Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Οικονομικές Ειδήσεις

ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ Συνεργασία της πρωτοβουλίας με τα σούπερ μάρκετ Δ. Θανόπουλος

Η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ πραγματοποιεί την πρώτη ενέργεια στο λιανεμπόριο για το 2021, από τις 3 Μαρτίου μέχρι και τις 6 Απριλίου, με σκοπό την προβολή και προώθηση του σήματος της Πρωτοβουλίας στο καταναλωτικό κοινό σε συνεργασία με την Δ. Θανόπουλος ΑΕ.

Η ενέργεια, με κεντρικό μήνυμα «Το ‘ψαξες;», προτρέπει τους καταναλωτές της αλυσίδας να αναζητήσουν κατά τη διάρκεια των αγορών τους το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στις συσκευασίες των προϊόντων που ανήκουν στα Μέλη της Πρωτοβουλίας.

Με αυτό τον τρόπο το κοινό έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, αλλά και για τα προϊόντα των εταιριών-Μελών, που διαθέτουν κωδικούς σε ειδική προσφορά.

Οι συμμετέχουσες εταιρίες είναι στο σύνολο τους 24 και συγκεκριμένα, Agrino, ΕΨΑ, Λουξ, ΧΗΤΟΣ - ΖΑΓΟΡΙ, Καλαμάτα Παπαδημητρίου, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, ΑΓΑΝ, Brava, Ευβοϊκή Ζύμη, KΥΚΝΟΣ, Petrou Nuts, Βιολάντα, Endless-Ευρωχαρτική, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, Χρυσά αυγά, Draculi Coffee, Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, ΧΙΩΝ, Κτήμα Σκούρα, Μύλοι Θράκης, Γεωδή και ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ.

Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας θα επικοινωνείται η ενέργεια μέσω του φυλλαδίου προσφορών της Δ.Θανόπουλος Α.Ε, με συγκεκριμένη προβολή των προϊόντων στα καταστήματα σε ειδικά διαμορφωμένα σημεία, με βίντεο των μηνυμάτων της Πρωτοβουλίας και σηματοδότηση των προϊόντων στα ράφια.

Παράλληλα, πραγματοποιείται προώθηση της συνέργειας και στα digital μέσα της Δ. Θανόπουλος Α.Ε, η οποία συνδυάζει αρμονικά την παράδοση με τις σύγχρονες τάσεις προσφέροντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία.

Η προβολή θα ενισχυθεί σε επιλεγμένες ημέρες και από συνεργάτες-προωθήτριες, οι οποίες θα έχουν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες της αλυσίδας και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Ευδοκία Σουβατζόγλου
24/03/2021 17:33:39

Αλλλος εχει το ονομα και αλλος εχει την χαρη, λεει ο θυμοσοφος λαος μας. Η μονη ζυθοποιια που ελεχθηκε για καιρο και τηρει ολους τους κανονες ειναι η αμστελ. Αλλη εταιρεία μπύρας κανει bulling στους μικροζυθοποιούς. Μια βολτα στην Β.Ελλαδα θα σας πεισει.

Ζωή Αναγεροντοπούλου
24/03/2021 15:56:34

Τετοιες κινησεις χρειαζονται για να στηριχθουν τα ντοπια Ελληνικα προιοντα. Μακαρι να εκαναν κατι αντιστοιχο και οι μικροζυθοποιοί διοτι, λογω της καταστασης και της ΑΜΣΤΕΛ, δεν θα ανοιξουν ολες ξανα.

το σχόλιο έχει διαγραφεί
24/03/2021 15:55:23

Το σχόλιο έχει διαγραφεί