Danone Nutricia Επενδύσεις 3 εκατ. ευρώ και ενίσχυση της παρουσίας στην ελληνική αγορά
Με ένα μεγάλο μέρος του τζίρου να προέρχεται από τα βρεφικά γάλατα, προβληματισμό προκαλεί στη διοίκηση της Danone Nutricia Ελλάδος η εξέλιξη του δημογραφικού στη χώρα.
«Τα στοιχεία των γεννήσεων των τελευταίων ετών δεν είναι καλά. Περάσαμε μία δύσκολη περίοδο υπογεννητικότητας μέσα στην κρίση ενώ τα τελευταία χρόνια υπήρξε μια σταθεροποίηση. Η φετινή χρονιά, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε, θα κλείσει με αρνητικό πρόσημο» ανέφερε ο Σίμος Λουλούμαρης, Country Manager, της Danone Ελλάδο,ς εκφράζοντας την εκτίμησή του ότι οι γεννήσεις στην Ελλάδα φέτος θα πέσουν κάτω από τις 80.000.
Μιλώντας εχθές, στο πλαίσιο εκδήλωσης της εταιρείας στην Πρεσβευτική Κατοικία της Γαλλίας, ο κ. Λουλούμαρης τόνισε ότι τόσο η υπογεννητικότητα όσο και η μείωση της κατανάλωσης λειτουργούν αρνητικά σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις της εταιρείας οι οποίες ωστόσο αναμένεται εφέτος να είναι ενισχυμένες κατά περίπου 4-5%. Η εκτίμηση στηρίζεται στις αυξημένες πωλήσεις της Numil Hellas, της θυγατρικής στην Ελλάδα του Ομίλου Danone Nutricia, στο πρώτο εξάμηνο του 2022.
Από την πλευρά του ο Fabrizio Gavelli,managing director για την Ελλάδα και την Ιταλία, μιλώντας στην εκδήλωση αναφέρθηκε στη νέα εποχή που εισέρχεται η Danone στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα τόνισε ότι η Danone προχωρώντας σε μια παγκόσμια αναδιοργάνωση, επενδύει στις τοπικές αγορές με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση όλων των κατηγοριών και καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και πελατών.
Η εταιρεία στην Ελλάδα έχει παρουσία σε πάνω από 12.000 σημεία πώλησης με το 61% να αφορά στο οργανωμένο λιανεμπόριο, 25% φαρμακεία, 6% HORECA και νοσοκομεία, ενώ ποσοστό 7% αφορά στην αγορά της Κύπρου.
Κατέχει την δεύτερη θέση σε βρεφικά και νηπιακά γάλατα (Almiron, Milupa, Nutricia) καθώς και στα φυτικά ροφήματα και επιδόρπια (Alpro) και ηγετική θέση στα λειτουργικά γιαούρτια με το σήμα Activia, στα σκευάσματα για μεταβολικά νοσήματα και στα σκευάσματα ενηλίκων.
Στην αγορά του γιαουρτιού υπάρχει συνεργασία παραγωγής στο κομμάτι του στραγγιστού γιαουρτιού με την ΔΕΛΤΑ η οποία πέρα από την Ελλάδα έχει επεκταθεί μέσω εξαγωγών σε Ιταλία και Ισπανία.
Όπως αναφέρθηκε, συνολικά η κατηγορία των λειτουργικών γιαουρτιών παρουσιάζει στο τετράμηνο άνοδο 7% ενώ η αγορά του γιαουρτιού στο σύνολο κινείται με πτώση 9%.
Εστιάζοντας στην κατηγορία των φυτικών ροφημάτων ο κ. Λουλούμαρης σημείωσε ότι υπάρχουν σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης στην ελληνική αγορά καθώς στη χώρα η κατά κεφαλήν κατανάλωση ανέρχεται σε μόλις 1 κιλό όταν σε άλλες χώρες, όπως η Ισπανία η κατανάλωση ανέρχεται στα 8 κιλά.
Για την τρέχουσα χρήση η εταιρεία δρομολογεί στην Ελλάδα επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ εκ των οποίων ποσό ύψους 1,2 εκατ. ευρώ αφορούν σε logistics και αποθήκευση, ποσό 700.000 αφορά στην ενίσχυση της εταιρείας με προσωπικό και 1,1 εκατ. ευρώ σε διαφήμιση και προώθηση προϊόντων.
Ερωτηθείς σχετικά με τις ανατιμήσεις, ο κ. Λουλούμαρης τόνισε ότι η πίεση στα κόστη είναι πολύ μεγάλη. Όπως είπε, σύμφωνα με τους δημοσιευμένους δείκτες η τιμή γάλακτος έχει αυξηθεί πάνω από 15% - 20% σε σχέση με πέρυσι.
Σημείωσε ωστόσο ότι η Danone έχει τη δυνατότητα να απορροφά το 60 με 70% αυτών των πιέσεων καθώς διαθέτει δική της παραγωγική διαδικασία.
Υπενθυμίζεται ότι η γαλλική πολυεθνική Danone δραστηριοποιείται στον κλάδο των τροφίμων, έχει παρουσία σε 120 αγορές και πωλήσεις αξίας άνω των 24 δισ. ευρώ ετησίως.
Πρόσφατα προχώρησε σε μια παγκόσμια αναδιοργάνωση, επενδύοντας στις τοπικές αγορές και στην Ελλάδα, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση όλων των κατηγοριών και καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και πελατών.
Στο πλαίσιο αυτό, η Danone Nutricia Ελλάδος, ακολουθώντας την παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας, ανέλαβε την εμπορία και διανομή των Γαλακτοκομικών & Φυτικών προϊόντων της Danone σε Ελλάδα και Κύπρο, επιπλέον των προϊόντων βρεφικής και ειδικής διατροφής που ήδη διαχειρίζεται.
Οι διαρθρωτικές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν από τις αρχές Ιουνίου σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.
Παράλληλα, άλλαξε ο τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας. Συγκεκριμένοι πελάτες λιανικής εξυπηρετούνται απευθείας από τη Danone Nutricia (εμπορική επωνυμία Numil Hellas), ενώ οι υπόλοιποι πελάτες εξυπηρετούνται ως προς τα γαλακτοκομικά και φυτικά προϊόντα από τον τρέχοντα διανομέα (Leader S.A.).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!