Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Φορολογικές ερωτήσεις

νέα ερώτηση

Γιατί η ENS πρέπει να υποβάλλεται στον πρώτο λιμένα εισόδου;

Γιατί η ENS πρέπει να υποβάλλεται στον πρώτο λιμένα εισόδου;

  • 1 Απάντηση

Η κοινοτική νομοθεσία εφαρμόζει την αρχή ότι το τελωνείο της πρώτης εισόδου αναλαμβάνει την αξιολόγηση των κινδύνων του φορτίου για όλες τις αποστολές- συμπεριλαμβανομένων των εμπορευμάτων που παραμένουν εν πλω (FROB) - που διακινούνται με ένα μεταφορικό μέσο που προορίζεται να αφιχθεί στην Κοινότητα και αναλαμβάνει κάθε προληπτική δράση κατά των προσδιοριζόμενων κίνδυνων. Η δράση βασίζεται σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες κινδύνου:
Σε αποστολές εμπορευματοκιβωτίων ανοιχτής θαλάσσης (όπου η ENS πρέπει να υποβάλλεται τουλάχιστον 24 ώρες πριν από τη φόρτωση, άρθρο 184α παράγραφος 1 στοιχείο (α) του καν. 2454/93, όταν εντοπίζεται μια πολύ σοβαρή απειλή σχετικά με την ασφάλεια και την προστασία, θα αποστέλλεται στον διασαφιστή ένα μήνυμα «μη φόρτωσης» και, εάν αυτός είναι διαφορετικό πρόσωπο από τον μεταφορέα, τότε αυτό θα αποστέλλεται και στον μεταφορέα (άρθρο 184δ παράγραφος 2 δεύτερη υποπαράγραφος του καν. 2454/93.
Στις περιπτώσεις που δεν καλύπτονται από το άρθρο 184α παράγραφος 1 στοιχείο α) του καν. 2454/93, όταν εντοπίζεται σοβαρός κίνδυνος, το τελωνείο της πρώτης εισόδου, λαμβάνει μέτρα για τα εμπορεύματα που αφικνούνται στον πρώτο λιμένα εισόδου και επίσης ενημερώνει τα τελωνεία των επόμενων λιμένων εισόδου για τους κινδύνους που εντοπίζονται.
Σε άλλες περιπτώσεις, το τελωνείο της πρώτης εισόδου θα ενημερώσει τα τελωνεία επόμενων λιμένων εισόδου για τους κινδύνους που εντοπίζονται, ούτως ώστε τα αποτελέσματα να μπορεί να εξεταστούν παράλληλα με τα αποτελέσματα της εθνικής ανάλυσης κινδύνων, που προκύπτουν κατά την διαδικασία απελευθέρωσης των εμπορευμάτων.

Προσθέστε τη δική σας απάντηση