Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Οικονομικές Ειδήσεις

Κορωνοϊός Οι περισσότεροι καταναλωτές δεν αναμένεται να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα λόγω ενός εμβολίου

Η ανάπτυξη και η διαθεσιμότητα ενός εμβολίου μπορεί να βελτιώσει τις προοπτικές για την τουριστική βιομηχανία που έχει υποστεί πλήγμα αλλά δεν αναμένεται να πείσει τους καταναλωτές να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα βραχυπρόθεσμα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα.

Στο πλαίσιο της δημοσκόπησης της ερευνητικής ομάδας Dynata, πάνω από 5.000 άνθρωποι στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία ρωτήθηκαν πώς θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους μόλις γίνει ευρέως διαθέσιμο ένα εμβόλιο κατά της COVID-19.

Οι περισσότεροι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι ανυπομονούν να επισκεφθούν φίλους ή συγγενείς και πάλι (61%) και να βγαίνουν περισσότερο έξω από το σπίτι (53%), σύμφωνα με την έρευνα.

Στη Γερμανία και τη Βρετανία, σχεδόν οι μισοί από τους συμμετέχοντες δήλωσαν ότι ανυπομονούν να πάνε και πάλι διακοπές στο εξωτερικό.

Συνολικά, ένας στους δύο ερωτηθέντες ανυπομονεί να μην είναι πλέον υποχρεωτική η χρήση μάσκας. Αλλά μόνο το 12% δήλωσε ότι ανυπομονεί να δαπανήσει περισσότερα χρήματα και να επικεντρωθεί λιγότερο στην αποταμίευση, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας.

Κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας του κορωνοϊού την άνοιξη, το ποσοστό αποταμιεύσεων στη Γερμανία, για παράδειγμα, διπλασιάστηκε στο 20% καθώς πολλοί καταναλωτές αναγκάστηκαν να παραμείνουν στο σπίτι τους και τα καταστήματα έμειναν κλειστά.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!