Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Υπουργείο Οικονομικών

Σειρά δράσεων από το ΥΠΟΙΚ για τη βελτίωση των συναλλαγών με τους πολίτες και την αποσυμφόρηση των Δ.Ο.Υ.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Νίκης 5-7
10180 Αθήνα
Tηλ.:210-3332553/4
Fax:210-3332559
e-mail:press@minfin.gr
Τετάρτη,05 Φεβρουαρίου 2014

Δελτίο Τύπου

Το Υπουργείο Οικονομικών υλοποιεί σειρά δράσεων στο πλαίσιο της βελτίωσης των συναλλαγών με τους πολίτες και την αποσυμφόρηση των Δ.Ο.Υ., έτσι ώστε να μπορούν να εστιάζουν σε ελεγκτικές εργασίες καταπολέμησης της φοροδιαφυγής. Οι δράσεις αυτές εντάσσονται στην ευρύτερη στρατηγική του ΥΠΟΙΚ για κατάργηση της υποχρέωσης προσέλευσης των πολιτών στις Δ.Ο.Υ.

Μία από τις σημαντικότερες δράσεις αφορά στην αντιστοίχιση όλων των βεβαιωμένων οφειλών Δ.Ο.Υ. με ταυτότητα οφειλής, που ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά πριν από περίπου ένα χρόνο και από 01/01/2014 εφαρμόστηκε σε όλες τις υποβολές δηλώσεων (ηλεκτρονικά ή/και μέσω Δ.Ο.Υ.) όπου ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης –εφόσον αυτή είναι χρεωστική- εκδίδεται σημείωμα για την πληρωμή του φόρου, στο οποίο περιέχεται ο αριθμός της ταυτότητας οφειλής. Συγκεκριμένα οι φορολογούμενοι δεν χρειάζεται πλέον να πληρώνουν φόρους στο ταμείο της Δ.Ο.Υ., αλλά μπορούν να πληρώνουν απευθείας από το σπίτι τους (μέσω internet banking) ή/και από τις τράπεζες και τα ΕΛ.ΤΑ. Η δράση αυτή υπάγεται στο πρόγραμμα πλήρους κατάργησης όλων των επιτόπιων πληρωμών στα ταμεία των Δ.Ο.Υ., όπως επιτυγχάνεται ήδη με τις δεκάδες ηλεκτρονικές εφαρμογές που παρέχονται στο TAXISnet, όπου οι φορολογούμενοι μπορούν από το σπίτι τους να υποβάλουν τις φορολογικές δηλώσεις και να πληρώνουν μέσω internet banking.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι διοικητικές ρυθμίσεις και νομοθετικές αλλαγές, έτσι ώστε οι πολίτες να μην υποχρεώνονται πλέον να προσέρχονται στις Εφορίες για διενέργεια φορολογικών εργασιών (όπως συμβαίνει με τα μισθωτήρια, όπου από την 01/01/2014 υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά). Ωστόσο, οι φορολογούμενοι που δεν διαθέτουν σύνδεση internet ή δεν κατέχουν τις απαιτούμενες γνώσεις Η/Υ, μπορούν να εξυπηρετούνται στις 120 Δ.Ο.Υ, στα 110 ΓΕΦ και στα 1.000 ΚΕΠ, που λειτουργούν πανελλαδικά.

Τέλος το ΥΠΟΙΚ προχωρεί σταθερά στην εφαρμογή:

  • της έκδοσης και πληρωμής παραβόλων από φορείς 10 Υπουργείων, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής “e-παράβολο” στο TAXISnet (www.gsis.gr -> υπηρεσίες προς πολίτες -> e-παράβολο)
  • του Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών από 1/1/2014, με τον οποίο απλοποιούνται και οι εσωτερικές διαδικασίες λειτουργίας των Δ.Ο.Υ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

johnjohn
06/02/2014 17:41:54

Το θέμα δεν είναι αύξηση των εσόδων αλλά αναζήτηση
αντικειμένου απασχόλησης των «εφοριακών!!». Μετά την κατάργηση των θεωρήσεων, ο Κώδικας δεν έχει αντικείμενο
απασχόλησης. Μετά την ένταξη των αγροτών στο κανονικό καθεστώς στο ΦΠΑ μένουν
μόνο οι επιστροφές ΦΠΑ .Μετά την κατάργηση των ΧΑΡΑΤΣΙΩΝ της ΔΕΗ και γενικά
όλων των μέτρων που γίνονται στο πόδι και βασίζονται σε απαρχαιωμένα αρχεία
δεδομένων στο Εισόδημα μένουν μόνο οι τροποποιητικές, για όσο ακόμη
ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΩΣ μένουνε . Στα έσοδα δεν κόβουνε διπλότυπα πλην εξαιρέσεων. Στο
Κεφάλαιο καθυστερούν ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΩΣ την
ολοκλήρωση των αντικειμενικών αξιών, διότι με την ολοκλήρωσή τους δεν έχουν
λόγω ύπαρξης σαν τμήμα, παρά μόνο για λίγο ακόμη για τις παραγραφές . Τα
Αυτοκίνητα μόνον για Εικοσιτετράωρες και προσωρινές πινακίδες!!!!

Έπρεπε λοιπόν να υπάρχει σήμερα μόνο τμήματα ελέγχου,
προσωρινού, τακτικού, μεγάλων επιχειρήσεων κλπ, τα
οποία να αποτελούνται μόνον από άτομα που να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις
του ελέγχου. Δηλαδή να γνωρίζουν από Εισόδημα , ΦΠΑ, ΚΦΑΣ, Λογιστική κλπ. . Οι
ίδιοι οι «εφοριακοί» αδιαφόρησαν όταν τους είπαν να πιστοποιηθούν , γιατί
απλούστατα δεν τους ενδιαφέρει τίποτα . Θέλουν να παίρνουν 2.500 ευρώ τον μήνα και
να κόβουν διπλότυπα, η να κάνουν εκκαθαρίσεις, χωρίς να ΄χουν διαβάσει τίποτα
απολύτως.

Σε πόσα τμήματα κεφαλαίου υπάρχει Κώδικας Αστικού δικαίου η
μια Ερμηνεία σχετικά με τα άρθρα για κληρονομιά. Σε πόσα δικαστικά τμήματα
υπάρχει ΚΚΔ κλπ. Στα τμήματα εισοδήματος μπορεί να υπάρχουν καμιά δεκαριά άτομα
αλλά Κώδικα εισοδήματος δεν υπάρχει ή αν
υπάρχει είναι του 2008 κοκ Ελάχιστα άτομα διαβάζουν και ενδιαφέρονται να μάθουν .
Συνάδελφοι πόσα άτομα από εφορία παρακολουθούν σεμινάρια του ΟΕΕ ή των
λογιστικών συλλόγων;

Τι έκανε λοιπόν το Υπουργείο . Αντί να τους αναγκάσει να
μάθουν ή να τους στείλει για σχολικούς συμβούλους …. Εφεύρε τα εξής.

1)
Πρόστιμα για τις εκπρόθεσμες δηλώσεις ΦΠΑ (1000
ή 2500 ευρώ κοκ) για να δουλειά στον ΦΠΑ

2)
Διατήρηση των τροποποιητικών δηλώσεων στο εισόδημα, όπως επίσης και των
συμφωνητικών μεταξύ επαγγελματιών κλπ για να έχουν δουλειά στο εισόδημα .

3)
Για να μην δυσκολεύονται και πρέπει να διαβάζουν
και να ανατρέχουν σε παλιότερες διαταγές
, αποφασίσανε ότι για κάθε τροποποιητική ανεξαρτήτως χρήσης 100 ευρώ πρόστιμα,
εκτός αν επαγγελματία όποτε 1000 ΄2000 ευρώ πρόστιμο. Δεν μπορώ να καταλάβω που
παρανόμησα αν δεν έγραψα πχ το αντίτιμο από το ΙΧ που πούλησα ή το λαχείο που
κέρδισα ή την αποζημίωση απόλυσης, και όμως σήμερα βάζουν 100 ευρώ πρόστιμο παρ
όλου που δεν υπάρχει καμία παρατυπία ή παρανομία……

4)
Φόρος υπεραξίας στην πώληση ακινήτων για να έχουν
να ασχολούνται στο Κεφάλαιο, και προσέξτε η αρχική αξία λαμβάνεται ως έχει και
όχι αποπληθωρισμένη

5)
Στα ‘έσοδα η φορολογική ενημερότητα σε όσους
χρωστάνε δίνεται από τη ν ΔΥΟ και όχι από
το ΤΑΧΙΣ γιατί;. Επίσης σε ΚΑΘΕ
επιστροφή ζητάτε ο τραπεζικός λογαριασμός . και όχι μέσω ΤΑΧΙΣ

Έτσι όλοι έχουν νέα αντικείμενα
απασχόλησης και όλοι πρέπει να τρέχουμε
ξανά στις Δ.Ο.Υ . Η νέα αντίληψη περί κατάργηση της γραφειοκρατίας!!!!!!!!!!!!!
Για έχουν δουλειά εύκολη και καλοπληρωμένη
τρέχουμε όλοι οι λογιστές και οι
φορολογούμενοι. Με δύο λόγια ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!