Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Κ.Υ.Α. 24774/2017 Μεταφορά και κατανομή των αρμοδιοτήτων του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 σε οργανικές μονάδες της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης της Γραμματείας του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ).

Αριθμ. 24774 

ΦΕΚ B 31 - 16.01.2017

Μεταφορά και κατανομή των αρμοδιοτήτων του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 σε οργανικές μονάδες της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης της Γραμματείας του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ). 

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ 

Έχοντας υπόψη: 

1. Τις διατάξεις: 

α) Του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ)-Δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (Α' 143), όπως προστέθηκε με την παρ. 24 του άρθρου 10 του ν. 4337/2015 (Α' 129) και συμπληρώθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 58 του ν. 4438/2016 (Α 220). 

β) Του ν. 2190/1994 «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης» (ΦΕΚ28/Α/03.03.1994), ως ισχύει, 

γ) Του ν. 3051/2002 «Συνταγματικά κατοχυρωμένες ανεξάρτητες αρχές, τροποποίηση και συμπλήρωση του συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και συναφείς ρυθμίσεις» (ΦΕΚ220/Α/20.09.2002), ως ισχύει, 

δ) Του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα», που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α 98). 

ε) Του π.δ. 123/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων» (Α 208). 

στ) Του π.δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α 210). 

ζ) Του π.δ. 73/2015 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 116). 

η) Της υπ' αριθ. Υ29/8-10-2015 απόφασης του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, Γεώργιο Χουλιαράκη»(Β'2168). 

θ) Της υπ' αριθμ. 42799/8-12-2003 απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών «Καθορισμός της Οργάνωσης της Γραμματείας του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)» (Β' 1863), ως ισχύει. 

2. Την υπ' αριθ. 2/16570/0026/13-5-2016 κοινή απόφαση του Υπουργού και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών «Καθορισμός διαδικασίας και εξειδίκευση μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου/Ειδικό Λογιστήριο στις Οικονομικές Υπηρεσίες Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης» (Β' 1381). 

3. Την υπ' αριθ. πρωτ. ΔΙΔΚ/Φ.ΑΣΕΠ/οικ.33298/17-122014 απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σχετικά με τον διορισμό του Ιωάννη Καραβοκύρη στη θέση του Προέδρου του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού. 

4. Τις εγκυκλίους υπ' αριθ. 2/51290/0026/2-6-2016, 2/68982/0026/5-8-2016 και 2/77786/0026/26-9-2016 του Υπουργείου Οικονομικών. 

5. Την ανάγκη άσκησης των εν προκειμένω μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων, ήτοι (α) ελέγχου, εκκαθάρισης και έκδοσης εντολής πληρωμής δαπανών, καθώς και (β) λογιστικής παρακολούθησης και πληρωμής των δαπανών, διακριτά από υπηρεσιακές μονάδες της Ανεξάρτητης Αρχής «Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού», αρχής γενομένης από 1-1-2017, προκειμένου να διασφαλιστεί η διαφάνεια και η αξιοπιστία του συστήματος διαχείρισης και ελέγχου δαπανών. 

6. Την υπ' αριθ. πρωτ. 24578/28-12-2016 εισήγηση της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης του ΑΣΕΠ, σχετικά με το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε: 

Άρθρο 1 

1. Κατανέμουμε τις αρμοδιότητες της παραγράφου 1 του άρθρου 69Γ του ν. 4270/2014, όπως αυτές εξειδικεύτηκαν στην παράγραφο 2 του άρθρου 1 της υπ' αριθ. 2/16570/0026/13-5-2016 κοινής υπουργικής απόφασης, σε οργανικές μονάδες της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης της Γραμματείας της Ανεξάρτητης Αρχής «Ανώτατο Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού». 

Για τον σκοπό αυτό, η Διεύθυνση Οικονομικού της ως άνω Γενικής Διεύθυνσης της Γραμματείας της Ανεξάρτητης Αρχής «Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού» αναδιοργανώνεται ως ακολούθως: 

α) Συνιστάται σε αυτήν ένα (1) Αυτοτελές Γραφείο με την ονομασία: «Γραφείο Λογιστικής Παρακολούθησης και Πληρωμής Δαπανών». 

β) Το Τμήμα Προϋπολογισμού και Μισθοδοσίας της ως άνω Διεύθυνσης μετονομάζεται σε «Τμήμα Προϋπολογισμού, Μισθοδοσίας και Εκκαθάρισης Δαπανών». 

2. Συνεπεία των ρυθμίσεων της παρ. 1 του παρόντος άρθρου, αντικαθίστανται οι παράγραφοι 1α και 2 του άρθρου 6 «Διάρθρωση και αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικού» και η παράγραφος 1 του άρθρου 7 «Αρμοδιότητες Τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικού» της υπ' αριθμ. 42799/8-12-2003 απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών «Καθορισμός της Οργάνωσης της Γραμματείας του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)» (Β' 1863), και προστίθενται στο άρθρο 6 παράγραφοι 1γ, 2δ και 2ε, και στο άρθρο 7 παράγραφος 1.προστίθενται εδάφια η, θ, ι, ια, ιβ, ιγ, ιδ, ιε, ιστ, ιζ, ιη, ιθ, κ, κα, κβ, κγ και κδ, καθώς και παράγραφος 2 ως ακολούθως: 

«Άρθρο 6 

1. Η Διεύθυνση Οικονομικού αποτελείται από: 

α. Τμήμα Προϋπολογισμού, Μισθοδοσίας και Εκκαθάρισης Δαπανών, 

β. Τμήμα Προμηθειών. 

γ. Γραφείο Λογιστικής Παρακολούθησης και Πληρωμής Δαπανών. 

2. Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικού είναι: 

α. Ο χειρισμός των θεμάτων προϋπολογισμού και δημοσιονομικής διαχείρισης. 

β. Ο χειρισμός θεμάτων αποδοχών, άλλων απολαβών και αποζημιώσεων. 

γ. Οι προμήθειες επίπλων, εξοπλισμού και υλικών γενικότερα. 

δ. Ο έλεγχος, η εκκαθάριση και η έκδοση εντολής πληρωμής δαπανών, 

ε. Η λογιστική παρακολούθηση και η πληρωμή δαπανών». 

Άρθρο 7 

1. Αρμοδιότητες του Τμήματος Προϋπολογισμού, Μισθοδοσίας και Εκκαθάρισης Δαπανών είναι: 

α. Η κατάρτιση, τροποποίηση και εκτέλεση του προϋπολογισμού, 

β. Η κατάρτιση Κανονισμού Οικονομικής διαχείρισης. 

γ. Η εντολή και εκκαθάριση αποδοχών, λοιπών απολαβών και αποζημιώσεων γενικώς των μελών και του προσωπικού. 

δ. Η εντολή και εκκαθάριση αποζημιώσεων και λοιπών δαπανών των κεντρικών και τοπικών επιτροπών και όσων μετέχουν στις διαδικασίες πλήρωσης θέσεων (άρθρα 15-19 ν. 2190/1994) 

ε. Η μέριμνα για την καταβολή αποζημιώσεων και λοιπών δαπανών στα μέλη τοπικών επιτροπών και σε όσους μετέχουν στις διαδικασίες πλήρωσης θέσεων, 

στ. Η εντολή και εκκαθάριση κάθε άλλης δαπάνης, 

ζ. Η χορήγηση πάσης φύσεως βεβαιώσεων οικονομικού περιεχομένου, 

η. Η κατάρτιση του σχεδίου απόφασης ανάληψης υποχρέωσης κατόπιν τεκμηριωμένου αιτήματος από το διατάκτη και η καταχώρηση των αναλαμβανόμενων δεσμεύσεων στα οικεία λογιστικά βιβλία και στο Μητρώο Δεσμεύσεων. 

θ. Ο έλεγχος τήρησης των περί ανάληψης υποχρεώσεων διατάξεων και η παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης. 

ι. Η σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3δ του άρθρου 66 του ν. 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υποχρεώσεων Προεδρικού Διατάγματος. 

ια. Ο έλεγχος νομιμότητας και κανονικότητας, καθώς και η εκκαθάριση των δαπανών του οικείου φορέα, με βάση τα νόμιμα δικαιολογητικά αυτών. 

ιβ. Η έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών του οικείου φορέα, μέσα στα καθοριζόμενα κατά μήνα όρια πληρωμών και την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ενωσιακό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο. 

ιγ. Η σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη κατά τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας και κανονικότητας της δαπάνης και η υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 26 του ν. 4270/2014

ιδ. Η τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής. 

ιε. Η έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) για την εμφάνιση των εξόδων που βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στη δημόσια ληψοδοσία, καθώς και η έκδοση λοιπών συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων, όπου προβλέπεται. 

ιστ. Η καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και η τήρηση του μητρώου αυτών. 

ιζ. Παροχή απόψεων στα δικαστήρια, εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων και κοινοποίηση στην αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) των δικαστικών αποφάσεων από τις οποίες προκύπτει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του φορέα. 

ιη. Η μέριμνα για την αποτροπή συσσώρευσης οφειλών. 

ιθ. Η έκδοση επιτροπικών ενταλμάτων για τη μεταβίβαση πιστώσεων στους δευτερεύοντες διατάκτες.  

κ. Η τήρηση των λογιστικών βιβλίων που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις και του Μητρώου Δεσμεύσεων. 

κα. Η βεβαίωση επί των πράξεων διορισμών, εντάξεων, μετατάξεων, αποσπάσεων και προαγωγών του προσωπικού κάθε κατηγορίας του φορέα, για την ύπαρξη σχετικών προβλέψεων στον προϋπολογισμό του. 

κβ. Η έκδοση εντολών προς τους οικείους εκκαθαριστές αποδοχών για την επίσχεση των αποδοχών δημόσιων υπολόγων που καθυστερούν την απόδοση λογαριασμού, καθώς και η εισήγηση στον αρμόδιο Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τον καταλογισμό του υπερήμερου υπολόγου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. 

κγ. Η παρακολούθηση μηνιαίως σε ξεχωριστή κατάσταση των εγγραφών που γίνονται στα λογιστικά βιβλία του φορέα για κάθε δευτερεύοντα διατάκτη. 

κδ. Η τήρηση του μητρώου του πάσης φύσεως προσωπικού του ΑΣΕΠ και η μηνιαία δήλωση στη μηχανογραφική εφαρμογή της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών των σχετικών χρηματικών ενταλμάτων. 

2. Αρμοδιότητες του Γραφείου Λογιστικής Παρακολούθησης και Πληρωμής Δαπανών είναι: 

α. Η παραγωγή στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Δημοσιονομικής Πολιτικής (ΟΠΣΔΠ) ηλεκτρονικών εντολών μεταφοράς και πίστωσης λογαριασμού προς την Τράπεζα της Ελλάδος για την εξόφληση των εκδιδόμενων χρηματικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) με πίστωση των τραπεζικών λογαριασμών των δικαιούχων και η απόδοση των διενεργούμενων κρατήσεων υπέρ τρίτων σε αυτούς. 

β. Η μέριμνα για τη διενέργεια συμψηφισμών και η απόδοση στο Δημόσιο και στα οικεία ασφαλιστικά ταμεία των οφειλών των δικαιούχων που αναγράφονται στις σχετικές βεβαιώσεις φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών. 

γ. Η ενημέρωση των δικαιούχων και των φορέων για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων και την πληρωμή των δικαιούχων. 

δ. Η καταχώρηση των στοιχείων κατασχέσεων και εκχωρήσεων στα τηρούμενα μητρώα.» 

3. Στο Γραφείο Λογιστικής Παρακολούθησης και Πληρωμής Δαπανών προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού, ο οποίος ορίζεται με απόφαση της Γενικής Διευθύντριας Διοίκησης του ΑΣΕΠ. 

Άρθρο 2 

1. Ο υπάλληλος που, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, προΐσταται στην οργανική μονάδα που με τις διατάξεις της παρούσας απόφασης μετονομάζεται εξακολουθεί να ασκεί καθήκοντα προϊσταμένου στην ίδια οργανική μονάδα. 

2. Κατά τα λοιπά, εξακολουθεί να ισχύει η υπ' αριθμ. 42799/8-12-2003 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών «Καθορισμός της Οργάνωσης της Γραμματείας του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)» (Β' 1863), όπως τροποποιήθηκε με την υπ' αριθμ. 18983/20-05-2009 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (Β' 1072). 

Άρθρο 3 

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από την 1-1-2017. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 

Αθήνα 30 Δεκεμβρίου 2016 

Οι Υπουργοί 

Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΟΥΛΙΑΡΑΚΗΣ

Διοικητικής Ανασυγκρότησης ΟΛΓΑ ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ

Ο Πρόεδρος του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!