Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων Σημεία συνέντευξης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. ‘Άδωνι Γεωργιάδη στην ΕΡΤ 1
22 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2021
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ, ΟΜΙΛΙΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξή του σήμερα, Τρίτη 22 Ιουνίου, στην εκπομπή «Συνδέσεις» και τους δημοσιογράφους, κ. Κώστα Παπαχλιμίντζο και κ. Αλεξάνδρα Καϋμένου, στην ΕΡΤ1, σε ζωντανή σύνδεση από το Ελληνικό, σχολίασε την επικαιρότητα λέγοντας:
Για το Ελληνικό:
«Έχουμε σήμερα μια πολύ καλή ημέρα για την Κυβέρνηση, για τον Πρωθυπουργό, για τον ελληνικό λαό πάνω απ’ όλα, διότι αυτή η εβδομάδα συνοδεύεται από δύο μεγάλες υπογραφές. Η πρώτη υπογραφή είναι σήμερα το απόγευμα, παρουσία του κυρίου Πρωθυπουργού, όπου από κοινού ο Υπουργός Υποδομών, κ. Κώστας Καραμανλής και εγώ ξεμπλοκάραμε τη γραμμή 4 του Μετρό, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα. Την Παρασκευή, θα υπογραφεί από το ΤΑΙΠΕΔ παρουσία του κυρίου Σταϊκούρα και εμού, η μεταβίβαση της ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε. στη LamdaDevelopment που είναι το μεγαλύτερο ιδιωτικό έργο στην Ελλάδα. Άρα, σε μία εβδομάδα θα έχουμεταυτόχρονα την έναρξη του μεγαλύτερου δημοσίου και του μεγαλύτερου ιδιωτικού επενδυτικού έργου που έχει γίνει ποτέ στη χώρα. Αυτό δείχνει την αποφασιστικότητα που έχουμε να αλλάξουμε τη ζωή των Ελλήνων, να προσφέρουμε θέσεις εργασίας, να αυξήσουμε τα εισοδήματά τους και να τους δώσουμε μια καλύτερη ζωή».
«Σύμφωνα με όσα έχει ανακοινώσει η εταιρεία, τα έργα ξεκινούν τον Ιούλιο. Σε πρώτη προτεραιότητα είναι η κατασκευή του πάρκου, το οποίο θα είναι το μεγαλύτερο αστικό πάρκο στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα, θα υπάρχει μια καταπληκτική παραλίαμήκους 1.5 χιλιομέτρου, ελεύθερη στην πρόσβαση από όλους. Θα γίνει ένα πολύ μεγάλο Μall, 20% μεγαλύτερο από ό,τι το Μall στο Μαρούσι. Θα γίνει ένας ουρανοξύστης 200 μέτρων για κατοικίες που θα έχουν απεριόριστη θέα μπροστά στη θάλασσα και έτσι θα αποκτήσει η Αθήνα μία σύγχρονη όψη. Εδώ θα φτιαχτεί μία καινούργια πόλη. Θα είναι μία καινούργια πόλη μέσα στην Αθήνα».
«Το Ελληνικό δεν είναι ένα έργο το οποίο διχάζει, είναι ένα έργο που ενώνει. Μιλάμε για ένα έργο που το εμπνεύστηκε ο Αντώνης Σαμαράς, έκανε τονδιαγωνισμό και τότε πλειοδότησε η Lamda. Το συνέχισε –παρά την αρχική του αντίδραση και τις φασαρίες– ο κύριος Τσίπρας με τον κύριο Φλαμπουράρη και την κυρία Πέρκα, όπου δουλέψανε και αυτοί για να φτάσουμε εδώ. Και το ολοκληρώνει η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με εμένα που μου ανέθεσε την ευθύνη και τον κύριο Χρήστο Σταϊκούρα και είμαστε εδώ για να το δούμε να γίνεται και να το αφήσουμε στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας».
«Μέσα στους επόμενους μήνες, δηλαδή με την πρώτη φάση των έργων, θα δημιουργηθούν περίπου 10.000 θέσεις εργασίας. Στο σύνολο όμως του έργου, το οποίο θα κρατήσει περίπου 8 χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί, θα δημιουργηθούν περισσότερες από 70.000 θέσεις εργασίας. Πρόκειται για ένα τεράστιο έργο 8 δισεκατομμυρίων ευρώ».
Για την ΕΑΒ:
«Θέλω να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας που δεν ακολούθησαν τους τέσσερις – πέντε, από ό,τι πληροφορήθηκα, συνδικαλιστές που πήγαν στην πύλη να κάνουν πάλι φασαρία. Έτσι έμειναν μόνοι τους οι συνδικαλιστές. Οι εργολάβοι μπήκαν κανονικά μέσα στην ΕΑΒ και εργάζονται κανονικά. Η εταιρεία Lockheed Martin έχει συνάντηση με την διοίκηση της ΕΑΒ για τα χρονοδιαγράμματα ώστε να επιτρέψει η εταιρεία σε μία ομαλή λειτουργία. Ευχαριστώ και πάλι τους εργαζομένους της ΕΑΒ που κατάλαβαν ότι από την παραμονή της LockheedMartin στην εταιρεία εξαρτάται η δουλειά τους και η ύπαρξη μίας εταιρείας σημαντικής για το ελληνικό κράτος».
Για τα ναυπηγεία της Ελευσίνας:
«Είχα την περασμένη εβδομάδα συνάντηση με όλους τους εργαζομένους των ναυπηγείων και των σωματείων τους. Το μόνο που απομένει είναι η απόφαση του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης για το ποια εταιρεία θα πάρει το πρόγραμμα φρεγατών. Όποια εταιρεία πάρει το πρόγραμμα θα πρέπει να έχει μέσα στο business plan της και την πρόταση των ναυπηγείων Ελευσίνας. Οι φρεγάτες δεν μπορεί παρά να φτιαχτούν στην Ελλάδα. Τουλάχιστον ορισμένες από αυτές. Για να φτιαχτούν στην Ελλάδα χρειαζόμαστε να λειτουργήσουν και τα δύο ναυπηγεία και η Ελευσίνα και ο Σκαραμαγκάς, αλλιώς δεν μπορεί να φτιαχτούν.
Άρα, όποια εταιρεία πάρει το πρόγραμμα του Ναυτικού θα συμβάλλει στο να λειτουργήσουν τα ναυπηγεία, είναι τόσο πολύ απλό».
Για τις ανατιμήσεις των προϊόντων:
«Είχα μία συνάντηση την περασμένη εβδομάδα με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος για να εξετάσουμε τα φαινόμενα του πληθωρισμού που είναι αυτή τη στιγμή ένα παγκόσμιο φαινόμενο και όχι φυσικά μόνο ελληνικό.
Η άποψη που υπάρχει και έχει επικρατήσει στους οικονομολόγους είναι ότι θα είναι ένα παροδικό φαινόμενο που δεν θα κρατήσει περισσότερο από τον Σεπτέμβριο – Οκτώβριο, κυρίως διότι μετά τις καραντίνες έμειναν όλες οι εταιρείες ανά τον κόσμο με άδειες αποθήκες. ‘Έπρεπε ταυτόχρονα όλοι να γεμίσουν τις αποθήκες τους και αυτό δημιούργησε μία ταυτόχρονη μεγάλη ζήτηση σε πρώτες ύλες και σε ανάγκη ναυτικών μεταφορών, άρα σε αύξηση των ναύλων. Και αυτό δημιουργεί αυτή την πληθωριστική πίεση. Η άποψη, όμως, που κυριαρχεί είναι ότι αυτό μόλις ομαλοποιηθεί ως προς τη ζήτηση θα φέρει και ομαλοποίηση ως προς τις τιμές. Το παρακολουθούμε όλοι οι Υπουργοί Ανάπτυξης της Ε.Ε. και έχουμε μία μακρά συζήτηση για αυτό το θέμα».
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!