Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Έχω λάβει κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού μου εμφανίζεται μήνυμα «Δεν βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που εισάγετε». Που οφείλεται αυτό;

Έχω λάβει κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού μου εμφανίζεται μήνυμα «Δεν βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που εισάγετε». Που οφείλεται αυτό;

  • 2 Απαντήσεις

Αυτό οφείλεται στη λανθασμένη πληκτρολόγηση του ονόματος χρήστη (username) ,του ΑΦΜ ή του κλειδάριθμου.

Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε προσεκτικά το όνομα χρήστη (username) και τον ΑΦΜ.

Κατά την εισαγωγή του κλειδάριθμου θα πρέπει να πληκτρολογήσετε και τις παύλες.

 ΠΡΟΣΟΧΗ  ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΥ Η ΠΑΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ 0
ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΗ, ΝΕΟ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ