Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

ΔΙΔΑΔ/Φ.49Κ /671/22908/2020 Οδηγίες προς τους φορείς προέλευσης και υποδοχής για την υλοποίηση του Κύκλου Κινητικότητας έτους 2020, στο πλαίσιο του ΕΣΚ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ταχ. Διεύθυνση: Βασ. Σοφίας 15
106 74, Αθήνα
Τηλ.: 213.131-3375, -3374, -3201, -3365
E- Mail: hrm@ydmed.gov.gr

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ - ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ

Αθήνα, 18 Δεκεμβρίου 2020

Αριθ. πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.49Κ /671/22908

Σχετ.: 22584

ΠΡΟΣ :
Όπως ο πίνακας αποδεκτών
(αποστολή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο)

ΘΕΜΑ: Οδηγίες προς τους φορείς προέλευσης και υποδοχής για την υλοποίηση του Κύκλου Κινητικότητας έτους 2020, στο πλαίσιο του ΕΣΚ.

Σχετ.: οι αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.49Κ/430/οικ.2631/17.1.2020 (ΑΔΑ: 67ΟΓ46ΜΤΛ6-ΔΩΞ), ΔΙΔΑΔ/Φ.49Κ/521/οικ.10972/27.5.2020 (ΑΔΑ: 67Γ646ΜΤΛ6-ΧΧ8) και ΔΙΔΑΔ/Φ.49Κ/647/16030/15.10.2020 (ΑΔΑ: Ψ62Σ46ΜΤΛ6-Σ04) εγκύκλιοι της Υπηρεσίας μας.

Σε συνέχεια της λήξης προθεσμίας υποβολής αιτήσεων από τους υποψηφίους για κάλυψη κενών θέσεων με μετάταξη και αναγκών με απόσπαση στο πλαίσιο του Κύκλου Κινητικότητας έτους 2020 (σχετική η αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.49Κ/60/οικ. 22308/4.12.2020, ΑΔΑ: Ψ2Γ746ΜΤΛ6-9ΨΓ εγκύκλιος), παρατίθενται με την παρούσα βασικές οδηγίες προς τους φορείς προέλευσης και υποδοχής, προκειμένου να υλοποιηθούν τα επόμενα στάδια του παρόντος Κύκλου έτους 2020.

Α. Έλεγχος Προϋποθέσεων Μετακίνησης από τους Φορείς Προέλευσης

Στο στάδιο αυτό οι χρήστες με ρόλο «Υπηρεσία Κινητικότητας Φορέα Προέλευσης» έχουν πρόσβαση στις αιτήσεις των υποψηφίων που ανήκουν οργανικά στο φορέα τους και για κάθε μια αίτηση καλούνται να συμπληρώσουν τα πεδία «Έλεγχος Φορέα Προέλευσης» και «Παρατηρήσεις Ελέγχου Φορέα Προέλευσης».

Η αίτηση κάθε υποψηφίου ελέγχεται από την «Υπηρεσία Κινητικότητας» του φορέα προέλευσης ως προς τη συνδρομή των προϋποθέσεων απόσπασης ή μετάταξης βάσει των ισχυουσών διατάξεων (π.χ. ποσοστό πλήρωσης θέσεων του κλάδου στο φορέα, συμπλήρωση απαιτούμενου χρόνου υπηρεσίας από διορισμό/προηγούμενη μετάταξη κλπ.). Για τον έλεγχο της συνδρομής των προϋποθέσεων αυτών επιλέγεται το σχετικό πεδίο «Έλεγχος προϋποθέσεων μετακίνησης» και συμπληρώνονται αναλόγως τα αντίστοιχα πεδία και στο τέλος επιλέγεται το πεδίο «Ενημέρωση».

Το αποτέλεσμα του ελέγχου αποτυπώνεται στα πεδία «Αποτελέσματα», «Αιτιολογίες Απόρριψης» και «Παρατηρήσεις», αναλόγως των πεδίων που έχουν συμπληρωθεί κατά τον έλεγχο των προϋποθέσεων μετακίνησης. Το αποτέλεσμα του ελέγχου είναι προσβάσιμο τόσο από τον φορέα υποδοχής, εφόσον πληρούται η συνδρομή των προϋποθέσεων, όσο και από τον ίδιο τον αιτούντα.

Ο έλεγχος συνδρομής των προϋποθέσεων για απόσπαση ή μετάταξη, με ημερομηνία αναφοράς την 14η Δεκεμβρίου 2020 (καταληκτική ημερομηνία υποβολής των υποψηφιοτήτων), πρέπει να έχει ολοκληρωθεί από τον φορέα προέλευσης έως και την 31η Δεκεμβρίου 2020.

Σε διαφορετική περίπτωση, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 5 του ν. 4440/2016, όπως ισχύει, «…. Σε περίπτωση που, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων, ο φορέας προέλευσης δεν βεβαιώνει την πλήρωση των προϋποθέσεων των παραγράφων 2, 3 και 4 του παρόντος, οι προϋποθέσεις αυτές ελέγχονται κατά τον χρόνο της αξιολόγησης των υποψηφίων και σε κάθε περίπτωση κατά τον χρόνο έκδοσης της πράξης απόσπασης ή μετάταξης.».

Β. Έλεγχος Αιτήσεων από τους Φορείς Υποδοχής

Οι αιτήσεις των υποψηφίων που πληρούν τις προϋποθέσεις απόσπασης ή μετάταξης είναι διαθέσιμες στους φορείς υποδοχής και συγκεκριμένα στους χρήστες με ρόλο «Υπηρεσία Κινητικότητας Φορέα Υποδοχής». Η αξιολόγηση των αιτήσεων γίνεται από τα αρμόδια όργανα σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 7 του ν. 4440/2016. Οι χρήστες μπορούν να εξάγουν και να εκτυπώσουν τις αιτήσεις, προκειμένου αυτές να εξεταστούν από το τριμελές όργανο αξιολόγησης.

Όταν ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των αιτήσεων, οι χρήστες με ρόλο «Υπηρεσία Κινητικότητας Φορέα Υποδοχής» θα πρέπει να ενημερώσουν τις αιτήσεις των υποψηφίων. Συνεπώς, θα μεταβούν στην εφαρμογή «Θέσεις Κινητικότητας» και για κάθε θέση θα επιλέξουν «Αιτήσεις». Εκεί θα δουν όλους τους υποψηφίους για κάθε θέση. Για κάθε υποψήφιο θα επιλέξουν «Ενημέρωση» και θα συμπληρώσουν το πεδίο «Αποδοχή» με «ΝΑΙ» ή «ΟΧΙ», ανάλογα με το εάν επιλέγεται ο υποψήφιος, τη σειρά κατάταξης για όσους έχουν «ΝΑΙ», τυχόν παρατηρήσεις και «Ενημέρωση».

Όταν δημοσιευθεί η πράξη μετάταξης ή εκδοθεί η πράξη απόσπασης, οι χρήστες με ρόλο «Υπηρεσία Κινητικότητας Φορέα Υποδοχής» θα μεταβούν στην «Ενημέρωση Θέσης» και θα ενημερώσουν το πεδίο «Κατάσταση Θέσης» με μία από τις παρακάτω τιμές:

  • Έκλεισε με επιλογή υπαλλήλου: Στις Πληροφορίες Κατάστασης συμπληρώνεται ο ΑΦΜ του υπαλλήλου που επελέγη και το ΦΕΚ εάν πρόκειται για μετάταξη. Εάν πρόκειται για απόσπαση συμπληρώνεται με τα στοιχεία της σχετικής πράξη.
  • Έκλεισε χωρίς επιλογή υπαλλήλου: σε αυτή την περίπτωση εμφανίζεται Αιτιολογία Κατάστασης, στην οποία θα επιλεγεί μία τιμή. Στις Πληροφορίες Κατάστασης συμπληρώνεται κάθε απαραίτητη απαιτούμενη πληροφορία που αιτιολογεί τη μη πλήρωση της θέσης μέσω του κύκλου της κινητικότητας βάσει των εμφανιζόμενων στο σχετικό πεδίο επιλογών.

Η Υπηρεσία μας θα ενημερώσει με την ένδειξη «Χωρίς Αιτήσεις», τις θέσεις για τις οποίες δεν υπεβλήθη καμία αίτηση. Για αυτές τις θέσεις δεν χρειάζεται να γίνει καμία ενέργεια από τις Υπηρεσίες.

Μετά τη δημοσίευση των πράξεων μετάταξης θα γίνει η διαδικασία μετακίνησης του υπαλλήλου μέσω της εφαρμογής του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου και θα συνδεθεί ο ΑΦΜ του με τον κωδικό της θέσης στην οποία μετατάχθηκε. Στις περιπτώσεις Απόσπασης, ο φορέας οργανικής θέσης των υπαλλήλων θα συμπληρώσει στα στοιχεία της καρτέλας τους το πεδίο «Φορέας Απασχόλησης» με τον φορέα, στον οποίο έγινε η απόσπαση.

Αναλυτικές πληροφορίες για την υλοποίηση της διαδικασίας μέσω της εφαρμογής, παρατίθενται στο εγχειρίδιο που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα της Απογραφής (www.apografi.gov.gr) στη διαδρομή Κινητικότητα / Οδηγίες Χρήσης.

Τα τριμελή όργανα αξιολόγησης των φορέων υποδοχής πρέπει να έχουν ολοκληρώσει το έργο τους έως την 31η Ιανουαρίου 2021, καθώς σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 12 του αρ. 6 του ν. 4440/2016 «12. Σε κάθε περίπτωση, η μη ολοκλήρωση των διαδικασιών μετάταξης και απόσπασης μέχρι τις 31 Ιανουαρίου καθιστά τη διαδικασία αυτοδικαίως ατελέσφορη, με εξαίρεση τις αποφάσεις μετάταξης ή απόσπασης, για τις οποίες έχει διατυπωθεί η σύμφωνη γνώμη του αρμοδίου συλλογικού οργάνου αξιολόγησης της αίτησης και πληρούνται οι λοιπές νόμιμες προϋποθέσεις. Οι πράξεις του προηγούμενου εδαφίου ολοκληρώνονται υποχρεωτικά μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου».

Ως εκ των ανωτέρω παρακαλούνται τόσο οι φορείς προέλευσης και υποδοχής, όσο και τα αρμόδια τριμελή όργανα αξιολόγησης, για τον συντονισμό και ολοκλήρωση των κατά λόγο αρμοδιότητας ενεργειών τους, βάσει των προβλεπόμενων προθεσμιών. Επιπλέον, σας γνωρίζουμε ότι με το νέο έτος θα εκκινήσει ο Α΄ Κύκλος Κινητικότητας έτους 2021.

Γ. Διατάξεις εξαίρεσης από το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας

Στο σημείο αυτό υπενθυμίζονται, προς διευκόλυνση των φορέων προέλευσης και υποδοχής, οι ακόλουθες επιπλέον διατάξεις εξαίρεσης υποψηφίων από το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας, πέραν των προβλεπόμενων στις διατάξεις του ν. 4440/2016:

  • Ν. 4674/2020, άρ. 74: «Υπάλληλοι που διορίστηκαν ή προσλήφθηκαν σύμφωνα με την ειδική διαδικασία του άρθρου 24 του ν. 4479/2017, σε θέσεις υπηρεσιών ανταποδοτικού χαρακτήρα των ΟΤΑ α` βαθμού και των Ν.Π.Ι.Δ. που υπάγονται σε αυτούς, δεν αποσπώνται, μετακινούνται ή μετατάσσονται, εάν δεν παρέλθουν επτά (7) τουλάχιστον έτη από τον διορισμό ή την πρόσληψή τους. Εξαιρούνται οι αποσπάσεις για λόγους υγείας και συνυπηρέτησης, καθώς και οι αμοιβαίες μετατάξεις, σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου 7 και το άρθρο 10 του ν. 4440/2016. Το παρόν άρθρο καταλαμβάνει και υπαλλήλους που διορίστηκαν ή προσλήφθηκαν σύμφωνα με την υπ` αρ. 3Κ/2018 προκήρυξη του ΑΣΕΠ». (βλ. αναλυτικά την με ΑΔΑ: 6ΑΚΧ46ΜΤΛ6-ΘΗΒ εγκύκλιο της Δ/νσης Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του ΥΠ.ΕΣ.).
  • Ν. 4722/2020, άρ. 66: «Το πάσης φύσεως προσωπικό όλων ανεξαιρέτως των νοσηλευτικών ιδρυμάτων της ημεδαπής, συμπεριλαμβανομένων των νοσηλευτικών ιδρυμάτων εποπτείας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, καθώς και των στρατιωτικών νοσοκομείων, της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Υγείας, καθώς και των λοιπών εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Υγείας, εξαιρείται από τη συμμετοχή σε κύκλους κινητικότητας του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας του ν. 4440/2016 (Α` 224) για όσο χρόνο διαρκεί η πανδημία του κορωνοϊού COVID-19 και για όσο χρόνο απαιτούνται τα έκτακτα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας αυτής. Η ως άνω εξαίρεση αίρεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Υγείας».
  • Ν. 4735/2020 άρ. 35: «1. Το πάσης φύσεως προσωπικό των Δήμων Μυτιλήνης, Δυτικής Λέσβου, Ανατολικής Σάμου, Δυτικής Σάμου, Βόρειας Κέρκυρας, Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, Νότιας Κέρκυρας, Αργοστολίου, Ληξουρίου, Σάμης, Σερβίων και Βελβεντού εξαιρείται από τη διαδικασία συμμετοχής του στους κύκλους κινητικότητας του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας του ν. 4440/2016 (Α΄ 224) μέχρι την πλήρωση των προβλεπόμενων κενών οργανικών θέσεων των παγίων Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας, όλων ανεξαιρέτως των κλάδων εκάστου των ως άνω Δήμων, σε ποσοστό 90%. 2. Εξαιρείται επίσης το πάσης φύσεως προσωπικό που ανήκει οργανικά στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις της Xώρας από τις διαδικασίες συμμετοχής του στον κύκλο κινητικότητας έτους 2020 που θα διενεργηθεί με τις διατάξεις του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (ν. 4440/2016).

Κατά τα λοιπά, ισχύουν οι ανωτέρω σχετικές εγκύκλιοι της Υπηρεσίας μας.

Δ. Γενικές οδηγίες - Διευκρινίσεις:

1. Συγκρότηση τριμελών οργάνων:

α) Η θητεία των τριμελών οργάνων αξιολόγησης των υποψηφίων από τους φορείς υποδοχής διαρκεί έως την ολοκλήρωση των αρμοδιοτήτων τους στο πλαίσιο του αντίστοιχου κύκλου κινητικότητας, για τον οποίο έχουν συγκροτηθεί.

β) η απόφαση συγκρότησης των τριμελών οργάνων αξιολόγησης αναρτάται στο Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ καθώς σύμφωνα με την περ. θ της παρ. 3 του άρ. 76 του ν. 4727/2020 «3. Στο διαδίκτυο αναρτώνται: … (θ) πράξεις συγκρότησης αμειβόμενων ή μη επιτροπών, ομάδων εργασίας, ομάδων έργου και συναφών οργάνων γνωμοδοτικής ή άλλης αρμοδιότητας, ανεξαρτήτως αν τα μέλη τους αμείβονται ή όχι,…».

γ) Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι είναι επιτρεπτή η συγκρότηση περισσοτέρων του ενός τριμελών οργάνων αξιολόγησης ανά φορέα κατ΄ εκτίμηση των αναγκών και του πλήθους των αιτήσεων που έχουν υποβληθεί ή βάσει των κλάδων που αφορούν οι προς πλήρωση θέσεις ή βάσει της οργανωτικής διάρθρωσης του οικείου φορέα (π.χ. κεντρική υπηρεσία, γενική γραμματεία, ειδική γραμματεία καθώς και σε περιφερειακό επίπεδο για τις Υπηρεσίες εκείνες που έχουν αποκεντρωμένη διάρθρωση). Στην περίπτωση που συγκροτηθούν περισσότερα του ενός τριμελή όργανα αξιολόγησης ανά φορέα, θα πρέπει να καθορίζονται με σαφήνεια οι αρμοδιότητες εκάστου αυτών.

2. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του αρ. 7 του ν. 4440/2016 «4. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης η υπηρεσία υποδοχής ενημερώνει εντός τριών (3) ημερών τον επιλεγέντα υπάλληλο, καθώς και την υπηρεσία προέλευσής του, καλώντας τους να υποβάλλουν τα αναγκαία δικαιολογητικά για την έκδοση της πράξης μετάταξης ή απόσπασης, εφόσον αυτά δεν έχουν υποβληθεί σε προηγούμενο στάδιο της διαδικασίας. Σε περίπτωση που εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την ανωτέρω ενημέρωση ο υποψήφιος παραιτείται ή δεν προσκομίζει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη των τυπικών του προσόντων ή η υπηρεσία προέλευσης προσκομίσει δικαιολογητικά, από τα οποία βεβαιώνεται η μη πλήρωση των προϋποθέσεων των παραγράφων 2, 3 και 4 του άρθρου 4 του παρόντος για τον επιλεγέντα, η υπηρεσία του φορέα υποδοχής ενημερώνει αμελλητί το τριμελές όργανο του άρθρου 7 του ν. 4440/2016 για την υπόδειξη του επικρατέστερου επιλαχόντα σύμφωνα με το πρακτικό επιλογής της προηγούμενης παραγράφου. Κατόπιν, η πράξη μετάταξης ή απόσπασης εκδίδεται από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο της υπηρεσίας υποδοχής εντός των οριζόμενων στην παράγραφο 3 του άρθρου 6 προθεσμιών και κοινοποιείται αμέσως στην υπηρεσία προέλευσης του υπαλλήλου, καθώς και στον ίδιο, ο οποίος υποχρεούται να αναλάβει υπηρεσία στη νέα του θέση το αργότερο εντός ενός (1) μηνός από την ως άνω κοινοποίηση. Σε περίπτωση απόσπασης ή μετάταξης υπαλλήλου από ΚΕΠ η προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας είναι δύο (2) μήνες από την κοινοποίηση, διάστημα εντός του οποίου ο οικείος Δήμαρχος μεριμνά για την κάλυψη της κενωθείσας θέσης, προκειμένου να μην μειωθεί ο αριθμός των υπηρετούντων υπαλλήλων. Πράξεις μετάταξης ή απόσπασης που εκδίδονται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα παράγραφο ανακαλούνται μετά την έκδοσή τους μόνο για λόγους που αφορούν τη μη συνδρομή των προϋποθέσεων των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 4.».

Από τη μέχρι στιγμής εφαρμογή των σχετικών διατάξεων του ΕΣΚ, έχει παρατηρηθεί σε αρκετά σημαντικό βαθμό η ανάκληση των πράξεων απόσπασης ή μετάταξης των υπαλλήλων για λόγους που δεν ανάγονται στις προαναφερόμενες διατάξεις. Επίσης, κατά την τρέχουσα περίοδο υποβολής των αιτήσεων, μεγάλος αριθμός ερωτημάτων που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας, αφορούσε το εάν ο υπάλληλος, εφόσον τελικά επιλεγεί και ολοκληρωθεί η μετακίνησή του, δύναται να ανακαλέσει την αίτησή του και να επιστρέψει στην Υπηρεσία του.

Βάσει των προαναφερόμενων διατάξεων και των οδηγιών που έχουν δοθεί με την αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.49Κ/647/16030/15.10.2020, ΑΔΑ Ψ62Σ46ΜΤΛ6-Σ04, σχετική εγκύκλιο, σας γνωρίζουμε ότι οι υποψήφιοι που μετέχουν στο ΕΣΚ, θα πρέπει κατά την υποβολή των αιτήσεών τους να εφαρμόζουν τη σχετική νομοθεσία του ΕΣΚ, καθώς η πορεία της αίτησής τους και των τελικών επιλογών τους επηρεάζει και θίγει δικαιώματα συνυποψηφίων, ιδίως κατά τον υπολογισμό της προϋπόθεσης του ποσοστού κάλυψης 65%. Επιπλέον, τυχόν ανάκληση της πράξης μετά το πέρας της διαδικασίας, θίγει την κύρος και το σκοπό της κινητικότητας καθώς ούτε οι υπηρεσιακές ανάγκες εξυπηρετούνται ούτε διασφαλίζονται στο πλαίσιο της ίσης μεταχείρισης τα δικαιώματα των επόμενων στη σειρά επικρατέστερων υποψηφίων για τη συγκεκριμένη θέση.

3. Όσον αφορά στον έλεγχο συνδρομής των προϋποθέσεων μετακίνησης, σας γνωρίζουμε ότι η Υπηρεσία μας δεν δύναται και δεν έχει αρμοδιότητα να υποκαθιστά τις αρμόδιες Διευθύνσεις Προσωπικού. Αναλυτικές οδηγίες έχουν παρασχεθεί με τις σχετικές εγκύκλιες οδηγίες της Υπηρεσίας μας. Για το λόγο αυτό, σας γνωρίζουμε ότι ερωτήματα μεμονωμένων υποψηφίων σχετικά με τον έλεγχο ορθότητας εφαρμογής των προαναφερομένων διατάξεων του ΕΣΚ από τις υπηρεσίες προέλευσης, δεν θα απαντώνται. Τα ερωτήματα θα υποβάλλονται στις Υπηρεσίες Προσωπικού και εφόσον, βάσει πραγματικών και αναλυτικών περιστατικών που θα τίθενται υπόψη μας από τις Υπηρεσίες σε συνδυασμό με την άποψη της ερωτώσας Υπηρεσίας, η Υπηρεσία μας θα επιλαμβάνεται αρμοδίως για τη διατύπωση της άποψής της.

4. Όσον αφορά τον έλεγχο της πορείας της αίτησης των υποψηφίων, υπενθυμίζονται οι παρ. 5 και 6 του κεφαλαίου Γ της αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.49Κ/647/16030/15.10.2020, ΑΔΑ Ψ62Σ46ΜΤΛ6-Σ04 σχετικής εγκυκλίου.

5. Τέλος, διευκρινίζεται εκ νέου ότι όλη η νομοθεσία που αφορά το ΕΣΚ και οι σχετικές με το θέμα εγκύκλιες οδηγίες της Υπηρεσίας μας, είναι όλες αναρτημένες στο www.apografi.gov.gr.

Τα ως άνω διευκρινίζονται προκειμένου να καταστεί κατά το δυνατόν λυσιτελέστερη η εφαρμογή του ΕΣΚ.

Η Διεύθυνση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών παρακαλείται να κοινοποιήσει αυθημερόν την παρούσα εγκύκλιο στους ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού, καθώς και στα Ν.Π.Δ.Δ και Ν.Π.Ι.Δ αυτών.

Τα Υπουργεία παρακαλούνται να κοινοποιήσουν αυθημερόν την παρούσα εγκύκλιο στα Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ. που εποπτεύουν, οι δε Αποκεντρωμένες Διοικήσεις στα Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ. εποπτείας τους.

Ο Υπουργός

Παναγιώτης Θεοδωρικάκος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!