Παπουτσάνης Αύξηση τζίρου και κερδοφορίας το πρώτο τρίμηνο του 2025
Σε 17,2 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης το πρώτο τρίμηνο του 2025 (έναντι 14,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2024), ήτοι αυξημένος κατά 21%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 61% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ισχυρή ανάπτυξη οδήγησε σε βελτίωση όλων των δεικτών κερδοφορίας με τα κέρδη μετά από φόρους να ανέρχονται σε 1,2 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 78,5% (έναντι 0,7 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2024).
Πιο αναλυτικά, το μικτό κέρδος ανήλθε σε 6,4 εκατ. ευρώ έναντι 5 εκατ. ευρώ, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 37,1% έναντι 35,4% το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Τα λειτουργικά έξοδα (διάθεσης, διοίκησης, έρευνας και ανάπτυξης) αυξήθηκαν κατά 25%, καθώς επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την πορεία των πωλήσεων και κυρίως αυτών της κατηγορίας των επωνύμων.
Στη βελτίωση των κερδών μετά από φόρους συντελεί και ο μειωμένος φόρος εισοδήματος ως αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης επενδυτικών προγραμμάτων που προβλέπουν φοροαπαλλαγές.
Για το σύνολο του 2025, η εταιρεία προβλέπει διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών, στην οποία αναμένεται να συνεισφέρουν και οι τέσσερις πυλώνες στους οποίους δραστηριοποιείται η εταιρεία. Η κερδοφορία επίσης αναμένεται να ακολουθήσει ανάλογη θετική πορεία.
Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στον κύκλο εργασιών του πρώτου τριμήνου 2025, επισημαίνεται ότι το 28% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 15% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 42% από παραγωγές τρίτων και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Αναλυτικότερα:
- Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 26% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024, ως αποτέλεσμα της δυναμικής επέκτασης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και της εισόδου της εταιρείας σε νέες σημαντικές κατηγορίες φροντίδας νοικοκυριού. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης στις κατηγορίες Οικιακής Φροντίδας σχεδόν διπλασιάστηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους (+91% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο), χάρη και στην θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στα καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας, ενώ θετικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και στις παραδοσιακές κατηγορίες δραστηριοποίησης, αυτές της Προσωπικής Περιποίησης, καταγράφοντας ανάπτυξη 4% το πρώτο τρίμηνο του 2025 σε σχέση με το Α' Τρίμηνο του 2024.
- Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 34% το πρώτο τρίμηνο του 2025, οδηγούμενες από την ανάπτυξη των πωλήσεων των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και από τις εξαγωγές ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων.
- Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Οι πωλήσεις της κατηγορίας σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο καθώς έκλεισαν με αύξηση +21% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, χάρη στη διεύρυνση της συνεργασίας με υφιστάμενους πελάτες.
- Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών συνέχισαν την ανοδική τους πορεία παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2024 κυρίως μέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!