ΑΑΔΕ Σε δοκιμαστική λειτουργία το Ψηφιακό Πελατολόγιο
Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε η εφαρμογή της ΑΑΔΕ "Ψηφιακό Πελατολόγιο".
Η εφαρμογή, σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης πελατών για επιχειρήσεις και επαγγελματίες που χρησιμοποιούν μηχανογραφημένα λογιστήρια.
Στόχος της εφαρμογής είναι να διευκολύνει την απρόσκοπτη και αδιάλειπτη ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των συστημάτων ERP ή άλλων λογιστικών - εμπορικών συστημάτων και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Με την υλοποίηση αυτού του API, οι επιχειρήσεις μπορούν να:
- Αυτοματοποιήσουν τη Διαχείριση Πελατών: Μέσω της αποστολής, λήψης, ενημέρωσης και ακύρωσης εγγραφών πελατών, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις πληροφορίες των πελατών τους.
- Εξασφαλίσουν Συμμόρφωση: Η διασύνδεση με την ΑΑΔΕ επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συμμορφώνονται με τις κανονιστικές απαιτήσεις για την υποβολή δεδομένων πελατών.
Ψηφιακό Πελατολόγιο – έκδοση v.1.0 Νέες Μέθοδοι:
- Εισαγωγή νέας εγγραφής Ψηφιακού Πελατολογίου - SendClient
- Μεταβολή εγγραφής Ψηφιακού Πελατολογίου - UpdateClient
- Ακύρωση εγγραφής Ψηφιακού Πελατολογίου - CancelClient
- Συσχετισμός εγγραφής/εγγραφών Ψηφιακού Πελατολογίου με Φορολογικό Παραστατικό - ClientCorrelations
- Λήψη διαβιβασθέντων εγγραφών επιχείρησης - RequestClients
Τεχνική περιγραφή διεπαφών REST API για διαβίβαση & λήψη δεδομένων Ψηφιακού Πελατολογίου για χρήστες ERP (Έκδοση DCL v1.0)
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!