Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Οικονομικές Ειδήσεις

Interamerican Άμεση Βοήθεια σε 218.338 περιστατικά στο πρώτο εξάμηνο του 2020

Συνεχίζοντας τη υποστήριξη των πελατών της Interamerican στους κλάδους ασφάλισης Υγείας και Αυτοκινήτου, η εταιρεία διαχειρίστηκε, συνολικά, στην άμεση ιατρική/υγειονομική και την οδική βοήθεια κατά το πρώτο εξάμηνο φέτος, 218.338 περιστατικά.

Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες λόγω των περιοριστικών μέτρων, η ζήτηση των υπηρεσιών κυμάνθηκε στα επίπεδα του αντίστοιχου εξαμήνου του 2019 (218.141 περιστατικά). Κατά μέσο όρο, ημερησίως, η εταιρεία εξυπηρετούσε με σχετικές υπηρεσίες 1.200 πελάτες.

Η Interamerican σημειώνει ότι στους τομείς βοήθειας παρουσιάζει συνεχή βελτίωση και στον ειδικό, σύνθετο δείκτη ικανοποίησης πελατών - προτίμησης και διάθεσης για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους (Net Promoter Score NPS) επιβεβαιώνεται η υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, καθώς ανέρχεται τον Ιούνιο στις 79,3 μονάδες, με την οδική βοήθεια ειδικότερα να σημειώνει NPS 80 μονάδες.

Συγκεκριμένα στην άμεση ιατρική βοήθεια, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους η Interamerican ανταποκρίθηκε σε 13.159 συνολικά κλήσεις.

Ο τομέας, κομβικός και για τη λειτουργία του εταιρικού συστήματος υγείας με τη Γραμμή Υγείας 1010 ως πύλη υποδοχής περιστατικών, αντιμετώπισε την ανάγκη κρίσιμης διακομιδής από αέρος με ελικόπτερο ή υγειονομικό αεροπλάνο σε 23 περιστατικά, τα οποία ήδη ανήλθαν μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο σε 36.

Η χρήση ασθενοφόρων του ιδιόκτητου στόλου εξυπηρέτησε 2.570 διακομιδές, ενώ παρασχέθηκαν ιατρικές συμβουλές σε 10.537 περιπτώσεις και εξυπηρετήθηκαν 29 περιστατικά και εκτός Ελλάδος.

Επισημαίνεται ότι η εταιρεία διατηρεί συνεργασίες για παροχή υπηρεσιών διακομιδής από αέρος και με δήμους της νησιωτικής Ελλάδος, έχοντας προσθέσει από το φετινό καλοκαίρι μια ακόμη, με νησί των Κυκλάδων.

Στον τομέα της οδικής βοήθειας, η Interamerican διαχειρίστηκε από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο 205.179 περιστατικά.

Ενδεικτικά της ευελιξίας των υπηρεσιών είναι τα επιμέρους στοιχεία: η εταιρεία προσέφερε επιτόπου υπηρεσίες σε 58.775 περιπτώσεις και σε 61.768 υπηρεσίες Autohelp. Μετέφερε, επίσης, 69.344 οχήματα και επαναπάτρισε άλλα 15.292.

Η τηλεματική στην Οδική Βοήθεια: Drive ON

Σημαντική προστιθέμενη αξία στην οδική βοήθεια της Interamerican και της Anytime αποτελεί, από πέρυσι, η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας με την εφαρμογή Drive ON, που είναι διαθέσιμη για κινητά με Android και iOS.

Η εφαρμογή κάνει άμεση την επαφή του πελάτη με την υπηρεσία, καθώς η οδική βοήθεια της εταιρείας ενημερώνεται χωρίς να απαιτηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και εντοπίζεται αυτόματα η τοποθεσία του καλούντος μέσω GPS.

Ο πελάτης πληροφορείται, ταυτόχρονα, για τον χρόνο άφιξης της Βοήθειας και ο ίδιος μπορεί να παρακολουθεί την πορεία προσέγγισης.

Σμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας (Μάιος 2020), το 96,1% όσων έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Drive ON για την εξυπηρέτησή τους, δηλώνουν ότι θα την ξαναχρησιμοποιήσουν αν χρειασθεί.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!