ERGO Ασφαλιστική Νέα εταιρική καμπάνια για την ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας για εξωστρέφεια
Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της «ERGO Ασφαλιστική» με κύριο μήνυμα «Ώρα για Έργο» έχει ξεκινήσει και, σύμφωνα με ανακοίνωση, εστιάζει στην αφύπνιση της ασφαλιστικής συνείδησης μέσα από την προβολή καθημερινών σκηνών και την αφήγηση προβληματισμών που περνούν από το μυαλό των περισσότερων Ελλήνων όσον αφορά στα μελλοντικά σχέδιά τους.
Όπως σημειώνεται, η ERGO Ασφαλιστική εξελίσσει συνεχώς τα προϊόντα της με στόχο να προσφέρει ένα πλήρες φάσμα ολοκληρωμένων και καινοτόμων προγραμμάτων σε κάθε ασφαλισμένο.
Ο Αλέξανδρος Σερμπέτης, διευθυντής του τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO Ασφαλιστικής αναφέρει ότι «η νέα διαφημιστική καμπάνια μας αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για μεγαλύτερη εξωστρέφεια και στοχεύει τόσο στην αφύπνιση της ασφαλιστικής συνείδησης των Ελλήνων όσο και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας. Σε μία απαιτητική εποχή, όπως η σημερινή, ο μόνος τρόπος για να προχωρήσουμε με αυτοπεποίθηση στο μέλλον είναι να νιώθουμε ασφαλείς. Στην ERGO Ασφαλιστική, με όχημα την ψηφιοποίηση, την καινοτομία, την ευελιξία και τη δέσμευση για παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης προς τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, στηρίζουμε τα όνειρα και τις ανάγκες των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται και δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε πάντοτε δίπλα τους».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!