Αντικατάσταση ΑΛΠ σε Τιμολόγιο
Καλησπέρα,
Θέλω να κάνω μια ερώτηση, σχετικά με την έκδοση Τιμολογίων σε καταστήματα εστίασης. Σύμφωνα με τις διευκρινίσεις με τον Αρ. πρωτ.: ΔΕΛ Ζ ΚΦΑΣ 1142901 ΕΞ 2015/26.10.2015, στην παράγραφο Β αναφέρει ότι δεν έχει πια το δικαίωμα η επιχείρηση να κάνει χρήση της ΠΟΛ 1098/91 περί έκδοσης Τιμολογίου σε αντικατάσταση ΑΛΠ. Οπότε σαν λύση μας δίνει την παράγραφο 4 του άρθρου 12 του ν. 4308/2014, όπου και πρέπει να εκδοθεί πιστωτικό στοιχείο λιανικής πώλησης και στη συνέχεια το τιμολόγιο. Εδώ ο νομοθέτης νομίζω ότι έχει σκεφτεί μόνο τις επιχειρήσεις που έχουν σύστημα μηχανογράφησης, το οποίο είναι συνδεδεμένο με ΕΑΦΔΣΣ και ότι αυτές που χειρόγραφο σύστημα τιμολόγησης και λειτουργούν απλά με Φ.Τ.Μ.. Στις περιπτώσεις αυτές από ότι καταλαβαίνω, θα πρέπει η κάθε επιχείρηση να εκδίδει για κάθε απόδειξή λιανικής από Φ.Τ.Μ. χειρόγραφο πιστωτικό στοιχείο και στη συνέχεια το χειρόγραφο τιμολόγιο.
Μήπως υπάρχει κάποια άλλη διάταξη για αυτή τη διαδικασία???
Ευχαριστώ.