών.

VΙ. Τμήμα ΚΔ’ - Νομικής Υποστήριξης

α) Η νομική υποστήριξη του Κ.Ε.ΜΕ.Φ., για αντικρούσεις προσφυγών και ενδικοφανών προσφυγών κατά πράξεων επιβολής φόρων, τελών, προστίμων ή ειδικών εισφορών, καθώς και οι αντικρούσεις επί ανακοπών ή λοιπών ενδίκων βοηθημάτων, καθώς και επί ενδίκων μέσων, που ασκούνται από φορολογουμένους ή οφειλέτες του Δημοσίου, με ταυτόχρονη ενημέρωση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (Ν.Σ.Κ.).

β) Η παρακολούθηση, η μελέτη και η εκτέλεση των αποφάσεων που εκδίδονται από τη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) έπειτα από άσκηση ενδικοφανών προσφυγών κατά πράξεων της Διεύθυνσης, των σχετικών δικαστικών αποφάσεων που εκδίδονται κατόπιν άσκησης προσφυγών, ενδίκων μέσων και λοιπών ενδίκων βοηθημάτων, καθώς και των δικαστικών αποφάσεων που εκδίδονται επί των πράξεων διοικητικής εκτέλεσης της Διεύθυνσης.

VII. Τμήμα ΚΕ’ - Εσόδων

α) Η είσπραξη κάθε είδους εσόδων που προέρχονται από τους ελέγχους του Κ.Ε.ΜΕ.Φ. καθώς και των εσόδων που έχουν μεταφερθεί στο Κ.Ε.ΜΕ.Φ..

β) Η τήρηση των Βιβλίων Παραλαβής και Βεβαίωσης Χρεών, Διαγραφών και Επιστροφών καθώς και των Λογιστικών Βιβλίων εισπρακτέων εσόδων, ως προς τη βεβαίωση, διαγραφή και επιστροφή.

γ) Η φύλαξη και η ασφαλής τήρηση των κατά περίπτωση λογιστικών στοιχείων και των σχετικών δικαιολογητικών.

δ) Η αποστολή ατομικών ειδοποιήσεων προς τους οφειλέτες για τις κατά τον ν. 4978/2022 (Α’ 190) (Κ.Ε.Δ.Ε.) βεβαιώσεις.

ε) Η εκκαθάριση Ατομικών Φύλλων Έκπτωσης (Α.Φ.ΕΚ.).

στ) Η διαχείριση και η εξόφληση των τίτλων επιστροφών και των Γραμματίων Συμψηφιστικής Διαχείρισης.

ζ) Η τήρηση και η κατάρτιση των βιβλίων κατασχέσεων, εκχωρήσεων, επισχέσεων.

η) Η έκδοση αποδεικτικών ενημερότητας και βεβαιώσεων οφειλής, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις.

θ) Η τήρηση βιβλίων παρακρατηθέντων ποσών από χορήγηση αποδεικτικών ενημερότητας και βεβαίωσης οφειλής, καθώς και ο έλεγχος της απόδοσης των ποσών αυτών.

ι) Ο έλεγχος και η παρακολούθηση της ημερησίας λογιστικής συμφωνίας εσόδων από οικείες εισπράξεις, καθώς και από εισπράξεις που διενεργούνται μέσω του τραπεζικού συστήματος, των ΕΛ.ΤΑ. και εν γένει των φορέων είσπραξης.

ια) Η διαχείριση και η καταχώρηση των απαιτούμενων λογιστικών εγγραφών από την ημερήσια συναλλακτική κίνηση.

ιβ) Η τήρηση των ημερολογίων εισπράξεων και πληρωμών.

ιγ) Η παρακολούθηση της συμφωνίας του χρηματικού υπολοίπου σε σχέση με το πραγματικό ποσό που φυλάσσεται στην Υπηρεσία.

ιδ) Η τήρηση των λογιστικών βιβλίων εισπρακτέων εσόδων ανά Αριθμό Λογαριασμού Εσόδων (Α.Λ.Ε.) και η παρακολούθηση της συμφωνίας αυτών, ως προς τα βεβαιωθέντα, διαγραφέντα, επιστραφέντα και εισπραχθέντα έσοδα.

ιε) Η τήρηση των στοιχείων των μηνιαίων λογαριασμών χρηματικής διαχείρισης.

ιστ) Ο έλεγχος του ημερησίου και μηνιαίου αποσπάσματος κινήσεων λογαριασμού που τηρείται στην Τράπεζα της Ελλάδος.

ιζ) Το λογιστικό κλείσιμο του εκάστοτε μήνα με την απαιτούμενη έκδοση των γραμματίων συμψηφιστικής διαχείρισης για την εισαγωγή των εσόδων στη Δημόσια Ληψοδοσία.

ιη) Η απόδοση των εισπραχθέντων εσόδων στον κρατικό προϋπολογισμό και κατά περίπτωση σε Τρίτους.

ιθ) Η αποστολή των ετησίων λογαριασμών χρηματικής διαχείρισης προς το Ελεγκτικό Συνέδριο, καθώς και των κατά περίπτωση συνυποβαλλομένων δικαιολογητικών αυτών.

κ) Η ομαδοποίηση, η παρακολούθηση, η διαχείριση και η τακτοποίηση των υπερεισπράξεων.

κα) Η εξέταση των προϋποθέσεων του αυτεπάγγελτου ή βάσει δήλωσης συμψηφισμού απαιτήσεων οφειλέτη του Δημοσίου έναντι χρεών αυτού προς το Δημόσιο και η διενέργεια συμψηφισμών από κάθε νόμιμη αιτία και η τακτοποίηση συμψηφισμών από τίτλους επιστροφής (Α.Φ.ΕΚ.) και Γραμματίων Συμψηφιστικής Διαχείρισης.

κβ) Η πίστωση Γραμματίων Συμψηφισμού.

κγ) Η διενέργεια εισπράξεων, με την έκδοση των σχετικών αποδεικτικών είσπραξης, και πληρωμών καθώς και η μέριμνα για την κατάθεση των εισπράξεων αυτών.

κδ) Η έγκαιρη απόδοση του ετήσιου λογαριασμού διαχείρισης στο Ελεγκτικό Συνέδριο, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

κε) Η χρεοπίστωση του Ταμία από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Εσόδων.

VIII. Αυτοτελές Τμήμα Ενδοομιλικών Συναλλαγών

α) Η διενέργεια συγκριτικών αναλύσεων με τη χρήση της βάσεως δεδομένων TP Catalyst - Bureau Van Dijk ή άλλης συναφούς βάσεως δεδομένων, σε άμεση συνεργασία με τα Τμήματα Ελέγχου, στα πλαίσια του ελέγχου της τήρησης ή όχι της αρχής των ίσων αποστάσεων στην τιμολόγηση των διενεργηθεισών ενδοομιλικών συναλλαγών των φορολογουμένων.

β) Η μελέτη και επεξεργασία των δεδομένων των προβλεπόμενων από τις διατάξεις του άρθρου 25 του Κ.Φ.Δ., φακέλων τεκμηρίωσης που προσκομίζονται από τους φορολογούμενους κατόπιν σχετικού αιτήματος της Φορολογικής Διοίκησης.

γ) Η σύνταξη και η υποβολή προς τα Τμήματα Ελέγχου πορισμάτων συγκριτικής ανάλυσης ενδοομιλικών συναλλαγών συμβουλευτικού χαρακτήρα και λοιπού συναφούς υποστηρικτικού υλικού, βάσει των προτύπων και προγραμμάτων ελέγχου που έχουν εκπονηθεί από τη Γ.Δ.Φ.Λ..

IX. Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης

α) Η παραλαβή όλων των τροποποιητικών - συμπληρωματικών δηλώσεων για την περίοδο που λειτουργούσε η Δ.Ο.Υ. Μεγάλων Επιχειρήσεων και η Δ.Ο.Υ. ΦΑΒΕ Αθηνών.

β) H μηχανογραφική υποστήριξη του Κ.Ε.ΜΕ.Φ..

γ) Η διοικητική και η γραμματειακή υποστήριξη του Κ.Ε.ΜΕ.Φ..

δ) Η μέριμνα για την υγιεινή και ασφάλεια των χώρων στέγασης του Κ.Ε.ΜΕ.Φ., για την εξασφάλιση των υλικών και του εξοπλισμού, που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία του, την συντήρηση και επισκευή αυτού, καθώς και η τήρηση των παγίων της υπηρεσίας.

X. Αυτοτελές Γραφείο Διαχείρισης Σχέσεων με τους Μεγάλους Φορολογουμένους

α) Η παρακολούθηση της φορολογικής συμμόρφωσης των φορολογουμένων αρμοδιότητας της Υπηρεσίας, όπως η υποβολή φορολογικών δηλώσεων, οι πληρωμές, οι οφειλές, με τη συνδρομή της Δ.Φ.Σ., η συνεχής ενημέρωση και η παροχή των πληροφοριών στα Τμήματα Ελέγχου και στο Τμήμα ΚΓ’ - Δικαστικού της Υπηρεσίας.

β) Η υποβολή προτάσεων στη Γ.Δ.Φ.Λ. για την βελτίωση της φορολογικής συμμόρφωσης των φορολογουμένων αρμοδιότητας της Υπηρεσίας.

γ) Ο εντοπισμός και η επίλυση συγκεκριμένων ζητημάτων φοροδιαφυγής.

δ) Η παροχή πληροφοριών στους φορολογουμένους αρμοδιότητας της Υπηρεσίας σχετικά με τη φορολογική νομοθεσία και τις φορολογικές διαδικασίες, με σκοπό την ενθάρρυνση της οικειοθελούς συμμόρφωσης και τη βελτίωση της θετικής ανταπόκρισης στις φορολογικές τους υποχρεώσεις (horizontal monitoring).

ε) Ο συντονισμός, η υποβοήθηση και η συστηματική παρακολούθηση του ελεγκτικού έργου της υπηρεσίας, με συνεχή ενημέρωση και παροχή πληροφοριών προς τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας, προκειμένου να επιτευχθεί η πλήρης υλοποίηση των στόχων που έχουν τεθεί από τη ΔΙ.Ε.Σ.ΕΛ., στα πλαίσια του εκάστοτε επιχειρησιακού σχεδίου και η παρακολούθηση της πορείας αυτών.

5.α) Τα όργανα του Κ.Ε.ΜΕ.Φ., στο πλαίσιο άσκησης των αρμοδιοτήτων τους, έχουν όλες τις υποχρεώσεις των Δ.Ο.Υ. που απορρέουν από τις διατάξεις περί Δημοσίου Λογιστικού (ν. 4270/2014), καθώς και από τις ισχύουσες διατάξεις του π.δ. 16/1989.

β) Ο Προϊστάμενος του Τμήματος ΚΕ’ - Εσόδων είναι υπόλογος έναντι του Ελεγκτικού Συνεδρίου.»

3) Αντικαθιστούμε το στοιχείο (α) της υποπερ. I της περ. i της υποπαρ. Α της παρ. 6 του άρθρου 48 «Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.)», ως εξής:

«(α) Η διενέργεια φορολογικού ελέγχου σε επιχειρήσεις, με ετήσια ακαθάριστα έσοδα, όπως καθορίζονται και ανακαθορίζονται εκάστοτε με αποφάσεις του Διοικητή της ΑΑΔΕ και σε φυσικά πρόσωπα, τα οποία δεν χαρακτηρίζονται ως φορολογούμενοι μεγάλου πλούτου ή κάτοικοι εξωτερικού.»

4) Στο άρθρο 76 «Κλάδοι Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Υποδιευθύνσεων των Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών» αντικαθιστούμε την υποπαρ. 3 της παρ. Α. αυτού, ως εξής:

«3. στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (Δ.Ε.Δ.), στο Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.), στα Ελεγκτικά Κέντρα (ΕΛ.ΚΕ.) Αττικής και Θεσσαλονίκης, στις Φορολογικές Περιφέρειες (Φ.Π.), στην Επιχειρησιακή Μονάδα Είσπραξης (Ε.Μ.ΕΙΣ.), στα Κέντρα Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής και Θεσσαλονίκης, στα Κέντρα Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕ.ΦΟ.Κ.) Αττικής και Θεσσαλονίκης, στα Κέντρα Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.) Αττικής και Θεσσαλονίκης καθώς και στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) Α’ τάξεως, προΐστανται υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ του κλάδου Εφοριακών ή υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ οποιουδήποτε κλάδου που πληρούν τις αντίστοιχες προϋποθέσεις διορισμού, όπως αυτές ορίζονται στην υποπερίπτωση α’ της περίπτωσης 1 της παραγράφου 2 του άρθρου 70 της παρούσας απόφασης. Όπου προβλέπονται Υποδιευθύνσεις στις ως άνω Υπηρεσίες, μπορούν να προΐστανται και υπάλληλοι κατηγορίας ΤΕ του κλάδου Εφοριακών ή υπάλληλοι κατηγορίας ΤΕ οποιουδήποτε κλάδου που πληρούν τις αντίστοιχες προϋποθέσεις διορισμού, όπως αυτές ορίζονται στην υποπερίπτωση α’ της περίπτωσης 3 της παρ. 2 του άρθρου 70 της παρούσας, με εξαίρεση τις Υποδιευθύνσεις στις οποίες υπάγονται Τμήματα Νομικής Υποστήριξης ή Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης, τις Υποδιευθύνσεις Β’, Γ’και Δ’ του ΚΕ.Β.ΕΙΣ. Αττικής και τις Υποδιευθύνσεις Β’ και Γ’ του ΚΕ.Β.ΕΙΣ. Θεσσαλονίκης, στις οποίες προΐστανται υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ του κλάδου Εφοριακών ή υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ οποιουδήποτε κλάδου που πληρούν τις αντίστοιχες προϋποθέσεις διορισμού όπως αυτές ορίζονται στην υποπερίπτωση α’ της περίπτωσης 1 της παρ. 2 του άρθρου 70 της παρούσας.».

5) Στο άρθρο 77 «Κλάδοι Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων, Τμημάτων και Αυτοτελών Γραφείων των Υπηρεσιών» και ειδικότερα:

α) στην περ. I της υποπαρ. 8 της παρ. Α αυτού:

αα) αντικαθιστούμε τις υποπερ. στ) έως και η) ως εξής: «στ) στα Τμήματα (Αυτοτελή και μη) του Κ.Ε.ΜΕ.Φ., πλην των Τμημάτων Νομικής Υποστήριξης και Δικαστικού αυτού,

ζ) στο Αυτοτελές Γραφείο Διαχείρισης Σχέσεων με τους Μεγάλους Φορολογουμένους του Κ.Ε.ΜΕ.Φ.,

η) στα Τμήματα Ελέγχων των Δ.Ο.Υ. Α’ τάξεως και των ΕΛ.ΚΕ. Αττικής και Θεσσαλονίκης»

αβ) διαγράφουμε την υποπερ. ι)

β) στην περ. II της υποπαρ. 8 της παρ. Α αυτού, αντικαθιστούμε την υποπερ. β), ως εξής:

«β) στα Τμήματα Νομικής Υποστήριξης και Δικαστικού του Κ.Ε.ΜΕ.Φ.»

6) Στο άρθρο 78 «Θέσεις ευθύνης της Αρχής, για τις οποίες δεν υπάρχει δικαίωμα επανυποβολής αίτησης υποψηφιότητας για την ίδια θέση, στην οποία έχουν ασκήσει καθήκοντα για μια πλήρη θητεία.» αντικαθιστούμε την περ. α) της υποπαρ. 1 της παρ. Α. αυτού, ως εξής:

«α) Ειδικές Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες

αα) Επιχειρησιακή Μονάδα Είσπραξης (Ε.Μ.ΕΙΣ.),

ββ) Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.)»

7) Καταργούμε τα υφιστάμενα άρθρα 46 «Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.)» και 47 «Κέντρο Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ. ΜΕ.Π.)».

II.Tην υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1061645 ΕΞ 2024/ 28-5-2024 (Β’ 3065 και 3477) απόφαση και ειδικότερα καθορίζουμε τις οργανικές θέσεις προσωπικού, μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα του Κ.Ε.ΜΕ.Φ. από 17/02/2025, ως κατωτέρω:

ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ/ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ/ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Η/Υ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ- ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ/ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ- ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ - ΚΛΗΤΗΡΩΝ/ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ ΤΕ ΔΕ ΔΕ ΔΕ ΥΕ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ (Γ.Δ.Φ.Λ.)
ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (Ε.Α.Υ.)
ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ (Κ.Ε.ΜΕ.Φ) 267 56 19 3 2 3 350

III.Tην υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/05-01-2017 «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε όργανα Κεντρικών, Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εξουσιοδότηση υπογραφής σε Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων και Προϊσταμένους ή Υπευθύνους Αυτοτελών Υπηρεσιών, καθώς και ορισμός Δευτερευόντων Διατακτών Υπηρεσιών αυτής» (Β’ 12, 52, 234 και 1032) από 17/02/2025, ως κατωτέρω:

1) Προσθέτουμε γραμμή με α/α 15Α του Πίνακα της περ. β) της υποπαρ. 3 της παρ. Α. αυτής, ως εξής:

«ΣΤΗΛΗ 1 ΣΤΗΛΗ 2 ΣΤΗΛΗ 3 ΣΤΗΛΗ 4
  ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ Α.Α.Δ.Ε. ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ ΔΙΑΤΑΚΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΠΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ»
«15Α. Υποδιεύθυνση Δ’ - Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Οντοτήτων), Φορολο- γουμένων Μεγάλου Πλούτου και Κε- φαλαίου, με έδρα στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, του Κέντρου Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.) και οι υφιστάμενες υπηρε- σίες αυτής. Ο Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Στρατηγικής και Εκτέλεσης Προ- μηθειών (ΔΙ.Σ.Ε.Π.)
της Γ.Δ.Ο.Τ.Υ. της ΑΑΔΕ»

1) Προσθέτουμε γραμμή με α/α 15Α του Πίνακα της περ. β) της υποπαρ. 3 της παρ. Α. αυτής, ως εξής:

2) Διαγράφουμε τις γραμμές με α/α 16 και 17 του Πίνακα της περ. β) της υποπαρ. 3 της παρ. Α. αυτής.

IV. Tην υπό στοιχεία Δ6Α 1112903 ΕΞ 2014/31-7-2014 «Μεταβίβαση εξουσιοδότησης υπογραφής “Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων” στους Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων, Διευθύνσεων, Υποδιευθύνσεων, Τμημάτων και Αυτοτελών Τμημάτων, καθώς και στους Υπευθύνους Αυτοτελών Γραφείων και Γραφείων της Κεντρικής Υπηρεσίας και των Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων» (Β’ 2153 και 2291), από 01/01/2025, ως κατωτέρω:

1) Προσθέτουμε υποπαρ. 5Α στην παρ. Β του άρθρου 2 αυτής, ως εξής: «5Α. Στoν Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Εισπράξεων και Επιστροφών (ΔΙ.Ε.Σ.Ε.Ε.) Αποφάσεις επιστροφών Φ.Π.Α. σε κοινοτικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις τρίτων χωρών, καθώς και πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού του φόρου για ποσά Φ.Π.Α. που επεστράφησαν αδικαιολογήτως.»

2) Διαγράφουμε την υποπαρ. 5 της παρ. Β του άρθρου 4 αυτής.

Δ. 1) Όπου στις κείμενες διατάξεις αναφέρονται ή ορίζονται:

α) το Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.) και

β) το Κέντρο Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.) καθώς και οι υφιστάμενες οργανικές μονάδες αυτών, νοείται, από την ημερομηνία ισχύος των διατάξεων σύστασης του Κ.Ε.ΜΕ.Φ. σύμφωνα με το Κεφάλαιο Β’ της παρούσας, το Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.) και οι υφιστάμενες οργανικές μονάδες αυτού, στο οποίο περιέρχονται οι αρμοδιότητες αυτών.

2) Κατά την ημερομηνία σύστασης και έναρξης λειτουργίας του Κ.Ε.ΜΕ.Φ., μεταφέρονται σε αυτό οι υποθέσεις, για τις οποίες έχει εκδοθεί εντολή ελέγχου, μέχρι και την προηγούμενη της ημερομηνίας αυτής, από τα Κέντρα Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.) και Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ. ΜΕ.Π.), των οποίων παύει η λειτουργία.

Ειδικά, για όσες από τις ανωτέρω υποθέσεις έχει εκδοθεί το σημείωμα διαπιστώσεων κατά Κ.Φ.Δ. με τα αποτελέσματα του φορολογικού ελέγχου και προσωρινός διορθωτικός προσδιορισμός φόρων και προστίμων η εντολή για τη συνέχιση του ελέγχου θα εκδοθεί, προς τον υπάλληλο, στον οποίο είχε εκδοθεί η προηγούμενη εντολή ελέγχου, από τον οποίο και ολοκληρώνεται, με την επιφύλαξη περιπτώσεων αυτοδίκαιης λύσης της υπαλληλικής σχέσης. Σε περίπτωση που ο εν λόγω υπάλληλος μετατεθεί ή μετακινηθεί σε άλλη Υπηρεσία πλην του Κ.Ε.ΜΕ.Φ., θεωρείται ότι για τη συγκεκριμένη υπόθεση υπηρετεί στο Κ.Ε.ΜΕ.Φ. και ειδικότερα στο Τμήμα Ζ’Ελέγχου της Υποδιεύθυνσης Β’ - Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Οντοτήτων) και Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου.

3) Οι έννομες συνέπειες, ως προς την επιβολή του προστίμου σε περίπτωση υποβολής εκπρόθεσμης δήλωσης μετά την κοινοποίηση εντολής ελέγχου, που έχει εκδοθεί από τους Προϊσταμένους των Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ., Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π., δεν θίγονται, με την έκδοση της εντολής από τον Προϊστάμενο του Κ.Ε.ΜΕ.Φ. για τη συνέχιση του ελέγχου.

4) Η νομική υποστήριξη επί αντικρούσεων προσφυγών, ενδικοφανών προσφυγών και ανακοπών ή λοιπών ενδίκων βοηθημάτων, καθώς και επί ενδίκων μέσων, η παρακολούθηση και εκτέλεση των δικαστικών αποφάσεων και των αποφάσεων της Δ.Ε.Δ. και εν γένει η πραγματοποίηση κάθε αναγκαίας ενέργειας για την επιτυχή υποστήριξη των απόψεων της Υπηρεσίας ενώπιον δικαστικών ή διοικητικών αρχών, για υποθέσεις των Κ.Ε.ΜΕ. ΕΠ. και Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π. που εκκρεμούν ενώπιον αυτών, ασκείται από το Κ.Ε.ΜΕ.Φ..

5) Αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στα Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ. και Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π., σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 29 του άρθρου 66 του ν. 4646/2019 και για τις οποίες δεν έχουν εκδοθεί πράξεις αποδοχής ή απόρριψης έως την ημερομηνία μεταφοράς των αρμοδιοτήτων στο Κ.Ε.ΜΕ.Φ., διεκπεραιώνονται από αυτό, από το οποίο και εκδίδονται οι ως άνω πράξεις.

6) Οι τυχόν λοιπές εκκρεμείς υποθέσεις των Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ. και Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π. της Γ.Δ.Φ.Λ. της ΑΑΔΕ, τακτοποιούνται και ολοκληρώνονται από το Κ.Ε.ΜΕ.Φ. της Γ.Δ.Φ.Λ. της ΑΑΔΕ, στο οποίο μεταφέρεται, επίσης, και το υπηρεσιακό αρχείο.

7) Τα σχετικά φυσικά και ηλεκτρονικά αρχεία σε μεταφερόμενα μέσα αποθήκευσης, που αφορούν στις εκκρεμείς υποθέσεις περιέρχονται στο Κ.Ε.ΜΕ.Φ..

8) Με πράξη του Διοικητή της ΑΑΔΕ το προσωπικό των Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ. και Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π. μεταφέρεται στο Κ.Ε.ΜΕ.Φ. ή μετατίθεται ή μετακινείται σε άλλες Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ εντός του ίδιου Νομού, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες.

Ε.Κατά τα αναφερόμενα στο υπό στοιχεία Δ. ΟΡΓ. Δ 1176934 ΕΞ 2016/08-12-2016 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) έγγραφο:

1) Οι Προϊστάμενοι των Κέντρων Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.) και Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.) της Γ.Δ.Φ.Λ. της ΑΑΔΕ με προσωπική τους ευθύνη, πρέπει να μεριμνήσουν για την καταστροφή, από τις εκάστοτε προβλεπόμενες σχετικές ημερομηνίες, των στρογγυλών υπηρεσιακών σφραγίδων καθώς και των άλλων σφραγίδων, που φέρουν τον παλαιό τίτλο των Υπηρεσιών τους.

2) Ο Προϊστάμενος του Κ.Ε.ΜΕ.Φ. με προσωπική του ευθύνη, πρέπει να μεριμνήσει για την κατασκευή νέων στρογγυλών υπηρεσιακών σφραγίδων, καθώς και των άλλων σφραγίδων που θα χρησιμοποιεί η Υπηρεσία αυτού.

3) Τα κάθε φύσεως έντυπα που θα χρησιμοποιούνται από το Κ.Ε.ΜΕ.Φ. πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα. Oι υπάρχοντες φάκελοι αλληλογραφίας των Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ. και Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π., θα χρησιμοποιούνται από το Κ.Ε.ΜΕ.Φ., μέχρι της εξαντλήσεώς τους, με την αναγραφή του νέου τίτλου της Υπηρεσίας, χειρόγραφα, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα.

ΣΤ.Η παρούσα απόφαση ισχύει από τις ημερομηνίες που ορίζονται στις επιμέρους διατάξεις αυτής.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 19 Δεκεμβρίου 2024

Ο Διοικητής

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!