Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Κ.Υ.Α. Κ.Γ./Δ/ΥΠΑ 14486/2024 Κίνητρο εκπλήρωσης στοχοθεσίας Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας έτους 2024.

Αριθμ. Κ.Γ./Δ/ΥΠΑ 14486

ΦΕΚ B' 4296/22.07.2024

Κίνητρο εκπλήρωσης στοχοθεσίας Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας έτους 2024.

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Έχοντας υπόψη:

Α. Τις διατάξεις:

1. Του άρθρου 77 του ν. 4949/2022 «Ενσωμάτωση της παρ. 5 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/952 του Συμβουλίου της 29ης Μαΐου 2017 για την τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164 όσον αφορά τις ασυμφωνίες στη μεταχείριση υβριδικών μέσων με τρίτες χώρες (L 144), κύρωση της Σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Επιχείρησης Καζίνο Ευρέος Φάσματος Ελληνικού Ανώνυμη Εταιρεία, για την παραχώρηση άδειας λειτουργίας επιχείρησης καζίνο (ΕΚΑΖ) ευρέος φάσματος δραστηριοτήτων στον Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού - Αγίου Κοσμά, θέσπιση ολοκληρωμένου πλαισίου για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, τροποποιήσεις του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων και του Οργανισμού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, επείγουσες φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις» (Α’ 126), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 57 του ν. 5116/2024 «Ιδιωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών, κρατική αρωγή και προστασία, στεγαστική συνδρομή, διατάξεις για το Πυροσβεστικό Σώμα και άλλες διατάξεις» (Α’ 100),

2. του ν. 3913/2011 «Αναδιοργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Υπηρεσίας και άλλες διατάξεις» (Α’ 18),

3. του ν. 4146/2013 «Διαμόρφωση φιλικού και αναπτυξιακού περιβάλλοντος για τις στρατηγικές και ιδιωτικές επενδύσεις και άλλες διατάξεις» (Α’ 90),

4. των άρθρων 34 και 34Α του ν. 2682/1999 «Διαρρυθμίσεις στη φορολογία των αυτοκινήτων οχημάτων και άλλες διατάξεις» (Α’ 16),

5. του ν. 3315/2005 «Κύρωση της Τελικής Πράξης της Διπλωματικής Συνδιάσκεψης σχετικά με το Πρωτόκολλο Ενοποίησης της Διεθνούς Σύμβασης EUROCONTROL της σχετικής με τη συνεργασία για την ασφάλεια της Αεροναυτιλίας της 13ης Δεκεμβρίου 1960 σε συνέχεια των διαφόρων τροποποιήσεων που έγιναν» (Α’ 41),

6. του ν. 3620/2007 «Αύξηση των συντάξεων του Δημοσίου από το έτος 2007 και άλλες διατάξεις» (Α’ 276),

7. του ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85 ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (Α’ 143) και του ν. 4337/2015 «Μέτρα για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διορθωτικών μεταρρυθμίσεων» (Α’ 143),

8. του ν. 4427/2016 «Σύσταση Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, Αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και άλλες διατάξεις» (Α’ 188),

9. του άρθρου 3 του ν. 4388/2016 «Κύρωση της Συμφωνίας Εταιρικής Σχέσης και Συνεργασίας μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των κρατών - μελών της, αφενός, και της Δημοκρατίας του Ιράκ, αφετέρου με τα αναπόσπαστα σε αυτήν Παραρτήματα 1 έως 4, Προσαρτήματα, Πρωτόκολλα, Σημειώσεις και τη Μονομερή Δήλωση της Ε.Ε. σχετικά με το άρθρο 96 της Συμφωνίας και άλλες διατάξεις» (Α’ 93),

10. του ν. 4757/2020 «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Α’ 240).

Β. Τις διατάξεις:

1. Του π.δ. 123/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων» (Α’ 208),

2. του π.δ. 123/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Α’ 151),

3. του π.δ. 142/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Οικονομικών» (Α’ 181),

4. του π.δ. 85/2018 «Οργανισμός της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας» (Α’ 157),

5. του π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α’ 119),

6. του π.δ. 77/2023 «Σύσταση Υπουργείου και μετονομασία Υπουργείων - Σύσταση, κατάργηση και μετονομασία Γενικών και Ειδικών Γραμματειών - Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων, θέσεων προσωπικού και εποπτευόμενων φορέων» (Α’ 130), ιδίως δε της παρ. 1 του άρθρου 9 αυτού,

7. του π.δ. 79/2023 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 131).

Γ. Τις διατάξεις των αποφάσεων:

1. Υπό στοιχεία 2/44611/ΑΟΟ24/10-6-1999 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Μεταφορών και Επικοινωνιών «Διαχείριση του ειδικού λογαριασμού του άρθρου 34 του ν. 2682/1999» (Β’ 1336).

2. Υπό στοιχεία ΓΛΚ/2/64954/ΑΟΟ24/2-11-2001 και ΓΛΚ/2/4934/19-12-2001 αποφάσεις του Υφυπουργού Οικονομικών περί σύστασης και κίνησης του Ειδικού Λογαριασμού 234378/8 με τίτλο Ε.Δ. «Λογαριασμός τελών διαδρομής που αποδίδονται στο EUROCONTROL».

3. Υπό στοιχεία Δ11/Α/18488/7838/18-5-2006 (Β’ 645) κοινή απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών και του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών περί διαχείρισης ειδικού λογαριασμού του άρθρου 73 του ν. 3431/2006 της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

4. Υπό στοιχεία Δ11/Α/25393/11020/6-7-2006 (Β’ 906) κοινή απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών και του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών περί τροποποίησης αποφάσεων διαχείρισης Ειδικού Λογαριασμού του άρθρου 34 του ν. 2682/1999 και του άρθρου 73 του ν. 3431/2006 της ΥΠΑ.

5. Υπό στοιχεία οικ. 509/11/3-01-2017 κοινή υπουργική απόφαση «Αναδιοργάνωση της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 58 του ν. 4438/2016 (Α’ 220)» (Β’ 61).

6. Υπό στοιχεία Κ.Γ./Δ/ΥΠΑ 30530/14-12-2022 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών «Κίνητρο εκπλήρωσης στοχοθεσίας Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ετών 2022 και 2023» (Β’ 6678), όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία Κ.Γ./Δ/ΥΠΑ 11081/25-05-2023 (Β’ 3524) όμοια απόφαση.

7. Υπό στοιχεία 102928 ΕΞ 2023/10-07-2023 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών, Αθανάσιο Πετραλιά» (Β’ 4441).

8. Την υπ’ αρ. 159207/18-07-24 εισηγητική έκθεση δημοσιονομικών επιπτώσεων του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

9. Το γεγονός ότι, από την εφαρμογή των διατάξεων της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού. Προκαλείται δαπάνη ύψους 10.988.653 ευρώ ετησίως, η οποία καλύπτεται από τα Τέλη Αεροναυτιλίας (Τέλη διαδρομής) που αποδίδονται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ασφάλεια της Αεροναυτιλίας (Eurocontrol) και πιστώνονται στον Ειδικό Λογαριασμό που τηρείται στην Τράπεζα της Ελλάδος για το σκοπό αυτό,

αποφασίζουμε:

1. Ενάμισι (1,5) ευρώ ανά μονάδα εξυπηρέτησης διαδρομής διατίθεται ετησίως αποκλειστικά για την αποζημίωση των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, οι οποίοι κατέχουν και ασκούν ειδικότητα, μεταξύ άλλων σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Κανονισμό (ΕΕ) 2015/340, με σκοπό την ενίσχυση του συστήματος, την αύξηση της αποδοτικότητας και την αντιμετώπιση της έντονης εποχικότητας στην εναέρια κυκλοφορία, σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται στις υποπερ. ββ’ βγ’ και βδ’ της περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 34α του ν. 2682/1999 (Α’ 16). Για το έτος 2024, η καταβολή του ως άνω ποσού γίνεται ακόμα και στην περίπτωση μη πλήρωσης των ως άνω όρων και προϋποθέσεων, σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους και προϋποθέσεις της παρούσας.

2. Προϋπόθεση για την καταβολή του ως άνω ποσού αποτελεί η σύσταση συνεργείων υπεραπόδοσης εναέριας κυκλοφορίας από την Υ.Π.Α., για το έτος 2024, με σκοπό την ενίσχυση του συστήματος, την αύξηση της αποδοτικότητας και την αντιμετώπιση της έντονης εποχικότητας στην εναέρια κυκλοφορία, καθώς και η συμμετοχή των ΕΕΚ σε αυτά, για τη χρονική περίοδο αναφοράς 1η Ιουνίου-31η Οκτωβρίου του έτους 2024. Στα συνεργεία υπεραπόδοσης των μονάδων ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας συμμετέχουν όλοι οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας οι οποίοι κατέχουν και ασκούν ειδικότητα, με την εξαίρεση όσων ρητά δηλώσουν στον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της μονάδας που ανήκουν ότι δεν επιθυμούν την συμμετοχή τους. Η σύσταση του συνεργείου ανακοινώνεται από την έναρξη ισχύος της παρούσης από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης κάθε μονάδας. Μετά την ανακοίνωση της σύστασης του συνεργείου οποιαδήποτε αλλαγή στη σύνθεσή του γίνεται μόνο μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου υπαλλήλου και την έγκριση της αρμόδιας διεύθυνσης στην οποία ασκεί την ειδικότητα. Στο συνεργείο υπεραπόδοσης εντάσσονται επιπλέον αυτοδικαίως όσοι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας καταστούν κάτοχοι ειδικότητας μεταξύ 1/6/2024 και 31/10/2024, εκτός και αν ρητά δηλώσουν στον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της μονάδας που ανήκουν ότι δεν επιθυμούν την συμμετοχή τους.

3. Το διατιθέμενο ποσό της παρ. 1, ήτοι 1,50 € ανά μονάδα εξυπηρέτησης διαδρομής, καταβάλλεται στους δικαιούχους, διαιρεμένο σε ίσα μερίσματα, προσαυξημένα κατά 30% για αυτούς που παρέχουν υπηρεσία στο ΚΕΠΑΘΜ, στην Προσέγγιση Αθηνών, στον Πύργο Ελέγχου Αθηνών και στις μονάδες εναέριας κυκλοφορίας της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου, της Ρόδου, της Κέρκυρας, της Σαντορίνης, της Μυκόνου και της Κω.

4. Κατά το διάστημα από 1 Ιουνίου 2024 έως και 31 Οκτωβρίου 2024 ισχύουν τα εξής:

α. Οι συμμετέχοντες στο συνεργείο υπεραπόδοσης θα εκτελούν τα προγράμματα εργασίας 24ωρης φυλακής, εξειδικευμένα σε μηνιαία βάση, σύμφωνα με τις ανάγκες τήρησης των χωρητικοτήτων, που αναφέρονται στην περ. β και τουλάχιστον οι συμμετέχοντες στο συνεργείο υπεραπόδοσης θα εκτελούν 2 πρόσθετες βάρδιες, πέραν του κανονικού ωραρίου, ανά 36 ημέρες.

β. Θα ισχύσουν οι παρακάτω χωρητικότητες αφίξεων για τα αναφερόμενα αεροδρόμια ως διασφαλισμένο όριο, χωρίς περιορισμούς στις αναχωρήσεις, με τη δυνατότητα αύξησης ανάλογα με την προκύπτουσα ζήτηση και όταν οι επιχειρησιακές συνθήκες και η διαθεσιμότητα του προσωπικού και των συστημάτων το επιτρέπουν:

  • Προσέγγιση Αθηνών: 30 αεροσκάφη/ώρα για 2 δίωρα μέσα στην ημέρα (peaks) και 28 αεροσκάφη/ώρα για τις υπόλοιπες ώρες
  • LGIR: 12 αεροσκάφη/ώρα
  • LGTS: 12 αεροσκάφη/ώρα
  • LGRP: 12 αεροσκάφη/ώρα
  • LGKR: 8 αεροσκάφη/ώρα
  • LGKO: 6 αεροσκάφη/ώρα (περιστασιακά 7 αεροσκάφη/ώρα)
  • LGMK: 5 αεροσκάφη/ώρα
  • LGSR: 6 αεροσκάφη/ώρα
  • Για το ΚΕΠΑΘ/Μ: Ανάπτυξη, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του προσωπικού (με πλήρη στελέχωση του κάθε Τομέα με 2 άτομα) και τον όγκο κυκλοφορίας, έως και 10 τομέων.

Οι παραπάνω χωρητικότητες παρέχονται όταν το επιτρέπουν οι επιχειρησιακές συνθήκες, με την υιοθέτηση από την Υ.Π.Α ενός αυστηρού πλαισίου δικλείδων ασφάλειας, ώστε να υπάρχει η βεβαιότητα ότι ο φόρτος εργασίας και η πολυπλοκότητα της κυκλοφορίας μπορούν να αντιμετωπιστούν.

γ. Για την επίτευξη των παραπάνω χωρητικοτήτων καθώς και την κάλυψη στελέχωσης των μονάδων, προβλέπεται η κατάρτιση συγκεκριμένου σχεδίου διάθεσης του προσωπικού μέσω μετακινήσεων, με τη συνεργασία όλων των επιχειρησιακών διευθύνσεων, χωρίς σε καμία περίπτωση να μεταβάλλονται τα οριζόμενα στην ως άνω παρ. 4α.

5. Τίθενται, επιπρόσθετα, οι ακόλουθες ειδικές προβλέψεις:

α. Στην περίπτωση που Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας αποσπώνται/μετακινούνται σε κάποια από τις μονάδες της παρ. 3 κατά τη διάρκεια της χρονικής περιόδου αναφοράς της παρ. 2, το ποσό που τους καταβάλλεται υπολογίζεται αναλογικά προς το χρόνο κατά τον οποίο άσκησαν την ειδικότητα τους στην εν λόγω μονάδα.

β. Στην περίπτωση που Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας αποσπώνται/μετακινούνται από κάποια από τις μονάδες της παρ. 3 κατά τη διάρκεια της χρονικής περιόδου αναφοράς της παρ. 2, το ποσό που τους καταβάλλεται αντιστοιχεί με το ποσό που αναλογεί σε ΕΕΚ της μητρικής τους μονάδας.

γ. Στην περίπτωση που Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας απέκτησαν και εν συνεχεία άσκησαν ειδικότητα ή απώλεσαν ειδικότητα κατά τη διάρκεια της χρονικής περιόδου αναφοράς της παρ. 2, το ποσό που τους καταβάλλεται υπολογίζεται αναλογικά προς το χρόνο κατά τον οποίο άσκησαν την ειδικότητά τους.

δ. Στην περίπτωση που Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας κάνουν χρήση αναρρωτικής άδειας, άδειας λοχείας, εγκυμοσύνης, ή ανατροφής τέκνου, μέσα στη χρονική περίοδο αναφοράς της παρ. 2, το ποσό που τους καταβάλλεται είναι μειωμένο αναλογικά για το εν λόγω χρονικό διάστημα.

ε. Στην περίπτωση που Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας για αντικειμενικούς λόγους εγγράφονται ή διαγράφονται από συνεργείο υπεραπόδοσης κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, το ποσό που τους καταβάλλεται υπολογίζεται αναλογικά προς το χρόνο κατά τον οποίο άσκησαν την ειδικότητά τους, εντός του συνεργείου υπεραπόδοσης.

στ. Για κάθε μια από τις παραπάνω περ. α έως και ε, η αναλογία εκφράζεται ως ο αριθμός ημερών κατά την οποία ασκείται η ειδικότητα προς το σύνολο των ημερών της περιόδου αναφοράς.

ζ. Στην περίπτωση που Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας ασκούν την ειδικότητά τους σε επιχειρησιακές μονάδες, ανήκοντες σε Διευθύνσεις διαφορετικές από αυτές που ανήκουν οι επιχειρησιακές μονάδες παροχής υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας ή ανήκουν στην ίδια Διεύθυνση αλλά σε άλλο Τμήμα, επιπλέον προϋπόθεση για την καταβολή του προβλεπόμενου μερίσματος, είναι η πλήρης ένταξή τους στο πρόγραμμα εργασίας της επιχειρησιακής μονάδας που κατέχουν και ασκούν ειδικότητα κατά τη χρονική περίοδο 15η Ιουνίου - 15η Οκτωβρίου 2024, σε διαφορετική περίπτωση καταβάλλεται το μέρισμα χωρίς την προσαύξηση του 30%, εφόσον ασκήσουν την ειδικότητα κατά τουλάχιστον 300 ώρες κατά τη χρονική περίοδο 1η Ιουνίου - 30η Σεπτεμβρίου 2024, αλλιώς δεν δικαιούνται μέρισμα.

Ειδική εξαίρεση αποτελούν οι ΕΕΚ προϊστάμενοι τμημάτων που κατέχουν και ασκούν ειδικότητα και στους οποίους καταβάλλεται το μέρισμα με την προσαύξηση του 30%, εφόσον ασκήσουν την ειδικότητα κατά τουλάχιστον 240 ώρες κατά τη χρονική περίοδο 1η Ιουνίου - 30η Σεπτεμβρίου 2024, σε διαφορετική περίπτωση δεν δικαιούνται μέρισμα.

Επίσης, ειδική εξαίρεση αποτελούν οι ΕΕΚ προϊστάμενοι Διευθύνσεων που κατέχουν και ασκούν ειδικότητα και στους οποίους καταβάλλεται το μέρισμα με την προσαύξηση του 30%, εφόσον ασκήσουν την ειδικότητα κατά τουλάχιστον 120 ώρες κατά τη χρονική περίοδο 1η Ιουνίου - 30η Σεπτεμβρίου 2024, σε διαφορετική περίπτωση δεν δικαιούνται μέρισμα.

6. Μονάδες εξυπηρέτησης εναέριας κυκλοφορίας στις οποίες ποσοστό άνω του 70% των υπηρετούντων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας δεν συμμετέχει στο συνεργείο υπεραπόδοσης εξαιρούνται συνολικά από τη συμμετοχή στις προβλέψεις της παρούσας και οι υπηρετούντες σε αυτές ελεγκτές δεν λαμβάνουν την ανάλογη αποζημίωση. Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας από τις μονάδες οι οποίες δεν συμμετέχουν στο συνεργείο υπεραπόδοσης και οι οποίοι αποσπάστηκαν σε μονάδες που κατά την περίοδο αναφοράς συμμετείχαν στην υπερεργασία λαμβάνουν αναλογικά ποσοστό της αποζημίωσης, το οποίο αντιστοιχεί στις ημέρες που υπηρέτησαν στην μονάδα στην οποία αποσπάστηκαν και το οποίο προβλέπεται για την εν λόγω μονάδα.

7. Η εκπλήρωση των προϋποθέσεων της παρ. 2 του παρόντος κατά τη χρονική περίοδο από την 1η Ιουνίου έως την 31η Οκτωβρίου του έτους 2024 διαπιστώνεται με απόφαση του Διοικητή της ΥΠΑ. Οι σχετικές διοικητικές πράξεις εκδίδονται το αργότερο έως τις 30 Νοεμβρίου του έτους 2024. Σε κάθε περίπτωση η καταβολή του προβλεπόμενου από την παρούσα ποσού προς τους δικαιούχους πρέπει να πραγματοποιείται έως το τέλος Φεβρουαρίου του 2025.

8. Η διαδικασία ελέγχου και διαπίστωσης της εκπλήρωσης των προϋποθέσεων, του υπολογισμού και καταβολής της αποζημίωσης της παρ. 1 της παρούσας απόφασης εκκινεί αυτοδικαίως από τα αρμόδια όργανα και εντός των προθεσμιών που ρητά ορίζονται σε αυτή, χωρίς να απαιτείται προηγούμενη έκδοση κανονιστικής πράξης.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ελληνικό, 18 Ιουλίου 2024

Οι Υπουργοί

Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΑΛΙΑΣ

Υποδομών και Μεταφορών
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!