Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Οικονομικές Ειδήσεις

Αγγελάκης ΑΕ Η εταιρεία διευρύνει την παρουσία των προϊόντων της στο εξωτερικό

Με διεθνή προσανατολισμό και έμφαση στην εξωστρέφεια, η εταιρεία Αγγελάκης ΑΕ συνεχίζει το εξαγωγικό της πλάνο και εδραιώνει την παρουσία της δημοφιλούς σειράς προϊόντων «Ελαιοπουλάκι» στην αγορά του Ντουμπάι με επιπλέον διαθέσιμους κωδικούς και πιο διευρυμένη διανομή.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι προϊοντικοί κωδικοί «Ελαιοπουλάκι» είναι πλέον διαθέσιμοι τόσο για τη λιανική αγορά όσο και για τη μαζική εστίαση.

Σημειώνεται ότι η πρώτη τοποθέτηση των προϊόντων «Ελαιοπουλάκι» στην αγορά του Ντουμπάι πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2019, αλλά η πανδημία της covid-19 το 2020 ανέστειλε προσωρινά την περαιτέρω προώθηση και τοποθέτησή τους στην εν λόγω αγορά.

Καθώς η κατάσταση έχει πλέον ομαλοποιηθεί, η εταιρεία υλοποιεί δυναμικά το εξαγωγικό της σχέδιο στη συγκεκριμένη αγορά, αλλά και στις υπόλοιπες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται.

Αυτό αντικατοπτρίζεται και στα αποτελέσματά της, αφού ήδη μέσα στους πρώτους πέντε μήνες του 2022 έχει καταφέρει να επιτύχει, σε απόλυτα νούμερα, τις συνολικές πωλήσεις εξωτερικού του 2021.

Υπενθυμίζεται ότι εντός του 2021 πραγματοποιήθηκε τοποθέτηση της προϊοντικής σειράς «Ελαιοπουλάκι» στην αγορά του Χονγκ Κονγκ.

Το «Ελαιοπουλάκι» είναι το μοναδικό, πατενταρισμένο, ελληνικό κοτόπουλο που τρέφεται με 100% φυτικές τροφές που βασίζονται στο αγνό ελαιόλαδο και το καλαμπόκι και έχει ήδη κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!