Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Οικονομικές Ειδήσεις

Πάνας Διαφημιστική καμπάνια των προσφορών των σούπερμάρκετ, το "καλάθι του νοικοκυριού"

«Η πρεμιέρα του μέτρου του "καλαθιού του νοικοκυριού", παρά την επικοινωνιακή φιέστα της κυβέρνησης, φάνηκε να περιορίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια των προσφορών των σούπερμάρκετ, που ήδη ισχύουν», δήλωσε ο αρμόδιος τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Απόστολος Πάνας, σχολιάζοντας με τον τρόπο αυτό το μέτρο της κυβέρνησης.

Ο κ. Πάνας σημείωσε ότι «οι έλεγχοι πρέπει να εντατικοποιηθούν ενώ πρόστιμα για αισχροκέρδεια στην αγορά τροφίμων δεν επιβάλλονται, τη στιγμή που ο πληθωρισμός στα τρόφιμα αυξήθηκε και η επιβάρυνση στο μέσο καλάθι θα υπερβεί το 15% μέχρι το τέλος της χρονιάς, ενώ επισήμανε πως σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΕ ΓΣΕΕ από τον Αύγουστο έως και τον Σεπτέμβριο του 2022 η αγοραστική δύναμη του κατώτατου μισθού έχει μειωθεί κατά 20%».

Επανέλαβε τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ για τον περιορισμό της ακρίβειας που περιλαμβάνουν:

- Μείωση του ΦΠΑ στα βασικά προϊόντα

- Επιβολή πλαφόν στην λιανική τιμή της ενέργειας

- Αύξηση των ελέγχων στην αγορά

- Ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και των ελεγκτικών μηχανισμών Ανάπτυξης και υποστήριξη των καταναλωτικών οργανώσεων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!