Olympia Forum ΙΙΙ Στο επίκεντρο η ανάπτυξη του τουρισμού στις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δ. Ελλάδας
ΑΠΕ ΜΠΕ/ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΣΒΕΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Η περεταίρω ανάπτυξη του τουρισμού στις Περιφέρειες της Πελοποννήσου και της Δυτικής Ελλάδας βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης στο Olympia Forum ΙΙΙ για την εθνική στρατηγική τουρισμού έως 2030, που διοργανώνεται για δεύτερη ημέρα από το Οικονομικό Φόρουμ Δελφών και την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ του Πύργου στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, στην Αρχαία Ολυμπία.
Ειδικότερα, όπως ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Πελοποννήσου, Άννα Καλογεροπούλου, «το 2021 πήραμε καλό βαθμό ανάπτυξης στις επισκέψεις, καταγράψαμε ρεκόρ στις αεροπορικές αφίξεις, ενώ όσον αφορά στα έσοδα, κινηθήκαμε στα επίπεδα του 2019».
Επίσης, είπε ότι «ευελπιστούμε στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης του επισκέπτη, διότι έχουμε τα περιθώρια βελτίωσης, αλλά και στην επανατοποθέτηση πάνω στις αγορές τις οποίες στοχεύουμε», προσθέτοντας ότι «ξεκινάμε τις διαδικασίες για τη δημιουργία του Οργανισμού Διαχείρισης θέλοντας έτσι να δημιουργήσουμε επιμέρους τουριστικά προϊόντα».
Από την πλευρά της, η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην «αναγκαιότητα για σύνθεση, συνέργεια και συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων στον τομέα του τουρισμού». Παράλληλα τόνισε ότι «έχει μεγάλη σημασία η σύνθεση του προϊόντος, το οποίο θα πρέπει να στοχεύεται ως ένα, διότι η ανάγκη για συνεργασίες είναι πολύ μεγάλη».
Αναφερόμενη στην συνέχεια στις παγκόσμιες τάσεις, η Ιωάννα Δρέττα επεσήμανε ότι «μία σειρά από τάσεις που προϋπήρχαν της πανδημίας, ενισχύθηκαν και έγιναν κυρίαρχες». Όπως εξήγησε «η μεγαλύτερη τάση είναι αυτή της ψηφιοποίησης και ακολουθεί η βιωσιμότητα».
Μάλιστα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά σε αυτό το σημείο, «ότι είναι μεγάλη τάση αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο, η Ελλάδα είναι καλή σε αυτό» και συμπλήρωσε: «Αυτό είναι μία τεράστια ευκαιρία, διότι όλα αυτά τα πράγματα που εμείς κάνουμε καλά, όπως η γαστρονομία, το τοπικό χρώμα, η αυθεντικότητα στην εμπειρία, κ.α. είναι αυτό το οποίο είναι ζητούμενο για την επόμενη ημέρα».
«Για αυτό λοιπόν», συνέχισε, «έχουμε τεράστια ευκαιρία ως χώρα, να επιμεληθούμε και να προσέξουμε καλύτερα την οργάνωση του προϊόντος, προκειμένου να γίνουμε ακόμα πιο ανταγωνιστικοί».
Στην τοποθέτησή του, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Δυτικής Ελλάδας, Νίκος Κοροβέσης, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «η ανάκαμψη του τουρισμού δεν ήλθε τυχαία, αλλά ήταν το αποτέλεσμα μιας συνεπούς πολιτικής τα τελευταία δύο χρόνια, όπου αυξήσαμε τα κονδύλια για την τουριστική προβολή».
Επίσης, είπε ότι «αξιοποιήσαμε τις νέες τεχνολογίες, «ανοίξαμε» νέες αγορές και αναλάβαμε δράσεις», ενώ πρόσθεσε ότι «εκτός από την αύξηση του τουριστικού ρεύματος, έχουμε βάλει ως στόχο και την προσέλκυση νέων επενδύσεων».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!