Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Οικονομικές Ειδήσεις

Focus Bari Αύξηση της κατανάλωσης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Αύξηση της κατανάλωσης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας καταγράφει πανελλήνια έρευνα της Focus Bari μέσω του online panel Focus Bari | YouGov σε δείγμα 1.114 ατόμων που διεξήχθη τον Ιούλιο.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ποσοστό 94% των Ελλήνων ψωνίζει συστηματικά / τακτικά τουλάχιστον μια προϊοντική κατηγορία σε private label.

Η αγορά αυτή φαίνεται να έχει εξελιχθεί «γεωμετρικά» μέσα στην τελευταία 20ετία, συγκρίνοντας αντίστοιχες έρευνες της Focus Bari του 2000-2010-2021 που δείχνουν ότι το 2000, ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές (50%) αγόραζε τακτικά / συστηματικά τουλάχιστον ένα είδος σε private label.

Η αναλογία αυτή εντοπίζεται στο 77% στην έρευνα του 2010 και φτάνει σήμερα στο 94%.

Αυτό που επίσης παρουσιάζει μεγάλη διαφοροποίηση είναι η ποικιλία των διαφορετικών ειδών που σήμερα οι καταναλωτές δηλώνουν ότι αγοράζουν συστηματικά σε private label, με τα χαρτικά να προηγούνται, να ακολουθούν τα απορρυπαντικά / καθαριστικά, καθώς και 40 περίπου άλλα είδη.

Αξιοσημείωτο είναι ότι στην φετινή έρευνα, η πλειονότητα των καταναλωτών (ποσοστό 71%) θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αξίζουν τα λεφτά τους (value for money).

Το αντίστοιχο ποσοστό το 2010 ήταν 64%. Αν και η μεγάλη πλειονότητα εξακολουθεί να προτιμά τα brands όταν τα βρει σε προσφορές/τιμές που πλησιάζουν εκείνες των private labels.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!