Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

ΔΔΑΔ Γ 1002433 ΕΞ 2025 Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α'Β' Τάξης των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδος και Ηπείρου, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Πατρών, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΑΔΕ
Ανεξάρτητη Αρχή
Δημοσίων Εσόδων
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ταχ. Δ/νση : Πειραιώς 180
Τ. Κώδικας: 17778 Αθήνα
Πληροφορίες: Ειρήνη Μακρίνα
Τηλέφωνο : 2131410391
E-Mail: e.makrina@aade.gr
Url: www.aade.gr

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΑΔΑ: 9ΦΨΒ46ΜΠ3Ζ-Ρ9Θ

Αθήνα, 10 Ιανουαρίου 2025

Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΑΔ Γ 1002433 ΕΞ 2025

ΠΡΟΣ: Ως Πίνακας Διανομής

ΘEMA: «Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α'Β' Τάξης των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδος και Ηπείρου, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Πατρών, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).»

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη :

1. Τις διατάξεις:

α) του Κεφαλαίου Α' «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του ν.4389/2016 (Α'94) «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα των άρθρων 14, 17, 26, 27, 28, 38, 41 αυτού, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν,

β) των άρθρων 84 και 85 του ν. 3528/2007 (Α’26) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.», όπως αντικαταστάθηκαν με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 45 του ν.4674/2020 (Α'53), όπως συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν.4690/2020 (Α'104), σε συνδυασμό με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/ Φ.35.54/2611/9356/25.06.2020 σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, τις διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4795/2021 (Α’ 62) «Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του Δημοσίου Τομέα, Σύμβουλος Ακεραιότητας στη δημόσια διοίκηση και άλλες διατάξεις για τη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδιοίκηση», σε συνδυασμό με την υπ’ αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/169/οικ. 14175/12.07.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν.4915/2022 (Α’63),

γ) των άρθρων 13 και 15 του ν.2690/1999 (Α'45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις»,

δ) του π.δ. 69/2016 (Α'127) «Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα»,

ε) της υπ’ αριθ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1076146 ΕΞ 2021/03.09.2021 (Β’4444) απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) «Καθορισμός της διαδικασίας, των οργάνων και των κριτηρίων αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για την επιλογή Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης και Τμήματος των υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), καθώς και των Υπευθύνων Αυτοτελών Γραφείων αυτής», όπως ισχύει,

στ) της υπ’ αριθ. πρωτ. Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 (Β'4738) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.

2. Τις διατάξεις της παραγράφου β του άρθρου 12 του ν. 5026/2023 (Α' 45) «Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας - Λοιπές επείγουσες ρυθμίσεις».

3. Την υπ’ αριθ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1040603 ΕΞ 2024/04.04.2024 (ΑΔΑ: Ψ8Ψ346ΜΠ3Ζ-ΤΞ2) πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή υποψηφιοτήτων πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α'Β' Τάξης των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδος και Ηπείρου, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Πατρών, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

4. Την υπ’ αριθ. πρωτ. Δ.ΟΡΓ.Β 1124419 ΕΞ 2024/1.11.2024 (ΑΔΑ: ΡΗΛΨ46ΜΠ3Ζ-ΤΓΤ) Απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ορισμός μελών του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος ή αντιστοίχου επιπέδου οργανικής μονάδας, καθώς και Υπευθύνων Αυτοτελούς Γραφείου Περιφερειακών Υπηρεσιών των Γενικών Διευθύνσεων της Α.Α.Δ.Ε.».

5. Την υπ’ αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28-1-2013 (Β'130 και Β'372) Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου α’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 (Α'94).

6. Την υπ’ αριθ. 1 της 20.01.2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 και τις αποφάσεις αριθμ. 39/3/30.11.2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) του Συμβουλίου Διοίκησης της ΑΑΔΕ και αριθμ. 5294 ΕΞ 2020/17.01.2020 (Υ.Ο.Δ.Δ.27) του Υπουργού Οικονομικών, με θέμα «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».

7. Τις από 12.11.2024, 14.11.2024, 15.11.2024, 18.11.2024, 19.11.2024 και 21.11.2024 συνεδριάσεις του Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος, Αυτοτελούς Τμήματος και Υπευθύνων Αυτοτελών Γραφείων των Περιφερειακών Υπηρεσιών των Γενικών Διευθύνσεων της ΑΑΔΕ.

8. Τις υποβληθείσες αιτήσεις και τα βιογραφικά σημειώματα των υποψήφιων υπαλλήλων.

9. Την ανάγκη πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α'Β' Τάξης των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδος και Ηπείρου, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Πατρών, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Α. Επιλέγουμε και τοποθετούμε τους κάτωθι υπαλλήλους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) ως Προϊσταμένους οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α'Β' Τάξης των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδος και Ηπείρου, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Πατρών, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ως ακολούθως:

1. Τον υπάλληλο ΕΥΘΥΜΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟ του ΑΝΔΡΕΑ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενo του Τμήματος A1 Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Πατρών (Α' Τάξης).

2. Την υπάλληλο ΕΛΕΝΗ ΣΧΙΣΜΕΝΟΥ του ΑΝΔΡΕΑ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος B'Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Πατρών (Α' Τάξης).

3. Την υπάλληλο ΑΣΗΜΩ ΤΖΙΟΓΚΙΔΟΥ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Πατρών (Α' Τάξης).

4. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΑΛΗ του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Πατρών (Α' Τάξης).

5. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΥ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Πατρών (Α' Τάξης).

6. Τον υπάλληλο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος A1 Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Αγρινίου (Α' Τάξης).

7. Τον υπάλληλο ΣΩΤΗΡΙΟ ΤΑΣΟΛΑΜΠΡΟ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ως Προϊστάμενο του Τμήματος B' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Αγρινίου (Α' Τάξης).

8. Τον υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΟ ΣΤΡΑΒΟΔΗΜΟ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Αγρινίου (Α' Τάξης).

9. Την υπάλληλο ΖΩΗ ΚΟΣΜΑΔΟΠΟΥΛΟΥ του ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Αγρινίου (Α' Τάξης).

10. Την υπάλληλο ΣΟΦΙΑ ΜΠΟΜΠΟΛΑΚΗ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Αγρινίου (Α' Τάξης).

11. Τον υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΟ ΓΚΙΚΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Αιγίου (Α'-Β’ Τάξης).

12. Τον υπάλληλο ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟ του ΑΒΡΑΑΜ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Αμαλιάδας (Α-Β' Τάξης).

13. Τον υπάλληλο ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΚΡΙΣΠΗ του ΜΙΧΑΗΛ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Αμαλιάδας (Α-Β' Τάξης).

14. Τον υπάλληλο ΧΡΗΣΤΟ ΤΣΙΓΑΡΑ του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Αμαλιάδας (Α-Β' Τάξης).

15. Την υπάλληλο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΚΙΟΥΣΗ του ΠΑΝΤΕΛΗ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Μεσολογγίου (ΑΒ' Τάξης).

16. Την υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΑ ΦΥΤΟΠΟΥΛΟΥ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Μεσολογγίου (Α-Β' Τάξης).

17. Την υπάλληλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΑΚΟΥΛΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Μεσολογγίου (Α-Β' Τάξης).

18. Την υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος A1 Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Πύργου (Α' Τάξης).

19. Την υπάλληλο ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος B' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Πύργου (Α' Τάξης).

20. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ του ΛΥΣΑΝΔΡΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Πύργου (Α' Τάξης).

21. Τον υπάλληλο ΣΩΤΗΡΙΟ ΑΛΙΚΑΝΑ του ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Πύργου (Α' Τάξης).

22. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΒΡΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Πύργου (Α' Τάξης).

23. Τον υπάλληλο ΣΤΕΦΑΝΟ ΓΟΥΣΙΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Άρτας (Α-Β' Τάξης).

24. Την υπάλληλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΖΙΩΓΑ του ΗΛΙΑ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Άρτας (Α-Β' Τάξης).

25. Τον υπάλληλο ΣΤΥΛΙΑΝΟ ΠΕΤΡΑΚΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α/ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Άρτας (Α-Β' Τάξης).

26. Την υπάλληλο ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΩΝΣΤΑ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας (Α-Β' Τάξης).

27. Την υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΛΛΙΑ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας (Α-Β' Τάξης).

28. Την υπάλληλο ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΤΣΗ του ΙΩΑΝΝΗ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ηγουμενίτσας (Α-Β' Τάξης).

29. Τον υπάλληλο ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΧΡΗΣΤΟΥ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενo του Τμήματος A1 Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Ιωαννίνων (Α' Τάξης).

30. Τον υπάλληλο ΒΕΛΗΣΣΑΡΙΟ ΠΙΚΟΥΛΑ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος A2 Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Ιωαννίνων (Α' Τάξης).

31. Την υπάλληλο ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΚΡΙΜΠΟΓΙΑΝΝΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος B'Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ιωαννίνων (Α' Τάξης).

32. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΛΑΜΠΡΟΥ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Ιωαννίνων (Α' Τάξης).

33. Τον υπάλληλο ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΑΠΠΑ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Ιωαννίνων (Α' Τάξης).

34. Τον υπάλληλο ΑΛΕΚΟ ΜΠΡΑΧΟ του ΠΑΣΧΑΛΗ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ιωαννίνων (Α' Τάξης).

35. Την υπάλληλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΩΡΓΟΓΙΑΝΝΗ του ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος A1 Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Πρέβεζας (Α' Τάξης).

36. Την υπάλληλο ΚΥΠΡΙΑΝΗ ΤΣΟΥΜΑΝΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος B' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Πρέβεζας (Α' Τάξης).

37. Την υπάλληλο ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ του ΣΩΤΗΡΙΟΥ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Πρέβεζας (Α' Τάξης).

38. Την υπάλληλο ΕΛΕΝΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ του ΗΡΑΚΛΗ, ΤΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Πρέβεζας (Α' Τάξης).

39. Την υπάλληλο ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΠΑ του ΘΩΜΑ, ΠΕ/Α/ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Πρέβεζας (Α' Τάξης).

Β. Οι αναφερόμενοι Προϊστάμενοι υποχρεούνται όπως εκπληρώσουν τους στόχους, τις δράσεις και τα έργα του Επιχειρησιακού Σχεδίου της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), κατ' εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 22 και 23 του ν.4389/2016.

Γ. Σε περίπτωση που ο/η Προϊστάμενος/η ασκήσει καθήκοντα που εμπίπτουν στις διατάξεις της ν.5026/2023 (Α’ 45), προκύπτει υποχρέωση ηλεκτρονικής υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης και δήλωσης οικονομικών συμφερόντων. Η αρχική δήλωση υποβάλλεται εντός ενενήντα (90) ημερών από τη από τη δέκατη έκτη (16η) ημέρα του μήνα που έπεται της απόκτησης της ιδιότητας και δεν επηρεάζεται από χρονικά μεταγενέστερη απόκτηση άλλης ιδιότητας, που εμπίπτει στο Κεφάλαιο Β’. Η αρχική Δ.Π.Κ. περιλαμβάνει υποχρεωτικά τα υφιστάμενα περιουσιακά στοιχεία του υπόχρεου και των ανήλικων τέκνων του στην ημεδαπή και την αλλοδαπή κατά την ημερομηνία κτήσης της ιδιότητας ή την ανάληψη υπηρεσίας στην περίπτωση θητείας, την αξία κτήσης τους, εφόσον μπορεί να τεκμηριωθεί, και τον τρόπο κτήσης τους. Η Δ.Π.Κ. υποβάλλεται από τον υπόχρεο ετησίως, όσο διαρκεί η θητεία της δραστηριότητας ή διατηρείται η ιδιότητα και για ένα (1) έτος μετά την απώλεια αυτής. Η Δ.Π.Κ. υποβάλλεται από τον ίδιο τον υπόχρεο εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών (3) μηνών μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.

Παράλληλα, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 17 του 5026/2023 (Α'45), υφίσταται υποχρέωση δήλωσης στο Τμήμα Α'Μητρώου Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Προσωπικού της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, εντός τριών (3) ημερών από την απόκτηση της ιδιότητας ή την ανάληψη υπηρεσίας των στοιχείων (ΑΦΜ, επώνυμο, όνομα και πατρώνυμο) του συζύγου του, του εν διαστάσει συζύγου του ή του προσώπου με το οποίο έχει συναφθεί σύμφωνο συμβίωσης, καθώς και των στοιχείων (ΑΦΜ, επώνυμο, όνομα, πατρώνυμο και πλήρης ημερομηνία γέννησης) των ανήλικων τέκνων του, ώστε να πραγματοποιηθεί η σχετική καταχώριση στο μηνιαίο κατάλογο υπόχρεων προσώπων, εφόσον πρόκειται για αρχική δήλωση καθώς και στον ετήσιο κατάλογο της τρέχουσα χρήσης. Η εν λόγω δήλωση διενεργείται μέσω καταχώρισης των προαναφερόμενων στοιχείων στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (HRMS).»

Δ. Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί ενυπόγραφα στους αναφερόμενους Προϊσταμένους οι οποίοι υποχρεούνται, όπως αναλάβουν, το συντομότερο δυνατόν, τα εν λόγω καθήκοντα και αποστείλουν πρωτόκολλο ανάληψης σχετικών καθηκόντων στη Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Α.Α.Δ.Ε./Τμήμα Γ'Σταδιοδρομίας Ανθρώπινου Δυναμικού.

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!