Δ1α/ΓΠ.οικ. 10002/2021 Τακτικός προγραμματισμός ελέγχων φορείας κορωνοϊού COVID-19
Κ.Υ.Α. Δ1α/ΓΠ.οικ. 10002/2021
ΦΕΚ B’ 768/26.02.2021
Ρυθμίσεις για τακτικό προγραμματισμό ελέγχων φορείας κορωνοϊού COVID-19 με χρήση προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ -
ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ - ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ -
ΥΓΕΙΑΣ - ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ - ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ -
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΣΥΛΟΥ -
ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α. Του άρθρου 73 του ν. 4761/2020 «Αναδιοργάνωση του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων και μετονομασία του σε Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς στο εξωτερικό, ρυθμίσεις για το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης και το μουσείο “Φοίβος Ανωγειανάκης”» και άλλες διατάξεις (Α’ 248),
β. του άρθρου τριακοστού πρώτου του ν.4737/2020 «Κύρωση της από 24.9.2020 τροποποίησης της από 26.7.2018 Σύμβασης Δωρεάς μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, του Κοινωφελούς Ιδρύματος με την επωνυμία «Κοινωφελές Ίδρυμα “ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σ. ΩΝΑΣΗΣ” (ΑLEXANDER S. ONASSIS PUBLIC BENEFIT FOUNDATION)», που εδρεύει στο VADUZ του LIECHTENSTEIN, και του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου (Ν.Π.Ι.Δ.), επείγουσες ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες διατάξεις» (Α’ 204), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 88 του ν. 4745/2020 «Ρυθμίσεις για την επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010, σύμφωνα με τις επιταγές της παρ. 1 του άρθρου 6 της Ε.Σ.Δ.Α, ως προς την εύλογη διάρκεια της πολιτικής δίκης, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και άλλες διατάξεις» (Α’ 214),
γ. του π.δ. 142/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Οικονομικών» (Α’ 181),
δ. του π.δ. 147/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης» (Α’ 192),
ε. του π.δ. 86/2018 «Ανασύσταση του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και μετονομασία του σε Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη» (Α’ 159),
στ. του π.δ.79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α’ 148),
ζ. του π.δ. 134/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (Α’ 168),
η. του π.δ. 121/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας» (Α’ 148),
θ. του π.δ. 96/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Δικαιοσύνης» (Α’ 136),
ι. του π.δ. 141/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Εσωτερικών» (Α’ 180), σε συνδυασμό με το άρθρο 12 του π.δ. 84/2019 (Α΄ 123),
ια. του π.δ.133/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης» (Α’ 166),
ιβ. του π.δ. 13/2018 «Οργανισμός του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής» (Α’ 26),
ιγ. του π.δ. 4/2020 «Σύσταση Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, καθορισμός των αρμοδιοτήτων του και ανακατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α’ 4),
ιδ. του π.δ. 106/2020 «Οργανισμός Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου» (Α’ 255),
ιε. του π.δ. 6/2020 «Διορισμός Υπουργού και Αναπληρωτή Υπουργού» (Α’ 5), ιστ. του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121),
ιζ. του π.δ. 2/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 2),
ιη. του π.δ. 62/2020 «Διορισμός Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 155),
ιθ. της υπό στοιχεία Υ70/30.10.2020 απόφασης του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, Θεόδωρο Σκυλακάκη» (Β’ 4805),
κ. της υπό στοιχεία Υ1/8.1.2021 απόφασης του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών, Στυλιανό Πέτσα» (Β΄ 48),
κα. της υπό στοιχεία 80/18-7-2019 κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, Ελευθέριο Οικονόμου» (Β’ 3058),
κβ. του π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών / Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α΄ 123),
κγ. του π.δ. 3/2021 «Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων και μετονομασία Γενικών Γραμματειών» (Α΄ 3),
κδ. της υπό στοιχεία 247153 α/9-8-2019 κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εθνικής Άμυνας «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας, Αλκιβιάδη Στεφανή» (Β’ 3181),
κε. της υπό στοιχεία. 33168/Δ1.11369/25-7-2019 κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα-Μαρία Μιχαηλίδου» (Β’ 3053), κστ. της υπό στοιχεία 564/09.01.2021 κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Μαρία Συρεγγέλα» (Β’ 32).
2. Τις από 9.11.2020, 20.11.2020, και 15.12.2020 εισηγήσεις της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας.
3. Την υπό στοιχεία Β1α/οικ. 950/7.1.2021 βεβαίωση της Διεύθυνσης Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας, σύμφωνα με την οποία η έκδοση της παρούσας απόφασης δεν προκαλεί δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
Άρθρο Πρώτο
Μηνιαίος τακτικός προγραμματισμός ελέγχων φορείας κορωνοϊού COVID-19 με χρήση προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test). Παράδοση και διανομή προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
1. Ο μηνιαίος τακτικός προγραμματισμός των διενεργούμενων επιδημιολογικών ελέγχων του κορωνοϊού COVID - 19, με χρήση προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test), η συχνότητα των ελέγχων αυτών, η διαδικασία παράδοσης των προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) στους διενεργούντες ελέγχους φορείας διαμορφώνεται ανά φορέα, κατά τα αναλυτικά αναφερόμενα στα άρθρα δεύτερο έως δέκατο της παρούσας σε συνάρτηση με την υφιστάμενη κάθε φορά επιδημιολογική κατάσταση.
2. Τα εποπτεύοντα υπουργεία υποχρεούνται, όπως διαθέτουν το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό των φορέων ευθύνης τους καθώς και κάθε αναγκαία συνδρομή για τη διενέργεια των ελέγχων στους φορείς αρμοδιότητας και εποπτείας τους.
3. Tα αιτήματα για τον αριθμό των αναγκαίων προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) θα αποστέλλονται από τα αρμόδια Υπουργεία κατά την 20-23η εκάστου μηνός στο Υπουργείο Υγείας. Για την πρώτη εφαρμογή τα αιτήματα μπορούν να αποσταλούν κατ εξαίρεση από τη δημοσίευση του παρόντος. Τα αιτήματα θα πρέπει να περιλαμβάνουν πλήρη και τεκμηριωμένο κατάλογο αναγκών (δύναμη προσωπικού και αριθμό φιλοξενουμένων) ανάλογα με την περιοδικότητα και την συχνότητα διενέργειάς τους, καθώς και απολογιστικά στοιχεία αναφορικά με τους διενεργηθέντες ελέγχους της προηγούμενης περιόδου.
Τα αιτήματα θα γίνονται αποδεκτά με έγγραφη δήλωση αποδοχής από τον Υπουργό Υγείας, στην οποία θα καθορίζεται η ποσότητα που διατίθεται ανά Υπουργείο, υπό τον όρο της επάρκειας των υπολειπόμενων αποθεμάτων για τη διασφάλιση των σκοπών προστασίας δημόσιας υγείας του Υπουργείου Υγείας.
4. Η παράδοση και διανομή των προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) από την ΙΦΕΤ ΑΕ και τις κεντρικές αποθήκες του Υπουργείου Υγείας στους φορείς ελέγχων φορείας, διενεργείται μέσω του εποπτεύοντος Υπουργείου κάθε φορέα, με πρωτόκολλα παράδοσης και παραλαβής. Η μεταφορά των προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) στους φορείς διενέργειας των άρθρων δεύτερου έως δέκατου της παρούσας γίνεται από τα αρμόδια Υπουργεία, με ευθύνη και δαπάνες των φορέων αυτών και σύμφωνα με την διαδικασία που συμφωνείται μεταξύ των φορέων και του Υπουργείου Υγείας.
5. Η καταγραφή των ελέγχων φορείας - είτε αυτές οδηγούν σε θετικό είτε σε αρνητικό αποτέλεσμαθα γίνεται άμεσα στο Μητρώο Ασθενών COVID-19 με επιμέλεια του ιατρικού προσωπικού, που τους διενεργεί. Η καταχώριση στο Μητρώο Ασθενών COVID-19 είναι υποχρεωτική και έχει ως στόχους:
α) την πλήρη καταγραφή όλων των θετικών κρουσμάτων,
β) την καταγραφή των αρνητικών δοκιμασιών για επιδημιολογικούς λόγους, την παρακολούθηση των ρυθμών υλοποίησης των τακτικών ελέγχων καθώς και τον υπολογισμό ανάλωσης των ιατροτεχνολογικών προϊόντων προκειμένου να γίνεται ορθολογική χρήση αυτών.
Άρθρο Δεύτερο
Προγραμματισμός ελέγχων σε Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΜΦΗ). Συχνότητα ελέγχων σε εργαζόμενους και φιλοξενούμενους. Παράδοση και διανομή προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
1. Ο έλεγχος των εργαζομένων σε Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΜΦΗ) θα πραγματοποιείται τακτικά σε περιοδική βάση και συγκεκριμένα μία φορά εβδομαδιαίως κατά προτίμηση την ίδια ημέρα για τον κάθε εργαζόμενο (με την μεσολάβηση διαστήματος έξι ημερών). Οι πρωτοείσακτοι φιλοξενούμενοι θα πρέπει να απομονώνονται κατά την είσοδό τους ή την επανείσοδό τους αντίστοιχα στην ΜΦΗ και να ελέγχονται με τα προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) κατά την 1η και 5η ημέρα. Οι έλεγχοι θα διενεργούνται από το συμβεβλημένο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό της εκάστοτε ΜΦΗ.
2. Οι ΜΦΗ, κατ’εξαίρεση όσων προβλέπονται στο άρθρο πρώτο παράγραφος 4, θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) από το εγγύτερο σε αυτές Νοσοκομείο, που θα υποδείξει η Διοίκηση της Υγειονομικής Περιφέρειας, στην οποία η εκάστοτε ΜΦΗ εντάσσεται γεωγραφικά.
Άρθρο Τρίτο
Προγραμματισμός ελέγχων σε Δομές Χρονίως Πασχόντων (ΔΧΠ). Συχνότητα ελέγχων σε εργαζόμενους και φιλοξενούμενους. Παράδοση και διανομή προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
1. Ο έλεγχος των εργαζομένων σε Δομές Χρονίως Πασχόντων (εφεξής ΔΧΠ) θα πραγματοποιείται τακτικά σε περιοδική βάση και συγκεκριμένα μία φορά εβδομαδιαίως κατά προτίμηση την ίδια ημέρα για τον κάθε εργαζόμενο (με την μεσολάβηση διαστήματος έξι ημερών). Οι πρωτοείσακτοι και μετακινούμενοι φιλοξενούμενοι θα πρέπει να απομονώνονται κατά την είσοδό τους ή την επανείσοδό τους αντίστοιχα στη ΔΧΠ και να ελέγχονται με τους ταχείς ελέγχους ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test). Οι έλεγχοι θα διενεργούνται από συμβεβλημένο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό της Δομής
2. Οι ΔΧΠ θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου πρώτου.
Άρθρο Τέταρτο
Προγραμματισμός ελέγχων σε Δομές Αστέγων. Συχνότητα ελέγχων σε εργαζόμενους και φιλοξενούμενους. Παράδοση και διανομή προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
1. Ο έλεγχος τόσο των εργαζομένων όσο και των φιλοξενούμενων σε δομές αστέγων, θα πραγματοποιείται τακτικά σε περιοδική βάση και συγκεκριμένα μία φορά εβδομαδιαίως κατά προτίμηση την ίδια ημέρα για τον κάθε εργαζόμενο ή φιλοξενούμενο (με την μεσολάβηση διαστήματος έξι ημερών). Οι έλεγχοι θα διενεργούνται από συμβεβλημένο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό.
2. Οι δομές αστέγων θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου πρώτου.
Άρθρο Πέμπτο Προγραμματισμός ελέγχων σε Σωφρονιστικά Καταστήματα. Συχνότητα ελέγχων σε εργαζόμενους και φιλοξενούμενους. Παράδοση και διανομή προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
1. Ο έλεγχος των εργαζομένων σε σωφρονιστικά καταστήματα πραγματοποιείται τακτικά σε περιοδική βάση και συγκεκριμένα μία φορά εβδομαδιαίως κατά προτίμηση την ίδια ημέρα για τον κάθε εργαζόμενο (με την μεσολάβηση διαστήματος έξι ημερών). Οι πρωτοείσακτοι και μετακινούμενοι φιλοξενούμενοι θα πρέπει να απομονώνονται κατά την είσοδό τους ή την επανείσοδό τους αντίστοιχα στο σωφρονιστικό κατάστημα και να ελέγχονται με προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) κατά την 1η ημέρα και στη συνέχεια κατά την 5η ημέρα. Οι έλεγχοι θα διενεργούνται από συμβεβλημένο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό. Σε περίπτωση που η δομή δεν καλύπτεται από συμβεβλημένο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό, οι έλεγχοι θα διενεργούνται από το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό του εγγύτερου - προς το κατάστημα κράτησης - υγειονομικού σχηματισμού (Νοσοκομείου ή Κέντρου Υγείας) μετά από συνεννόηση της Διοίκησης του Καταστήματος Κράτησης με την Διοίκηση της Υγειονομικής Περιφέρειας, στην οποία αυτό εντάσσεται γεωγραφικά.
2. Η παραλαβή των προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) θα γίνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου πρώτου.
Άρθρο Έκτο
Προγραμματισμός ελέγχων σε Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης Μεταναστών (ΚΥΤ) και Δομές Φιλοξενίας Πολιτών Τρίτων Χωρών (Π.Τ.Χ) Συχνότητα ελέγχων σε εργαζόμενους και φιλοξενούμενους. Παράδοση και διανομή προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
1. Ο έλεγχος των εργαζομένων σε Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης Μεταναστών (ΚΥΤ) και κάθε είδους δομή και χώρο υποδοχής και φιλοξενίας πολιτών τρίτων χωρών, θα πραγματοποιείται τακτικά σε περιοδική βάση και συγκεκριμένα με μέγιστη συχνότητα μία φορά εβδομαδιαίως. Οι φιλοξενούμενοι σε ΚΥΤ και δομές θα ελέγχονται μέσω τυχαιοποιημένων ελέγχων βάσει των εκάστοτε επιδημιολογικών δεδομένων με προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test). Οι έλεγχοι θα διενεργούνται από το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό του εκάστοτε ΚΥΤ και δομής.
2. Η παραλαβή των προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) θα γίνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου πρώτου.
Άρθρο Έβδομο
Προγραμματισμός ελέγχων σε Προαναχωρησιακά Κέντρα Κράτησης Αλλοδαπών - ΠΡΟΚΕΚΑ. Συχνότητα ελέγχων σε εργαζόμενους και φιλοξενούμενους Παράδοση και διανομή προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
1. Ο έλεγχος των εργαζομένων σε Προαναχωρησιακά Κέντρα Κράτησης Αλλοδαπών - ΠΡΟΚΕΚΑ θα πραγματοποιείται τακτικά σε περιοδική βάση και συγκεκριμένα μία φορά εβδομαδιαίως κατά προτίμηση την ίδια ημέρα για τον κάθε εργαζόμενο (με την μεσολάβηση διαστήματος έξι ημερών). Οι πρωτοείσακτοι και μετακινούμενοι φιλοξενούμενοι θα πρέπει να απομονώνονται κατά την είσοδό τους ή την επανείσοδό τους αντίστοιχα στο ΠΡΟΚΕΚΑ και να ελέγχονται με προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test). Οι έλεγχοι θα διενεργούνται από το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό του αντίστοιχου ΠΡΟΚΕΚΑ.
2. Η παραλαβή των προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) θα γίνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου πρώτου.
Άρθρο Όγδοο
Προγραμματισμός ελέγχων σε Ξενώνες Κακοποιημένων Γυναικών του Δικτύου της Γενικής Γραμματείας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων (ΓΓΔΟΠΙΦ) Συχνότητα ελέγχων σε εργαζόμενους και φιλοξενούμενους. Παράδοση και διανομή προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
1. Ο έλεγχος των εργαζομένων σε Ξενώνες Κακοποιημένων Γυναικών του Δικτύου της Γενικής Γραμματείας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων (ΓΓΔΟΠΙΦ) θα πραγματοποιείται τακτικά σε περιοδική βάση και συγκεκριμένα μία φορά εβδομαδιαίως κατά προτίμηση την ίδια ημέρα για τον κάθε εργαζόμενο (με την μεσολάβηση διαστήματος έξι ημερών). Οι φιλοξενούμενες θα ελέγχονται μέσω τυχαιοποιημένων ελέγχων βάσει των εκάστοτε επιδημιολογικών δεδομένων με προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test). Οι έλεγχοι θα διενεργούνται από συμβεβλημένο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό.
2. Οι Ξενώνες Κακοποιημένων Γυναικών θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου πρώτου.
Άρθρο Ένατο
Προγραμματισμός ελέγχων σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠμεΑ) και Κέντρα Διημέρευσης - Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ). Συχνότητα ελέγχων σε εργαζόμενους και φιλοξενούμενους. Παράδοση και διανομή προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
1. Ο έλεγχος των εργαζομένων σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠμεΑ) και των εργαζομένων και ωφελούμενων στα Κέντρα Διημέρευσης - Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ) πραγματοποιείται τακτικά σε περιοδική βάση και συγκεκριμένα μία φορά εβδομαδιαίως κατά προτίμηση την ίδια ημέρα για τον κάθε εξεταζόμενο (με την μεσολάβηση διαστήματος έξι ημερών). Οι έλεγχοι θα διενεργούνται από συμβεβλημένο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό.
2. Τα ΚΔΑΠμεΑ/ΚΔΗΦ θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test) σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου πρώτου.
Άρθρο Δέκατο
Προγραμματισμός ελέγχων σε Υπηρετούντες σε Υπηρεσίες πρώτης Γραμμής. Συχνότητα ελέγχων σε εργαζόμενους. Παράδοση και διανομή προϊόντων ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test).
1. Ως υπηρετούντες σε Υπηρεσίες 1ης Γραμμής ορίζονται οι υπηρετούντες στις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας. Ως υπηρεσίες 1ης γραμμής νοούνται δημόσιες υπηρεσίες με υψηλό βαθμό έκθεσης σε λοιμογόνους παράγοντες λόγω της φύσης και του σκοπού λειτουργίας τους. Οι υπηρετούντες σε Υπηρεσίες 1ης Γραμμής θα ελέγχονται μέσω τυχαιοποιημένων ελέγχων, όπως αυτοί θα καθορίζονται από τα εποπτεύοντα Υπουργεία, βάσει των εκάστοτε επιδημιολογικών δεδομένων με προϊόντα ταχέων ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων COVID-19 (rapid test). Οι έλεγχοι θα διενεργούνται από συμβεβλημένο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό, ή προσωπικό του Υγειονομικού Σώματος για τις Ένοπλες
Δυνάμεις, σύμφωνα με την διαδικασία της παρ. 3 του άρθρου πρώτου της παρούσας απόφασης.
2. Η παραλαβή των ταχέων ελέγχων θα γίνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου πρώτου.
Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 15 Φεβρουαρίου 2021
Οι Υπουργοί
Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ
Προστασίας του Πολίτη
ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ
Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας
ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΗΣ
Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
ΔΟΜΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ
Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΕΓΓΕΛΑ
Υγείας
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ
Δικαιοσύνης
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΑΡΑΣ
Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΕΤΣΑΣ
Εσωτερικών
ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ
Μετανάστευσης και Ασύλου
ΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΑΡΑΚΗΣ
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!