Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Κ.Υ.Α. 2846/2017 Μεταφορά και κατανομή αρμοδιοτήτων του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 σε οργανικές μονάδες της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.).

Αριθμ. 2846

ΦΕΚ B 386 - 10.02.2017

Μεταφορά και κατανομή αρμοδιοτήτων του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 σε οργανικές μονάδες της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.).

Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ - ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις των άρθρων 69Γ, 24 παρ. 3β. και 65 παρ. 2 του ν. 4270/2014 (Α. 143), όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν,

2. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98) «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα»,

3. Τις διατάξεις των αρθρ. 64 και 69 παρ. 4 ε. και στ. του ν. 4009/2011 (ΦΕΚ 195 Α΄), όπως ισχύουν,

4. Το π.δ. 73/2015 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών (116 Α΄),

5. Το π.δ. 125/2016 (Α΄ 210) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών»,

6. Το π.δ. 128/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων» (208 Α΄),

7. Την Υ29/8.10.2015 (ΦΕΚ Β΄ 2168/9-10-15) «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών Γεώργιο Χουλιαράκη»,

8. Την υπ΄ αριθμ. 199221/Ζ1/11-12.2014 (ΥΟΟΔ 774) υπουργική απόφαση, με την οποία ορίζεται Πρόεδρος της Α.ΔΙ.Π, η Καθηγήτρια Νικολέττα Παϊσίδου,

9. Τη με αρ. πρωτ. 647/6-05-2015 απόφαση Προέδρου για τον διορισμό Γενικού Διευθυντή της Α.ΔΙ.Π. και το 327/11-05-2015 ΦΕΚ (τ. ΥΟΔΔ) διορισμού της Γενικής Δ/ντριας.

10. Την υπ΄ αριθμ. 2/16570/0026/13.5.2016 κοινή υπουργική απόφαση «Καθορισμός διαδικασίας και εξειδίκευση μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου/Ειδικό Λογιστήριο στις Οικονομικές Υπηρεσίες Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης» (Β 1381),

11. Την εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών με αρ. 2/51290/0026/2.6.2016 (ΑΔΑ: 9637Η-ΩΛΦ) «Παροχή οδηγιών επί της αριθ. 2/16570/0026/13.5.2016 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός διαδικασίας και εξειδίκευση μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου/Ειδικό Λογιστήριο στις Οικονομικές Υπηρεσίες Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης»,

12. Την εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών με αρ. 2/77786/0026/26.09.2016 (ΑΔΑ: 6ΞΓΑΗ-ΦΒΑ) «Αναδιοργάνωση των Γενικών Διευθύνσεων Οικονομικών Υπηρεσιών Υπουργείων»,

13. Τη 47/07-11-2016 απόφαση του Συμβουλίου της ΑΔΙΠ, θέμα 6.4 «Μεταφορά αρμοδιοτήτων ΥΔΕ στην οικονομική υπηρεσία της Αρχής»,

14. Τη 48/29-11-2016 απόφαση του Συμβουλίου της Αρχής, θέμα 4.1 «Οργανωτική ανάπτυξη της επιστημονικής και διοικητικής υπηρεσίας της ΑΔΙΠ»,

15. Την εισήγηση της προϊσταμένης της Γενικής Δ/νσης της ΑΔΙΠ,

16. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Α) Τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014, όπως ισχύει, στην Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.) και Β) Την κατανομή των αρμοδιοτήτων αυτών στις υφιστάμενες δομές της ΑΔΙΠ, και συγκεκριμένα στη Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης της Αρχής και στα εξής τμήματα/μονάδες:

1. Μονάδα Εκτέλεσης Τακτικού Προϋπολογισμού, η οποία έχει ως αντικείμενο την εκτέλεση του προϋπολογισμού και την εκκαθάριση δαπανών και μισθοδοσίας, ως ακολούθως:

α) Κατάρτιση του σχεδίου απόφασης ανάληψης υποχρεώσεων, κατόπιν τεκμηριωμένου αιτήματος του διατάκτη και καταχώρηση των αναλαμβανόμενων δεσμεύσεων στα οικεία λογιστικά βιβλία και στο Μητρώο Δεσμεύσεων.

β) Έλεγχος τήρησης των περί ανάληψης υποχρεώσεων διατάξεων και παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων, για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης.

γ) Σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3δ του άρθρου 66 του ν. 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υποχρεώσεων από τους διατάκτες προεδρικού διατάγματος (π.δ. 80/2016).

δ) Έλεγχος και εκκαθάριση δαπανών με βάση τα πλήρη και νόμιμα δικαιολογητικά αυτών.

ε) Σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη ως προς τη νομιμότητα και κανονικότητα των εκκαθαριζόμενων δαπανών και υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στην αρμόδια Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Γ.Λ. Κράτους), σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 26 του ν. 4270/2014.

στ) Σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Υπηρεσία προκειμένου να κινηθεί η προβλεπόμενη από τις κείμενες διατάξεις διαδικασία του επιτόπου ελέγχου.

ζ) Τήρηση του Μητρώου Δεσμεύσεων Τακτικού Προϋπολογισμού.

η) Εισήγηση αρμοδίως για καταλογισμό δημόσιου υπολόγου, καθώς και λαβόντα αχρεώστητης πληρωμής.

θ) Παροχή απόψεων στα Δικαστήρια, εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων και κοινοποίηση στην αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) των δικαστικών αποφάσεων αυτών από τις οποίες προκύπτει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό της Αρχής.

ι) Μέριμνα για την αποτροπή συσσώρευσης οφειλών.

ια) Τήρηση Μητρώου Δεσμεύσεων Προγράμματος Δημόσιων Επενδύσεων.

ιβ) Παρακολούθηση του βιβλίου υπολόγων και εισήγηση στον ΓΔΟΥ για την έκδοση εντολών προς τους οικείους εκκαθαριστές αποδοχών για την επίσχεση των αποδοχών δημόσιων υπολόγων που καθυστερούν την απόδοση λογαριασμού, καθώς και εισήγηση στον αρμόδιο Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τον καταλογισμό του υπερήμερου υπολόγου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

ιγ) Έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) για την εμφάνιση των εξόδων που βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στη δημόσια ληψοδοσία, καθώς και έκδοση λοιπών συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων, όπου προβλέπεται.

ιδ) Έλεγχος και Εκκαθάριση των αποδοχών και λοιπών απολαβών αποζημιώσεων γενικώς, του Προέδρου, του Συμβουλίου και του προσωπικού της Αρχής.

ιε) Τήρηση μητρώου πάσης φύσεως προσωπικού της Αρχής.

ιστ) Παροχή βεβαίωσης επί των πράξεων διορισμών, εντάξεων, μετατάξεων, αποσπάσεων και προαγωγών του προσωπικού κάθε κατηγορίας της Αρχής, για την ύπαρξη σχετικών προβλέψεων στον προϋπολογισμό της.

ιζ) Παροχή στοιχείων, βεβαιώσεων και οδηγιών αναφορικά με αποδοχές, πρόσθετες αμοιβές, αποζημιώσεις, κρατήσεις κ.λπ., για το πάσης φύσεως προσωπικό της Αρχής.

ιη) Παροχή στοιχείων επί θεμάτων που αφορούν στο Τμήμα.

ιθ) Ορθολογική αξιοποίηση των πόρων της Αρχής βάσει των γενικών αρχών και κανόνων για τη δημοσιονομική διαχείριση του ν. 4270/2014.

κ) Τήρηση των λογιστικών βιβλίων που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις.

κα) Συγκέντρωση δεδομένων από το Μητρώο Δεσμεύσεων και υποβολή σχετικών αναφορών στη Δ/νση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών.

κβ) Έκδοση τίτλου για την πληρωμή των δαπανών, μέσα στα καθοριζόμενα κατά μήνα όρια πληρωμών και εντός των προβλεπομένων προθεσμιών από το ενωσιακό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο.

2. Τμήμα Προμηθειών, το οποίο έχει ως αντικείμενο την έκδοση προκηρύξεων, διοικητικών πράξεων, σύνταξη συμβάσεων προμηθειών και διενέργεια διαγωνισμών.

3. Τμήμα Προγραμματισμού, Λογιστικής Διαχείρισης και Πληρωμών, το οποίο έχει ως αντικείμενο τη σύνταξη προϋπολογισμού, τη λογιστικοποίηση και πληρωμή των δαπανών, ως ακολούθως:

α) Καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και τήρηση του μητρώου αυτών.

β) Παρακολούθηση, επεξεργασία και αναφορά της συγκέντρωσης εσόδων.

γ) Διατήρηση και ενημέρωση αρχείου περιουσιακών στοιχείων της Αρχής (Μητρώο Παγίων).

δ) Παραγωγή στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Δημοσιονομικής Πολιτικής (ΟΠΣΔΠ) ηλεκτρονικών εντολών μεταφοράς και πίστωσης λογαριασμού προς την Τράπεζα της Ελλάδος για την εξόφληση των εκδιδόμενων χρηματικών ενταλμάτων με πίστωση των τραπεζικών λογαριασμών των δικαιούχων και την απόδοση των διενεργούμενων κρατήσεων υπέρ τρίτων σε αυτούς.

ε) Μέριμνα για τη διενέργεια συμψηφισμών και απόδοση στο Δημόσιο και στα οικεία ασφαλιστικά ταμεία των οφειλών των δικαιούχων που αναγράφονται στις σχετικές βεβαιώσεις φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών.

στ) Ενημέρωση των δικαιούχων και των φορέων για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων και την πληρωμή των δικαιούχων.

ζ) Καταχώρηση στοιχείων και τήρηση των Μητρώων Κατασχέσεων και Εκχωρήσεων.

Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από την 1.1.2017.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 23 Ιανουαρίου 2017

Οι Υπουργοί

Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΟΥΛΙΑΡΑΚΗΣ

Διοικητικής Ανασυγκρότησης ΟΛΓΑ ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ

Η Πρόεδρος της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΠΑΪΣΙΔΟΥ

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!