e-ΕΦΚΑ Επικοινωνία του κοινού με τις υπηρεσίες που εδρεύουν στη Θεσσαλονίκη
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΟΣΙΔΗΣ
e-ΕΦΚΑ
7 Φεβρουαρίου 2025
Ανακοίνωση
Επικοινωνία του κοινού με τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ που εδρεύουν στη Θεσσαλονίκη
Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ανακοινώνει ότι λόγω βλάβης στις τηλεφωνικές γραμμές στο κτήριο της Αριστοτέλους 15-17, όπου εδρεύουν υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ (Τοπική Διεύθυνση Α΄ Θεσσαλονίκης με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η Διεύθυνση Γ' Απονομής Συντάξεων, η Υποδιεύθυνση Συντάξεων Αναπηρίας, Ατυχημάτων και Αποκατάστασης με έδρα τη Θεσσαλονίκη και η Διεύθυνση Ασφάλισης & Β΄ Απονομής Διεθνών Συντάξεων Βορείου Ελλάδος), η τηλεφωνική επικοινωνία έχει διακοπεί προσωρινά.
Μέχρι την αποκατάστασή της, οι συναλλασσόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!