ΑΑΔΕ Οδηγός για την ορθή κατάρτιση και έκδοση εγγράφων, σύμφωνα με τον Κανονισμό Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών
Για την ανάπτυξη συστήματος καλύτερης και αποτελεσματικότερης επικοινωνίας των υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. μεταξύ τους, με τις υπηρεσίες της λοιπής δημόσιας διοίκησης και με τους πολίτες η Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης & Ανθρώπινου Δυναμικού της Α.Α.Δ.Ε. εκδίδει τον «Οδηγό για την ορθή κατάρτιση και έκδοση εγγράφων, σύμφωνα με τον “Κανονισμό Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών (Κ.Ε.Δ.Υ.)”».
Στον Οδηγό συγκεντρώνονται και καταγράφονται, με συνοπτικό τρόπο, οι κανόνες που αφορούν στην έννοια, στα είδη και στη δομή των εγγράφων, που εκδίδουν οι υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., καθώς και οι νομοθετικές ή κανονιστικές ρυθμίσεις, σχετικά με την κατάρτιση και την εμφάνιση αυτών, σύμφωνα με τον Κ.Ε.Δ.Υ..
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!