ΕΣΕΕ Πρώτο Συνέδριο "Future of Retail" 7 και 8 Φεβρουαρίου
ΕΣΕΕ
Δελτίο Τύπου
Η καρδιά του Ελληνικού Επιχειρείν και του Εμπορίου χτυπά στο 1ο Συνέδριο “Future of Retail” 7 και 8 Φεβρουαρίου, Grand Hyatt Athens.
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου η παρουσίαση των ευρημάτων της Ετήσιας Έκθεσης Ελληνικού Εμπορίου 2019.
Το 1ο «Future of Retail» που έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός μόνιμου θεσμού παρακολούθησης των ραγδαίων αλλαγών στο εμπόριο, διοργανώνεται για πρώτη φορά από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας στις 7 και 8 Φεβρουαρίου στο Grand Hyatt Athens.
Το Συνέδριο φιλοδοξεί να αποτελέσει το κορυφαίο forum διαλόγου για την ερμηνεία των σημερινών δεδομένων για το εμπόριο, την ανάλυση των διεθνών τάσεων και τελικά τη διαμόρφωση μιας νέας πρότασης για το μέλλον του εμπορίου, απαντώντας σε σημαντικά ερωτήματα για την ίδια την ύπαρξη και την εξέλιξή του.
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του Συνεδρίου θα λάβει χώρα και η ανακοίνωση των ευρημάτων της Ετήσιας Έκθεσης Ελληνικού Εμπορίου για το 2019, αξιολογώντας τις αποδόσεις του εμπορίου στην ελληνική οικονομία και αναλύοντας τα εμπόδια όπως εξελίσσονται ακόμη, παρά την μικρή παραγωγική αναπτυξιακή πορεία της χώρας.
Ψηφιακές τεχνολογίες, τεχνολογικές καινοτομίες στην εφοδιαστική αλυσίδα, καταναλωτικά πρότυπα των Millennials και της Γενιάς Ζ, το φυσικό κατάστημα του μέλλοντος, το Λιανικό Εμπόριο και η Βιωσιμότητα όπως και άλλες πολλές θεματικές θα απασχολήσουν το διήμερο συνέδριο «Future of Retail», με πολύπλευρη πληροφόρηση και εξειδικευμένη γνώση για όλα τα ζητήματα που απασχολούν το μέλλον και την εξέλιξη του εμπορίου.
Όπως επισημαίνει ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ, κ. Γιώργος Καρανίκας « Η δημιουργία και η θεσμοθέτηση του Συνεδρίου αποτελεί έναν βασικό στρατηγικό στόχο για την ΕΣΕΕ, καθώς μέσα από αυτόν μπορούμε να παρακολουθούμε στενά, να συμμετέχουμε ενεργά όπως και να συνδιαμορφώνουμε τις νέες τάσεις και την εξέλιξη του εμπορίου συλλήβδην.
Το «Future of Retail» συνιστά μια εποικοδομητική αφορμή για όλους τους συνεργαζόμενους θεσμικούς εταίρους, τους καταναλωτές και τους επιχειρηματίες, να έρθουν κοντά και να συζητήσουν επισταμένως προβληματισμούς και αγωνίες για το μέλλον του εμπορίου.
Η μικρομεσαία ελληνική επιχείρηση θα παραμείνει ο αιμοδότης της ελληνικής οικονομίας και στο πλαίσιο αυτού του νέου -αισιοδοξώ- θεσμού της χώρας είναι αναγκαία η έγκυρη προετοιμασία της μπροστά στις επερχόμενες και υποχρεωτικές αλλαγές που έρχονται να μεταμορφώσουν το παραδοσιακό εμπόριο.»
Το Συνέδριο της ΕΣΕΕ αναμένεται να τιμήσουν φέτος με την παρουσία τους ανώτατοι θεσμικοί παράγοντες, πολιτικοί φορείς και εκπρόσωποι των παραγωγικών κλάδων της οικονομίας από την Ελλάδα και το εξωτερικό, εκπρόσωποι Διεθνών Οργανισμών, υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και keynote speakers από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Προβληματική του Συνεδρίου
Την τελευταία δεκαετία η παραδοσιακή εμπορική επιχείρηση έχει αντιμετωπίσει την υποβάθμιση του φυσικού καταστήματος υπέρ της μετάβασης στο ηλεκτρονικό, την πολυκαναλική πώληση μέσω των δυνατοτήτων της ψηφιακής τεχνολογίας, την προσήλωση στην οικοδόμηση σχέσης πελάτη-μάρκας μέσω διαμόρφωσης εμπειριών και πιο πρόσφατα την αναγέννηση του φυσικού καταστήματος μέσω της χρήσης της τεχνολογίας Internet of Things.
- Ποια είναι η απάντηση στην υποχρεωτική μετάλλαξη του φυσικού καταστήματος;
- Παραμένει η ίδια κατάσταση στο λιανικό εμπόριο μετά τις ραγδαίες αλλαγές στην τεχνολογία;
- Το φυσικό κατάστημα θα αντικατασταθεί από το ψηφιακό κατάστημα ή τα δύο θα δράσουν συμπληρωματικά;
- Οι εμπορικές πιάτσες θα εξακολουθήσουν να είναι στο επίκεντρο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής της πόλης ή θα αντικατασταθούν από ψηφιακές πλατφόρμες;
- Οι αλλαγές που θα επέλθουν στο πεδίο των εργασιακών σχέσεων στον κλάδο του εμπορίου από τις τεχνολογικές καινοτομίες πως θα υπηρετήσουν τον κοινωνικό ρόλο του εμπορίου;
- Ποιες πολιτικές χρειάζονται να προωθηθούν ώστε να καταφέρουν οι εμπορικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν και εν τέλει να επωφεληθούν από τις τεχνολογικές καινοτομίες;
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!