Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Οικονομικές Ειδήσεις

Apha Bank Ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση για τη διαχείριση και καταχώριση των εταιρικών εξόδων

Τη μοναδική ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση για τη διαχείριση και καταχώριση των εταιρικών εξόδων από τράπεζα στην Ελλάδα ανακοίνωσε η Alpha Bank, σε συνεργασία με τη Visa.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η διαχείριση των μηνιαίων εξόδων προσωπικού, αποτελεί μία συχνή πρόκληση για τα λογιστήρια των επιχειρήσεων, που δημιουργεί γραφειοκρατικές διαδικασίες και απαιτεί πολύτιμο χρόνο. Με τις κάρτες bizpay prepaid Visa, τo bizpay app και το myAlpha Web Επιχειρήσεων, το bizpay από την Alpha Bank ήρθε για να διευκολύνει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων, φέρνοντας στα χέρια τους μία ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση, που κάνει τη διαχείριση και καταχώριση των εταιρικών εξόδων πιο εύκολη και γρήγορη από ποτέ.

bizpay: ένας νέος κόσμος ψηφιακών δυνατοτήτων για τη διαχείριση εταιρικών δαπανών

Το bizpay παρέχει επαναφορτιζόμενες προπληρωμένες κάρτες Visa, που καλύπτουν όλες τις καθημερινές ανάγκες της επιχείρησης: τη bizpay γενικής χρήσης, τη bizpay εξόδων κίνησης (καύσιμα, ταξί, διόδια, κ.ά.), και τη bizpay εξόδων διατροφής. Οι κάρτες bizpay prepaid Visa είναι συμβατές με όλα τα wallets που παρέχει η Alpha Bank και με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες τις τράπεζας, όπως το Alpha Secure Web. Οι προπληρωμένες κάρτες φορτίζονται και αποφορτίζονται αποκλειστικά από την επιχείρηση, μέσα από το myAlpha Web Επιχειρήσεων με χρέωση εταιρικού τραπεζικού λογαριασμού. Παράλληλα, με τη δωρεάν εφαρμογή bizpay app για Android και iOS συσκευές, οι υπάλληλοι και συνεργάτες τής επιχείρησης μπορούν με το πάτημα ενός κουμπιού να παρακολουθούν τις συναλλαγές τους και το υπόλοιπο ποσό της κάρτας τους, αλλά και να στέλνουν τις αποδείξεις και τα τιμολόγιά τους εύκολα και ψηφιακά: μπορούν απλά να τα φωτογραφίζουν και τα υποβάλλουν στην επιχείρηση μέσω της εφαρμογής. Έτσι, το λογιστήριο και η οικονομική διεύθυνση μπορούν να παρακολουθήσουν αποτελεσματικότερα τα ποσά φόρτισης και αποφόρτισης συγκεντρωτικά και να ελέγχουν με ασφάλεια τις δαπάνες και τα παραστατικά τους σε ζωντανό χρόνο.

Το bizpay, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, είναι εδώ για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, βάζοντας στην εξίσωση της διαχείρισης των εταιρικών δαπανών την ταχύτητα, την ευκολία και την ασφάλεια. Η ευκολία έκδοσης και η ασφάλεια της χρήσης των προπληρωμένων καρτών είναι μόνο μερικά από τα οφέλη του, όμως το κέρδος για τις επιχειρήσεις δεν περιορίζεται μονάχα σε αυτά. Το bizpay μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο στις επιχειρήσεις μέσω της συνδυαστικής χρήσης του bizpay app και του myAlpha Web Επιχειρήσεων, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη μείωση της γραφειοκρατίας εντός του οργανισμού και την καλύτερη διαχείριση χρόνου των στελεχών τους. Παράλληλα, η κάρτα εξόδων διατροφής μπορεί να αντικαταστήσει τις διατακτικές σίτισης (meal vouchers) που πολλές επιχειρήσεις προσφέρουν στους υπαλλήλους τους ως επιβράβευση αποδοτικότητας, παροχή η οποία απαλλάσσεται της φορολογίας εισοδήματος (έως 6 ευρώ/ημερησίως και έως 1.452 ευρώ ετησίως) σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία. Τέλος, η μείωση του όγκου των εντύπων (αποδείξεις, τιμολόγια, κ.ά.), διευκολύνει την εφαρμογή πολιτικών βιώσιμων προς το περιβάλλον, καθώς επιτρέπει στις εταιρείες να συνεχίσουν να λειτουργούν αποτελεσματικά με ένα πιο θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Ο Γιάννος Ιωαννίδης, επικεφαλής της Διεύθυνσης Προϊόντων Λιανικής Τραπεζικής της Alpha Bank, δήλωσε σχετικά: «Σε μια εποχή που οι επιχειρήσεις καλούνται να διαχειριστούν έναν ολοένα και αυξανόμενο όγκο ψηφιακών δεδομένων, η διαχείριση και καταχώριση εταιρικών δαπανών με παραδοσιακούς τρόπους μπορεί να αποτελέσει έναν επιπλέον φόρτο, που δεσμεύει πολύτιμο χρόνο. Με το bizpay, η Alpha Bank θέτει στη διάθεση των επιχειρήσεων μία ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση, που κάνει την καθημερινότητα όλων πιο εύκολη, με πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον εργαζόμενο και την επιχείρηση, καθώς απλοποιώντας τη διαδικασία καταχώρισης και διαχείρισης των εταιρικών δαπανών, εξοικονομεί πόρους και απελευθερώνει χρόνο που μπορεί να επενδυθεί σε διεργασίες που παράγουν υψηλή προστιθέμενη αξία».

Ο Νίκος Πετράκης, Country Manager της Visa για την Ελλάδα, δήλωσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για τη συμμετοχή μας στην υλοποίηση των προπληρωμένων καρτών bizpay Visa και της εφαρμογής bizpay, της πρώτης ολοκληρωμένης ψηφιακής λύσης για μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, από έναν έμπιστο συνεργάτη μας, την Alpha Bank, για τη διαχείριση των εταιρικών δαπανών. Πρόκειται για μια εμπνευσμένη, εύχρηστη και ασφαλή λύση που ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων και προωθεί περαιτέρω την ψηφιοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών και διαχείρισης. Στη Visa παραμένουμε προσηλωμένοι στην υποστήριξη καινοτόμων λύσεων, που προωθούν τις βιώσιμες επιχειρήσεις, επεκτείνουν την αποτελεσματικότητα και υποστηρίζουν την ανάπτυξη του επιχειρείν στην Ελλάδα».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!