Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Υπουργείο Εσωτερικών Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς τουκορωνοϊού (82η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ
ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Ταχ. Δ/νση: Βασ. Σοφίας 15
Τ.Κ. 106 74 Αθήνα
Τηλέφωνα: Για υπαλλήλους
και υπηρεσίες του Δημοσίου:
213131-3340, -3337, 3250, -3378,
(για θέματα COVID)
2131313215, -212, -315
(για εκλογές αιρετών εκπροσώπων)
Email: ped.hrm@ypes.gov.gr
Τηλέφωνα: Για τους υπαλλήλους
των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού:
213 1364382 (για μόνιμο προσωπικό),
2131364323, 2131364372,
2131364327, 2131364367
(για προσωπικό ιδιωτικού δικαίου),
2131364-029,-030
Email: info@ypes.gr
Τηλέφωνα: Για την εφαρμογή
Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού
Δημοσίου Τομέα: 2131313383

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ

Αθήνα, 3/1/2023

Αριθμ. Πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.69/221/οικ.128

ΠΡΟΣ : Όπως πίνακας αποδεκτών

ΘΕΜΑ: Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (82η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ)

Σχετ.: Όλες οι σχετικές με το θέμα εγκύκλιες οδηγίες της Υπηρεσίας μας (βλ. Παράρτημα).

Α. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ COVID-19

Σε συνέχεια των σχετικών με το θέμα εγκυκλίων, στο πλαίσιο της περιοδικής ενημέρωσής σας σχετικά με τα μέτρα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, σας γνωρίζουμε ότι εκδόθηκε η αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 75297/30-12-2022 (ΦΕΚ Β' 7005) ΚΥΑ με θέμα «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, για το διάστημα από τη Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 6:00».

Επισημαίνεται εκ νέου ότι η Υπηρεσία μας εκδίδει περιοδικά ενημερωτικές εγκυκλίους για τα ισχύοντα κάθε φορά μέτρα αντιμετώπισης διασποράς του COVID-19, ειδικά στις περιπτώσεις θέσπισης νέων μέτρων ή κατάργησης μέτρων που ήδη ισχύουν, και ως εκ τούτου η μη έκδοση εγκύκλιων οδηγιών από την Υπηρεσία μας για ενημέρωση των Υπηρεσιών περί παράτασης της ισχύος των υφιστάμενων μέτρων δεν συνεπάγεται κατάργηση των σχετικών υποχρεώσεων των Υπηρεσιών και των υπαλλήλων. mailto:ped.hrm@ypes.gov.gr mailto:info@ypes.gr

Κατά τα λοιπά και με την επιφύλαξη των αναφερόμενων στο επόμενο κεφάλαιο της εγκυκλίου, δεδομένου ότι δεν έχει επέλθει αλλαγή στα γενικώς προβλεπόμενα μέτρα λειτουργίας των υπηρεσιών του Δημοσίου, εξακολουθούν να ισχύουν τα αναφερόμενα στην 79η και 80η εγκύκλιο της Υπηρεσίας μας.

Β. ΛΗΞΗ ΙΣΧΥΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ

Επισημαίνεται ότι το μέτρο της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού που είχε προβλεφθεί με τη διάταξη του άρθρου 206 του ν. 4820/2021 έπαυσε να ισχύει από 1.1.2023 δεδομένου ότι η ισχύς της εν λόγω διάταξης είχε παραταθεί έως 31.12.2022 (άρθρο δεύτερο παρ.2 ν.4917/2022,ΦΕΚ Α` 67) και δεν προβλέφθηκε εκ νέου παράταση του εν λόγω μέτρου. Ως εκ τούτου από 1.1.2023 παύει να ισχύει και η υποχρέωση επιβολής του διοικητικού μέτρου της αναστολής άσκησης καθηκόντων στο προσωπικό που δεν συμμορφώνεται με την υποχρέωση εμβολιασμού.

Κατόπιν των ανωτέρω το προσωπικό που υπάγονταν στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 206 του ν.4820/2021 και στο οποίο κατά την 31η.12.2022 είχε επιβληθεί το μέτρο της αναστολής άσκησης καθηκόντων λόγω μη συμμόρφωσης με την υποχρέωση εμβολιασμού επανέρχεται στην εργασία από 1.1.2023 (εφόσον πρόκειται για εργάσιμη ημέρα) ή από 2.1.2023. Για την επαναφορά στην εργασία κατά τα ανωτέρω δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση η έκδοση ατομικής πράξης άρσης του μέτρου της αναστολής άσκησης καθηκόντων δεδομένου ότι η διάταξη που αποτελούσε τη νομική βάση έκδοσης των πράξεων, με τις οποίες επιβλήθηκε στους υπαλλήλους το μέτρο της αναστολής άσκησης καθηκόντων, έπαυσε να ισχύει από 1.1.2023. Ωστόσο, οι Υπηρεσίες δύνανται, για την πληρότητα του προσωπικού μητρώου των υπαλλήλων, να εκδώσουν διαπιστωτικές πράξεις άρσης του μέτρου της αναστολής άσκησης καθηκόντων αναδρομικά από 1.1.2023. Εξυπακούεται ότι δεδομένης της αυτοδίκαιης επαναφοράς στην εργασία των υπαλλήλων από 1.1.2023, για την δικαιολόγηση της απουσίας τους από την ημερομηνία αυτή και εφεξής απαιτείται η χορήγηση κάποιας εκ των θεσμοθετημένων αδειών, άλλως η απουσία τους θα θεωρείται αδικαιολόγητη, καθώς από 1.1.2023 υποχρεούνται να παρέχουν εργασία.

Το εν λόγω προσωπικό θα πρέπει να απενταχθεί από το ειδικό καθεστώς αναστολής καθηκόντων στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου με αιτιολογία «Απένταξη από αναστολή καθηκόντων λόγω λήξης ισχύος της υποχρεωτικότητας εμβολιασμού».

Όσον αφορά τις υποχρεώσεις του προσωπικού που επανέρχεται στην εργασία κατά τα ανωτέρω, σύμφωνα με την αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 75297/30-12-2022 (ΦΕΚ Β' 7005) ΚΥΑ (Πίνακας Β της παρ. 1 του άρθρου 1, σημεία 4 και 5 και Κεφάλαιο Α του Παραρτήματος Ι) προβλέπονται τα εξής:

«4. Νοσοκομεία, κλινικές, ιατρεία, διαγνωστικά κέντρα και κέντρα αποκατάστασης Για το ανεμβολίαστο ιατρικό, παραϊατρικό, νοσηλευτικό, διοικητικό και υποστηρικτικό προσωπικό που επιστρέφει στις δομές του παρόντος μετά τη λήξη ισχύος του άρθρου 206 του ν. 4820/2021 (Α’ 130) ισχύουν τα εξής μέτρα: - Υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (FFP2 ή N95 ή ΚΝ95) - Διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου δύο (2) φορές την εβδομάδα με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο π.δ. 84/2001 (Α’ 70), ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη γιατρό, με δική τους δαπάνη. Το εν λόγω προσωπικό προσκομίζει υποχρεωτικά το αποτέλεσμα του διαγνωστικού ελέγχου στον Προϊστάμενο της δομής που εργάζεται. - Ειδικώς το ιατρικό, παραϊατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των δομών του παρόντος δεν παρέχει τις υπηρεσίες του σε κλινικές κλειστής νοσηλείας όπως Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, Μονάδες Τεχνητού Νεφρού, Μονάδες Ογκολογικές και Μονάδες Νεογνών. Η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων κάθε δομής υγείας δύναται να εξειδικεύει τις κλινικές κλειστής νοσηλείας του πρώτου εδαφίου και να αποφασίζει σε ποιες επιπλέον Μονάδες της δομής το εν λόγω προσωπικό δεν παρέχει τις υπηρεσίες του. - Ο Προϊστάμενος κάθε δομής υγείας οφείλει να υποβάλει στη Διοίκηση της δομής που προΐσταται, κάθε εβδομάδα, έκθεση περί τήρησης ή μη των ως άνω μέτρων για το ανεμβολίαστο ιατρικό, παραϊατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό».

«5. Μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, κέντρα χρονίως πασχόντων, Κέντρα Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ), δομές και ξενώνες φιλοξενίας ευπαθών ομάδων/ΑμεΑ, οικοτροφεία, ξενώνες μεταβατικής φιλοξενίας αστέγων, κοινωνικές δομές άμεσης αντιμετώπισης της φτώχειας (υπνωτήρια, κέντρα ημέρας, κοινωνικά παντοπωλεία, κοινωνικά φαρμακεία, συσσίτια), δομές παιδικής προστασίας, Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ), Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠμεΑ) και κέντρα κοινότητας, στρατόπεδα … Για το ανεμβολίαστο ιατρικό, παραϊατρικό, νοσηλευτικό, διοικητικό και υποστηρικτικό προσωπικό που επιστρέφει σε όλες τις δομές του παρόντος μετά τη λήξη ισχύος του άρθρου 206 του ν. 4820/2021 (Α’ 130) εφαρμόζονται αναλογικώς τα προβλεπόμενα στην αριστερή στήλη του σημείου 4…».

«ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι

Α. ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ SARS-COV-2 ΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΜΦΗ), ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΑ ΧΡΟΝΙΩΣ ΠΑΣΧΟΝΤΩΝ, ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΔΟΜΕΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ, ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΩΣ ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ …

2. Οδηγίες για το προσωπικό

2α. Εμβολιασμός και εργαστηριακός έλεγχος προσωπικού

Το προσωπικό της Μονάδας που είναι πλήρως εμβολιασμένο υποχρεούται σε εργαστηριακό έλεγχο τουλάχιστον μία (1) φορά εβδομαδιαίως (ταχύ αντιγονικό ή μοριακό τεστ).

Για το ανεμβολίαστο προσωπικό της Μονάδας που επιστρέφει στις δομές του παρόντος μετά τη λήξη ισχύος του άρθρου 206 του ν. 4820/2021 (Α’ 130) ισχύουν τα μέτρα της αριστερής στήλης του σημείου 5 του πίνακα Β της παρ. 1 του άρθρου 1.

Το προσωπικό της Μονάδας που δεν έχει εμβολιασθεί, σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. 50933/13.8.2021 (Β’ 3794) κοινής υπουργικής απόφασης, υποχρεούται δύο (2) φορές την εβδομάδα σε εργαστηριακό έλεγχο για κορωνοϊό SARS-CoV-2 με ταχύ αντιγονικό ή μοριακό τεστ,͕ σύμφωνα με τα ισχύοντα έως τη δημοσίευση της παρούσας…».

Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του ανεμβολίαστου προσωπικού με την υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικών ελέγχων κατά τα ανωτέρω ειδικώς οριζόμενα θα εφαρμόζονται οι κυρώσεις που προβλέπονται στην αριθ. Δ1α/ΓΠ/οικ. 55570/ 2021 ΚΥΑ (Β’ 4207), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, δεδομένου ότι σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 2, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 της ΚΥΑ Δ1α/ ΓΠ. Οικ. 23985/2022 (Β’ 2196), «Ειδικότερες προβλέψεις ως προς τη συχνότητα διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου νόσησης, όπως προσδιορίζεται βάσει της εκάστοτε κοινής υπουργικής απόφασης των μέτρων, εφαρμόζονται συμπληρωματικά προς τις διατάξεις της παρούσας». Επιπλέον, αναφορικά με την υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου του ανεμβολίαστου προσωπικού, και με την επιφύλαξη της συχνότητας της εν λόγω υποχρέωσης, εφαρμόζονται και οι λοιπές διατάξεις της ως άνω αριθ. Δ1α/ΓΠ/οικ. 55570/ 2021 ΚΥΑ (Β’ 4207), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, όπως π.χ. για τον τρόπο παρακολούθησης της υποχρέωσης συμμόρφωσης με την εν λόγω υποχρέωση.

Αναφορικά με τη δυνατότητα παρακολούθησης της συμμόρφωσης του ανωτέρω προσωπικού με την υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικών ελέγχων επισημαίνεται εκ νέου και σε συνέχεια της 80ης εγκυκλίου ότι δεδομένου ότι στην σχετική Αναφορά με τίτλο «Covid-Tests: Παρακολούθηση τρέχουσας κατάστασης υπαλλήλων» (και κωδικό 2785263) περιλαμβάνονται στοιχεία μόνο για το πιο πρόσφατο test, οι υπηρεσίες θα πρέπει να ελέγχουν σε τακτά χρονικά διαστήματα την εν λόγω αναφορά προκειμένου να διαπιστώνουν κάθε φορά την συμμόρφωση ή μη των υπαλλήλων με την υποχρέωση διενέργειας ελέγχου. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται από τις υπηρεσίες, για το προσωπικό που υποχρεούται με βάση τις κείμενες διατάξεις στη διενέργεια δύο (2) διαγνωστικών ελέγχων την εβδομάδα, καθώς με τη διενέργεια του δεύτερου ελέγχου της κάθε εβδομάδας δεν θα υπάρχει πλέον πρόσβαση στα στοιχεία του πρώτου.

Γ. ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΡΘΡΟΥ 50 ΤΟΥ Ν.4825/2021

Με τη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 18 του ν.5007/2022 προβλέφθηκε ότι «1. Η ισχύς των συμβάσεων ορισμένου χρόνου που έχουν συναφθεί κατ’ εφαρμογή του άρθρου 50 του ν. 4825/2021 (Α’ 157) παρατείνεται από τη λήξη της έως την 30ή.6.2023, ανεξαρτήτως της επιστροφής στα καθήκοντά τους των υπαλλήλων που τελούσαν σε αναστολή δυνάμει του άρθρου 206 του ν. 4820/2021 (Α’ 130). Η παράταση των συμβάσεων του πρώτου εδαφίου δεν μεταβάλλει τον χαρακτήρα της σχέσης εργασίας, βάσει της οποίας προσλήφθηκαν οι απασχολούμενοι στις θέσεις αυτές, και δεν προσμετράται στο ανώτατο χρονικό διάστημα των είκοσι τεσσάρων (24) μηνών κατά την έννοια των άρθρων 5, 6 και 7 του π.δ. 164/2004 (Α’ 134)…».

Δ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ –ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ

1. Οι αποδέκτες της παρούσας εγκυκλίου παρακαλούνται να την κοινοποιήσουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στους υπαλλήλους και σε όλους τους φορείς που υπάγονται ή εποπτεύονται από αυτούς.

2. Ερωτήματα που αφορούν στην εφαρμογή των μέτρων για την επαναφορά στην εργασία του ανεμβολίαστου προσωπικού, για το οποίο έως 31.12.2022 ίσχυε η υποχρέωση εμβολιασμού οι αρμόδιες Υπηρεσίες Προσωπικού των φορέων θα πρέπει να απευθύνονται στους εποπτεύοντες φορείς. Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά ερωτήματα για περιπτώσεις υπαλλήλων που υπηρετούν σε φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας, αρμόδιο κατ' αρχάς είναι το Υπουργείο Υγείας και όπου απαιτείται η διατύπωση άποψη της Υπηρεσίας μας, αυτή θα πρέπει να συνοδεύεται από την άποψη του Υπουργείου Υγείας με πλήρη παράθεση των πραγματικών περιστατικών που αφορούν στην συγκεκριμένη περίπτωση υπαλλήλου.

3. Εφόσον ανακύπτουν ερωτήματα, τα οποία δεν καλύπτονται από τις οδηγίες που έχουν δοθεί με τις σχετικές εγκυκλίους, οι Διευθύνσεις Προσωπικού αποκλειστικά θα απευθύνονται για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις στην Υπηρεσία μας, στους αριθμούς που αναγράφονται στην παρούσα εγκύκλιο ή με την αποστολή εγγράφων ερωτημάτων από τα αρμόδια όργανα, συνοδευόμενα από την άποψη της Υπηρεσίας και τα πραγματικά περιστατικά κάθε περίπτωσης. Ερωτήματα που αποστέλλονται ως μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς να περιλαμβάνουν με πληρότητα τα πραγματικά περιστατικά ή δεν αποστέλλονται αρμοδίως υπογεγραμμένα από το αρμόδιο προς τούτο όργανο κάθε Υπηρεσίας, δεν θα απαντώνται.

Τα ανωτέρω επισημαίνονται καθώς η Υπηρεσία μας έχει γίνει αποδέκτης πολλών ερωτημάτων είτε απευθείας από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους, οι οποίοι δεν απευθύνονται, ως οφείλουν, στις Υπηρεσίες τους, ή από υπαλλήλους των διευθύνσεων προσωπικού, παρακάμπτοντας την διοικητική ιεραρχία, της οποίας αρμοδιότητα αποτελεί μεταξύ άλλων η επίλυση θεμάτων που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των διατάξεων. Ως εκ των ανωτέρω και προκειμένου να δύναται να διατυπωθεί εκ μέρους της Υπηρεσίας σύννομη απάντηση και προκειμένου να υπάρχει αποτελεσματική διαχείριση των αναφυόμενων θεμάτων, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Προσωπικού, στις οποίες υπάγονται, δεδομένου ότι είναι αδύνατη η υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών στις εφαρμοστέες κατά περίπτωση έκτακτου χαρακτήρα ρυθμίσεις από την Υπηρεσία μας. Η Υπηρεσία μας θα επιλαμβάνεται επί μεμονωμένων ερωτημάτων υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, μόνο εφόσον αποδεικνύεται ότι έχει λάβει σχετικώς γνώση η Υπηρεσία του υπαλλήλου και εφόσον συνοδεύονται από την έγγραφη άποψη της Υπηρεσίας, όπου και θα εκτίθενται τα πραγματικά περιστατικά.

4. Ειδικότερα, όσον αφορά στην αποστολή ερωτημάτων που αφορούν σε υπαλλήλους και υπηρεσίες ΟΤΑ, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στη Διεύθυνση Προσωπικού του φορέα τους. Σε περιπτώσεις που οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού κρίνουν ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν ζητήματα που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των εγκύκλιων οδηγιών, θα απευθύνονται αποκλειστικά στις οικείες Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και, εφόσον κριθεί απαραίτητο, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις θα επικοινωνούν με τη Διεύθυνση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου για περαιτέρω διευκρινίσεις μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@ypes.gr ή στους σχετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς για τους ΟΤΑ που αναγράφονται στις πληροφορίες της παρούσας. Κατόπιν των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι μεμονωμένα ερωτήματα υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, δεν θα απαντώνται.

5. Υπενθυμίζεται ότι κατά λόγο αρμοδιότητας κάθε προϊστάμενης αρχής για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί σε αυτήν, θα πρέπει οι αρμόδιοι προϊστάμενοι, σταθμίζοντας την υποχρέωση αφενός προστασίας της υγείας των υπαλλήλων, αλλά και της δημόσιας υγείας γενικότερα και αφετέρου εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος, να προβαίνουν στο πλαίσιο της συνετής χρήσης της διακριτικής τους ευχέρειας σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για τη διασφάλισή τους τηρώντας τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και τις παρασχεθείσες οδηγίες από την Υπηρεσία μας.

6. Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί κεντρικά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, www.ypes.gr, καθώς και στη διαδρομή «Ανθρώπινο Δυναμικό Δημοσίου Τομέα – Οδηγίες COVID 19». Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΓΙΑΝΝΗ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Οι σχετικές εγκύκλιοι της Υπηρεσίας μας ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ (με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο):

1. Όλα τα Υπουργεία, Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού

2. Γενικό Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας του Υπουργείου Υγείας

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ

Η προϊσταμένη του Τμήματος Γραμματείας και Παροχής Πληροφοριών Υπουργείου Εσωτερικών κ.α.α. Λογοθέτη Ζαμπέτα

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:

ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:

1) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/108/οικ.7874/12.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΦΠΩ46ΜΤΛ6-87Χ),
2) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/109/οικ.8000/16.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΤΣΟ46ΜΤΛ6-6Ι1),
3) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/110/οικ.8189/20.3.2020 (ΑΔΑ: 6Δ8Ι46ΜΤΛ6-8ΞΩ),
4) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/111/οικ. 8196/23.3.2020 (ΑΔΑ: 6Ω4Υ46ΜΤΛ6-ΖΕΒ),
5) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/112/οικ. 8632/2.4.2020 (ΑΔΑ: ΩΗ5446ΜΤΛ6-ΟΩΧ),
6) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/113/9246/29.4.2020 (ΑΔΑ:6ΣΜ046ΜΤΛ6-Ο14),
7) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/114/9708/8.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΘΓΘ46ΜΤΛ6-ΘΘΦ),
8) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/115/9670/18.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΩ4446ΜΤΛ6-ΠΡΧ),
9) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/116/10486/26.5.2020 (ΑΔΑ: 62Η746ΜΤΛ6-ΓΜΛ),
10) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/118/11134/29.5.2020 (ΑΔΑ: ΩΒ3Π46ΜΤΛ6-Ε9Ψ),
11) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/119/οικ.11682/9.6.2020 (ΑΔΑ: 9Β3Π46ΜΤΛ6-Χ5Α),
12) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/120/12705/30-6-2020 (ΑΔΑ: 6ΙΤΠ46ΜΤΛ6-ΙΡΘ),
13) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/123/14268/29.7.2020 (ΑΔΑ: ΩΛΟΟ46ΜΤΛ6-ΘΜΨ),
14) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/124/οικ.15984/17.8.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΙ946ΜΤΛ6-ΝΟΒ),
15) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/125/16452/31.8.2020 (ΑΔΑ: Ψ6Μ246ΜΤΛ6-ΜΕΦ),
16) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316/20.9.2020 (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ),
17) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/127/1768/22.9.20 (ΑΔΑ: ΨΧ6Θ46ΜΤΛ6-8Ε0),
18) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/128/17765/2.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΣΧΒ46ΜΤΛ6-Ρ3Π),
19) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΨΤ46ΜΤΛ6-ΧΞΤ),
20) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/131/οικ.19907/23.10.20 (ΑΔΑ: 66Κ046ΜΤΛ6-ΤΙ9),
21) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/3.11.20 (ΑΔΑ: Ω2Δ946ΜΤΛ6-72Η),
22)αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ. 20764/7.11.2020 (ΑΔΑ: Ψ48Γ46ΜΤΛ6-ΛΣΡ),
23) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ. 21190/13.11.2020 (ΑΔΑ: ΨΞ8046ΜΤΛ6-5ΩΙ).
24) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/136/οικ. 22080/30.11.2020 (ΑΔΑ:ΩΓ3Π46ΜΤΛ6-ΑΘ1),
25) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/137/οικ. 22414/7-12-2020 (ΑΔΑ:ΨΝΣΚ46ΜΤΛ6-5Ξ2),
26) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/138/οικ. 22959/14-12-2020 (ΑΔΑ: 60ΝΣ46ΜΤΛ6-Α1Χ),
27) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/139/οικ. 431/11-1-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΥΡ46ΜΤΛ6-4ΧΣ),
28) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/140/οικ. 1031/ 20-1-2021 (ΑΔΑ: ΨΒ3Τ46ΜΤΛ6-ΩΝ10),
29) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/141/οικ. 1387/ 25-1-2021 (ΑΔΑ: 6ΤΝΧ46ΜΤΛ6-ΝΔ4),
30) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/142/οικ. 1813/ 1-2-2021 (ΑΔΑ: ΩΙΤΘ46ΜΤΛ6-9Φ1),
31) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/143/οικ. 2343/ 8-2-2021 (ΑΔΑ: 620346ΜΤΛ6-ΝΙ1),
32) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ. 2605/ 11-2-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4),
33) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/146/οικ. 3713/ 1-3-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΩΞ46ΜΤΛ6-ΨΚΔ),
34) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/147/οικ. 4166/ 8-3-2021 (ΑΔΑ: 93ΓΗ46ΜΤΛ6-4Α0),
35) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/148/οικ. 4600/ 16-3-2021 (ΑΔΑ: 67Β046ΜΤΛ6-156),
36) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/149/οικ. 5132/23-3-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΤΧ46ΜΤΛ6-ΣΔΗ),
37) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/151/οικ. 5525/29-3-2021 (ΑΔΑ: 6ΑΠ646ΜΤΛ6-89Χ),
38) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/154/οικ. 6020/5-4-2021 (ΑΔΑ: ΨΒΒΔ46ΜΤΛ6-6Ψ3),
39) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/155/οικ. 6602/13-4-2021 (ΑΔΑ: 9ΖΝΗ46ΜΤΛ6-ΕΟΟ),
40) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/156/οικ. 6988/20-4-2021 (ΑΔΑ: Ψ2ΛΟ46ΜΤΛ6-ΔΘΦ),
41) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/157/οικ. 7330/23-4-2021 (ΑΔΑ: 647Δ46ΜΤΛ6-0ΝΞ),
42) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/158/οικ. 7423/26-4-2021 (ΑΔΑ: Ω29046ΜΤΛ6ΔΘΝ),
43) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/160/οικ. 8032/10-5-2021 (ΑΔΑ: Ω1Γ846ΜΤΛ6-50Ξ),
44)αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/161/οικ. 8599/17-5-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΒ946ΜΤΛ6-ΟΦΚ),
45) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/162/οικ. 9207/24-5-2021 (ΑΔΑ: 6Ω2Ξ46ΜΤΛ6-ΓΡΠ),
46) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/163/οικ. 10556/1-6-2021 (ΑΔΑ:ΨΑΨΒ46ΜΤΛ6-ΠΩΟ),
47) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/164/οικ. 11266/8-6-2021 (ΑΔΑ: ΨΖΕ946ΜΤΛ6-7ΚΣ),
48) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/166/οικ. 12332/14-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΓΧ46ΜΤΛ6-8ΩΤ),
49) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/167/οικ.13250/28-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΓΣ646ΜΤΛ6-2Γ8),
50) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 168 /οικ.13727/5-7-2021 (ΑΔΑ: 6ΚΦ346ΜΤΛ6-23Φ),
51) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/170 /οικ.14187/13-7-2021 (ΑΔΑ: ΩΔ0Ε46ΜΤΛ6-Γ18),
52) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/171 /οικ.14578/19-7-2021 (ΑΔΑ: ΩΣΖ946ΜΤΛ6-Φ4Γ),
53) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/172/οικ.15287/28-7-2021 (ΑΔΑ: Ψ3ΞΣ46ΜΤΛ6-ΟΧ9),
54) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/174/οικ.15591/2-8-2021 (ΑΔΑ: 60ΨΥ46ΜΤΛ6-ΛΞΡ).
55) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/175/οικ.15910/9-8-2021 (ΑΔΑ:ΨΥΣ946ΜΤΛ6-6Α0),
56) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/176/οικ.16259/16-8-2021 (ΑΔΑ: 94Η846ΜΤΛ6-Γ4Τ),
57) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/177/οικ.16474/23-8-2021 (ΑΔΑ: 6Γ7Ν46ΜΤΛ6-6ΣΘ),
58) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/178/οικ.16663/26-8-2021 (ΑΔΑ 9ΚΗΩ46ΜΤΛ6-ΕΜ2),
59) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/179/οικ.16812/30-8-2021 (ΑΔΑ: 6ΤΤΡ46ΜΤΛ6-ΑΨ7),
60) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/180/οικ.17530/13-9-2021 (ΑΔΑ: ΩΚΦΥ46ΜΤΛ6-Ι2Ε),
61) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/180/οικ.17896/20-9-2021 (ΑΔΑ: 9ΝΙΖ46ΜΤΛ6-ΑΚ6),
62) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/183/οικ.18664/30-9-2021 (ΑΔΑ: ΩΞΡΜ46ΜΤΛ6-Φ3Π),
63) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/184/οικ.19515/12-10-2021 (ΑΔΑ: 9ΙΑΩ46ΜΤΛ6-5Ι1),
64) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/186/οικ.19888/19-10-2021 (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛ6-ΥΝ7),
65) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/187/οικ.20236/25-10-2021 (ΑΔΑ: 907746ΜΤΛ6-ΥΟ8),
66) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/188/οικ.21100/8-11-2021 (ΑΔΑ: Ψ0ΛΖ46ΜΤΛ6-7ΣΠ),
67) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/189/οικ.21929/23-11-2021 (ΑΔΑ: ΩΧΓ846ΜΤΛ6-5Θ9),
68) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/190/οικ.22678/6-12-2021 (ΑΔΑ: Ψ2ΨΛ46ΜΤΛ6-Λ27),
69) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/192/οικ.23660/22-12-2021 (ΑΔΑ: 6ΚΧ646ΜΤΛ6-Ο2Α),
70) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/193/οικ.24091/30-12-2021 (ΑΔΑ: ΨΤΔΠ46ΜΤΛ6-ΩΒΘ),
71) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/194/οικ.280/7-1-2022 (ΑΔΑ: ΨΙ2Λ46ΜΤΛ6-ΩΨ3),
72) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/196/οικ.705/17-1-2022 (ΑΔΑ: 6ΟΧΥ46ΜΤΛ6-07Θ),
73) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/200/οικ.1333/31-1-2022 (ΑΔΑ: 9ΗΠΙ46ΜΤΛ6-ΞΚΠ),
74) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/200/οικ.1827/7-2-2022 (ΑΔΑ: ΨΜ9Β46ΜΤΛ6-ΧΛΣ),
75) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/202/οικ.2684/21-2-2022 (ΑΔΑ: Ψ0ΨΥ46ΜΤΛ6-Π7Ε),
76) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/205/οικ.6325/18-4-2022 (ΑΔΑ: ΨΛΧ046ΜΤΛ6-ΣΦΦ),
77) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/206/οικ.6824/2-5-2022 (ΑΔΑ: 6Σ2Κ46ΜΤΛ6-Μ4Υ)
78) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/208/οικ.10284/24-6-2022 (ΑΔΑ:9ΖΣ146ΜΤΛ6-710),
79) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/214/οικ.14466/14-9-2022 (ΑΔΑ: 901Ο46ΜΤΛ6-9ΨΓ),
80) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/216/οικ.16463/18-10-2022 (ΑΔΑ: ΨΟΓΝ46ΜΤΛ6-ΤΩΡ),
81) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/218/οικ.18493/25-11-2022 (ΑΔΑ: ΨΗΙΠ46ΜΤΛ6-ΓΦΧ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!