Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

ΔΔΑΔ Γ 1002434 ΕΞ 2025 Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α'Β' Τάξης των Περιφερειών Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Πατρών, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΑΔΕ
Ανεξάρτητη Αρχή
Δημοσίων Εσόδων
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ Γ΄- ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ταχ. Δ/νση : Πειραιώς 180
Ταχ. Κώδικας : 177 78, Ταύρος
Πληροφορίες : Β. Γλαρού
Τηλέφωνο : 213- 14.10.443
E-Mail: v.glarou@aade.gr
Url: www.aade.gr

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

ΑΔΑ: 6ΙΓΥ46ΜΠ3Ζ-ΔΒΠ

Αθήνα, 10 Ιανουαρίου 2025

Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΑΔ Γ 1002434 ΕΞ 2025

ΠΡΟΣ: Ως Π.Δ.

ΘEMA: «Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α'Β' Τάξης των Περιφερειών Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Πατρών, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).»

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη :

1. Τις διατάξεις:

α) του Κεφαλαίου Α' «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του ν.4389/2016 (Α'94) «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα των άρθρων 14, 17, 26, 27, 28, 38, 41 αυτού, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν,

β) των άρθρων 84 και 85 του ν. 3528/2007 (Α’26) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.», όπως αντικαταστάθηκαν με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 45 του ν.4674/2020 (Α'53), όπως συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν.4690/2020 (Α'104), σε συνδυασμό με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/ Φ.35.54/2611/9356/25.06.2020 σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, τις διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4795/2021 (Α’ 62) «Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του Δημοσίου Τομέα, Σύμβουλος Ακεραιότητας στη δημόσια διοίκηση και άλλες διατάξεις για τη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδιοίκηση», σε συνδυασμό με την υπ’ αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/169/οικ. 14175/12.07.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν.4915/2022 (Α’63),

γ) των άρθρων 13 και 15 του ν.2690/1999 (Α'45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις»,

δ) του π.δ. 69/2016 (Α'127) «Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα»,

ε) της υπ’ αριθ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1076146 ΕΞ 2021/03.09.2021 (Β’4444) απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) «Καθορισμός της διαδικασίας, των οργάνων και των κριτηρίων αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για την επιλογή Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης και Τμήματος των υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), καθώς και των Υπευθύνων Αυτοτελών Γραφείων αυτής», όπως ισχύει,

στ) της υπ’ αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 (Β'4738) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.

2. Τις διατάξεις της παραγράφου β του άρθρου 12 του ν. 5026/2023 (Α' 45) «Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας - Λοιπές επείγουσες ρυθμίσεις».

3. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1040649 ΕΞ 2024/04.04.2024 (ΑΔΑ: ΨΘΘ046ΜΠ3Ζ-0Θ0) πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή υποψηφιοτήτων πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α'Β' Τάξης των Περιφερειών Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Πατρών, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

4. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. Δ.ΟΡΓ.Β 1124419 ΕΞ 2024/01.11.2024 (ΑΔΑ: ΡΗΛΨ46ΜΠ3Ζ-ΤΓΤ) Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ορισμός μελών του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος ή αντιστοίχου επιπέδου οργανικής μονάδας, καθώς και Υπευθύνων Αυτοτελούς Γραφείου Περιφερειακών Υπηρεσιών των Γενικών Διευθύνσεων της Α.Α.Δ.Ε.».

5. Την υπ’ αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28-1-2013 (Β'130 και Β'372) Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου α’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 (Α'94).

6. Την υπ’ αριθμ. 1 της 20.01.2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 και τις αποφάσεις αριθμ. 39/3/30.11.2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) του Συμβουλίου Διοίκησης της ΑΑΔΕ και αριθμ. 5294 ΕΞ 2020/17.01.2020 (Υ.Ο.Δ.Δ.27) του Υπουργού Οικονομικών, με θέμα «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».

7. Τις από 18.11.2024, 25.11.2024, 26.11.2024, 27.11.2024, 02.12.2024, 03.12.2024 και 04.12.2024 συνεδριάσεις του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων επιπέδου Τμήματος ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικής μονάδας καθώς και Υπεύθυνων Αυτοτελών Γραφείων Περιφερειακών Υπηρεσιών των Γενικών Διευθύνσεων της ΑΑΔΕ.

8. Τις υποβληθείσες αιτήσεις και τα βιογραφικά σημειώματα των υποψήφιων υπαλλήλων.

9. Την ανάγκη πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α'Β' Τάξης των Περιφερειών Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Πατρών, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Α. Επιλέγουμε και τοποθετούμε τους κάτωθι υπαλλήλους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) ως Προϊσταμένους οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α'Β' Τάξης των Περιφερειών Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Πατρών, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ως ακολούθως:

1. Τον υπάλληλο ΕΥΣΤΑΘΙΟ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α1’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας (Α'Τάξης).

2. Τον υπάλληλο ΗΛΙΑ ΠΙΤΣΙΚΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας (Α' Τάξης).

3. Την υπάλληλο ΣΟΦΙΑ ΚΑΤΣΑΡΟΥ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας (Α' Τάξης).

4. Τον υπάλληλο ΘΕΟΔΩΡΟ ΠΡΑΤΤΗ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας (Α' Τάξης).

5. Τον υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΟ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ του ΙΩΑΝΝΗ, ΤΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Καλαμάτας (Α' Τάξης).

6. Την υπάλληλο ΣΟΦΙΑ ΛΕΚΚΑ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α1' Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Κορίνθου (Α' Τάξης).

7. Την υπάλληλο ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΤΥΜΦΑΛΙΑΔΟΥ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α2' Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Κορίνθου (Α' Τάξης).

8. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κορίνθου (Α' Τάξης).

9. Την υπάλληλο ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΝΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογούμενους της Δ.Ο.Υ. Κορίνθου (Α' Τάξης).

10. Τον υπάλληλο ΚΑΝΕΛΛΟ ΣΚΛΑΒΟ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Κορίνθου (Α' Τάξης).

11. Τον υπάλληλο ΆΡΗ – ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΜΠΕΚΙΑΡΗ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κορίνθου (Α' Τάξης).

12. Την υπάλληλο ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΟΥΓΛΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α' Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Ναυπλίου (Α' Τάξης).

13. Την υπάλληλο ΕΛΕΝΗ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ναυπλίου (Α' Τάξης).

14. Την υπάλληλο ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΕΤΣΕΚΟΥ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Ναυπλίου (Α' Τάξης).

15. Τον υπάλληλο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΜΥΛΩΝΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Ναυπλίου (Α' Τάξης).

16. Τον υπάλληλο ΣΤΕΛΛΙΟ ΦΩΤΗ του ΖΑΧΑΡΙΑ, ΤΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ναυπλίου (Α' Τάξης).

17. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΧΑΚΟΥ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Σπάρτης (Α'Τάξης).

18. Την υπάλληλο ΛΟΚΡΙΤΙΑ ΠΑΝΑΓΑΚΟΥ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Σπάρτης (Α'Τάξης).

19. Τον υπάλληλο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΦΑΡΛΕΚΑ του ΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΤΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Σπάρτης (Α'Τάξης).

20. Την υπάλληλο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΟΥΔΟΥΝΗ του ΙΩΑΝΝΗ, ΤΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Σπάρτης (Α'Τάξης).

21. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Σπάρτης (Α'Τάξης).

22. Τον υπάλληλο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΕΛΗ του ΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΤΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Τρίπολης (Α'Τάξης).

23. Την υπάλληλο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Τρίπολης (Α'Τάξης).

24. Την υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Τρίπολης (Α'Τάξης).

25. Τον υπάλληλο ΠΕΤΡΟ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟ του ΗΛΙΑ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Τρίπολης (Α'Τάξης).

26. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΚΟΜΝΗΝΟ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Τρίπολης (Α'Τάξης).

27. Τον υπάλληλο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ του ΑΝΔΡΕΑ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Αργοστολίου (Α'Β'Τάξης).

28. Τον υπάλληλο ΑΡΓΥΡΙΟ ΠΑΠΑΔΑΤΟ του ΒΙΚΤΩΡΑ, ΤΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Αργοστολίου (Α'Β'Τάξης).

29. Τον υπάλληλο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΣΙΑΜΑΝΗ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Αργοστολίου (Α'Β'Τάξης).

30. Τον υπάλληλο ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΒΑΡΥΠΑΤΗ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΤΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Ζακύνθου (Α'-Β' Τάξης).

31. Τον υπάλληλο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΠΑΠΑΔΑΤΟ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Ζακύνθου (Α'-Β' Τάξης).

32. Τον υπάλληλο ΙΩΑΝΝΗ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ του ΘΩΜΑ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ζακύνθου (Α'-Β' Τάξης).

33. Την υπάλληλο ΙΟΥΛΙΑ ΜΠΑΛΑΝΙΚΑ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α1' Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας (Α' Τάξης).

34. Τον υπάλληλο ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΚΡΗ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΤΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α2' Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας (Α' Τάξης).

35. Την υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΩΤΗ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας (Α' Τάξης).

36. Τον υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΟ – ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΚΑΡΟΥΜΠΗ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ, ΤΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους φορολογούμενους της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας (Α' Τάξης).

37. Τον υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΟ ΧΑΛΙΚΙΑ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας (Α' Τάξης).

38. Τον υπάλληλο ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΜΗΛΙΩΤΗ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ, ΔΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας (Α' Τάξης).

39. Τον υπάλληλο ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΒΕΡΓΙΝΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΤΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Λευκάδας (Α'-Β' Τάξης).

40. Την υπάλληλο ΑΘΗΝΑ ΠΟΛΙΤΟΥ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Λευκάδας (Α'-Β' Τάξης).

41. Τον υπάλληλο ΙΩΑΝΝΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α' ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Λευκάδας (Α'-Β' Τάξης).

Β. Οι αναφερόμενοι Προϊστάμενοι υποχρεούνται όπως εκπληρώσουν τους στόχους, τις δράσεις και τα έργα του Επιχειρησιακού Σχεδίου της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), κατ' εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 22 και 23 του ν.4389/2016.

Γ. Σε περίπτωση που ο/η Προϊστάμενος/η ασκήσει καθήκοντα που εμπίπτουν στις διατάξεις της ν.5026/2023 (Α’ 45), προκύπτει υποχρέωση ηλεκτρονικής υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης και δήλωσης οικονομικών συμφερόντων. Η αρχική δήλωση υποβάλλεται εντός ενενήντα (90) ημερών από τη δέκατη έκτη (16η) ημέρα του μήνα που έπεται της απόκτησης της ιδιότητας και δεν επηρεάζεται από χρονικά μεταγενέστερη απόκτηση άλλης ιδιότητας, που εμπίπτει στο Κεφάλαιο Β’. Η αρχική Δ.Π.Κ. περιλαμβάνει υποχρεωτικά τα υφιστάμενα περιουσιακά στοιχεία του υπόχρεου και των ανήλικων τέκνων του στην ημεδαπή και την αλλοδαπή κατά την ημερομηνία κτήσης της ιδιότητας ή την ανάληψη υπηρεσίας στην περίπτωση θητείας, την αξία κτήσης τους, εφόσον μπορεί να τεκμηριωθεί, και τον τρόπο κτήσης τους. Η Δ.Π.Κ. υποβάλλεται από τον υπόχρεο ετησίως, όσο διαρκεί η θητεία της δραστηριότητας ή διατηρείται η ιδιότητα και για ένα (1) έτος μετά την απώλεια αυτής. Η Δ.Π.Κ. υποβάλλεται από τον ίδιο τον υπόχρεο εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών (3) μηνών μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.

Παράλληλα, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 17 του 5026/2023 (Α'45), υφίσταται υποχρέωση δήλωσης στο Τμήμα Α'Μητρώου Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Προσωπικού της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, εντός τριών (3) ημερών από την απόκτηση της ιδιότητας ή την ανάληψη υπηρεσίας των στοιχείων (ΑΦΜ, επώνυμο, όνομα και πατρώνυμο) του συζύγου του, του εν διαστάσει συζύγου του ή του προσώπου με το οποίο έχει συναφθεί σύμφωνο συμβίωσης, καθώς και των στοιχείων (ΑΦΜ, επώνυμο, όνομα, πατρώνυμο και πλήρης ημερομηνία γέννησης) των ανήλικων τέκνων του, ώστε να πραγματοποιηθεί η σχετική καταχώριση στο μηνιαίο κατάλογο υπόχρεων προσώπων, εφόσον πρόκειται για αρχική δήλωση, καθώς και στον ετήσιο κατάλογο της τρέχουσα χρήσης. Η εν λόγω δήλωση διενεργείται μέσω καταχώρισης των προαναφερόμενων στοιχείων στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (HRMS).

Δ. Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί ενυπόγραφα στους αναφερόμενους Προϊσταμένους οι οποίοι υποχρεούνται όπως αναλάβουν, το συντομότερο δυνατόν, τα εν λόγω καθήκοντα και αποστείλουν πρωτόκολλο ανάληψης σχετικών καθηκόντων στη Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Α.Α.Δ.Ε./Τμήμα Γ'Σταδιοδρομίας Ανθρώπινου Δυναμικού.

O ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!