Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Επιμελητήρια

ΕΒΕΠ & ΠΕΣΑ Η Black Friday καθιερώθηκε ως το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Πειραιάς, 25 Νοεμβρίου 2024

Δήλωση προέδρου Ε.Β.Ε.Π. & Π.Ε.Σ.Α. Βασίλη Κορκίδη 

«Η Black Friday καθιερώθηκε ως το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός» 

Το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός της χρονιάς είναι η Black Friday και αποτελεί μια καλή ευκαιρία έξυπνων αγορών για πάνω από 8, στους 10, Έλληνες. Παρόλο που εβδομάδες πριν οι καταναλωτές μπορούν να βρουν προσφορές και να κάνουν προαγορές, η κορύφωση των εκπτωτικών αγορών πραγματοποιείται την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της Black Friday και Cyber Monday. 

Η ψηφιακή τράπεζα Revolut Bank UAB, πραγματοποίησε έρευνα με ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων, σχετικά με τα σχέδια και τα κίνητρα των καταναλωτών ενόψει της Black Friday  που επιβεβαιώνει το αυξημένο ενδιαφέρον. Παρόλο που 1 στους 10 Έλληνες πιστεύει ότι δεν υπάρχουν πια μεγάλες προσφορές στις τιμές, όπως στο παρελθόν, τουλάχιστον οι 8 στους 10 πιστεύουν ότι η Black Friday αποτελεί μια καλή ευκαιρία για συμφέρουσες αγορές. 

Μάλιστα, αρκετοί είναι διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσουν την πιστωτική τους κάρτα για να μην χάσουν τις ευκαιρίες της Black Friday. Το βασικό κίνητρο που οδηγεί τους 5 στους 10 Έλληνες να ψωνίσουν κατά τη διάρκεια της Black Friday, είναι οι εκπτώσεις σε επώνυμα προϊόντα που, συνήθως, δεν αγοράζουν επειδή είναι πολύ ακριβά. 

Ακολουθεί το κίνητρο για 4 στους 10 της αγοράς προϊόντων που συνήθως αγοράζουν κατά τη διάρκεια του έτους, αλλά σε χαμηλότερες τιμές. Οι 2 στους 10 εκμεταλλεύονται την Black Friday για να αγοράσουν χριστουγεννιάτικα δώρα και 1 στους 10 για να εφοδιαστεί φθηνότερα είδη καθημερινής ανάγκης, ενώ 1 στους 5 χρησιμοποιεί την Black Friday για να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του, ως ανταμοιβή με μια μικρή και φθηνή απόλαυση.

Αναφορικά με το δίλημμα online shopping ή αγορές σε κατάστημα, οι Έλληνες καταναλωτές για την Black Friday & Cyber Monday είναι διχασμένοι, αφού πάνω από 4 στους 10 ψωνίζουν online και 5 στους 10 σε φυσικά καταστήματα, με κυριότερους λόγους την άμεση παραλαβή του προϊόντος, αλλά και για να μην τους απασχολήσουν οι επιστροφές. Στην προσπάθεια των καταναλωτών να αναζητήσουν χαμηλότερες τιμές μέσω άγνωστων ιστοσελίδων e-shops, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πως καραδοκούν οι διαδικτυακοί απατεώνες να εκμεταλλευτούν την ζήτηση των ημερών. 

Βεβαίως, οι υπηρεσίες Δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος παρακολουθούν στενά κακόβουλες δραστηριότητες, ώστε να περιορίσουν τις παραπλανητικές αγορές και να προστατεύσουν τους καταναλωτές να μην πέσουν θύματα απάτης και χάσουν τα χρήματά τους. 

Το ασφαλέστερο για τους καταναλωτές και το ζητούμενο για τους εμπόρους, ανεξάρτητα με τον τρόπο που επιθυμεί ο καθένας να κάνει τις αγορές του, είναι να επιλέξει ελληνικά e-shops και τοπικά φυσικά καταστήματα. 

Τέλος, εκτιμάται πως η αγοραστική κίνηση στην ελληνική αγορά θα κυμανθεί στα περυσινά επίπεδα με περίπου 3 εκατ. πωλήσεις με μέση απόδειξη κοντά στα 100 ευρώ και συνολικό τζίρο στα επίπεδα των 300 εκατ. ευρώ. Καλές αγορές! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!