Δ.Ε.Δ. Αθήνας Απόφαση Αίτησης Αναστολής 89/18-5-2016
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΜΗΜΑ Β2 ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Ταχ. Δ/νση : Αριστογείτονος 19 Ταχ. Κώδικας : 176 71 - Καλλιθέα Τηλέφωνο : 213 1604..... ΦΑΞ : 213 1604..... |
Καλλιθέα, 18/05/2016 Αριθμός απόφασης: 89 |
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Έχοντας υπ' όψη:
1. Τις διατάξεις :
α. Του άρθρου 63 του ν. 4174/2013 (ΦΕΚ Α’ 170).
β. Της αριθ. Δ6Α1118225 ΕΞ 2013/24.07.2013 Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών (ΦΕΚ Β’ 1893) «Καθορισμός της διάρθρωσης και των αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας Εσωτερικής Επανεξέτασης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, καθώς και απαραίτητων λεπτομερειών λειτουργίας αυτής».
γ. Της αριθ. Δ6Α1198069 ΕΞ 2013/30.12.2013 Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών (ΦΕΚ Β’ 3367) «Μετονομασία και ανακαθορισμός των αρμοδιοτήτων και της εσωτερικής διάρθρωσης της Υπηρεσίας Εσωτερικής Επανεξέτασης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών».
δ. Του Π.Δ. 111/2014 (ΦΕΚ Α’ 178/29.8.2014).
ε. Της ΠΟΛ 1002/31.12.2013 Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων (ΦΕΚ Β’ 55/16-01-2014).
2. Την ΠΟΛ 1069/04-03-2014 Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.
3. Την Δ.Ε.Δ. 0012895 ΕΞ 2014/09.04.2014 (ΦΕΚ 975/τ.Β'/17.04.2014) Απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών.
4. Την με ημερομηνία κατάθεσης .../.../... και με αριθμό πρωτοκόλλου ....., κατατεθείσα στο Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π., ενδικοφανή προσφυγή του ...... του ...., με Α.Φ.Μ......., κατοίκου ...... (οδός......αρ. ...), κατά των παρακάτω πράξεων του Προϊσταμένου του Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.:
α) της με αρ...../.... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2002 συνολικού ποσού € 19.887,19,
β) της με αρ...../...... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2003 συνολικού ποσού € 90.320,08,
γ) της με αρ...../..... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2004 συνολικού ποσού € 82.738,16,
δ) της με αρ...../..... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2005 συνολικού ποσού € 81.471,17,
ε) της με αρ...../..... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2006 συνολικού ποσού € 41.273,10,
στ) της με αρ. ./.. Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2007 συνολικού ποσού € 35.429,14,
ζ) της με αρ. .../.... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2008 συνολικού ποσού € 30.435,11,
η) της με αρ. .../.... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2009 συνολικού ποσού € 28.627,76,
θ) της με αρ. .../.....Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2010 συνολικού ποσού € 108.606,34,
ι) της με αρ. .../..... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2011 συνολικού ποσού € 578.445,62,
ια) της με αρ. .../.... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος οικ. έτους 2012 συνολικού ποσού € 27.437,24,
ιβ) της με αρ. .../..... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Έκτακτης Εισφοράς Φυσικών Προσώπων Ν. 3758/2009 οικ. έτους 2008 συνολικού ποσού € 55.000,00,
ιγ) της με αρ...../..... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Έκτακτης Εισφοράς Φυσικών Προσώπων Ν. 3833/2010 οικ. έτους 2010 συνολικού ποσού € 118,98,
ιδ) της με αρ. ./.. Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Ειδικής Εισφοράς Αλληλεγγύης Ν. 3986/2011 οικ. έτους 2011 συνολικού ποσού € 124.562,02,
ιε) της με αρ. ../.. Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Ειδικής Εισφοράς Αλληλεγγύης Ν. 3986/2011 οικ. έτους 2012 συνολικού ποσού € 42.300,59 και
ιστ) της με αρ...../..... Οριστικής Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού Ειδικής Εισφοράς Αλληλεγγύης Ν. 3986/2011 οικ. έτους 2013 συνολικού ποσού € 45.951,61.
5. Την με ημερομηνία κατάθεσης και με όμοιο αρ. πρωτ....., κατατεθείσα στο Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π., αίτηση του ιδίου ως άνω προσφεύγοντος για την αναστολή καταβολής του ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) του αμφισβητούμενου ποσού.
6. Τη σχετική Έκθεση Απόψεων του Προϊσταμένου του Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.
7. Την εισήγηση του ορισθέντος υπαλλήλου του Τμήματος Β2, όπως αποτυπώνεται στο σχέδιο της απόφασης.
Με την με ημερομηνία κατάθεσης και με αρ. πρωτ....., κατατεθείσα στο Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π., αίτησή του, ο...... του ...., με Α.Φ.Μ....., κάτοικος..... (οδός.....αρ. ...), αιτείται την αναστολή καταβολής ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) του αμφισβητούμενου ποσού των προαναφερθεισών οριστικών πράξεων του Προϊσταμένου του Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π., συνολικού ποσού € 1.392.550,11, ήτοι ποσού € 696.275,055 (= € 1.392.550,11 Χ 50%).
Επί της κρινόμενης αίτησης και μετά την μελέτη και την αξιολόγηση όλων των περιλαμβανόμενων στον σχετικό φάκελο εγγράφων και των προβαλλόμενων λόγων του αιτήματος αναστολής, επαγόμαστε τα ακόλουθα:
Επειδή, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 63 του Ν. 4174/2013: «Με την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής αναστέλλεται η καταβολή ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) του αμφισβητούμενου ποσού, υπό την προϋπόθεση ότι έχει καταβληθεί το υπόλοιπο πενήντα τοις εκατό (50%)».
Επειδή, όπως προβλέπεται στην παρ. 4 του ιδίου ανωτέρω άρθρου και νόμου: «Ο υπόχρεος έχει δικαίωμα να υποβάλει, ταυτόχρονα με την ενδικοφανή προσφυγή και αίτημα αναστολής της καταβολής που προβλέπεται στην παράγραφο 3. Η Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης δύναται να αναστείλει την εν λόγω πληρωμή, μέχρι την έκδοση της απόφασής της, μόνο στην περίπτωση κατά την οποία η πληρωμή θα είχε ως συνέπεια ανεπανόρθωτη βλάβη για τον υπόχρεο. Εάν δεν εκδοθεί απόφαση εντός τριάντα (30) ημερών από την υποβολή της αίτησης στη Φορολογική Διοίκηση, η αίτηση αναστολής θεωρείται ότι έχει απορριφθεί. Τυχόν αναστολή της πληρωμής δεν απαλλάσσει τον υπόχρεο από την υποχρέωση καταβολής των τόκων λόγω εκπρόθεσμης καταβολής του φόρου».
Επειδή, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 2 της ΠΟΛ 1002/31-12-2013 (ΦΕΚ 55/16.01.2014, Τεύχος Β’) Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων: «Με την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής αναστέλλεται η καταβολή ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) του αμφισβητούμενου ποσού της πράξης, υπό την προϋπόθεση ότι έχει ήδη καταβληθεί το υπόλοιπο ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%), εκτός αν υποβληθεί γι’ αυτό και γίνει αποδεκτό αίτημα αναστολής. Στην τελευταία αυτή περίπτωση, εφόσον δηλαδή υποβληθεί από τον υπόχρεο, ταυτόχρονα με την ενδικοφανή προσφυγή και αίτημα αναστολής του καταβλητέου ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) του αμφισβητούμενου ποσού της πράξης, η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών δύναται να αναστείλει την πληρωμή του εν λόγω ποσοστού μόνο στην περίπτωση κατά την οποία κρίνεται ότι αυτό θα είχε ως συνέπεια την ανεπανόρθωτη βλάβη για τον υπόχρεο. Η αναστολή αυτή ισχύει μέχρι την έκδοση της απόφασης επί της ενδικοφανούς προσφυγής, άλλως μέχρι την άπρακτη πάροδο του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος για την έκδοσή της. Το αίτημα αναστολής υποβάλλεται με το έγγραφο της ενδικοφανούς προσφυγής ή αυτοτελώς με ιδιαίτερο έγγραφο που κατατίθεται την ίδια ημέρα με την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής. Με την υποβολή της αιτήσεως αναστολής και μέχρι την έκδοση απόφασης επ’ αυτής άλλως μέχρι την άπρακτη πάροδο του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος για την έκδοσή της, η υποχρέωση καταβολής του αμφισβητούμενου ποσού αναστέλλεται. Τυχόν αναστολή της πληρωμής δεν απαλλάσσει τον υπόχρεο από την υποχρέωση καταβολής των τόκων λόγω εκπρόθεσμης καταβολής του φόρου».
Επειδή, σύμφωνα με τις παραγράφους 2 και 3 του ιδίου ανωτέρω άρθρου 2 της ιδίας ΠΟΛ: «2. Με την αίτηση αναστολής υποβάλλονται στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών και τα αποδεικτικά στοιχεία με τα οποία τεκμηριώνονται οι ισχυρισμοί του αιτούντος και απαραιτήτως υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 ν. 1599/1986 στην οποία ο αιτών δηλώνει: α) τα παγκόσμια έσοδα ή εισοδήματά του από κάθε πηγή κατά το προηγούμενο και κατά το τρέχον έτος και β) την περιουσιακή του κατάσταση στην Ελλάδα και οπουδήποτε στην αλλοδαπή κατά το χρόνο κατάθεσης της αίτησης αναστολής.
Αν ο αιτών είναι φυσικό πρόσωπο, δηλώνονται επιπλέον και τα παγκόσμια έσοδα ή εισοδήματα από κάθε πηγή κατά το προηγούμενο και κατά το τρέχον έτος, καθώς και η περιουσιακή κατάσταση οπουδήποτε στην Ελλάδα και στην αλλοδαπή του ή της συζύγου και των ανηλίκων τέκνων αυτού κατά το χρόνο κατάθεσης της αίτησης αναστολής.
Η περιουσιακή κατάσταση περιλαμβάνει ιδίως τα εμπράγματα και ενοχικά δικαιώματα σε ακίνητα, τις καταθέσεις οποιουδήποτε είδους και τα συναφή τραπεζικά προϊόντα, τις επενδύσεις σε κινητές αξίες, τα μηχανοκίνητα ιδιωτικά μέσα μεταφοράς, τα δάνεια και τις δωρεές, τις μετοχές, τα μερίδια, τα δικαιώματα ψήφου ή συμμετοχής σε κεφάλαιο σε οποιασδήποτε μορφής νομική οντότητα, όπως ορίζεται στην παράγραφο 3 του Κ.Φ.Δ. (Ν. 4174/2013) και τα εμπράγματα και ενοχικά δικαιώματα σε κινητά αξίας άνω των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ. Μαζί με την περιουσιακή κατάσταση δηλώνεται από τον αιτούντα και η εκτιμώμενη αγοραία αξία των περιουσιακών στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτήν. Για τα ακίνητα δηλώνεται και η αντικειμενική αξία αυτών.
3. Αίτηση αναστολής για την οποία δεν προσκομίζονται τα προαναφερθέντα στοιχεία απορρίπτεται».
Επειδή, περαιτέρω, σύμφωνα με την ΠΟΛ 1069/04.03.2014, παράγραφος Γ': «....2. Εφόσον υποβληθεί από τον υπόχρεο, ταυτόχρονα με την ενδικοφανή προσφυγή και αίτημα αναστολής του καταβλητέου ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) του αμφισβητούμενου ποσού της πράξης, η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών δύναται να αναστείλει την πληρωμή του εν λόγω ποσοστού μόνο στην περίπτωση κατά την οποία κρίνεται ότι αυτό θα είχε ως συνέπεια την ανεπανόρθωτη βλάβη για τον υπόχρεο. ...
Η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών προκειμένου να εκτιμήσει την ανεπανόρθωτη βλάβη του υπόχρεου, λαμβάνει υπόψη της του ισχυρισμούς αυτού, τα συνυποβαλλόμενα στοιχεία και ιδίως την περιουσιακή κατάσταση του υπόχρεου, σύμφωνα με την ΠΟΛ 1002/31.12.2013, καθώς και κάθε άλλο πρόσφορο για την περίπτωση αυτή στοιχείο ...».
Επειδή, κατά πάγια νομολογία, η οικονομική ζημία που προκαλείται από την εκτέλεση διοικητικής πράξης δεν συνιστά καταρχήν βλάβη ανεπανόρθωτη ή δυσχερώς επανορθώσιμη, ικανή να δικαιολογήσει την αποδοχή αίτησης αναστολής εκτέλεσης της πράξης, εκτός εάν αποδεικνύεται ότι έχει τέτοια έκταση ώστε να προκαλείται ο οικονομικός κλονισμός της επιχείρησης του αιτούντος ή η στέρηση των μέσων βιοπορισμού του (Επ. Αν. ΣτΕ 45/2010, 1041/2009, 732/2007, 463, 698, 707/2006, 181, 661/2001, 208/2000). Ως «ανεπανόρθωτη» δε βλάβη νοείται όχι μόνον η κατά κυριολεξία μη αναστρέψιμη, αλλά και εκείνη, της οποίας η αποκατάσταση, υπό τις συγκεκριμένες οικονομικές και λοιπές συνθήκες, είναι για τον διάδικο δυσχερής σε τέτοιο βαθμό, ώστε να αδυνατεί πράγματι να την επιτύχει (Επ. Αν. ΣτΕ 496/2011).
Επειδή, με την υπό κρίση αίτηση προβάλλεται ότι η άμεση πληρωμή από τον αιτούντα του συνολικού ποσού € 1.392.550,11 που του καταλογίστηκε με τις προαναφερθείσες πράξεις, θα του επιφέρει ανεπανόρθωτη βλάβη, καθώς το ως άνω ποσό πόρρω απέχει από την όποια οικονομική του δυνατότητα. Ειδικότερα, ο αιτών ισχυρίζεται ότι τα εισοδήματά του, όπως αυτά προκύπτουν από τις νομίμως υποβαλλόμενες δηλώσεις του φόρου εισοδήματος και τα οικεία εκκαθαριστικά σημειώματα των δύο τελευταίων ετών, δεν επαρκούν για την καταβολή ούτε ενός πολλοστημορίου έστω του ανωτέρω υπέρογκου ποσού. Περαιτέρω, ο αιτών ισχυρίζεται ότι λόγω της αντικειμενικής του αδυναμίας προς καταβολή του ως άνω ποσού, θα επισπευσθούν μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της ακίνητης περιουσίας του. Η εν λόγω ακίνητη περιουσία του αιτούντος έχει αντικειμενική αξία διπλάσια της φερόμενης ως συνολικής οφειλής του και επομένως αποτελεί, κατά τη γνώμη του, απόλυτη εξασφάλιση του δημοσίου προς είσπραξη αυτής, αφού δεν θα είναι δυνατόν να του χορηγηθεί αποδεικτικό φορολογικής ενημερότητας προκειμένου να προβεί ο ίδιος στην εκποίηση της.
Επειδή, προς απόδειξη των ισχυρισμών του, ο αιτών προσκομίζει και επικαλείται τα ακόλουθα έγγραφα:
α) Υπεύθυνη Δήλωση (άρθρου 8 Ν. 1599/1986) του αιτούντος σχετικά με την περιουσιακή του κατάσταση.
β) Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος οικ. έτους 2014 και φορολογικού έτους 2014 (χρήσεις 2013 και 2014), καθώς και τις οικείες Πράξεις Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου (οικεία εκκαθαριστικά σημειώματα) των ίδιων ετών.
γ) Δήλωση ΕΝΦΙΑ - Πράξη Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου Ν. 4223/2013 του αιτούντος για το έτος 2015.
Επειδή, με την Υπεύθυνη Δήλωση που προσκομίζει ο αιτών, σε ότι αφορά τα παγκόσμια έσοδά του κατά το τρέχον και το προηγούμενο έτος και την εν γένει περιουσιακή του κατάσταση κατά το χρόνο κατάθεσης της αίτησης αναστολής, γίνεται παραπομπή στο περιεχόμενο των λοιπών προσκομιζόμενων από τον ίδιο εγγράφων, και συγκεκριμένα στις Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος οικ. έτους 2014 και φορολογικού έτους 2014 (χρήσεις 2013 και 2014), στα οικεία εκκαθαριστικά σημειώματα των ίδιων ετών, καθώς και στην Πράξη Διοικητικού Προσδιορισμού ΕΝΦΙΑ έτους 2015.
Επειδή, όπως προκύπτει από τις προσκομισθείσες Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος οικ. έτους 2014 και φορολογικού έτους 2014 (χρήσεις 2013 και 2014), καθώς και τα οικεία εκκαθαριστικά σημειώματα των ίδιων ετών, ο αιτών είχε κατά το οικ. έτος 2014 συνολικό δηλωθέν εισόδημα € 19.380,00 και τεκμαρτό εισόδημα € 49.000,00 και κατά το φορολογικό έτος 2014 συνολικό δηλωθέν εισόδημα €15.073,16 και τεκμαρτό εισόδημα € 68.988,33, ενώ σε αμφότερες τις εν λόγω χρήσεις επιβαρύνθηκε με φόρο πολυτελούς διαβίωσης ύψους € 1.092,00 και € 3.405,68 αντίστοιχα.
Επειδή, όμως, στην ως άνω Υπεύθυνη Δήλωση του αιτούντος δεν γίνεται ουδεμία αναφορά, έστω και με αρνητικό περιεχόμενο, σε τραπεζικές καταθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, συναφή τραπεζικά προϊόντα, επενδύσεις σε κινητές αξίες, δωρεές, μετοχές, μερίδια, δικαιώματα ψήφου ή συμμετοχής σε κεφάλαιο σε οποιασδήποτε μορφής νομική οντότητα, εμπράγματα και ενοχικά δικαιώματα επί ακινήτων στο εξωτερικό, ενώ από τις προσκομιζόμενες Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος του αιτούντος χρήσεων 2013 και 2014 προκύπτει ότι ο τελευταίος κατά τα εν λόγω έτη δήλωνε ότι διέθετε περιουσία (ακίνητα, καταθέσεις κ.λ.π.) στην αλλοδαπή (Ε1 κωδικός 029), καθώς και τόκους από καταθέσεις ημεδαπής προέλευσης (Ε1 κωδικός 667), ενώ περαιτέρω δεν προκύπτει ανάλωση των εμβασμάτων που απέστειλε στο εξωτερικό κατά τα οικονομικά έτη 2010, 2011 και 2012 ύψους € 1.571.456,98.
Επειδή, εξάλλου, και μόνο από το περιεχόμενο της προσκομιζόμενης Πράξης Διοικητικού Προσδιορισμού ΕΝΦΙΑ έτους 2015, προκύπτει ότι ο αιτών διαθέτει την πλήρη κυριότητα πλήθους ακινήτων συνολικής αξίας € 2.873.696,77, τα οποία δύναται να αξιοποιήσει ποικιλοτρόπως (π.χ. μίσθωση, υπεγγυότητα για λήψη δανείου προς εξόφληση των οφειλών του, εκποίηση με τη διαδικασία των παραγράφων 4 ή 6 του άρθρου 12 του Ν. 4174/2013 κ.λ.π.) προκειμένου να ανταποκριθεί στις ως άνω φορολογικές του υποχρεώσεις.
Επειδή, σε κάθε περίπτωση, ο αιτών δεν εξειδικεύει τις τρέχουσες βιοτικές του ανάγκες, οι οποίες καθιστούν, κατά τη γνώμη του, την καταβολή του ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) του συνολικά αμφισβητούμενου ποσού, ήτοι του ποσού των € 696.275,055, αδύνατη.
Επειδή, κατόπιν των ανωτέρω, δεν αποδεικνύεται η πρόκληση ανεπανόρθωτης βλάβης του αιτούντα από την καταβολή ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) του συνολικά αμφισβητούμενου ποσού, ήτοι από την καταβολή του ποσού των € 696.275,055, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 4 του άρθρου 63 του Ν. 4174/2013 και στο άρθρο 2 της ΠΟΛ.1002/31.12.2013 Απόφασης του Γενικού Γραμματέα της Γ.Γ.Δ.Ε.
Αποφασίζουμε
την απόρριψη του αιτήματος για την αναστολή καταβολής του ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) του συνολικά αμφισβητούμενου ποσού των ως άνω προσβαλλόμενων πράξεων.
Ακριβές Αντίγραφο Η Υπάλληλος του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης |
ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΙΑΣ |
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!