Fourlis Συμμετοχή του ομίλου σε παγκόσμια πρωτοβουλία της Google με κύριο στόχο να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των εργαζόμενων γυναικών
Ο Όμιλος Fourlis, με στόχο να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των εργαζομένων του και κυρίως των γυναικών, συμμετείχε στην παγκόσμια πρωτοβουλία της Google, #IamRemarkable.
Συγκεκριμένα, μέσα από ένα 90λεπτο workshop, οι 80 συμμετέχουσες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη δύναμη που κρύβουν μέσα τους και να εκφράσουν τα επιτεύγματά τους στην επαγγελματική και προσωπική τους ζωή.
Το #IamRemarkable έχει στόχο να δώσει τη δυνατότητα στις γυναίκες, αλλά όχι μόνο, να ανακαλύψουν και να εξωτερικεύσουν πτυχές του εαυτού τους για τις οποίες νιώθουν περήφανες.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στην καρδιά της πρωτοβουλίας βρίσκεται ένα workshop 90 λεπτών που βοηθά τις συμμετέχουσες να μάθουν τη σημασία της αυτοπροώθησης στην προσωπική και επαγγελματική τους ζωή, και τους δίνει τα εργαλεία ώστε να αναπτύξουν ένα σύνολο δεξιοτήτων κι έτσι να μπορέσουν να αμφισβητήσουν τις κοινωνικές αντιλήψεις που στέκονται εμπόδιο στην επίτευξη των στόχων τους.
Μέχρι σήμερα, το #IamRemarkable έχει προσεγγίσει περισσότερους από 140.000 ανθρώπους, σε περισσότερες από 800 εταιρείες, σε 130 χώρες.
Η συμμετοχή στην πρωτοβουλία #IamRemarkable είναι η πιο πρόσφατη δράση, από μία σειρά δράσεων, που διοργανώνει και υλοποιεί η Διεύθυνση Κοινωνικής Υπευθυνότητας του Ομίλου Fourlis, με κεντρικό άξονα το ανθρώπινο δυναμικό του Ομίλου και απευθύνεται σε όλους τους εργαζόμενους από όλες τις εταιρείες του Ομίλου Fourlis (ΙΚΕΑ, INTERSPORT, The Athletes Foot, Trade Logistics).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!