Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Γ.Π. οικ 78066/2021 Τροποποίηση της υπό στοιχεία Γ.Π.οικ.64186/ 06.09.2018 κοινής υπουργικής απόφασης «Ανάθεση προγράμματος για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών των προσφύγων και μεταναστών, με φορέα υλοποίησης το ΚΕΕΛΠΝΟ» (Β' 3877).

Αριθμ. Γ.Π. οικ 78066

ΦΕΚ Β 6054-20.12.2021

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Γ.Π.οικ.64186/ 06.09.2018 κοινής υπουργικής απόφασης «Ανάθεση προγράμματος για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών των προσφύγων και μεταναστών, με φορέα υλοποίησης το ΚΕΕΛΠΝΟ» (Β' 3877).

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ -

ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ -ΥΓΕΙΑΣ - ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 123 του ν. 4549/2018 (Α' 105).

2. Τις διατάξεις του ν. 4633/2019 (Α' 161) και ιδίως τα άρθρα 14 και 50.

3. Τις διατάξεις του άρθρου 62 του ν. 4600/2019 (Α' 43).

4. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, Α' 98), όπως διατηρήθηκε σε ισχύ με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α'133).

5. Τις διατάξεις του π.δ. 121/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας» (Α' 148).

6. Τις διατάξεις του π.δ. 142/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Οικονομικών» (Α' 181).

7. Τις διατάξεις του π.δ. 147/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης»(Α' 192)

8. Τις διατάξεις του π.δ. 141/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Εσωτερικών» (Α' 180).

9. Το π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 121).

10. Το π.δ. 62/2020 «Διορισμός Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 155).

11. Την υπό στοιχεία Υ70/30.10.2020 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, Θεόδωρο Σκυλακάκη» (Β' 4805).

12. Το π.δ. 2/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α'2).

13. Του π.δ. 68/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπλη-ρώτριας Υπουργού και Υφυπουργών» (Α' 155).

14. Τις διατάξεις του ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - Δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (Α' 143).

15. Την υπ' αρ. 134453/2015 (Β' 2857) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Οικονομικών.

16. To υπ' αρ. 5664/30.5.2018 έγγραφο του ΚΕΕΛΠΝΟ περί διαβίβασης ακριβούς αποσπάσματος της 13ης Συνεδρίασης του Δ.Σ. του ΚΕΕΛΠΝΟ, μετά των σχετικών υπ' αρ. 7916/6.7.2018, 751/17.7.2018 και 9207/26.7.2018 εγγράφων του Γραφείου Μετακινούμενων Πληθυσμών του ΚΕΕΛΠΝΟ και το υπ' αρ. 9471/31.07.2018 έγγραφο του ΚΕΕΛΠΝΟ.

17. Την υπ' αρ. 1717/5.07.2019 Συμφωνία Επιδότησης Δράσης με θέμα: «Ένταξη της Δράσης «Ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας για την προσφυγική κρίση» με Κωδικό ΟΠΣ 5045725 από το Εθνικό Πρόγραμμα Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης (ΑΔΑ:Ω2Α0465ΧΙ8-ΩΣΒ).

18. Την υπ' αρ. 2098/17.09.2019 Συμφωνία Επιδότησης Δράσης με θέμα: «1η Τροποποίηση της απόφασης Ένταξης της Δράσης «Ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας για την προσφυγική κρίση» με Κωδικό ΟΠΣ 5045725 από το Εθνικό Πρόγραμμα Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης (ΑΔΑ:ΨΨΩ7465ΧΙ8-ΣΩΙ)

19. Το γεγονός ότι συντρέχουν επιτακτικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος για τη συνέχιση υλοποίησης του παρόντος προγράμματος, που συνίστανται στην κατε-πείγουσα και άμεση ανάγκη υγειονομικής κάλυψης των χώρων, όπου φιλοξενούνται και διαμένουν πρόσφυγες ή μετανάστες.

20. Την υπό στοιχεία Β2α, Β1α/οικ. 77353/2021 Εισήγηση της περ. ε της παρ. 5 του του άρθρου 24 του ν. 4270/2014 (Α' 143), του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας, σύμφωνα με την οποία από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται πρόσθετη δαπάνη τόσο σε βάρος του Κρατικού προϋπολογισμού, όσο και των εποπτευόμενων από το Υπουργείο Υγείας, φορέων (Ε.Ο.Δ.Υ.), δεδομένου ότι κυρίως τροποποιείται η διάρκεια του προγράμματος διασφάλισης της δημόσιας υγείας και κάλυψης των υγειονομικών αναγκών προσφύγων και μεταναστών. Ο προϋπολογισμός του έργου παραμένει σταθερός στο ύψος πενήντα εκατομμυρίων (50.000.000) ευρώ και καλύπτεται από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΣΑΕ 7912 ενάριθμο 2019ΣΕ79120000), σύμφωνα με την υπό στοιχεία Β1α/59987/2018 έκθεση της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.

21. Την υπό στοιχεία ΚΠ 25925/29.11.2021 εισήγηση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

22. Το υπ' αρ. 27208/10.12.2021 έγγραφο του ΕΟΔΥ με το οποίο διαβιβάζεται το από 9/12/2021 απόσπασμα πρακτικού της 64ης Συνεδρίασης του Δ.Σ. του ΕΟΔΥ, αναφορικά με την τροποποίηση της υπό στοιχεία Γ.Π.οικ.64186/06.09.2018 (Β' 3877) κοινής υπουργικής απόφασης.

23. Την εύρυθμη ολοκλήρωση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου και προς επίλυση διαχειριστικών δυσκολιών υλοποίησης του εν λόγω έργου, αποφασίζουμε:

Την τροποποίηση της υπό στοιχεία Γ.Π.οικ.64186/ 06.09.2018 (Β' 3877) κοινής υπουργικής απόφασης, ως εξής:

1. Σε κάθε αναφορά του φορέα υλοποίησης του έργου, αντικαθίσταται η επωνυμία του φορέα επί το ορθό, ως εξής: «...Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ)...».

2. Η παρ. 2 του άρθρου 1 αντικαθίσταται ως εξής: «. Το έργο έχει διάρκεια από την δημοσίευση της παρούσας έως και την ολοκλήρωση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος και σε κάθε περίπτωση μέχρι τη λήξη της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου, κατά την οποία αυτό χρηματοδοτείται.»

3. Τα Υποέργα 1 (ΥΠ1) και 2 (ΥΠ2) που αναφέρονται στα άρθρα 2 και 3, αντίστοιχα, αντικαθίστανται ως εξής: «...Υποέργο 1 (ΥΠ1) Λειτουργία Συστήματος Επιδημιο-λογικής Επιτήρησης, Συντονισμός Εμβολιασμών, Εκτίμηση συνθηκών υγιεινής και Παρεμβάσεις Δημόσιας Υγείας στον πληθυσμό προσφύγων/μεταναστών.» και Υποέργο 2 (ΥΠ2): Επιστημονική Εποπτεία, Διαχείριση και Συντονισμός του Προγράμματος», προκειμένου να ταυτίζονται με την δομή του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος.

4. Στο άρθρο 3, μετά την παρ. 5 προστίθενται οι παρ. 1 έως και 5 του άρθρου 6 και οι παρ. 1 και 2 του άρθρου 7. Τα άρθρα 6 και 7, με τα αντίστοιχα Υποέργα, καταργούνται.

5. Το άρθρο 3 διαμορφώνεται ως εξής:

«.Υποέργο 2 (ΥΠ2): Επιστημονική Εποπτεία, Διαχείριση και Συντονισμός του Προγράμματος

1. Η επιστημονική εποπτεία, η διαχείριση και ο συντονισμός του έργου, που ορίζεται ως Υποέργου 2 (ΥΠ2) θα πραγματοποιείται από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΟΔΥ, με αρμόδια εισηγητική και εκτελεστική υπηρεσία το Γραφείο Μετακινούμενων Πληθυσμών του ΕΟΔΥ. Οι ανωτέρω μπορούν να συνεπικουρούνται από ομάδες που θα συγκροτούνται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, και θα ορίζονται είτε από το μόνιμο προσωπικό του ή το προσωπικό που θα διοριστεί με βάση την παρούσα, είτε από εκπροσώπους που ορίζονται εκ του Υπουργείου Υγείας και των συναρμόδιων Υπουργείων.

2. Οι διαδικασίες προκηρύξεων, προμηθειών, μετακινήσεων, οικονομικής διαχείρισης και μισθοδοσίας θα υλοποιούνται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες/τμήματα του ΕΟΔΥ με το προσωπικό που ήδη διαθέτει ή θα προ-σληφθεί, βάσει της παρούσας.

3. Δύναται να συγκροτηθεί υπό-ομάδα επιστημονικής εποπτείας και αντίστοιχη υπο-ομάδα διαχείρισης του έργου με απόφαση του Δ.Σ. του ΕΟΔΥ. Η υπο-ομάδα επιστημονικής εποπτείας λειτουργεί ως συμβουλευτικό όργανο για την υπό-ομάδα διαχείρισης έργου σε θέματα επιστημονικού ενδιαφέροντος.

4. Η αρμοδιότητα της επιστημονικής εποπτείας περιλαμβάνει τα κάτωθι: τακτικές συναντήσεις για την επιστημονική υποβοήθηση της διαχείρισης του έργου, συνεργασία με τους αντίστοιχους επιστήμονες άλλων φορέων, έκδοση επιστημονικών αναφορών, επιστημονική εποπτεία της εκπαίδευσης των εργαζομένων, έκδοση πρωτοκόλλων διαχείρισης και κατευθυντήριων οδηγιών που τα συνοδεύουν.

5. Η αρμοδιότητα της διαχείρισης του έργου περιλαμβάνει τα κάτωθι: τον έλεγχο πραγματοποίησης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του προγράμματος, την ανάπτυξη ενός εξειδικευμένου επιχειρησιακού σχεδίου του προγράμματος, τον Συντονισμό της αντιμετώπισης επειγόντων συμβάντων, στο πλαίσιο του άρθρου 26 του π.δ.121/2017, την διαχείριση της ροής των πληροφοριών, την παρακολούθηση κάθε φάσης υλοποίησής του προγράμματος, την υλοποίηση των απαραίτητων διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού, την εκτέλεση των απαραίτητων διαγωνισμών για την αποτελεσματική λειτουργία του προγράμματος, την καθημερινή παρακολούθηση των οικονομικών διαδικασιών, την επίβλεψη του συστήματος διαχείρισης και τεκμηρίωση του οικονομικού αντικειμένου, το συντονισμό και την υλοποίηση συνεχούς εκπαίδευσης του προσωπικού, ώστε να ανταποκρίνεται επιτυχώς στις ιδιαίτερα απαιτητικές προδιαγραφές του προγράμματος, την επικοινωνία με όλα τα λοιπά μέρη που εμπλέκονται στο πρόγραμμα και την υλοποίηση δραστηριοτήτων ενημέρωσης/δημοσιότητας των δραστηριοτήτων του προγράμματος καθώς και διάχυσης των αποτελεσμάτων αυτού.

6. Η αρμοδιότητα της εκπαίδευσης και της αξιολόγησης του προγράμματος, ως εξής:

α. Αντικείμενο της εκπαίδευσης είναι η ιατρική (λοι-μώξεις/χρόνια νοσήματα/επείγοντα περιστατικά) και ψυχοκοινωνική διαχείριση των ωφελούμενων (ψυχική υγεία - ουσιοεξάρτηση), η διαπολιτισμική μεσολάβηση και οι τομείς προστασίας της δημόσιας υγείας, της έμφυλης βίας, της υγείας μητέρας-παιδιού και της αποκατάστασης θυμάτων διακίνησης και εμπορίας ανθρώπων, καθώς και η αξιολόγηση της ευαλωτότη-τας. Επιπλέον, αντικείμενο της εκπαίδευσης είναι και η διαχείριση εκτάκτων, επειγόντων και απρόβλεπτων περιστατικών (ενδεικτικά φυσικών καταστροφών, εξεγέρσεων κ.λπ.).

β. Αντικείμενο της αξιολόγησης είναι η στενή παρακολούθηση της εξέλιξης του έργου, με στόχο τη βελτίωση της υλοποίησής του μέσω της διαδικασίας ανατροφοδότησης και τυχόν αναγκαίων παρεμβάσεων αναπροσαρμογής του και την τελική αποτίμηση του βαθμού επίτευξης των επιμέρους στόχων του προγράμματος, όπως αυτοί αναφέρονται στην περιγραφή του έργου, η οποία θα αποτελέσει και την αφετηρία για την αξιολόγησή του. Η τελική αποτίμηση σε επίπεδο απόδοσης και αποτελεσματικότητας των δράσεων του έργου κρίνεται αναγκαία για την περαιτέρω βιωσιμότητά του.

7. Η εκπαίδευση των νέων εργαζομένων, των επαγ-γελματιών υγείας στις Δημόσιες Δομές και η συνολική αξιολόγηση του προγράμματος.

8. Η εκπαίδευση του προσωπικού θα πραγματοποιηθεί από διακεκριμένους επιστήμονες και στελέχη των συ-νεργαζόμενων υπηρεσιών του προγράμματος (Ε.Ο.Δ.Υ., Υπουργείο Υγείας, Υ.ΜΕ.ΠΟ. κ.λπ.). Η αξιολόγηση του προγράμματος θα διενεργηθεί από μη αμειβόμενη Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων που συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, στην οποία θα συμμετέχουν πρόσωπα με εμπειρία και γνώσεις σχετικές με το φυσικό αντικείμενο του έργου, που υπηρετούν σε δημόσιους φορείς, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας ή εποπτευόμενων αυτού φορέων και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων.

9. Η αρμοδιότητα της Στρατηγικής Επικοινωνίας

α. Η επικοινωνία περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σύνολο δραστηριοτήτων που απευθύνεται σε διάφορες ομάδες αποδεκτών, όπως: πρόσφυγες/μετανάστες, δημόσιες κεντρικές, περιφερειακές και τοπικές αρχές, το ευρύ κοινό, αλλά και τοπικές κοινότητες, μέσα μαζικής ενημέρωσης και σχετικές μη κυβερνητικές οργανώσεις.

10. Για την επίτευξη των στόχων της μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάθε διαθέσιμο επικοινωνιακό μέσο, όπως: διαδίκτυο, τηλεόραση, ραδιοφωνικοί σταθμοί, έντυπος τύπος καθώς επίσης και κάθε πρόσφορο επικοινωνιακό υλικό, όπως: φυλλάδια, αφίσες. Παράλληλα, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την οργάνωση ενημερωτικών εκδηλώσεων, ημερίδων, συναντήσεων και ομιλιών. Βασικός στόχος της δράσης αποτελεί η ανάδειξη του ρόλου του προγράμματος στο ευρύ κοινό. Στο πλαίσιο αυτό, το σχέδιο επικοινωνίας του προγράμματος πέρα από τις δράσεις ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης, εκπαίδευσης και δικτύωσης, οι οποίες προσαρμόζονται ανάλογα με το κοινό στόχο, στον οποίο απευθύνονται, περιλαμβάνει και την ανάδειξη και προβολή συγκεκριμένων δράσεων στο πλαίσιο των Υποέργων του Προγράμματος μέσω καλών παραδειγμάτων, καθώς και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων τους.

11. Ως επιμέρους δράσεις ορίζονται: ο σχεδιασμός δράσεων ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης, η προσέλκυση επαγγελματιών υγείας που θα απασχοληθούν στο πρόγραμμα, η αύξηση της γνώσης και η ευαισθητοποίηση του κοινού όσον αφορά τις ψευδείς αντιλήψεις και παρανοήσεις θεμάτων υγείας για τους πρόσφυγες/μετανάστες, η προώθηση του αλφαβητισμού υγείας των προσφύγων/μεταναστών, η ενίσχυση του ηθικού και της αλληλεγγύης των εργαζομένων στο πρόγραμμα μέσω της προβολής των επιτευγμάτων τους στο πεδίο (ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και η καθημερινή ενημέρωση των Υπευθύνων του Προγράμματος μέσω συνεχούς ελέγχου του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου με θέμα το προσφυγικό/ μεταναστευτικό.».

6. Τα παραδοτέα των Υποέργων αντικαθίστανται ως κάτωθι:

  • Για το Υποέργο 1 (ΥΠ1) με τίτλο «Λειτουργία Συστήματος Επιδημιολογικής Επιτήρησης, Συντονισμός Εμβολιασμών, Εκτίμηση συνθηκών υγιεινής και Παρεμβάσεις Δημόσιας Υγείας στον πληθυσμό προσφύγων/ μεταναστών», ως παραδοτέα ορίζονται εβδομαδιαίες εκθέσεις επιτήρησης (εβδομαδιαία αναφορά βασισμένη στη συνδρομική επιτήρηση) καθώς και μηνιαίες εκθέσεις πεπραγμένων και παρουσιολογίων.
  • Για τα Υποέργα 2 (ΥΠ2) με τίτλο «Επιστημονική Εποπτεία, Διαχείριση και Συντονισμός του Προγράμματος», 3 (ΥΠ3) με τίτλο «Υπηρεσίες Υγείας στο πεδίο» και 4 (ΥΠ4) «Ενίσχυση των δομών του Δημόσιου Συστήματος Υγείας» ως παραδοτέα ορίζονται η σύνταξη μηνιαίων εκθέσεων πεπραγμένων και παρουσιολογίων.

7. Η περ. (δ) της παρ. 2 του άρθρου 5, τροποποιείται επί το ορθό ως εξής: «.η ενίσχυση, με προσωπικό του ρόλου της Διεύθυνσης Επιχειρησιακής Ετοιμότητας Εκτάκτων Καταστάσεων Δημόσιας Υγείας (ΕΕΕΚΔΥ) .».

8. Δεδομένου ότι τα άρθρα 6 και 7 καταργούνται, σύμφωνα με την ανωτέρω παρ. 4, οι παρ. 1 έως 5 του άρθρου 6 του Υποέργου 5 (ΥΠ5) με τίτλο «Εκπαίδευση και Αξιολόγηση» και οι παρ. 1 και 2 του Υποέργου 6 (ΥΠ6) με τίτλο «Στρατηγική Επικοινωνίας», των άρθρων 6 και 7, αντίστοιχα, προστίθενται στο Υποέργο (ΥΠ2) με τίτλο Επιστημονική Εποπτεία, Διαχείριση και Συντονισμός του Προγράμματος, ήτοι μετά την παρ. 5 του άρθρου 2, σε συνεχή αρίθμηση.

9. Η παρ. 1 του άρθρου 8 «Διαδικασία και Κριτήρια Σύναψης Συμβάσεων Εργασίας και Έργου», τροποποιείται επί το ορθό ως εξής: «.Για το αναγκαίο προσωπικό προς υλοποίηση του έργου συνάπτεται σύμβαση εργασίας μεταξύ του ΕΟΔΥ και του κάθε προσώπου, με διάρκεια λήξης την ολοκλήρωση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του έργου και σε κάθε περίπτωση μέχρι τη λήξη της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος, από το οποίο χρηματοδοτείται, αποκλειόμενης της δυνατότητας να θεωρηθούν συμβάσεις αορίστου χρόνου.».

10. To άρθρο 10 «Προϋπολογισμός έργου», αντικαθίσταται ως εξής: «.Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 50,00 εκ. ευρώ και κατανέμεται ανάλογα με τις ανάγκες υλοποίησης του έργου και την επιλεξιμότητα δαπανών του προγράμματος».

Κατά τα λοιπά ισχύει η υπό στοιχεία Γ.Π.οικ.64186/ 06.09.2018 (Β' 3877) κοινή υπουργική απόφαση.

Η παρούσα τίθεται σε ισχύ από τη δημοσίευσή της.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 15 Δεκεμβρίου 2021

Οι Υπουργοί

Ανάπτυξης και Επενδύσεων ΣΠΥΡΙΔΩΝ - ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ

Υγείας ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ

Εσωτερικών ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!