ΔΙΔΑΔ/Φ.69/189/οικ.21929/2021 Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (67η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ταχ. Δ/νση: Βασ. Σοφίας 15 Τ.Κ. 106 74 Αθήνα Τηλέφωνα: Για υπαλλήλους και υπηρεσίες του Δημοσίου: 213131-3337,-3340, -3378, (για θέματα COVID) 2131313215, -212, -315 (για εκλογές αιρετών εκπροσώπων) Email: ped.hrm@ypes.gov.gr Τηλέφωνα: Email: info@ypes.gr Τηλέφωνα: Για την εφαρμογή Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα: 2131313383 |
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ Αθήνα, 23/11/2021 Αριθμ. Πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.69/189/οικ.21929 ΠΡΟΣ : Όπως πίνακας αποδεκτών |
ΘΕΜΑ: Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (67η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ)
Σχετ.: Όλες οι σχετικές με το θέμα εγκύκλιες οδηγίες της Υπηρεσίας μας (βλ. Παράρτημα).
Σε συνέχεια των σχετικών με το θέμα εγκυκλίων, στο πλαίσιο της περιοδικής ενημέρωσής σας σχετικά με τα μέτρα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, σας γνωρίζουμε κατά λόγο αρμοδιότητας τα εξής:
Α. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ COVID-19
Εκδόθηκε η αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 72486/19-11-2021 (ΦΕΚ Β' 5401) ΚΥΑ με θέμα «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, για το διάστημα από τη Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 06:00 έως και τη Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 06:00.».
1. Με τις διατάξεις του άρθρου 1 της ως άνω ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου η θέσπιση έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. 1 της παρ. 1 του άρθρου 1 της ως άνω Κ.Υ.Α. που αφορούν στις δημόσιες υπηρεσίες προβλέπονται τα εξής:
A/A ΠΕΔΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
1. Δημόσιες υπηρεσίες
- Τήρηση των μέτρων του πίνακα Α. Ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος της παρούσας.
- Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 2.1 – 2.9 της περ. 2 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17.9.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών, Β’ 4011), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία. Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 1.1 – της περ. 1 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17.9.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία, σε θέσεις που δεν έχουν επαφή με κοινό.
- Ειδικά για το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό κρίνεται από τη Διοίκηση κάθε φορέα η αξιοποίησή του στις κατάλληλες θέσεις, αναλόγως της κατηγορίας κινδύνου όπου ανήκει.
- Η προσέλευση των εργαζομένων πραγματοποιείται σταδιακά, σύμφωνα με τις υπηρεσιακές ανάγκες και τις οδηγίες του αρμόδιου Προϊσταμένου.
- Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
- Το κοινό εισέρχεται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο: [α] πιστοποιητικού εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 ή [β] πιστοποιητικού νόσησης, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 ή [γ] βεβαίωσης αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου για κορωνοϊό COVID-19 (PCR ή rapid test), σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9. Οι ανήλικοι από τεσσάρων (4) έως και δεκαεπτά ετών, δύνανται να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test),σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 9.
Εξαιρούνται από την εφαρμογή του παρόντος σημείου απολύτως κατεπείγουσες περιπτώσεις, ιδίως πρόσβασης σε αστυνομικά τμήματα, που δεν επιδέχονται αναβολής.
- Οι συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων και οι συναντήσεις εργασίας πραγματοποιούνται ως εξής:
α) Μέσω τηλεδιάσκεψης άνευ οιουδήποτε περιορισμού αναφορικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων, ή
β) μέσω φυσικής παρουσίας με τη συμμετοχή έως επτά (7) ατόμων (ανεξαρτήτως του εάν αυτά είναι εμβολιασμένα ή όχι ή εάν έχουν νοσήσει κατά το τελευταίο εξάμηνο ή όχι) και σε περίπτωση ύπαρξης και άλλων συμμετεχόντων, αυτοί δύνανται να συμμετέχουν με τηλεδιάσκεψη. Στην περίπτωση αυτή τα άτομα που συμμετέχουν με φυσική παρουσία καθορίζονται κατόπιν αίτησής τους με απόφαση του προεδρεύοντος ή
γ) μέσω φυσικής παρουσίας όσων συμμετεχόντων είναι πλήρως εμβολιασμένοι, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 ή νοσήσαντες κατά το τελευταίο εξάμηνο, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9. Στην περίπτωση αυτή οι συμμετέχοντες που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή δεν έχουν νοσήσει κατά το τελευταίο εξάμηνο, σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο συμμετέχουν με τηλεδιάσκεψη.
- Κατά τη λειτουργία συλλογικών οργάνων που διενεργούν διαδικασίες στις οποίες προβλέπεται συνέντευξη, αυτή διενεργείται είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων χωρίς τη φυσική παρουσία του καλούμενου σε συνέντευξη είτε δια ζώσης εφόσον πληρούται το ως άνω όριο. Σε περίπτωση διενέργειας συνέντευξης εξ αποστάσεως το συλλογικό όργανο ορίζει τους αναγκαίους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας της διαδικασίας αναφορικά με την ταυτοπροσωπία του καλούμενου και τη μη υποβοήθησή του από εξωγενείς παράγοντες.
- Τα επιμορφωτικά προγράμματα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) δύνανται να υλοποιούνται με φυσική παρουσία, υπό την προϋπόθεση τήρησης των μέτρων του σημείου 8.
Ο πίνακας Α της παρ. 1 του άρθρου 1 της ως άνω ΚΥΑ έχει ως εξής:
Α. ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
1. Χρήση προστατευτικής μάσκας (οδηγίες χρήσης στην υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.17917/22.3.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας, αναρτημένη στην ιστοσελίδα: www.moh.gov.gr/articles/health/dieythynsh-dhmosias-ygieinhs/metra-prolhpshs-enantikoronoioysars-cov-2/8607-systaseis-anaforika-me-thn-xrhsh-ths-maskas-sto-plaisio-thspandhmias-covid-19):
α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένων και των χώρων εργασίας, εξαιρουμένων όσων εργάζονται σε ατομικό χώρο χωρίς την παρουσία οποιουδήποτε άλλου προσώπου,
β) σε όλους τους εξωτερικούς χώρους όπου παρατηρείται συνωστισμός, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά σε συγκεκριμένα πρωτόκολλα που προβλέπονται σε ειδικές διατάξεις της παρούσας. Από την υποχρέωση χρήσης μάσκας εξαιρούνται:
α) τα άτομα για τα οποία η χρήση μάσκας δεν ενδείκνυται για ιατρικούς λόγους που αποδεικνύονται με τα κατάλληλα έγγραφα, όπως λόγω αναπνευστικών προβλημάτων και
β) τα παιδιά ηλικίας κάτω των τεσσάρων (4) ετών.
2. Τήρηση αποστάσεων ενάμισι (1,5) μέτρου μεταξύ των ατόμων [ένα (1) άτομο ανά 2 τ.μ.] σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, είτε αμιγείς για πλήρως εμβολιασμένους και νοσήσαντες κατά το τελευταίο εξάμηνο είτε μικτούς, όπου δεν προβλέπεται μεγαλύτερο εμβαδόν ανά άτομο στις επιμέρους προβλέψεις της παρούσας.
3. Τοποθέτηση/χρήση αλκοολούχου διαλύματος περιεκτικότητας άνω του εβδομήντα τοις εκατό (70%) για την αντισηψία χεριών.
4. Υποχρέωση ανάρτησης με έγγραφο ή ψηφιακό τρόπο σε εμφανές σημείο των κανόνων λειτουργίας καταστημάτων και επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου και του μέγιστου αριθμού ατόμων, που επιτρέπεται να βρίσκονται εντός του χώρου.
5. Εξαερισμός των χώρων με φυσικό ή τεχνητό τρόπο κατ’ εφαρμογή των υπό στοιχεία Δ1(δ)/ΓΠ.οικ.26335/23.4.2020 και Δ1/ΓΠ.οικ.81816/18.12.2020 εγκυκλίων του Υπουργείου Υγείας που έχουν αναρτηθεί, αντίστοιχα, στις ιστοσελίδες: www.moh.gov.gr/articles/health/dieythynshdhmosias-ygieinhs/metra-prolhpshs-enantikoronoioy-sars-cov-2/7108-lhpsh-metrwn-diasfalishsths-dhmosias-ygeias-apo-iogeneis-kaialles-loimwksei-s-kata-th-xrhsh-klimatistikwn-monadwn και www.moh.gov.gr/articles/health/dieythynsh-dhmosias-ygieinhs/metra-prolhpshs-enantikoronoioysars-cov-2/8149-systaseis-gia-ton-eksaerismo-eswterikwn-xwrwn-kata-thxeimerinh-periodo-ypo-toprisma-ths-pandhmias-toy-ioy-sars-cov-2
1. Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 1 της αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 72486/19-11-2021 (ΦΕΚ Β' 5401) ΚΥΑ «4. Όλοι οι εργαζόμενοι του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υπό την έννοια των παρ. 2 και 3 του άρθρου 9 αντιστοίχως και παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία εντός ή εκτός των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας τους υποχρεούνται σε διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου δύο (2) φορές την εβδομάδα με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR) ή με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο π.δ. 84/2001 (Α’ 70), ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη γιατρό, με δική τους δαπάνη, σύμφωνα με την υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 (Β’ 4207) κοινή υπουργική απόφαση, όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ.69461/5.11.2021 (Β’ 5163) όμοια απόφαση, και την υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ.64232/15.10.2021 (Β’ 4766) κοινή υπουργική απόφαση, όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ.69459/5.11.2021 (Β’ 5165) όμοια απόφαση, αντιστοίχως, όπως εκάστοτε ισχύουν.».
Για την εφαρμογή του εν λόγω μέτρου ισχύουν οι οδηγίες που έχουν παρασχεθεί με την 66η εγκύκλιο της Υπηρεσίας μας.
2. Όσον αφορά τη στελέχωση των υπηρεσιών του Δημοσίου επισημαίνεται ότι για το διάστημα από 22.11.2021 έως 6.12.2021 ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος της νέας ΚΥΑ. Ως εκ τούτου εξακολουθεί να ισχύει το ίδιο ποσοστό τηλεργασίας που είχε προσδιοριστεί βάσει του πλάνου εργασιών κάθε Υπηρεσίας έως τις 21.11.2021.
3. Για την είσοδο του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες ισχύουν τα αναφερόμενα στον ανωτέρω πίνακα και οι σχετικές οδηγίες που δόθηκαν με την 66η εγκύκλιο της Υπηρεσίας μας.
Επιπλέον, κατόπιν καταγγελιών που περιέρχονται στην Υπηρεσία μας για μη εξυπηρέτηση πολιτών από δημόσιες υπηρεσίες σε περίπτωση που δεν έχουν προγραμματίσει προηγούμενο ραντεβού, υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την ισχύουσα ρύθμιση η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να αποκλειστεί εκ των προτέρων η εξυπηρέτηση πολίτη μόνο για τον λόγο ότι δεν έχει προγραμματιστεί προηγούμενο ραντεβού, αλλά δύναται να εξυπηρετηθεί εφόσον αυτό είναι δυνατόν με βάση τα πραγματικά δεδομένα κατά την ώρα προσέλευσής του και σε κάθε περίπτωση μετά την εξυπηρέτηση των πολιτών με προγραμματισμένο ραντεβού.
Υπενθυμίζεται, σε συνέχεια και προηγούμενων σχετικών εγκυκλίων της Υπηρεσίας μας, ότι, ειδικότερα, όσον αφορά την εξυπηρέτηση δικηγόρων σε δημόσιες υπηρεσίες, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 34 του ν. 4194/2013 «Κώδικας Δικηγόρων» (Α’ 208): «Η είσοδος στα Υπουργεία και στα δημόσια καταστήματα επιτρέπεται ελεύθερα στους δικηγόρους με επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας, κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανένα χρονικό ή άλλο περιορισμό» (σχετική αριθ. ΔΙΑΔΠ/Φ.Β.10/27509/11-11-2013 εγκύκλιος, ΑΔΑ: ΒΛ1ΨΧ- 8Γ8). Ως εκ των ανωτέρω καθίσταται σαφές ότι η εξυπηρέτηση των δικηγόρων πραγματοποιείται σε κάθε περίπτωση κατ' εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων σε συνδυασμό ωστόσο με τις διατάξεις και τις οδηγίες που έχουν παρασχεθεί με σκοπό την πρόληψη της διασποράς του κορωνοϊού (είσοδος με επίδειξη πιστοποιητικού, τήρηση αποστάσεων, χρήση μη ιατρικής μάσκας).
Β. ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
Σύμφωνα με την ισχύουσα ΚΥΑ «Η προσέλευση των εργαζομένων πραγματοποιείται σταδιακά, σύμφωνα με τις υπηρεσιακές ανάγκες και τις οδηγίες του αρμόδιου Προϊσταμένου». Κατόπιν αυτού διευκρινίζονται τα εξής:
Οι υπάλληλοι, που θα προσέρχονται στην Υπηρεσία για παροχή εργασίας με αυτοπρόσωπη παρουσία θα πρέπει, με μέριμνα της αρμόδιας Διεύθυνσης Προσωπικού, στην οποία θα έχει ήδη σταλεί ο σχετικός εβδομαδιαίος προγραμματισμός από τον αρμόδιο Προϊστάμενο, να εξασφαλιστεί ότι δεν θα προσέρχονται ταυτόχρονα, στο ίδιο ωράριο εργασίας.
Συγκεκριμένα, οι υπάλληλοι που συνολικά θα προσέρχονται στον φορέα σε εβδομαδιαία βάση θα κληθούν κατ' εξαίρεση να προσέρχονται σε πέντε ωράρια εργασίας και συγκεκριμένα 7.00 π.μ, 7.30 π.μ., 8.00 π.μ., 8.30 π.μ. και 9.00 π.μ με αντίστοιχη ώρα αποχώρησης 15.00, 15.30, 16.00, 16.30 και 17.00 προκειμένου να εξασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρχει συνωστισμός και συγχρωτισμός τόσο κατά την μετάβαση όσο και κατά την επιστροφή των υπαλλήλων στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Εξυπακούεται ότι ο εν λόγω σχεδιασμός θα πραγματοποιηθεί κατόπιν προηγούμενης ενημέρωσης των ενδιαφερομένων και λαμβάνοντας υπόψη τις υπηρεσιακές ανάγκες, ενώ το νέο ωράριο προσέλευσης και αποχώρησης θα πρέπει να είναι κατά το δυνατόν πλησίον του ισχύοντος ωραρίου επιλογής του υπαλλήλου. Η τήρηση του ωραρίου αυτού δύναται να αναπροσαρμόζεται σε εβδομαδιαία βάση λαμβανομένων υπόψη των αναγκών των υπαλλήλων, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα καταστρατηγείται η κατά το δυνατόν ισομερής κατανομή των υπαλλήλων στις πέντε διαφορετικές ώρες προσέλευσης και αποχώρησης. H εν λόγω διαφοροποίηση στην ώρα προσέλευσης και στην αντίστοιχη ώρα αποχώρησης δεν αφορά σε υπηρεσίες, των οποίων οι υπάλληλοι εργάζονται σε βάρδιες ή οι αρμοδιότητες των υπαλλήλων συνδέονται άμεσα με την εξυπηρέτηση του κοινού. Επιπλέον, τα ανωτέρω αναφορικά με την κατ'εξαίρεση προσέλευση και αποχώρηση των υπαλλήλων ισχύουν ανεξαρτήτως του ωραρίου εργασίας που έχει επιλέξει κάθε υπάλληλος σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Για την αποτελεσματική εφαρμογή του εν λόγω μέτρου, ο αρμόδιος προϊστάμενος σε επίπεδο Γενικής Διεύθυνσης ή Διεύθυνσης θα κατανείμει το προσωπικό του στα ως άνω πέντε οριζόμενα ωράρια λαμβάνοντας υπόψη τόσο τη χωροταξική κατανομή όσο και τα κτίρια όπου στεγάζονται οι Υπηρεσίες, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και το εάν κάθε υπάλληλος προσέρχεται στην εργασία του με τα Μέσα
Μαζικής Μεταφοράς. Κατά τον τρόπο αυτό θα είναι δυνατή η αποτελεσματική εκπλήρωση του σκοπού του εν λόγω μέτρου τόσο στο σύνολο του φορέα όσο και στις επιμέρους Υπηρεσίες.
Γ. ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Σύμφωνα με την ως άνω ισχύουσα ΚΥΑ, οι συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων και οι συναντήσεις εργασίας πραγματοποιούνται ως εξής:
α) Μέσω τηλεδιάσκεψης άνευ οιουδήποτε περιορισμού αναφορικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων, ή
β) μέσω φυσικής παρουσίας με τη συμμετοχή έως επτά (7) ατόμων (ανεξαρτήτως του εάν αυτά είναι εμβολιασμένα ή όχι ή εάν έχουν νοσήσει κατά το τελευταίο εξάμηνο ή όχι) και σε περίπτωση ύπαρξης και άλλων συμμετεχόντων, αυτοί δύνανται να συμμετέχουν με τηλεδιάσκεψη. Στην περίπτωση αυτή τα άτομα που συμμετέχουν με φυσική παρουσία καθορίζονται κατόπιν αίτησής τους με απόφαση του προεδρεύοντος ή
γ) μέσω φυσικής παρουσίας όσων συμμετεχόντων είναι πλήρως εμβολιασμένοι, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 της ίδιας ΚΥΑ ή νοσήσαντες κατά το τελευταίο εξάμηνο, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 της εν λόγω ΚΥΑ. Στην περίπτωση αυτή οι συμμετέχοντες που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή δεν έχουν νοσήσει κατά το τελευταίο εξάμηνο, σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο συμμετέχουν με τηλεδιάσκεψη.
Δ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Κατόπιν ερωτημάτων που τίθενται στην Υπηρεσία μας σχετικά με την εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου κατ’ εφαρμογή της αριθ. Δ1α/ Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 ΚΥΑ «Εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 σε υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας» (Β’ 4207)», όπως τροποποιήθηκε με την αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 69461/5-11-2021 κοινή υπουργική απόφαση (Β’ 5163) διευκρινίζονται τα εξής:
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της αριθ. Δ1α/ Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 ΚΥΑ, όπως έχει αντικατασταθεί και ισχύει,
«1. Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID- 19 διενεργείται έναντι αντιτίμου, όπως αυτό προσδιορίζεται στην παρ. 5 του άρθρου 65 του ν. 4812/2021 (Α’ 110), όπως ισχύει, με επιβάρυνση του ίδιου του εργαζομένου/υπαλλήλου, υποχρεωτικά δύο (2) φορές την εβδομάδα με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR) ή με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο π.δ. 84/2001, ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτες ιατρούς.
2. Ο εβδομαδιαίος διαγνωστικός έλεγχος νόσησης της παρ. 1 διενεργείται με χρονική απόσταση σαράντα οκτώ (48) ωρών μεταξύ των δύο (2) διαγνωστικών ελέγχων νόσησης.».
Κατόπιν των ανωτέρω διευκρινίζονται τα εξής:
- Η εβδομαδιαία υποχρέωση διενέργειας των δύο διαγνωστικών ελέγχων προσδιορίζεται βάσει εκάστης εργάσιμης εβδομάδας των υπαλλήλων. Ως εκ τούτου, η χρονική απόσταση των σαράντα οκτώ (48) ωρών μεταξύ των δύο διαγνωστικών ελέγχων αφορά αποκλειστικά τους διαγνωστικούς ελέγχους της ίδιας εργάσιμης εβδομάδας. Βάσει των προαναφερομένων, ο δεύτερος διαγνωστικός έλεγχος της προηγούμενης εργάσιμης εβδομάδας με τον πρώτο διαγνωστικό έλεγχο της επόμενης εβδομάδας μπορεί να έχουν μεταξύ τους απόσταση μεγαλύτερη των 48 ωρών, στην περίπτωση που υπάλληλος έχει επιλέξει να πραγματοποιεί τον έλεγχο π.χ. κάθε Δευτέρα και Τετάρτη, ή Τρίτη και Πέμπτη κ.ο.κ.
- Σε περίπτωση απουσίας του υπαλλήλου κάποιες από τις εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας, η υποχρέωση διενέργειας ενός ή δύο διαγνωστικών ελέγχων συναρτάται με το εάν οι υπάλληλοι παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία σε ημέρες που απέχουν μεταξύ τους 48 ώρες. Για παράδειγμα: Υπάλληλος που εργάζεται Δευτέρα - Παρασκευή και απουσιάζει Πέμπτη και Παρασκευή υποχρεούται να διενεργεί διαγνωστικό έλεγχο Δευτέρα και Τετάρτη δεδομένου ότι εργάζεται με φυσική παρουσία 3 εργάσιμες ημέρες και η πρώτη με την τρίτη ημέρα έχουν απόσταση 48 ωρών. Υπάλληλος που εργάζεται Δευτέρα – Παρασκευή και απουσιάσει εκτάκτως ή προγραμματισμένα Δευτέρα έως Τετάρτη, υποχρεούται σε διενέργεια ενός διαγνωστικού ελέγχου, ο οποίος απαραιτήτως για την περίπτωση αυτή θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη. Εφόσον, ο διαγνωστικός έλεγχος πραγματοποιηθεί ανεξαρτήτως της απουσίας του υπαλλήλου, προ της Πέμπτης, ο υπάλληλος υποχρεούται και σε δεύτερο διαγνωστικό έλεγχο, εφόσον παρέλθουν 48 ώρες από τον πρώτο διαγνωστικό έλεγχο και η λήξη του 48ώρου αυτού εμπίπτει σε εργάσιμο χρόνο του υπαλλήλου.
- Υπάλληλοι που απουσιάζουν κατά την ημέρα που υποχρεούνται να διενεργήσουν διαγνωστικό έλεγχο, δεν αίρεται η υποχρέωση διενέργειας του ελέγχου κατά την ημέρα αυτή, εκτός και εάν για λόγους ανωτέρας βίας αποδειχθεί ότι δεν ήταν δυνατή η πραγματοποίησή του, οπότε και στην περίπτωση αυτή αποκλειστικά, υποχρεούνται σε κάθε περίπτωση να διενεργήσουν διαγνωστικό έλεγχο την πρώτη ημέρα που επιστρέφουν με φυσική παρουσία στην εργασία. Για παράδειγμα: Υπάλληλος που διενεργεί διαγνωστικό έλεγχο κάθε Δευτέρα και Τετάρτη και απουσιάζει την Δευτέρα, υποχρεούται να διενεργήσει διαγνωστικό έλεγχο την Τρίτη, εφόσον πρόκειται να παρέχει εργασία με φυσική παρουσία την Τρίτη. Στην περίπτωση αυτή, ο δεύτερος έλεγχος θα πραγματοποιηθεί ειδικά για την εργάσιμη αυτή εβδομάδα την Πέμπτη, προκειμένου να τηρείται η απόσταση των 48 ωρών μεταξύ των δύο ελέγχων.
- Σε συνέχεια της 66ης εγκυκλίου, με την οποία δόθηκε σύσταση για διενέργεια διαγνωστικών ελέγχων σε συγκεκριμένες ημέρες προκειμένου να καταστεί δυνατός ο έλεγχος της συμμόρφωσης με την εν λόγω υποχρέωση από τις οικείες Διευθύνσεις Προσωπικού, επισημαίνεται ότι για τον ίδιο λόγο συνιστάται ο έλεγχος αυτός να επαναλαμβάνεται για τους υπαλλήλους περιοδικά τις ίδιες ημέρες της εβδομάδας. Σε κάθε περίπτωση υπενθυμίζεται ότι οι αρμόδιες Διευθύνσεις Προσωπικού, θα πρέπει να προσδιορίσουν την περιοδικότητα του διαγνωστικού ελέγχου του προσωπικού τους λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες κάθε υπηρεσίας, το εβδομαδιαίο ωράριο εργασίας των υπαλλήλων τους καθώς και κάθε άλλη παράμετρο που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη προκειμένου να διασφαλίζεται η προστασία της δημόσιας υγείας μέσω του μέτρου διενέργειας του υποχρεωτικού διαγνωστικού ελέγχου δύο φορές την εβδομάδα. Υπενθυμίζεται ότι η διενέργεια διαγνωστικών ελέγχων δύο φορές την εβδομάδα αποτελεί υποχρέωση των υπαλλήλων κατά τα οριζόμενα στις σχετικές διατάξεις. Αποτελεί ωστόσο και υποχρέωση των Υπηρεσιών να ελέγχουν τη συμμόρφωση των υπαλλήλων αρμοδιότητάς τους με την εν λόγω υποχρέωση και να επιβάλλουν τις προβλεπόμενες συνέπειες σε περίπτωση διαπίστωσης μη συμμόρφωσης.
Ως εκ των ανωτέρω, παρακαλούνται οι αρμόδιες Υπηρεσίες Προσωπικού, αλλά και Οικονομικού να προβαίνουν αμελλητί στις κατά λόγο αρμοδιότητας περαιτέρω ενέργειές τους, επισημαίνοντας ότι η τήρηση των εκ του νόμου προβλεπόμενων υποχρεώσεων αποτελεί αντικείμενο ελέγχου από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.
Ε. ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ COVID 19
Για τη συμπλήρωση της εφαρμογής «Στελέχωση Υπηρεσιών στο πλαίσιο των μέτρων για COVID 19» (https://hr.apografi.gov.gr/app/do?5Link) ισχύουν τα αναφερόμενα στις προηγούμενες σχετικές εγκυκλίους της Υπηρεσίας μας.
ΣΤ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ – ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ
1. Οι αποδέκτες της παρούσας εγκυκλίου παρακαλούνται να την κοινοποιήσουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στους υπαλλήλους και σε όλους τους φορείς που υπάγονται ή εποπτεύονται από αυτούς.
2. Ερωτήματα που αφορούν στην υπαγωγή ή μη συγκεκριμένων Υπηρεσιών του Δημοσίου ή συγκεκριμένων κατηγοριών προσωπικού στις διατάξεις του αρ. 206 του ν. 4820/2021 περί της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού ή την εξαίρεση υπαλλήλων από την εν λόγω υποχρέωση για λόγους υγείας θα πρέπει να απευθύνονται στο Υπουργείο Υγείας.
3. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την υποχρεωτική τηλεργασία, η Υπηρεσία μας σε καμία περίπτωση δεν είναι αρμόδια για τον υπολογισμό του προβλεπόμενου ποσοστού, καθώς η πραγματική κατάσταση και οι ανάγκες κάθε Υπηρεσίας, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του εν λόγω μέτρου, τελούν σε αποκλειστική γνώση και κρίση της οικείας Υπηρεσίας.
4. Εφόσον ανακύπτουν ερωτήματα, τα οποία δεν καλύπτονται από τις οδηγίες που έχουν δοθεί με τις σχετικές εγκυκλίους, οι Διευθύνσεις Προσωπικού αποκλειστικά θα απευθύνονται για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις στην Υπηρεσία μας, στους αριθμούς που αναγράφονται στην παρούσα εγκύκλιο ή με την αποστολή εγγράφων ερωτημάτων από τα αρμόδια όργανα, συνοδευόμενα από την άποψη της Υπηρεσίας και τα πραγματικά περιστατικά κάθε περίπτωσης. Ερωτήματα που αποστέλλονται ως μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς να περιλαμβάνουν με πληρότητα τα πραγματικά περιστατικά ή δεν αποστέλλονται αρμοδίως υπογεγραμμένα από το αρμόδιο προς τούτο όργανο κάθε Υπηρεσίας, δεν θα απαντώνται.
Τα ανωτέρω επισημαίνονται καθώς η Υπηρεσία μας έχει γίνει αποδέκτης πολλών ερωτημάτων είτε απευθείας από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους, οι οποίοι δεν απευθύνονται, ως οφείλουν, στις Υπηρεσίες τους, ή από υπαλλήλους των διευθύνσεων προσωπικού, παρακάμπτοντας την διοικητική ιεραρχία, της οποίας αρμοδιότητα αποτελεί μεταξύ άλλων η επίλυση θεμάτων που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των διατάξεων. Ως εκ των ανωτέρω και προκειμένου να δύναται να διατυπωθεί εκ μέρους της Υπηρεσίας σύννομη απάντηση και προκειμένου να υπάρχει αποτελεσματική διαχείριση των αναφυόμενων θεμάτων, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Προσωπικού, στις οποίες υπάγονται, δεδομένου ότι είναι αδύνατη η υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών στις εφαρμοστέες κατά περίπτωση έκτακτου χαρακτήρα ρυθμίσεις από την Υπηρεσία μας.
Ειδικότερα, για την περιοδικότητα εν προκειμένω της διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου δύο φορές την εβδομάδα, αρμόδιοι για να παράσχουν οδηγίες στους υπαλλήλους, είναι αποκλειστικά οι ίδιες οι Υπηρεσίες, στις οποίες ανήκουν οργανικά ή στις οποίες υπηρετούν, καθώς αυτές είναι αποκλειστικά αρμόδιες να γνωρίζουν τα πραγματικά περιστατικά. Η Υπηρεσία μας θα επιλαμβάνεται επί μεμονωμένων ερωτημάτων υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, μόνο εφόσον αποδεικνύεται ότι έχει λάβει σχετικώς γνώση η Υπηρεσία του υπαλλήλου ή εφόσον συνοδεύονται από την έγγραφη άποψη της Υπηρεσίας, όπου και θα εκτίθενται τα πραγματικά περιστατικά.
5. Ειδικότερα, όσον αφορά στην αποστολή ερωτημάτων που αφορούν σε υπαλλήλους και υπηρεσίες ΟΤΑ, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στη Διεύθυνση Προσωπικού του φορέα τους. Σε περιπτώσεις που οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού κρίνουν ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν ζητήματα που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των εγκύκλιων οδηγιών, θα απευθύνονται αποκλειστικά στις οικείες Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και, εφόσον κριθεί απαραίτητο, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις θα επικοινωνούν με τη Διεύθυνση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου για περαιτέρω διευκρινίσεις μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@ypes.gr ή στους σχετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς για τους ΟΤΑ που αναγράφονται στις πληροφορίες της παρούσας. Κατόπιν των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι μεμονωμένα ερωτήματα υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, δεν θα απαντώνται.
6. Η Υπηρεσία μας δεν επιλαμβάνεται ερωτημάτων για θέματα της παρούσας εγκυκλίου που αφορούν τους δικαστικούς υπαλλήλους, το πάσης φύσεως ένστολο προσωπικό, τους εκπαιδευτικούς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων, τους εργαζομένους που υπηρετούν στο Υπουργείο Υγείας, σε φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας, στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, στις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΟΣΕ, ΟΑΣΘ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Εγνατία, καθώς και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς εν προκειμένω αρμόδιοι αποκλειστικά είναι οι φορείς, στους οποίους ανήκουν οργανικά οι εν λόγω υπάλληλοι.
7. Υπενθυμίζεται ότι κατά λόγο αρμοδιότητας κάθε προϊστάμενης αρχής για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί σε αυτήν, θα πρέπει οι αρμόδιοι προϊστάμενοι, σταθμίζοντας την υποχρέωση αφενός προστασίας της υγείας των υπαλλήλων, αλλά και της δημόσιας υγείας γενικότερα και αφετέρου εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος, να προβαίνουν στο πλαίσιο της συνετής χρήσης της διακριτικής τους ευχέρειας σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για τη διασφάλισή τους τηρώντας τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και τις παρασχεθείσες οδηγίες από την Υπηρεσία μας.
8. Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί κεντρικά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, www.ypes.gr , καθώς και στη διαδρομή «Ανθρώπινο Δυναμικό Δημοσίου Τομέα – Οδηγίες COVID 19».
Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΓΙΑΝΝΗ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
Η προϊσταμένη του Τμήματος
Γραμματείας και Παροχής Πληροφοριών Υπουργείου Εσωτερικών
κ.α.α. Λογοθέτη Ζαμπέτα
ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:
1) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/108/οικ.7874/12.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΦΠΩ46ΜΤΛ6-87Χ),
2) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/109/οικ.8000/16.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΤΣΟ46ΜΤΛ6-6Ι1),
3) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/110/οικ.8189/20.3.2020 (ΑΔΑ: 6Δ8Ι46ΜΤΛ6-8ΞΩ),
4) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/111/οικ. 8196/23.3.2020 (ΑΔΑ: 6Ω4Υ46ΜΤΛ6-ΖΕΒ),
5) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/112/οικ. 8632/2.4.2020 (ΑΔΑ: ΩΗ5446ΜΤΛ6-ΟΩΧ),
6) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/113/9246/29.4.2020 (ΑΔΑ:6ΣΜ046ΜΤΛ6-Ο14),
7) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/114/9708/8.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΘΓΘ46ΜΤΛ6-ΘΘΦ),
8) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/115/9670/18.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΩ4446ΜΤΛ6-ΠΡΧ),
9) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/116/10486/26.5.2020 (ΑΔΑ: 62Η746ΜΤΛ6-ΓΜΛ),
10) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/118/11134/29.5.2020 (ΑΔΑ: ΩΒ3Π46ΜΤΛ6-Ε9Ψ),
11) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/119/οικ.11682/9.6.2020 (ΑΔΑ: 9Β3Π46ΜΤΛ6-Χ5Α),
12) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/120/12705/30-6-2020 (ΑΔΑ: 6ΙΤΠ46ΜΤΛ6-ΙΡΘ),
13) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/123/14268/29.7.2020 (ΑΔΑ: ΩΛΟΟ46ΜΤΛ6-ΘΜΨ),
14) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/124/οικ.15984/17.8.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΙ946ΜΤΛ6-ΝΟΒ),
15) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/125/16452/31.8.2020 (ΑΔΑ: Ψ6Μ246ΜΤΛ6-ΜΕΦ),
16) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316/20.9.2020 (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ),
17) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/127/1768/22.9.20 (ΑΔΑ: ΨΧ6Θ46ΜΤΛ6-8Ε0),
18) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/128/17765/2.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΣΧΒ46ΜΤΛ6-Ρ3Π),
19) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΨΤ46ΜΤΛ6-ΧΞΤ),
20) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/131/οικ.19907/23.10.20 (ΑΔΑ: 66Κ046ΜΤΛ6-ΤΙ9),
21) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/3.11.20 (ΑΔΑ: Ω2Δ946ΜΤΛ6-72Η),
22) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ. 20764/7.11.2020 (ΑΔΑ: Ψ48Γ46ΜΤΛ6-ΛΣΡ),
23) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ. 21190/13.11.2020 (ΑΔΑ: ΨΞ8046ΜΤΛ6-5ΩΙ).
24) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/136/οικ. 22080/30.11.2020 (ΑΔΑ:ΩΓ3Π46ΜΤΛ6-ΑΘ1),
25) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/137/οικ. 22414/7-12-2020 (ΑΔΑ:ΨΝΣΚ46ΜΤΛ6-5Ξ2),
26) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/138/οικ. 22959/14-12-2020 (ΑΔΑ: 60ΝΣ46ΜΤΛ6-Α1Χ),
27) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/139/οικ. 431/11-1-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΥΡ46ΜΤΛ6-4ΧΣ),
28) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/140/οικ. 1031/ 20-1-2021 (ΑΔΑ: ΨΒ3Τ46ΜΤΛ6-ΩΝ10),
29) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/141/οικ. 1387/ 25-1-2021 (ΑΔΑ: 6ΤΝΧ46ΜΤΛ6-ΝΔ4),
30) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/142/οικ. 1813/ 1-2-2021 (ΑΔΑ: ΩΙΤΘ46ΜΤΛ6-9Φ1),
31) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/143/οικ. 2343/ 8-2-2021 (ΑΔΑ: 620346ΜΤΛ6-ΝΙ1),
32) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ. 2605/ 11-2-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4),
33) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/146/οικ. 3713/ 1-3-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΩΞ46ΜΤΛ6-ΨΚΔ),
34) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/147/οικ. 4166/ 8-3-2021 (ΑΔΑ: 93ΓΗ46ΜΤΛ6-4Α0),
35) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/148/οικ. 4600/ 16-3-2021 (ΑΔΑ: 67Β046ΜΤΛ6-156),
36) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/149/οικ. 5132/23-3-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΤΧ46ΜΤΛ6-ΣΔΗ),
37) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/151/οικ. 5525/29-3-2021 (ΑΔΑ: 6ΑΠ646ΜΤΛ6-89Χ),
38) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/154/οικ. 6020/5-4-2021 (ΑΔΑ: ΨΒΒΔ46ΜΤΛ6-6Ψ3),
39) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/155/οικ. 6602/13-4-2021 (ΑΔΑ: 9ΖΝΗ46ΜΤΛ6-ΕΟΟ),
40) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/156/οικ. 6988/20-4-2021 (ΑΔΑ: Ψ2ΛΟ46ΜΤΛ6-ΔΘΦ),
41) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/157/οικ. 7330/23-4-2021 (ΑΔΑ: 647Δ46ΜΤΛ6-0ΝΞ),
42) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/158/οικ. 7423/26-4-2021 (ΑΔΑ: Ω29046ΜΤΛ6ΔΘΝ),
43) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/160/οικ. 8032/10-5-2021 (ΑΔΑ: Ω1Γ846ΜΤΛ6-50Ξ),
44)αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/161/οικ. 8599/17-5-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΒ946ΜΤΛ6-ΟΦΚ),
45) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/162/οικ. 9207/24-5-2021 (ΑΔΑ: 6Ω2Ξ46ΜΤΛ6-ΓΡΠ),
46) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/163/οικ. 10556/1-6-2021 (ΑΔΑ:ΨΑΨΒ46ΜΤΛ6-ΠΩΟ),
47) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/164/οικ. 11266/8-6-2021 (ΑΔΑ: ΨΖΕ946ΜΤΛ6-7ΚΣ),
48) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/166/οικ. 12332/14-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΓΧ46ΜΤΛ6-8ΩΤ),
49) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/167/οικ.13250/28-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΓΣ646ΜΤΛ6-2Γ8),
50) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 168 /οικ.13727/5-7-2021 (ΑΔΑ: 6ΚΦ346ΜΤΛ6-23Φ),
51) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/170 /οικ.14187/13-7-2021 (ΑΔΑ: ΩΔ0Ε46ΜΤΛ6-Γ18),
52) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/171 /οικ.14578/19-7-2021 (ΑΔΑ: ΩΣΖ946ΜΤΛ6-Φ4Γ),
53) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/172/οικ.15287/28-7-2021 (ΑΔΑ: Ψ3ΞΣ46ΜΤΛ6-ΟΧ9),
54) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/174/οικ.15591/2-8-2021 (ΑΔΑ: 60ΨΥ46ΜΤΛ6-ΛΞΡ).
55) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/175/οικ.15910/9-8-2021 (ΑΔΑ:ΨΥΣ946ΜΤΛ6-6Α0),
56) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/176/οικ.16259/16-8-2021 (ΑΔΑ: 94Η846ΜΤΛ6-Γ4Τ),
57) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/177/οικ.16474/23-8-2021 (ΑΔΑ: 6Γ7Ν46ΜΤΛ6-6ΣΘ),
58) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/178/οικ.16663/26-8-2021 (ΑΔΑ 9ΚΗΩ46ΜΤΛ6-ΕΜ2),
59) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/179/οικ.16812/30-8-2021 (ΑΔΑ: 6ΤΤΡ46ΜΤΛ6-ΑΨ7),
60) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/180/οικ.17530/13-9-2021 (ΑΔΑ: ΩΚΦΥ46ΜΤΛ6-Ι2Ε),
61) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/180/οικ.17896/20-9-2021 (ΑΔΑ: 9ΝΙΖ46ΜΤΛ6-ΑΚ6),
62) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/183/οικ.18664/30-9-2021 (ΑΔΑ: ΩΞΡΜ46ΜΤΛ6-Φ3Π),
63) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/184/οικ.19515/12-10-2021 (ΑΔΑ: 9ΙΑΩ46ΜΤΛ6-5Ι1),
64) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/186/οικ.19888/19-10-2021 (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛ6-ΥΝ7),
65) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/187/οικ.20236/25-10-2021 (ΑΔΑ: 907746ΜΤΛ6-ΥΟ8),
66) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/188/οικ.21100/8-11-2021 (ΑΔΑ: Ψ0ΛΖ46ΜΤΛ6-7ΣΠ).
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!