Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Υ.Α. 67977/2020 Σύσταση της Πενταμελούς Επιτροπής Διενέργειας Δειγματοληπτικού Ελέγχου για την πιστοποίηση της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας των επενδυτικών σχεδίων και καθορισμός των όρων, των προϋποθέσεων και των απαιτούμενων ειδικοτήτων των λοιπών επαγγελματιών που απαιτούνται για την διενέργεια τελικού ελέγχου από ορκωτό ελεγκτή ή ελεγκτική εταιρεία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 12 του άρθρου 16 του ν. 4399/2016

Αριθμ. 67977

ΦΕΚ B’ 2838/13.07.2020

Σύσταση της Πενταμελούς Επιτροπής Διενέργειας Δειγματοληπτικού Ελέγχου για την πιστοποίηση της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας των επενδυτικών σχεδίων και καθορισμός των όρων, των προϋποθέσεων και των απαιτούμενων ειδικοτήτων των λοιπών επαγγελματιών που απαιτούνται για την διενέργεια τελικού ελέγχου από ορκωτό ελεγκτή ή ελεγκτική εταιρεία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 12 του άρθρου 16 του ν. 4399/2016.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του ν. 4399/2016 «Θεσμικό πλαίσιο για τη σύσταση Καθεστώτων Ενισχύσεων Ιδιωτικών Επενδύσεων για την περιφερειακή και οικονομική ανάπτυξη της χώρας - Σύσταση Αναπτυξιακού Συμβουλίου και άλλες διατάξεις» (Α΄117) και ιδίως της παρ. 12 του άρθρου 16, όπως ισχύει.

2. Τις διατάξεις του ν. 3908/2011 «Ενίσχυση Ιδιωτικών Επενδύσεων για την Οικονομική Ανάπτυξη, την Επιχειρηματικότητα και την Περιφερειακή Συνοχή» (Α΄ 8).

3. Τις διατάξεις του ν. 3299/2004 «Κίνητρα Ιδιωτικών Επενδύσεων για την Οικονομική Ανάπτυξη και την Περιφερειακή Σύγκλιση» (Α΄ 261).

4. Τις διατάξεις του ν. 2601/1998 «Ενισχύσεις ιδιωτικών επενδύσεων για την οικονομική και περιφερειακή ανάπτυξη της χώρας και άλλες διατάξεις» (Α΄ 81).

5. Τις διατάξεις του ν. 4449/2017 «Υποχρεωτικός έλεγχος των ετήσιων και των ενοποιημένων χρηματοοικονομικών καταστάσεων, δημόσια εποπτεία επί του ελεγκτικού έργου και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 7).

6. Τις διατάξεις της 133829/23.12.2019 (Β΄ 4789) υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των αντικειμένων του ελέγχου, της διαδικασίας, των όρων και των προϋποθέσεων καθώς και κάθε άλλης αναγκαίας ρύθμισης, για την πιστοποίηση της ολοκλήρωσης και της έναρξης παραγωγικής λειτουργίας των επενδυτικών σχεδίων που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις των ν. 4399/2016, 3908/2011, 3299/2004 και 2601/1998 με διενέργεια ελέγχου από ορκωτό ελεγκτή - λογιστή ή ελεγκτική εταιρεία, κατ΄ επιλογήν του φορέα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 16 του ν. 4399/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει».

7. Το άρθρο 90 του «Κώδικα για την Κυβέρνηση και κυβερνητικά όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98).

8. Τις διατάξεις του π.δ. 147/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης» (Α΄ 192).

9. Τις διατάξεις του π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α΄ 119).

10. Τις διατάξεις του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 121).

11. Τις διατάξεις του π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/ Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α΄ 123).

12. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού. Η τυχόν προκληθείσα επιβάρυνση από την συγκρότηση των Επιτροπών θα υπολογιστεί στην οικεία διάταξη καθορισμού των αμοιβών, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

Πεδίο εφαρμογής

Πεδίο εφαρμογής της παρούσας απόφασης αποτελούν όλα τα επενδυτικά σχέδια που έχουν υπαχθεί σε όλα τα καθεστώτα ενίσχυσης του ν. 4399/2016.

Οι ρυθμίσεις της παρούσας απόφασης έχουν ανάλογη εφαρμογή και στα επενδυτικά σχέδια των ν. 3908/2011, ν. 3299/2004 και ν. 2601/1998.

Άρθρο 2

Σύσταση Επιτροπών Διενέργειας Δειγματοληπτικού Ελέγχου για την πιστοποίηση της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας των επενδυτικών σχεδίων της παρ. 12 του άρθρου 16 του ν. 4399/2016

1. Συστήνονται Επιτροπές Διενέργειας Δειγματοληπτικού Ελέγχου για την πιστοποίηση της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας των επενδυτικών σχεδίων της παρ. 12 του άρθρου 16 του ν. 4399/2016.

2. Οι Επιτροπές, ανάλογα με το Φορέα υπαγωγής των επενδυτικών σχεδίων στα οποία ορίζονται να ελέγξουν, διακρίνονται σε:

α. Κεντρικές, η αρμοδιότητα των οποίων αφορά:

i) σε επενδυτικά σχέδια που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης (νυν Ανάπτυξης και Επενδύσεων) και έχουν υποβληθεί στη Γενική Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων του οικείου Υπουργείου και

ii) σε επενδυτικά σχέδια που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων με αποφάσεις του Υπουργού Εσωτερικών (πρώην Μακεδονίας - Θράκης) και έχουν υποβληθεί στη Διεύθυνση Περιφερειακής Αναπτυξιακής Πολιτικής (νυν Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων) του οικείου Υπουργείου.

β. Περιφερειακές, η αρμοδιότητα των οποίων αφορά σε επενδυτικά σχέδια που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων με αποφάσεις των Περιφερειαρχών και έχουν υποβληθεί στις Διευθύνσεις Αναπτυξιακού Προγραμματισμού των οικείων Περιφερειών. Ειδικά για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η αρμοδιότητα καταλαμβάνει και τα επενδυτικά σχέδια που έχουν υποβληθεί και στην Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού Δωδεκανήσου.

Άρθρο 3

Διαδικασία Σύνταξης Καταλόγου Δειγματοληπτικού Ελέγχου για την πιστοποίηση της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης

Οι αρμόδιες υπηρεσίες εφαρμογής των επενδυτικών νόμων της παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 4399/2016 μεριμνούν για την κατ΄ έτος διοργάνωση του δειγματοληπτικού ελέγχου επί ποσοστού 15% του συνόλου των επενδυτικών σχεδίων που ολοκληρώθηκαν κατά τις διατάξεις της παρ. 12 του άρθρου 16 του ν. 4399/2016. Ο κατάλογος ελεγχόμενων επενδυτικών σχεδίων καταρτίζεται κάθε χρόνο βάσει τυχαίου δείγματος μέσω ΠΣΚΕ.

Ειδικότερα, το αντικείμενο του δειγματοληπτικού ελέγχου της παρούσας κατανέμεται στη βάση ετήσιου προγράμματος που θα συντάσσει η αρμόδια Υπηρεσία με κριτήρια στάθμισης του κινδύνου αστοχίας των ελέγχων, όπως το μέγεθος του επενδυτικού σχεδίου, το μέγεθος του φορέα της επένδυσης, η παράλληλη υλοποίηση άλλων επενδυτικών σχεδίων από τον φορέα ή από συνδεδεμένες με τον φορέα επιχειρήσεις, τον τομέα της επένδυσης, τον τόπο εγκατάστασης, το είδος της ενίσχυσης κ.ά.

Ο κατάλογος δύναται να τροποποιείται προκειμένου να συμπεριληφθούν επενδυτικά σχέδια, για τα οποία προέκυψαν ενδείξεις για μη ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδίου και έναρξη της παραγωγικής του διαδικασίας, σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

Άρθρο 4

Συγκρότηση Επιτροπών - Ορισμός μελών

1. Οι Επιτροπές συγκροτούνται με αποφάσεις των οργάνων που εξέδωσαν τις αποφάσεις υπαγωγής των επενδυτικών σχεδίων στις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων. Για κάθε επενδυτικό σχέδιο του Καταλόγου Δειγματοληπτικού Ελέγχου συγκροτείται μία Επιτροπή.

2. Κάθε Επιτροπή απαρτίζεται από:

i. Δύο υπαλλήλους της αρμόδιας υπηρεσίας,

ii. Έναν εκπρόσωπο της Επιτροπής Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχων,

iii. Έναν εκπρόσωπο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος,

iv. Έναν εκπρόσωπο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

3. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις κατά τις οποίες, λόγω σοβαρού κωλύματος ή ανωτέρας βίας στο πρόσωπο μέλους της Επιτροπής δεν καθίσταται δυνατή είτε: i) η διενέργεια του ελέγχου, είτε ii) η ολοκλήρωση της σύνταξης του Πορίσματος-Έκθεσης ελέγχου, το κωλυόμενο μέλος αντικαθίσταται με έτερο μέλος αντίστοιχης ειδικότητας. Σε κάθε περίπτωση η αντικατάσταση πραγματοποιείται με πρόταση της υπηρεσίας ή του αρμόδιου φορέα κατά περίπτωση και το νέο μέλος επιλαμβάνεται του σταδίου της διαδικασίας, για την οποία έχει οριστεί. Για την δεύτερη ως άνω περίπτωση αντικατάστασης, μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου συντάσσεται ΠόρισμαΈκθεση Ελέγχου η οποία υπογράφεται από όλα τα μέλη της Επιτροπής και υποβάλλεται αμέσως στην αρμόδια υπηρεσία.

Άρθρο 5

Αρμοδιότητες - Έργο της Επιτροπής Διενέργειας Δειγματοληπτικού Ελέγχου

1. Οι Επιτροπές διενεργούν επιτόπιο έλεγχο (αυτοψία) ή διοικητικό έλεγχο.

2. Αντικείμενο των ελέγχων αποτελεί:

α. Ο έλεγχος και καταγραφή της υλοποίησης, ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας του επενδυτικού σχεδίου (έλεγχος υλοποίησης φυσικού αντικειμένου).

β. Ο έλεγχος των βιβλίων, στοιχείων και παραστατικών που αφορούν την υλοποίηση και εξόφληση του επενδυτικού σχεδίου (έλεγχος οικονομικού αντικειμένου).

γ. Η διαπίστωση της συμμόρφωσης του φορέα του επενδυτικού σχεδίου προς τις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων καθώς και της τήρησης των προϋποθέσεων και των όρων της απόφασης προκήρυξης και υπαγωγής.

δ. Η επιβεβαίωση των δηλωθέντων με την αίτηση ελέγχου, στοιχείων.

ε. Η «Έκθεση ελέγχου ολοκλήρωσης και έναρξης παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης», σύμφωνα με την ενσωματωμένη μεθοδολογία, τις τυποποιημένες φόρμες του ΠΣΚΕ και το Πρόγραμμα Ελέγχου Επενδύσεων, όπως ισχύει κάθε φορά, την οποία υπογράφουν ψηφιακά οι ορκωτοί ελεγκτές λογιστές ή οι ελεγκτικές εταιρείες της παρ. 12 του άρθρου 16 του ν. 4399/2016.

στ. Η «Έκθεση Διασφάλισης» όπως αυτή περιγράφεται στο άρθρο 32 του ν. 4449/2017 και στην παράγραφο 1 του άρθρου 2 της υπ’ αρ. 134020/23.12.2019 κοινής υπουργικής απόφασης (Β΄ 4767).

ζ. Οι σχετικές βεβαιώσεις υλοποίησης.

3. Για τη διενέργεια του ελέγχου επενδύσεων εφαρμόζεται ο Οδηγός Ελέγχου Επενδύσεων όπως ισχύει κάθε φορά.

4.α. Για την υποβοήθηση του έργου των Επιτροπών οι αρμόδιες υπηρεσίες υποχρεούνται να διαθέτουν όλες τις διοικητικές πράξεις και τα στοιχεία του φακέλου των συγκεκριμένων προς έλεγχο επενδυτικών σχεδίων καθώς και κάθε άλλο απαραίτητο στοιχείο.

β. Για τη διευκόλυνση του έργου των Επιτροπών, οι φορείς των ενισχυόμενων επενδυτικών σχεδίων οφείλουν να παρέχουν όλα τα προβλεπόμενα, από το οικείο θεσμικό πλαίσιο, δικαιολογητικά καθώς και τυχόν πρόσθετα στοιχεία, που κατά την κρίση των Επιτροπών σχετίζονται με το ενισχυόμενο επενδυτικό έργο, και συμβάλλουν στη διαπίστωση της πλήρωσης των όρων και προϋποθέσεων του νόμου και των εκδοθεισών διοικητικών πράξεων.

Οι Επιτροπές τάσσουν προθεσμία προς τον επενδυτικό φορέα, ώστε τυχόν πρόσθετα απαιτούμενα στοιχεία να υποβάλλονται εντός ευλόγου χρόνου από την ολοκλήρωση του επιτόπιου ελέγχου ή κατά την διενέργεια του διοικητικού ελέγχου. Η ως άνω τασσόμενη προθεσμία δεν παρατείνει τις προθεσμίες ολοκλήρωσης του ελέγχου Σε περίπτωση που ο φορέας δεν ανταποκριθεί εντός της τασσόμενης προθεσμίας, το όργανο ελέγχου προχωρά στη σύνταξη της έκθεσης χωρίς τα πρόσθετα στοιχεία.

Άρθρο 6

Όροι, Διαδικασία και Προϋποθέσεις διενέργειας Ελέγχου

1. Οι Επιτροπές συγκροτούνται εντός μηνός από την ημερομηνία σύνταξης των Καταλόγων Δειγματοληπτικού Ελέγχου του άρθρου 3 της παρούσης.

Η Επιτροπή διενεργεί τον Έλεγχο εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης συγκρότησης της. Η προθεσμία αυτή δύναται να παρατείνεται μόνο στην περίπτωση αδυναμίας διενέργειας του ελέγχου λόγω της ενδεχόμενης εποχιακής λειτουργίας της ενισχυόμενης επένδυσης.

Το Πόρισμα - Έκθεση Ελέγχου των Επιτροπών επί του διενεργηθέντος δειγματοληπτικού ελέγχου υπογράφεται χειρόγραφα ή ψηφιακά από όλα τα μέλη του Οργάνου και κοινοποιείται στην αρμόδια Υπηρεσία μέσω ΠΣΚΕ, πλην των περιπτώσεων εκθέσεων ελέγχων επενδυτικών σχεδίων των ν. 2601/1998 εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία λήξης της διενέργειας του. Κάθε μέλος του Οργάνου Ελέγχου ασκεί το ελεγκτικό έργο που του ανατέθηκε με την απόφαση συγκρότησης, για το οποίο και είναι υπεύθυνο.

2. Σε περίπτωση που, βάσει του Πορίσματος, διαπιστωθούν αποκλίσεις και ανακριβείς δηλώσεις σε σχέση με όσα έχουν αναρτηθεί στο ΠΣΚΕ, επιβάλλονται οι κυρώσεις που ορίζονται στις διατάξεις του άρθρου 23 του ν. 4399/2016 ή στις αντίστοιχες διατάξεις των λοιπών επενδυτικών νόμων, εφόσον πρόκειται για επενδυτικά σχέδια που έχουν υπαχθεί σε αυτούς.

Σε περίπτωση που, κατά τον έλεγχο της παρούσας, διαπιστωθούν σοβαρές παραβάσεις των διατάξεων ως προς την πληρότητα της έκθεσης Διασφάλισης του άρθρου 32 του ν. 4449/2017 του ορκωτού λογιστή ή της ελεγκτικής εταιρείας σχετικά με την ολοκλήρωση της επένδυσης και την έναρξη παραγωγικής της λειτουργίας, η υπόθεση διαβιβάζεται από την Επιτροπή στο Διοικητικό Συμβούλιο της Επιτροπής Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχων (Ε.Λ.Τ.Ε) για τον περαιτέρω έλεγχο και την τυχόν επιβολή διοικητικών και πειθαρχικών κυρώσεων σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 10 του άρθρου 35 του ν. 4449/2017. Ειδικότερα, στην Ε.Λ.Τ.Ε. διαβιβάζονται τα εξής έγγραφα:

Η «έκθεση Διασφάλισης» του άρθρου 32 του ν. 4449/2017.

Η «έκθεση ελέγχου περί ολοκλήρωσης και έναρξης παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης».

Τα υπάρχοντα στοιχεία που στοιχειοθετούν το διωκόμενο παράπτωμα.

Άρθρο 7

Περιορισμοί και όροι για τα μέλη της Επιτροπής Διενέργειας Δειγματοληπτικού Ελέγχου

1. Τα μέλη των Επιτροπών οφείλουν να μην αποδεχθούν τον ορισμό τους ως μέλη αυτών, εάν πρόκειται να ενεργήσουν έλεγχο:

i. είτε σε επενδυτικό φορέα, του οποίου έχουν κατά το παρελθόν ελέγξει άλλα επενδυτικά σχέδια, είτε σε επενδυτικά σχέδια στην κατάρτιση των οποίων έχουν με οποιονδήποτε τρόπο συμμετάσχει.

ii. σε επενδυτικό φορέα στο εταιρικό ή Μετοχικό Κεφάλαιο ή στην διοίκηση του οποίου συμμετέχουν οι ίδιοι ή σύζυγος ή ανιών ή κατιών συγγενής τους μέχρι τετάρτου βαθμού. Η εν λόγω συμμετοχή αποτελεί κώλυμα και όταν γίνεται μέσω νομικού προσώπου.

iii. σε επενδυτικό φορέα, του οποίου έχουν αξιολογήσει, κατά τις διατάξεις του άρθρου 14 του ν. 4399/2016 ή τις περί αξιολόγησης διατάξεις των προγενέστερων αναπτυξιακών νόμων, το υπό έλεγχο επενδυτικό σχέδιο.

2. Στα μέλη των Επιτροπών Διενέργειας Δειγματοληπτικού Ελέγχου εφαρμόζονται οι διατάξεις των άρθρων 1, 2 και 3 του ν. 3213/2003 (Α΄ 309), όπως ισχύει, περί υποβολής δήλωσης περιουσιακής τους κατάστασης.

Άρθρο 8

Απαιτούμενες ειδικότητες των επαγγελματιών για τη συγκρότηση και λειτουργία των Επιτροπών

1. Η επιλογή των μελών των Επιτροπών από τον αρμόδιο φορέα της παρ. 2 του άρθρου 13 του ν. 4399/2016, όσον αφορά στους υπαλλήλους της υπηρεσίας, πραγματοποιείται κατά προτεραιότητα από την υπηρεσία με συναφείς αρμοδιότητες με το αντικείμενο των Επιτροπών και λαμβάνεται υπόψη η εμπειρία και η γνώση των προς επιλογή στελεχών με τα ζητήματα ελέγχου των επενδυτικών σχεδίων. Στην περίπτωση που οι υπάλληλοι της αρμόδιας υπηρεσίας δεν επαρκούν για τη συγκρότηση των απαιτούμενων Επιτροπών, δύναται να ορίζεται υπάλληλος του οικείου φορέα διοίκησης.

2. Τα μέλη των Επιτροπών που ορίζονται από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (Τ.Ε.Ε) θα πρέπει να είναι Πολιτικοί Μηχανικοί ή όπου απαιτείται από το είδος και τους όρους υπαγωγής της επένδυσης, από Μηχανολόγο Μηχανικό.

Τα μέλη των Επιτροπών που ορίζονται από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος (O.E.Ε.) θα πρέπει να είναι λογιστές - φοροτεχνικοί Α΄τάξης.

Τα Επιμελητήρια μεριμνούν για τον έγκαιρο ορισμό των εκπροσώπων στις Επιτροπές της παρούσας εντός δεκαπέντε (15 ημερών) από την σχετική ειδοποίηση της Υπηρεσίας, ο οποίος συντελείται εγγράφως. Ο ορισμός των μελών τους, για κάθε Επιτροπή, θα γίνεται άπαξ σε ετήσια βάση και θα συνεπάγεται την εκ μέρους των Επιμελητηρίων εγγύηση για προσήκουσα διεκπεραίωση των αρμοδιοτήτων που πηγάζουν από την συμμετοχή τους στις Επιτροπές.

Άρθρο 9

Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως

Από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται πρόσθετη δαπάνη του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων. Η τυχόν προκληθείσα επιβάρυνση από την συγκρότηση των Επιτροπών θα υπολογιστεί στην οικεία διάταξη καθορισμού των αμοιβών.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 30 Ιουνίου 2020

Ο Υπουργός

ΣΠΥΡΙΔΩΝ - ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!