Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Υπουργείο Οικονομικών

Υπουργείο Οικονομικών Τροπολογία με την οικονομική ενίσχυση, λόγω αύξησης του ενεργειακού κόστους καθώς και άλλων φορολογικών διατάξεων

Κατατέθηκε τροπολογία από το Υπ. Οικονομικών στο σχέδιο νόμου του με τίτλο «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς - Πρόγραμμα συνεισφοράς Δημοσίου σε ευάλωτους οφειλέτες μέχρι τη μεταβίβαση της κατοικίας τους στον φορέα απόκτησης και επαναμίσθωσης του κεφαλαίου Α' του μέρους δευτέρου του τρίτου βιβλίου του ν. 4738/2020 - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/1151 και (ΕΕ) 2021/1159, νέος μειωμένος Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.φ.Ι.Α.), επείγουσες φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση ιδίως της ενεργειακής κρίσης και άλλες διατάξεις»

Η τροπολογία περιλαμβάνει:

Άρθρο 1 Μη επιβολή προστίμου για ποσά φόρου έως εκατό ευρώ

Με την αξιολογούμενη ρύθμιση προβλέπεται ότι δεν επιβάλλεται πρόσθετη επιβάρυνση κατά την υποβολή εκπρόθεσμης τροποποιητικής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων, στην περίπτωση που ο φόρος που προκύπτει προς καταβολή, σε σχέση με την αρχική δήλωση, είναι έως εκατό (100) ευρώ.

Άρθρο 2 Παροχή έκπτωσης στον φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων σε περίπτωση εφάπαξ καταβολής του φόρου για το φορολογικό έτος 2021

Με την αξιολογούμενη ρύθμιση προβλέπεται ότι στην περίπτωση εφάπαξ εξόφλησης του φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2021 παρέχεται έκπτωση τρία τοις εκατό (3%) επί του συνολικού ποσού του οφειλόμενου φόρου.

Άρθρο 3 Ρύθμιση ανεξόφλητων οικονομικών αξιώσεων

Η αξιολογούμενη ρύθμιση αποσκοπεί στον επανασχεδιασμό της διαδικασίας απόσβεσης των απαιτήσεων των επιχειρήσεων του άρθρου 87 του ν. 4706/2020 (Α' 136), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 26 του ν. 4722/2020 (Α' 177) με σκοπό την απλοποίηση, επιτάχυνση και επίλυση των προβλημάτων, που διαπιστώθηκαν κατά την περίοδο εφαρμογής της διαδικασίας συμψηφισμού ή παρακρατήσεων.

Ειδικότερα, κατά το στάδιο εφαρμογής των ανωτέρω διατάξεων και της εκδοθείσας υπό στοιχεία οικ. 14631/27.9.2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (θ' 4442), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αναδείχτηκαν πολλά σημαντικά προβλήματα, όπως πολυπλοκότητα στη διαδικασία, με διοικητική εμπλοκή διαφορετικών υπηρεσιών για παρόμοιες ενέργειες, καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της διαδικασίας απόσβεσης των απαιτήσεων, με επαναλαμβανόμενες διαδικασίες και επακόλουθο μεγάλο γραφειοκρατικό βάρος για τη διοίκηση και τις επιχειρήσεις, στρέβλωση των κανόνων συμμόρφωσης των επιχειρήσεων, με πρόσθετες υποχρεώσεις τους και συνακόλουθα προβλήματα, αδυναμία συμψηφισμού των απαιτήσεων για συνεπείς επιχειρήσεις.

Με την προτεινόμενη διάταξη παρέχεται η δυνατότητα απλοποιημένης και ταχείας απόσβεσης των απαιτήσεων των επιχειρήσεων, μέσω χορήγησης δικαιώματος έκπτωσης από οφειλές στη φορολογική διοίκηση ή και στους φορείς κοινωνικής ασφάλισης.

Άρθρο 4 Ονομαστική αξία μετοχών

Με την αξιολογούμενη ρύθμιση αντιμετωπίζεται το ζήτημα της δυνατότητας συμψηφισμού της διαφοράς, που προκύπτει από την έκδοση μετοχών σε τιμή ανώτερη του αρτίου, με τις ζημίες μίας ανώνυμης εταιρίας, προκειμένου αυτές να αποσβεσθούν.

Άρθρο 5 Χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης, λόγω αύξησης ενεργειακού κόστους

Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, τον Φεβρουάριο του 2022 και την επακόλουθη ραγδαία αύξηση του ενεργειακού κόστους, η υψηλή τιμή των καυσίμων επιβάρυνε ιδιαιτέρως νοικοκυριά και επαγγελματίες, και ακόμη περισσότερο εκείνους, οι οποίοι, με χαμηλά και μεσαία εισοδήματα, δεν δύνανται να καταβάλλουν μεγαλύτερο μέρος του διαθέσιμου εισοδήματος τους για αγορά καυσίμων. Προκειμένου να αποφευχθούν σημαντικές οικονομικές και κοινωνικές προεκτάσεις, με την προτεινόμενη ρύθμιση επιδιώκεται ενίσχυση των δικαιούχων της επιδότησης με την κάλυψη άπαξ ποσοστού της αύξησης της τιμής των καυσίμων κίνησης, προς την κατεύθυνση της εξομάλυνσης της καθημερινότητας των πολιτών και της συμβολής στη διατήρηση του διαθέσιμου εισοδήματος τους.

Ειδικότερα με τις διατάξεις τις τροπολογία προβλέπεται:

1. Παρέχεται οικονομική διευκόλυνση σε κάθε φυσικό πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένων και ελευθέρων επαγγελματιών, που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2020 έως τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, προς τον σκοπό συμβολής στην κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Απριλίου, Μάίου και Ιουνίου 2022.

2. Για τους μήνες της παρ. 1, η οικονομική ενίσχυση ανέρχεται συνολικά στα ακόλουθα ποσά:

α) Πενήντα (50) ευρώ για δικαιούχους - ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών -μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής και στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας,

β) σαράντα (40) ευρώ για δικαιούχους - ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών -μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα,

γ) τριάντα πέντε (35) ευρώ για δικαιούχους - ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών - μοτοποδηλάτων, με κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής και στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, και

δ) τριάντα (30) ευρώ για δικαιούχους - ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών - μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα.

3. Κάθε όχημα και μοτοσυκλέτα - μοτοποδήλατο μπορεί να δηλωθεί από ένα μόνο φυσικό πρόσωπο, το οποίο διαθέτει επί του οχήματος και της μοτοσυκλέτας - μοτοποδηλάτου πλήρη κυριότητα ή συγκυριότητα ή είναι μισθωτής δυνάμει συμβολαίου χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing). Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώνει μόνο ένα όχημα και μοτοσυκλέτα -μοτοποδήλατο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα μοτοσυκλέτα - μοτοποδήλατο να είναι σε κυκλοφορία, να είναι ασφαλισμένο και να μην οφείλονται γι' αυτό τέλη κυκλοφορίας.

4. Η οικονομική ενίσχυση της παρ. 2 πιστώνεται από την ανώνυμη εταιρεία του Ελληνικού Δημοσίου «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.» (ΚτΠ Μ.Α.Ε.) μέσω ειδικής εφαρμογής της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr - ΕΨΠ) που δημιουργείται από την ΚτΠ Μ.Α.Ε., που εποπτεύεται από τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στον δικαιούχο:

α) σε ψηφιακή χρεωστική κάρτα, που εκδίδεται ειδικά για τον σκοπό αυτόν από πιστωτικό ίδρυμα ή χρηματοπιστωτικό οργανισμό, κατά την έννοια των παρ. 2 και 3 του άρθρου 3 του ν. 4557/2018 (Α' 139), αντίστοιχα, ή

β) σε τραπεζικό λογαριασμό επιλογής του.

5. Η ΚτΠ Μ.Α.Ε. αναλαμβάνει τον τεχνικό σχεδίασμά, την υλοποίηση της ειδικής εφαρμογής, καθώς και την οργάνωση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και άλλων δεδομένων από κάθε πηγή, την τήρηση υπό συνθήκες που διασφαλίζουν την ακεραιότητα, την εμπιστευτικότητα και τη διαθεσιμότητα των δεδομένων και κάθε άλλο θέμα που αφορά στην ομαλή λειτουργία της εφαρμογής, τηρώντας τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που καταχωρίζονται στην ανωτέρω εφαρμογή, συλλέγονται, τηρούνται και τυγχάνουν περαιτέρω επεξεργασίας αποκλειστικά για τον αναφερόμενο στην παρ. 1 σκοπό. Τα ανωτέρω δεδομένα τηρούνται για τους ως άνω σκοπούς για περίοδο δύο (2) ετών και στη συνέχεια διαγράφονται.

6. 0 δικαιούχος, αφότου αυθεντικοποιηθεί με τους προσωπικούς κωδικούς του -διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α' 184), εισέρχεται στην εφαρμογή και αιτείται είτε την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του ανωτέρω χρηματικού ποσού σε αυτήν είτε την πίστωση στον τραπεζικό του λογαριασμό. Ο αϊτών συμπληρώνει και επικαιροποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας του και, ειδικότερα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου και τον αριθμό του προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού του. Για τον σκοπό της επαλήθευσης των προϋποθέσεων της παρ. 1, το πληροφοριακό σύστημα της εφαρμογής διαλειτουργεί με τα απαραίτητα μητρώα, καμ ιδίως, με το Φορολογικό Μητρώο και το Μητρώο Αυτοκινήτων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, για έλεγχο ιδιοκτησίας ιδιωτικής χρήσης οχήματος και μοτοσικλέτας, ασφάλισης και πληρωμής τελών κυκλοφορίας. Ο δικαιούχος μπορεί να υποβάλει αίτηση, είτε για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, είτε για την πίστωση στον τραπεζικό του λογαριασμό και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

7. Υπεύθυνος επεξεργασίας της ειδικής εφαρμογής ορίζεται η ΚτΠ Μ.Α.Ε., η οποία, ως υπεύθυνη επεξεργασίας, διασφαλίζει την προστασία των δικαιωμάτων των προσώπων, της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, σύμφωνα με το ενωσιακό και εθνικό δίκαιο και ιδίως, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 (EE L 119) (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων - Γ.Κ.Π.Δ.) και τον ν. 4624/2019 (Α' 137).

8. Η εν λόγω οικονομική ενίσχυση είναι αφορολόγητη, ανεκχώρητη και ακατάσχετη στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής και ειδικής διάταξης, δεν υπόκειται σε οποιαδήποτε κράτηση, τέλος ή εισφορά, δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με βεβαιωμένα χρέη προς τη φορολογική διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τους δήμους, τις περιφέρειες, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζεται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιοσδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.

9. Μετά την ολοκλήρωση της αίτησης του δικαιούχου και εφόσον πληρούνται οι ως άνω προϋποθέσεις, διαβιβάζονται αποκλειστικά και μόνο για τον σκοπό της παρ. 1 στο πιστωτικό ίδρυμα ή χρηματοπιστωτικό οργανισμό τα στοιχεία του δικαιούχου και, ιδίως, το όνομα, το επώνυμο, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο αριθμός κινητού τηλεφώνου, τα οποία είναι απαραίτητα για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, καθώς και ο αριθμός του τραπεζικού του λογαριασμού.

10. H ψηφιακή χρεωστική κάρτα παραμένει ενεργοποιημένη έως την 31η.7.2022, μετά την πάροδο της οποίας το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός υποχρεούται άμεσα να την απενεργοποιήσει. Εναπομείναν υπόλοιπο αυτού επιστρέφεται στο ελληνικό Δημόσιο και αποκλείεται η περαιτέρω αναζήτησή του από τον δικαιούχο.

11. Το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, δύναται να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τον δικαιούχο v<-ct την πραγματοποίηση αγοράς καυσίμων και δεν είναι εφικτή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο, εκτός των ανωτέρω ή η ανάληψή του.

12. Για την εξυπηρέτηση του σκοπού της παρ. 1 και την εφαρμογή του παρόντος, η Κ.τ.Π. Μ.Α.Ε. επιχορηγείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κατόπιν ενίσχυσης των σχετικών πιστώσεων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης από τις πιστώσεις του Ειδικού Φορέα 1023711-0000000 (Γενικές Κρατικές Δαπάνες) του Υπουργείου Οικονομικών.

13. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης καθορίζονται ο χρόνος έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της ειδικής εφαρμογής της παρ. 4, τα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για τη λειτουργία αυτής, οι απαραίτητες διαλειτουργικότητες και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος. Με την ίδια απόφαση δύναται να προσαυξάνεται το ποσό της ενίσχυσης έως πέντε (5) ευρώ για δικαιούχους που επιλέγουν τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Άρθρο 6 Επιδότηση κόστους πετρελαίου κίνησης

Η ραγδαία αύξηση που καταγράφηκε στην τιμή του πετρελαίου, έναντι των υπολοίπων καυσίμων κίνησης, όπως το αέριο κίνησης και η αμόλυβδη βενζίνη, οδήγησε σε ιδιαιτέρως μεγάλη αύξηση του κόστους των μετακινήσεων και του μεταφορικού κόστους.

Με την αξιολογούμενη ρύθμιση, παρέχεται επιδότηση επί της τιμής του λίτρου πετρελαίου κίνησης, που διατίθεται στην εσωτερική αγορά, υπολογιζόμενη επί της καθαρής αξίας των ποσοτήτων, που διατίθενται από τα διυλιστήρια ή τις εταιρίες εμπορίας καυσίμων, σε πρατηριούχους και βιομηχανικούς πελάτες.

Με επιδότηση 0,12 ευρώ στην τιμή του λίτρου προ Φ.Π.Α., το όφελος για τον τελικό καταναλωτή υπολογίζεται σε 0,15 ευρώ ανά λίτρο, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.. Στόχος της προτεινόμενης ρύθμισης είναι να καλυφθεί μέρος της αύξησης της τιμής του πετρελαίου κίνησης, το οποίο και θα διατεθεί με μειωμένη τιμή στους τελικούς καταναλωτές, ώστε να περιοριστούν οι δαπάνες τους, να συγκροτηθεί η αύξηση του μεταφορικού κόστους, να μην διαταραχθεί η εφοδιαστική αλυσίδα και, κατ' επέκταση, να μην πληγούν οι άμεσα συναρτώμενοι κλάδοι της οικονομίας.

Άρθρο 7 Μέτρα στήριξης εκμεταλλευτών και οδηγών ταξί

Με την αξιολογούμενη ρύθμιση χορηγείται εφάπαξ ενίσχυση για την οικονομική στήριξη των επαγγελματικών υπηρεσιών ταξί (φυσικών και νομικών προσώπων), των συγκεκριμένων ΚΑΔ, λαμβάνοντας υπόψη την μείωση των κερδών τους, λόγω του ιδιαίτερα αυξημένου κόστους των καυσίμων, αλλά και του γεγονότος ότι η εν λόγω επαγγελματική ομάδα επλήγη ιδιαίτερα από την πανδημία και τα επακόλουθα περιοριστικά μέτρα.

Ειδικότερα σύμφωνα με τις προτεινόμενες διατάξεις:

1. Χορηγείται αποζημίωση ειδικού σκοπού κατά τον μήνα Απρίλιο 2022 στις υπηρεσίες ταξί, ήτοι επιχειρήσεις με κύριους ΚΑΔ 49.32 και ΚΑΔ 52.21.29.01, όπως αυτοί ισχύουν κατά τη 17η Μαρτίου 2022, συνολικού ύψους διακοσίων (200) ευρώ, για την κάλυψη του αυξημένου κόστους καυσίμων κίνησης των οχημάτων που χρησιμοποιούν, στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους δραστηριότητας.

2. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για τη χορήγηση της ως άνω αποζημίωσης, ο τρόπος καταβολής, καθώς και κάθε άλλη λεπτομέρεια yta την εφαρμογή του παρόντος.

3. Οι εν λόγω αποζημιώσεις είναι αφορολόγητες, ανεκχώρητες και ακατάσχετες στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής και ειδικής διάταξης, δεν υπόκεινται σε οποιαδήποτε κράτηση, τέλος ή εισφορά, δεν δεσμεύονται και δεν συμψηφίζονται με βεβαιωμένα χρέη προς τη φορολογική διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τους δήμους, τις περιφέρειες, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζονται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιοσδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.

Άρθρο 8 Αναστολή πλειστηριασμών πυρόπληκτων

Με την αξιολογούμενη ρύθμιση, προβλέπεται η αναστολή της διενέργειας κάθε πράξης αναγκαστικής εκτέλεσης κινητών και ακινήτων, ιδίως πλειστηριασμών, κατασχέσεων, αποβολών (εξώσεων) και προσωπικών κρατήσεων, καθώς και των προθεσμιών άσκησης ανακοπών και αιτήσεων, που αφορούν στη διαδικασία της αναγκαστικής εκτέλεσης, για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος, σε βάρος φυσικών ή νομικών προσώπων που περιέρχονται ή περιήλθαν προσωρινά ή μόνιμα σε κατάσταση απρόβλεπτης έκτακτης ανάγκης, εξαιτίας των πυρκαγιών που έπληξαν περιοχές της Περιφέρειας Αττικής στις 23 και 24 Ιουλίου 2018.

Άρθρο 9 Συμψηφιστικά χρηματικά εντάλματα

Με την αξιολογούμενη ρύθμιση αντιμετωπίζεται το ζήτημα της ανάγκης έκδοσης συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων, τακτικών και προπληρωμής, δημοσίων επενδύσεων, σύμφωνα με την περ. ι' της παρ. 3 του άρθρου 79 και την παρ. 1 του άρθρου 104 του ν. 4270/2014 (Α' 143), και διενέργειας των αντίστοιχων λογιστικών εγγραφών για την εμφάνιση των πληρωμών του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.) που πραγματοποιήθηκαν κατά το οικονομικό έτος 2021, στη δημόσια ληψοδοσία, κατά την παρ. 1 του άρθρου 161 του ν. 4270/2014.

Επίσης, αντιμετωπίζεται το ζήτημα της διενέργειας των τακτοποιητικών λογιστικών εγγραφών, για την εμφάνιση δαπανών του τακτικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2021, όπως προκαταβολές κατά το άρθρο 114 του ν. 4270/2014, πληρωμές δημοσίου χρέους κατά την περ. α' της παρ. 7 του άρθρου του ν. 4223/2013 (Α' 287) και δαπάνες προξενικών αρχών, στη δημόσια ληψοδοσία, με την έκδοση των σχετικών συμψηφιστικών ενταλμάτων.

Δείτε αναλυτικά την τροπολογία εδώ:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!