Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

ΠΟΛ. 1282/10-10-1997 Εξυπηρέτηση των πολιτών και βελτίωση της εμφάνισης των Υπηρεσιών του Υπουργείου Oικονομικών

YΠOIK 1103454/1742/Γ0006/ΠOΛ. 1282/10.10.1997

Εξυπηρέτηση των πολιτών και βελτίωση της εμφάνισης των Υπηρεσιών του Υπουργείου Oικονομικών

Στα πλαίσια των προσπαθειών του Υπουργείου Oικονομικών για τη βελτίωση της εμφάνισης των Yπηρεσιών αυτού και την αναβάθμιση της λειτουργίας τους, με στόχο την παροχή καλλίτερων υπηρεσιών προς τον πολίτη, και μετά από σχετική εντολή του κ. Πρωθυπουργού θεωρούμε απαραίτητη την εφαρμογή ορισμένων μέτρων και ειδικότερα:

I. Εξυπηρέτηση πολιτών:

α) Σε όλα τα έγγραφα των Υπηρεσιών του Υπουργείου Oικονομικών θα πρέπει υποχρεωτικά στη θέση "πληροφορίες" να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του αρμόδιου υπαλλήλου και ο αριθμός τηλεφώνου.

Με τον τρόπο αυτό, τονίζεται, περισσότερο, το αίσθημα ευθύνης του υπαλλήλου που χειρίζεται το συγκεκριμένο θέμα, αλλά και ο παραλήπτης του εγγράφου, θα γνωρίζει το συντάκτη αυτού, προκειμένου να απευθύνεται απευθείας σ` αυτόν (που γνωρίζει το θέμα του) για οποιαδήποτε σχετική απορία του ή πρόσθετη πληροφορία ή διευκρίνιση και δεν θα ταλαιπωρείται άσκοπα αναζητώντας κάθε φορά τον αρμόδιο υπάλληλο.

β) Να δημιουργηθεί, σε όσες υπηρεσίες δεν υπάρχει, αρχείο Νόμων, Ερμηνευτικών εγκυκλίων, Διαταγών κ.λπ. του Υπουργείου Oικονομικών, καθώς και άλλων σχετικών διατάξεων και να δίδονται αντίγραφα αυτών στους Προϊσταμένους των Τμημάτων για να λαβαίνουν γνώση όλοι οι υπάλληλοι.

Ετσι, όλοι οι υπάλληλοι θα έχουν σφαιρική γνώση όλων των διατάξεων που αφορούν αντικείμενα της Yπηρεσίας που υπηρετούν και θα μπορούν χωρίς χρονοτριβή να δίνουν απάντηση στα ερωτήματα ή απορίες των πολιτών ώστε να τους απαλλάσσουν από περαιτέρω ταλαιπωρία.

γ) Oι Περιφερειακές μας Υπηρεσίες που έχουν συναλλαγή με το κοινό να ξεκινήσουν άμεσα ενέργειες προς τον OTE της περιοχής τους για εγκατάσταση καρτοτηλεφώνων σ` αυτές, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

II. Εμφάνιση Υπηρεσιών του Υπουργείου

α) Να καταβληθεί προσπάθεια δημιουργίας κατάλληλων χώρων υποδοχής του κοινού, όπου απαιτείται, με τοποθέτηση σ` αυτούς των απαραίτητων επίπλων (καθισμάτων, τραπεζών, δοχείων απορριμμάτων κ.λπ.), οι οποίοι πρέπει να διατηρούνται καθαροί, όπως και όλοι οι άλλοι κοινόχρηστοι χώροι, καθόλο το ωράριο λειτουργίας των Yπηρεσιών, με τη φροντίδα των καθαριστριών και την ανάλογη εποπτεία των Προϊσταμένων.

β) Για την εναπόθετη του αρχείου, καθώς και των διαφόρων παλαιών ή άχρηστων επίπλων, να εξοικονομηθεί χώρος (αποθήκη) μέχρι την οριστική απομάκρυνση τους ή της καταστροφής του αρχείου σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, εκτός των Γραφείων εργασίας των υπαλλήλων και των διαδρόμων, για την κατά το δυνατόν καλαίσθητη εμφάνιση των εργασιακών χώρων, αλλά και για λόγους προστασίας της υγείας και της ασφάλειας των υπαλλήλων και των συναλλασσομένων με τις Yπηρεσίες μας πολιτών.

γ) Οπου συντρέχει περίπτωση, να γίνει διαρρύθμιση του χώρου της εισόδου του κτιρίου της Yπηρεσίας, ώστε να αποκατασταθεί η καλή εμφάνιση αυτής και να είναι δυνατή η πρόσβαση των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Για το σκοπό αυτό, πρέπει να καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε κατά τη μίσθωση ή μεταστέγαση, να προτιμούνται μονόροφα, δυόροφα ή το πολύ τριόροφα και μόνο σε απόλυτη ανάγκη, όταν, δηλαδή, δεν εξευρίσκονται τέτοια, να επιλέγονται κτίρια με περισσότερους από τρείς ορόφους.

Επίσης, στα μισθωτήρια πρέπει να τίθεται όρος, σύμφωνα, με τον οποίο, ο ιδιοκτήτης του κτιρίου δεν θα μπορεί να μισθώσει χώρους του ίδιου κτιρίου σε λογιστικά γραφεία, καθώς και ότι υποχρεούται να κατασκευάσει εντοιχισμένες ντουλάπες, σύμφωνα με τις υποδείξεις. H κατασκευή αυτών των ντουλαπιών θα μειώσει τις δαπάνες για αγορά μεταλλικών ντουλαπιών, ντέξιον κ.λπ.

δ) Στην είσοδο της υπηρεσίας να αναρτηθεί πινακίδα στην οποία να αναγράφονται τα Γραφεία της Yπηρεσίας και ο αριθμός του ορόφου και γραφεία, για την καθοδήγηση των πολιτών.

ε) Στην πόρτα κάθε Γραφείου, να τοποθετηθεί πινακίδα, στην οποία ν` αναγράφονται με καλλιγραφικά γράμματα τα ονοματεπώνυμα όλων των υπαλλήλων του Γραφείου.

στ) Σε κάθε όροφο, καθώς και στην είσοδο της Yπηρεσίας να αναρτηθεί πινακίδα ανακοινώσεων στην οποία να αναγράφονται με καλλιγραφικά γράμματα ορισμένες χρήσιμες πληροφορίες (όπως ημερομηνίες υποβολής δηλώσεων κ.λπ.).

H πινακίδα αυτή θα αντικαθίσταται κάθε περίπτωση μεταβολής

ζ) Να γίνει αναδιάταξη των Γραφείων, στο μέτρο του δυνατού, ώστε εκείνα που δέχονται κοινό, να βρίσκονται στον ίδιο όροφο και το ένα να είναι κοντά στο άλλο και κατά προτίμηση στους κατώτερους ορόφους του κτιρίου.

H ευθύνη για την πραγματοποίηση των παραπάνω ενεργειών, ανατίθεται στους Προϊσταμένους των Yπηρεσιών, στους οποίους εφιστούμε την προσοχή για την άμεση εκτέλεσή τους.

Για οποιαδήποτε δυσκολία τεχνικής η οικονομικής φύσης, μπορούν να απευθύνονται στις Δ/νσεις Oικονομικού ή Τεχνικών Υπηρεσιών του Yπουργείου, κατά περίπτωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!