ΣΕΒ Το ψηφιακό marketing απαραίτητο εργαλείο προβολής και προώθησης μεσαίων και μικρών επιχειρήσεων
ΣΕΒ
09 Απριλίου 2021
Δελτίο Τύπου
Το ψηφιακό marketing απαραίτητο εργαλείο προβολής και προώθησης μεσαίων και μικρών επιχειρήσεων
Οι τρόποι που οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν νέους πελάτες και να προβληθούν μέσα από ψηφιακές πλατφόρμες αποτέλεσε το αντικείμενο διαδικτυακής εκδήλωσης με τίτλο «Ψηφιακό marketing: πρακτικά εργαλεία για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις», που πραγματοποίησε ο ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), την Τετάρτη, 7 Απριλίου 2021.
Το διαδίκτυο αποτελεί έναν νέο χώρο όπου μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα της και να προσεγγίσει πελάτες. Υπάρχουν όμως συγκεκριμένα βήματα για να είναι επιτυχημένη η προσπάθειά της, τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και διεθνώς:
Πρώτον, υιοθέτηση του ψηφιακού marketing ως μια νέα έκφραση εταιρικής ταυτότητας, παράλληλης και συμπληρωματικής με άλλες ενέργειες προώθησης.
Δεύτερον, ξεκάθαρα μηνύματα και στόχοι ψηφιακής επικοινωνίας, ώστε να επιλεγούν τα βέλτιστα εργαλεία προβολής και προώθησης – πχ συνεργασία με micro-influencers για την προσέγγιση καταναλωτών με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, ή επικέντρωση στις πλατφόρμες με χρήστες νεαρής ηλικίας, όπως το tik-tok και το instagram για μια καμπάνια που απευθύνεται σε νέους.
Τρίτον, δημιουργία περιεχομένου που κερδίζει το ενδιαφέρον και είναι ταυτόχρονα κατάλληλο για ψηφιακή χρήση - όπως σύντομα βίντεο και οπτικοποιημένα μηνύματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τέταρτον, προσαρμογή στις ανάγκες των καταναλωτών αξιοποιώντας την τεχνολογία και τα data analytics, που επιτρέπουν την παρατήρηση των αντιδράσεών τους στα ψηφιακά μηνύματα.
Πέμπτον, επένδυση στην κατάρτιση των αρμόδιων στελεχών της επιχείρησης πάνω στο ψηφιακό marketing, πράγμα με μικρό μόνο κόστος.
Έκτον, συνεργασία με αξιόπιστους επαγγελματίες για την ανάπτυξη κατάλληλου περιεχομένου ψηφιακής προβολής, και την επιτυχημένη τοποθέτηση μιας επιχείρησης στο ψηφιακό περιβάλλον.
Παραθέτοντας τα συμπεράσματα της εκδήλωσης, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, Δρ Γιώργος Ξηρογιάννης, παρατήρησε ότι «το ερώτημα για μια επιχείρηση δεν είναι αν θα επιλέξει παραδοσιακά ή ψηφιακά μέσα marketing, αλλά το πόσο καλά θα τοποθετηθεί στο ψηφιακό περιβάλλον.
Όλοι οι καταναλωτές, όλων των ηλικιών και χαρακτηριστικών, βρίσκονται online και επιθυμούν να μοιράζονται τις εμπειρίες και τις επιθυμίες τους με τους γύρω τους. Είναι συνδεδεμένοι καταναλωτές».
Με τη σειρά του, ο Α’ Αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ, κος Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, σημείωσε πως «σήμερα το ψηφιακό marketing έρχεται να συμπληρώσει το παραδοσιακό marketing, και λειτουργεί καθοριστικά στο να μετατραπεί η επιθυμία των καταναλωτών σε πράξη, δηλαδή σε αγορά – είτε ηλεκτρονική, είτε σε φυσικό κατάστημα. Μας επιτρέπει να μετράμε, και η μέτρηση είναι απαραίτητη για να σχεδιάσουμε αποδοτικές ενέργειες ως προς τη στόχευση των καταναλωτών και του κόστους μας, όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι η επιχείρησή μας».
Στην εκδήλωση συμμετείχαν ο κος Θοδωρής Παπανέστορος, Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας του ANATOLIA COLLEGE, ο κος Ιωάννης Οφάκογλου, Brand & Marketing Strategist της RISTART, ο κος Γιώργος Λευιτικός, Deputy General Manager της MullenLowe Athens, ο κος Τάσος Μπίθας, Head of Digital Media της INTERMED PHARMACEUTICAL LABORATORIES S.A., και η κα Βίκυ Μπέτα, Senior Brand Manager for Exports της ΜΕΒΓΑΛ A.E. Συντονιστικό ρόλο είχε η Δρ Μαρία Μποζούδη, Senior Advisor του ΣΕΒ.
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!