Η ERGO Ασφαλιστική γιόρτασε με δράσεις την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Η ERGO Ασφαλιστική, με την ιδιότητα του μέλους του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετείχε και εφέτος στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών. Μεταξύ των δράσεων ήταν η δημιουργία ενός επετειακού βίντεο, η επίσκεψη στελεχών άλλων διευθύνσεων στη διεύθυνση εξυπηρέτησης πελατών για την παρακολούθηση των καθημερινών εργασιών τους, προσφέρθηκαν σε πελάτες δωροεπιταγές και διοργανώθηκε μία διαδικτυακή εκδήλωση, με θέμα τη διαχείριση αλλαγών.Ο διευθυντής του τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε: "Φέτος, η ERGO γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με δημιουργικές δράσεις που αναδεικνύουν τη ζωτική σημασία της εξυπηρέτησης για κάθε οργανισμό. Για εμάς, η εξυπηρέτηση δεν αποτελεί απλά μια αναγκαία διαχείριση θεμάτων των συναλλασσόμενων με την εταιρεία, αλλά κύριο πυλώνα της στρατηγικής μας για βιώσιμη ανάπτυξη."Η διευθύντρια του Customer Experience, Νικολέτα Μπούτσερου, συμπλήρωσε: "…Ο σχεδιασμός των δράσεών μας είχε ως στόχο να γίνουμε περισσότερο εξωστρεφείς, να επιβραβεύσουμε το στελεχιακό δυναμικό μας στην εξυπηρέτηση και να υπενθυμίσουμε στους πελάτες και συνεργάτες μας, τη σημαντικότητα της σχέσης αξίας και πιστότητας που αναπτύσσουμε και διατηρούμε μαζί τους." Η υπεύθυνη του Τμήματος Customer Engagement Νικολίνα Σταμελάτου, ανέφερε επίσης: "Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε ακόμη μία ευκαιρία για εμάς να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους μας για το καθημερινό τους έργο. Είναι αυτοί που αποτελούν τους θεματοφύλακες μιας αποτελεσματικής και θετικής εμπειρίας εξυπηρέτησης με τους πελάτες και συνεργάτες μας."
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!