ΔΔΑΔ Γ 1156257 ΕΞ 2023 Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των ΔΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΑΔΕ Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑ Γ - ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Ταχ. Δ/νση: Κ. Σερβίας 10 Ταχ. Κώδικας: 101 84 Αθήνα Πληροφορίες: Ελένη Σμπονια Τηλέφωνο: 210.33.75.137 E-Mail: e.smoonia@aade.ar Url: www.aade.gr |
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΑΔΑ: ΨΝΕΠ46ΜΠ3Ζ-ΠΣ3 Αθήνα, 18 Δεκεμβρίου 2023 Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΑΔ Γ 1156257 ΕΞ 2023 ΠΡΟΣ: Ως Π.Δ. |
ΘΕΜΑ: «Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α - Β Τάξης των Περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και Θεσσαλίας, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)».
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
Έχοντας υπόψη :
1. Τις διατάξεις:
α) του Κεφαλαίου Α' «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του ν.4389/2016 (Α'94) «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα των άρθρων 14, 17, 26, 27, 28, 38, 41 αυτού, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν,
β) των άρθρων 84 και 85 του ν. 3528/2007 (Α’26) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.», όπως αντικαταστάθηκαν με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 45 του ν.4674/2020 (Α'53), όπως συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν.4690/2020 (Α'104), σε συνδυασμό με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/ Φ.35.54/2611/9356/25.06.2020 σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, τις διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4795/2021 (Α’ 62) «Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του Δημοσίου Τομέα, Σύμβουλος Ακεραιότητας στη δημόσια διοίκηση και άλλες διατάξεις για τη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδιοίκηση», σε συνδυασμό με την υπ’ αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/169/οικ. 14175/12.07.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν.4915/2022 (Α’63),
γ) των άρθρων 13 και 15 του ν.2690/1999 (Α'45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις»,
δ) του π.δ. 69/2016 (Α'127) «Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα»,
ε) της υπ’ αριθ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1076146 ΕΞ 2021/03.09.2021 (Β’4444) Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) «Καθορισμός της διαδικασίας, των οργάνων και των κριτηρίων αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για την επιλογή Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης και Τμήματος των υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), καθώς και των Υπευθύνων Αυτοτελών Γραφείων αυτής», όπως ισχύει,
στ) της υπ’ αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 (Β' 4738) Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.
2. Τις διατάξεις της παραγράφου β του άρθρου 12 του ν. 5026/2023 (Α' 45) «Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας - Λοιπές επείγουσες ρυθμίσεις».
3. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1044893 ΕΞ 2023/31.03.2023 (ΑΔΑ: 9ΖΣΥ46ΜΠ3Ζ-1ΑΤ) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή υποψηφιοτήτων πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α' - Β' Τάξης των Περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και Θεσσαλίας, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
4. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. Δ.ΟΡΓ.Β 1120738 ΕΞ 2023/03.10.2023 (ΑΔΑ: Ψ21Η46ΜΠ3Ζ-ΥΛΦ) Απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ορισμός μελών του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος ή αντιστοίχου επιπέδου οργανικής μονάδας, καθώς και Υπευθύνων Αυτοτελούς Γραφείου Περιφερειακών Υπηρεσιών των Γενικών Διευθύνσεων της Α.Α.Δ.Ε.».
5. Την υπ’ αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28-1-2013 (ΒΊ30 και Β' 372) Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου α’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 (Α'94).
6. Την υπ’ αριθμ. 1 της 20.01.2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 και τις αποφάσεις αριθμ. 39/3/30.11.2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) του Συμβουλίου Διοίκησης της ΑΑΔΕ και αριθμ. 5294 ΕΞ 2020/17.01.2020 (Υ.Ο.Δ.Δ.27) του Υπουργού Οικονομικών, με θέμα «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».
7. Τις από 29.11.2023, 01.12.2023, 04.12.2023, 05.12.2023, 06.12.2023, 07.12.2023 και 08.12.2023 συνεδριάσεις του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων επιπέδου Τμήματος ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικής μονάδας καθώς και Υπευθύνων Αυτοτελούς Γραφείου Περιφερειακών Υπηρεσιών των Γενικών Διευθύνσεων της ΑΑΔΕ.
8. Τις υποβληθείσες αιτήσεις και τα βιογραφικά σημειώματα των υποψήφιων υπαλλήλων.
9. Την ανάγκη πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α' - Β' Τάξης των Περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και Θεσσαλίας, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Επιλέγουμε και τοποθετούμε τους κάτωθι υπαλλήλους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) ως Προϊσταμένους οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α' - Β' Τάξης των Περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και Θεσσαλίας, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ως ακολούθως:
1. Τον υπάλληλο ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΡΑΦΥΛΛΙΔΗ του ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α'Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Αλεξανδρούπολης (Α' Τάξης).
2. Την υπάλληλο ΕΡΑΣΜΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β'Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Αλεξανδρούπολης (Α' Τάξης).
3. Την υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, ΤΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Αλεξανδρούπολης (Α' Τάξης).
4. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ του ΠΑΝΤΕΛΗ, ΤΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Αλεξανδρούπολης (Α' Τάξης).
5. Την υπάλληλο ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ ΦΟΥΡΚΑΛΙΔΟΥ του ΜΙΧΑΗΛ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Αλεξανδρούπολης (Α' Τάξης).
6. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΠΑΡΣΗ του ΚΥΠΑΡΙΣΣΗ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α'Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Δράμας (Α' Τάξης).
7. Τον υπάλληλο ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΤΣΑΚΑΛΙΔΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β'Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Δράμας (Α' Τάξης).
8. Τον υπάλληλο ΜΙΧΑΗΛ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Δράμας (Α' Τάξης).
9. Την υπάλληλο ΙΩΑΝΝΑ-ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΤΡΑΝΤΖΑΛΗ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Δράμας (Α' Τάξης).
10. Τον υπάλληλο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ ΠΡΟΚΟΠΙΔΗ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Δράμας (Α' Τάξης).
11. Τον υπάλληλο ΣΩΤΗΡΙΟ ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ του ΛΥΜΠΕΡΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος ΑΙ'Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Καβάλας (Α' Τάξης).
12. Την υπάλληλο ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Καβάλας (Α' Τάξης).
13. Τον υπάλληλο ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Καβάλας (Α' Τάξης).
14. Τον υπάλληλο ΣΤΕΡΓΙΟ ΚΑΛΤΣΕΛΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ'Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Καβάλας (Α' Τάξης).
15. Την υπάλληλο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΛΕΛΟΥΔΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΤΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Καβάλας (Α' Τάξης).
16. Τον υπάλληλο ΣΩΤΗΡΙΟ ΠΕΡΡΗ του ΑΝΔΡΕΑ, ΤΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α'Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Κομοτηνής (Α' Τάξης).
17. Την υπάλληλο ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β'Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κομοτηνής (Α' Τάξης).
18. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΜΙΤΑΝΟΥΔΗ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Κομοτηνής (Α' Τάξης).
19. Την υπάλληλο ΧΑΙΔΩ ΓΟΥΛΑ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ'Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Κομοτηνής (Α' Τάξης).
20. Την υπάλληλο ΕΥΘΥΜΙΑ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κομοτηνής (Α' Τάξης).
21. Τον υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΟ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α'Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Ξάνθης (Α' Τάξης).
22. Την υπάλληλο ΕΥΘΥΜΙΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ του ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β'Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ξάνθης (Α' Τάξης).
23. Τον υπάλληλο ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΙΑΛΑΜΑ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Ξάνθης (Α' Τάξης).
24. Την υπάλληλο ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΚΡΙΔΟΥ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΤΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ'Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Ξάνθης (Α' Τάξης).
25. Την υπάλληλο ΑΘΗΝΑ ΚΥΠΡΙΑΝΙΔΟΥ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ξάνθης (Α' Τάξης).
26. Την υπάλληλο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ του ΠΑΣΧΑΛΗ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Ορεστιάδας (Α' -Β' Τάξης).
27. Την υπάλληλο ΣΥΡΜΩ ΤΣΙΓΚΟΥΡΛΑ του ΠΑΣΧΑΛΗ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Ορεστιάδας (Α'-Β' Τάξης).
28. Τον υπάλληλο ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΓΕΩΡΓΙΣΗ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ορεστιάδας (Α' -Β' Τάξης).
29. Την υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΥΝΤΡΙΑ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος ΑΙ'Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Βόλου (Α' Τάξης).
30. Την υπάλληλο ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΣΙΜΑΝΤΟΥ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α2' Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Βόλου (Α' Τάξης).
31. Την υπάλληλο ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΜΟΣΙΟΥ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β'Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Βόλου (Α' Τάξης).
32. Την υπάλληλο ΑΝΘΙΤΣΑ ΑΠΙΔΟΠΟΥΛΟΥ του ΑΝΕΣΤΗ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Βόλου (Α' Τάξης).
33. Τον υπάλληλο ΛΑΜΠΡΟ ΚΑΦΙΔΑ του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Βόλου (Α' Τάξης).
34. Την υπάλληλο ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΠΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος B’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Καρδίτσας (Α' Τάξης).
35. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΙΤΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Καρδίτσας (Α' Τάξης).
36. Την υπάλληλο ΑΡΙΣΤΕΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ του ΘΩΜΑ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Καρδίτσας (Α' Τάξης).
37. Την υπάλληλο ΝΙΚΗ ΝΤΑΦΟΠΟΥΛΟΥ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Καρδίτσας (Α' Τάξης).
38. Την υπάλληλο ΛΟΥΙΖΑ ΑΓΓΕΛΑΚΗ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α1’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Λάρισας (Α' Τάξης).
39. Τον υπάλληλο ΛΑΜΠΡΟ ΓΚΡΟΠΑ του ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α2’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Λάρισας (Α' Τάξης).
40. Την υπάλληλο ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤΡΑΦΙΩΤΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α3’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Λάρισας (Α' Τάξης).
41. Την υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ του ΣΤΕΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Λάρισας (Α' Τάξης).
42. Την υπάλληλο ΕΥΘΥΜΙΑ ΤΕΓΟΥ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Λάρισας (Α Τάξης).
43. Την υπάλληλο ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΦΟΥΦΑ του ΣΤΕΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Λάρισας (Α' Τάξης).
44. Την υπάλληλο ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΣΤΕΡΓΙΑΚΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Λάρισας (Α' Τάξης).
45. Την υπάλληλο ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΑΠΑΛΟΥΔΗ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων (Α' Τάξης).
46. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΑΜΑΡΑ του ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων (Α' Τάξης).
47. Τον υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων (Α' Τάξης).
48. Τον υπάλληλο ΣΤΕΦΑΝΟ ΤΑΝΤΟ του ΣΩΤΗΡΙΟΥ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων (Α' Τάξης).
49. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΠΟΥΛΙΑΝΙΤΗ του ΑΧΙΛΛΕΑ, ΠΕ/Α/Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων (Α' Τάξης).
Β. Οι αναφερόμενοι Προϊστάμενοι υποχρεούνται όπως εκπληρώσουν τους στόχους, τις δράσεις και τα έργα του Επιχειρησιακού Σχεδίου της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 22 και 23 του ν.4389/2016.
Γ. Κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του ν. 5026/2023 (Α’ 45) όπως ισχύει, οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Ελέγχων, Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης, καθώς και Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης με παράλληλη αρμοδιότητα διαδικαστικών ενεργειών επί προμηθειών, υποχρεούνται σε ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης και δήλωσης οικονομικών συμφερόντων. Η αρχική δήλωση υποβάλλεται εντός ενενήντα (90) ημερών από την ημερομηνία ανάληψης των καθηκόντων τους, εφόσον δεν ήταν υπόχρεοι το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, υφίσταται υποχρέωση ενημέρωσης του Τμήματος Α' - Μητρώου Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Προσωπικού της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δ.Δ.Α.Δ.) της ΑΑΔΕ, ώστε να πραγματοποιηθεί η σχετική καταχώριση στην ετήσια ονομαστική κατάσταση υπόχρεων προσώπων για την τρέχουσα χρήση, προκειμένου να υποβληθούν και οι αντίστοιχες Ετήσιες δηλώσεις, κατά τα επόμενα δύο (2) έτη.
Δ. Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί ενυπόγραφα στους αναφερόμενους Προϊσταμένους οι οποίοι υποχρεούνται, όπως αναλάβουν από 02/01/2024 τα εν λόγω καθήκοντα και αποστείλουν πρωτόκολλο ανάληψης σχετικών καθηκόντων στη Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Α.Α.Δ.Ε./Τμήμα Γ - Σταδιοδρομίας Ανθρώπινου Δυναμικού.
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!