Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Δ.Ε.Δ. Θεσ/νίκης Απόφαση Ενδικοφανούς Προσφυγής 341/11-04-2015

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ    
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ 
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ 
Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών 
Ταχ. δ/νση: Εγνατία 45, 
Τ.Κ.: 546 30 - Θεσσαλονίκη 
Αριθ. τηλ.: 2310554268 
Αριθ. fax: 2313333258 

Θεσσαλονίκη, 11/04/2015

Αριθμός Απόφασης: 341

ΑΠΟΦΑΣΗ 

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ 

Έχοντας υπ' όψη: 

1. Τις διατάξεις :  

α. Του άρθρου 63 του ν. 4174/2013 (ΦΕΚ Α' 170). 

β. Της παρ.3 του άρθρου 47 του Ν 4331/2015 (ΦΕΚ Α' 69).  

γ. Του άρθρου 59 του πδ 111/2014 (Α' 178) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών». 

δ. Της αριθ. Δ6Α1118225 ΕΞ 2013/24.07.2013 Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών (ΦΕΚ Β' 1893) «Καθορισμός της διάρθρωσης και των αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας Εσωτερικής Επανεξέτασης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, καθώς και απαραίτητων λεπτομερειών λειτουργίας αυτής».  

ε. Της αριθ. Δ6Α1198069 ΕΞ 2013/30.12.2013 Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών (ΦΕΚ Β' 3367) «Μετονομασία και ανακαθορισμός των αρμοδιοτήτων και της εσωτερικής διάρθρωσης της Υπηρεσίας Εσωτερικής Επανεξέτασης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών». στ. Της αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α. 1159205ΕΞ2014 Απόφασης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών (ΦΕΚ Β3250/4-12-2014) «Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθμ. Δ6Α 1058824ΕΞ2014/8-4-2014 απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, ως προς τις Διευθύνσεις Στρατηγικού Σχεδιασμού και Οικονομικής Διοίκησης, Επίλυσης Διαφορών και Εφαρμογής της Φορολογικής Πολιτικής και Νομοθεσίας».  

ζ. Της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1006534ΕΞ2014 (ΦΕΚ Β'165/19-1-2015) Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών «Ανακαθορισμός της καθ’ ύλην αρμοδιότητας και του χρόνου έναρξης λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Επανεξέτασης της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, καθώς και του χρόνου έναρξης λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Επανεξέτασης, Νομικής και Διοικητικής Υποστήριξης της ίδιας Διεύθυνσης και της καθ’ ύλην αρμοδιότητας του Γραφείου Επανεξέτασης του ίδιου Τμήματος».  

η. Της αριθμ. Δ.Ε.Δ. Β1 1052867ΕΞ2015/21-4-2015 (ΦΕΚ Β' 815/7-5-2015) Απόφασης του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την αριθμ. Δ.Ε.Δ. Β1 1035074 ΕΞ2016/3-3-2016 (ΦΕΚ Β' 748/21-3-2016) Απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών. 

θ. Της ΠΟΛ 1002/31.12.2013 απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων (ΦΕΚ Β' 55/16-1-2014). 

2. Την ΠΟΛ 1069/4-3-2014 Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών. 

3. Την με ημερομηνία κατάθεσης ................ και με αριθμό πρωτοκόλλου ................. ενδικοφανή προσφυγή της ........................... - Α.Φ.Μ....................... με διεύθυνση ...................... κατά της με αριθμ.........................πράξης επιβολής προστίμου διαχειριστικής περιόδου 01/01/2014-31/12/2014 και τα προσκομιζόμενα με αυτήν σχετικά έγγραφα. 

4. Την με αρ..................... πράξη επιβολής προστίμου διαχειριστικής περιόδου 01/01/201431/12/2014 της οποίας ζητείται η ακύρωση 

5. Τις από................απόψεις της αρμόδιας φορολογικής αρχής. 

6. Τ ην από...................εισήγηση του τμήματος επανεξέτασης της Υπηρεσίας μας. 

Επί της με ημερομηνία κατάθεσης................... και με αριθμό πρωτοκόλλου ............... ενδικοφανούς προσφυγής , της .................................... - Α.Φ.Μ...................... η οποία κατατέθηκε εμπρόθεσμα και μετά την μελέτη και την αξιολόγηση όλων των υφιστάμενων στο σχετικό φάκελο εγγράφων και των προβαλλόμενων λόγων της ενδικοφανούς προσφυγής, επαγόμαστε τα ακόλουθα: 

Με την με αρ...........................πράξη επιβολής προστίμου της Δ.Ο.Υ..........................επιβλήθηκε στην προσφεύγουσα , για τη διαχειριστική περίοδο 01/01/2014-31/12/2014, πρόστιμο Φ.Π.Α.(μητρώου) ποσού 2.500,00€ για μη υποβολή δήλωσης έναρξης εργασιών κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 36 παρ.1 περ.α’ του Ν.2859/2000 σε συνδυασμό με το άρθρο 1 της ΠΟΛ 1102/2005 που επισύρει τις κυρώσεις που προβλέπονται από τα άρθρα 13,54,55 του Ν.4174/13. 

Συγκεκριμένα με την με α/α 181/14.10.14 εντολή προληπτικού ελέγχου του Προϊστάμενου της Δ.Ο.Υ. ............διενεργήθηκε από συνεργείο ελέγχου μερικός επιτόπιος έλεγχος εφαρμογής των διατάξεων του Ν.4093/12 Κ.Φ.Α.Σ.) στο ισόγειο της οικίας της προσφεύγουσας στον.............................και διαπιστώθηκε ότι υπάρχει χώρος διαμορφωμένος ως καφενείο. Ειδικότερα εντός του κτιρίου ήταν τοποθετημένα τρία (3) τραπέζια με τα ανάλογα καθίσματα και εκτός του κτιρίου (επί του πεζοδρομίου που βρίσκεται μπροστά από την είσοδο ) υπήρχαν τοποθετημένα άλλα δύο (2) τραπέζια με τα ανάλογα καθίσματα χωρίς η ελεγχόμενη να έχει υποβάλλει δήλωση έναρξης εργασιών ,να τηρεί απλογραφικά βιβλία και να έχει προμηθευθεί Φ.Τ.Μ. 

Κατόπιν στάλθηκε η από 12/11/2014 πληροφοριακή έκθεση στην Δ.Ο.Υ....................η οποία καταλόγισε πρόστιμο για μη υποβολή δήλωσης έναρξης εργασιών. 

H προσφεύγουσα, με την υπό κρίση ενδικοφανή προσφυγή, ζητά την ακύρωση της παραπάνω πράξης προβάλλοντας τους παρακάτω λόγους: 

1. Δεν υπάρχει διατύπωση ειδικής αιτιολογίας στο σώμα της πράξης επιβολής προστίμου ή στην έκθεση ελέγχου .Συγκεκριμένα δεν αναφέρεται 

α) αν, εκτός από τα τραπέζια και τα καθίσματα που υπήρχαν στο χώρο από την εποχή που λειτουργούσε ο σύζυγός της το καφενείο, υπήρχαν και υποτιθέμενοι πελάτες, 

β) αν υπήρχαν ποτά, εδέσματα, υλικά παρασκευής καφέ ή ροφημάτων και Άλλα προϊόντα που να αποδεικνύουν τη χρήση του χώρου ως καφενείου, την παροχή σχετικών υπηρεσιών και την πώληση προϊόντων 

γ)αν υπήρχαν μηχανές καφέ ,διαμορφωμένη κουζίνα και άλλος αναγκαίος εξοπλισμός για τη λειτουργία καφενείου και μάλιστα σε χρήση, 

δ) αν προέκυψε και από ποια στοιχεία η άσκηση δραστηριότητας και περαιτέρω η κτήση εισοδήματος από αυτήν. 

2. Δεν υπήρχε υποχρέωση υποβολής δήλωσης έναρξης εργασιών διότι δεν ασκούσε δραστηριότητα ως επιτηδευματίας λειτουργώντας επιχείρηση καφενείου και πουλώντας προϊόντα. 

Ως προς τον πρώτο και δεύτερο προσβαλλόμενο λόγο της υπό εξέταση προσφυγής

Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 36 παρ.1 περ.α’ του Ν.2859/2000: «Ο υποκείμενος στο φόρο υποχρεούται να υποβάλλει τις παρακάτω δηλώσεις : α) δήλωση έναρξης των εργασιών του, η οποία υποβάλλεται πριν από την έναρξη των εργασιών αυτών. Ως έναρξη εργασιών θεωρείται ο χρόνος πραγματοποίησης της πρώτης συναλλαγής στα πλαίσια της επιχείρησης. Προκειμένου για νομικά πρόσωπα, ως χρόνος έναρξης θεωρείται ο χρόνος της νόμιμης σύστασης αυτών. Στην περίπτωση νομικών προσώπων, η καθυστέρηση υποβολής της δήλωσης έναρξης μέχρι τριάντα (30) ημέρες δεν συνεπάγεται την επιβολή κυρώσεων, εφόσον δεν έχουν πραγματοποιήσει καμία συναλλαγή». 

Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 1 της ΠΟΛ 1102/05 (ανακαθορισμός διαδικασιών και δικαιολογητικών κατά την υποβολή δηλώσεων έναρξης, μεταβολής και διακοπής εργασιών ): « Κάθε Φυσικό ή Νομικό Πρόσωπο ή Ένωση Προσώπων όπως αυτά αναφέρονται στο Άρθρο 3 του Κώδικα Φ.Π.Α. (ν. 2859/2000), υποχρεούται να υποβάλλει στον προϊστάμενο της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. δήλωση έναρξης εργασιών σύμφωνα με το Άρθρο 36 του Κώδικα Φ.Π.Α. πριν από την πραγματοποίηση οποιασδήποτε συναλλαγής στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας. Η μίσθωση ακινήτου για επαγγελματική στέγη δε θεωρείται συναλλαγή». 

Επειδή στις διατάξεις του άρθρου 10 του Ν.4174/13 ορίζεται ότι :παρ. 1 :Κάθε πρόσωπο που πρόκειται να ασκήσει δραστηριότητες επιχειρηματικού περιεχομένου ή να καταστεί υπόχρεο σε καταβολή ή παρακράτηση φόρου, σύμφωνα με τη φορολογική νομοθεσία ή σε υποβολή οποιασδήποτε δήλωσης που εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του Κώδικα υποβάλλει δήλωση εγγραφής στο φορολογικό μητρώο κατά τον τρόπο και το χρόνο που ορίζεται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα. Με όμοια απόφαση είναι δυνατόν να ορίζονται άλλες κατηγορίες προσώπων, για τις οποίες απαιτείται εγγραφή στο φορολογικό μητρώο. παρ.4: Ο φορολογούμενος, φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, υποχρεούται να ενημερώνει εγγράφως τη Φορολογική Διοίκηση εντός δέκα (10) ημερών για μεταβολές στην επωνυμία, το διακριτικό τίτλο, τη διεύθυνση κατοικίας ή τη διεύθυνση των επαγγελματικών εγκαταστάσεων, την έδρα, το αντικείμενο της δραστηριότητας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και τις λοιπές πληροφορίες που παρασχέθηκαν κατά το χρόνο της εγγραφής. Ο φορολογούμενος δεν μπορεί να επικαλείται έναντι της Φορολογικής Διοίκησης τις μεταβολές του προηγούμενου εδαφίου, μέχρι το χρόνο ενημέρωσής της. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα καθορίζονται ο τρόπος ενημέρωσης και οι λεπτομέρειες εφαρμογής της παρούσας παραγράφου. 

Επειδή στην ΠΟΛ1006/31.12.13 ,εκτός των άλλων, ορίζεται στο άρθρο 4 (Δήλωση Έναρξης Επιχειρηματικής Δραστηριότητας ότι) : Τα πρόσωπα του άρθρου 1 της παρούσας, που πρόκειται να ασκήσουν επιχειρηματική δραστηριότητα τα οποία εξαιρούνται από τη σύστασή τους στην Υπηρεσία Μέσης Στάσης (ΥΜΣ), υποχρεούνται, να υποβάλλουν στη Φορολογική Διοίκηση, δήλωση έναρξης επιχειρηματικής δραστηριότητας, πριν την πραγματοποίηση οποιασδήποτε συναλλαγής στα πλαίσια της δραστηριότητάς τους. Η μίσθωση ακινήτου για επαγγελματική στέγη δε θεωρείται συναλλαγή. Ειδικά τα νομικά πρόσωπα και οι νομικές οντότητες υποβάλλουν τη δήλωση έναρξης επιχειρηματικής δραστηριότητας εντός τριάντα (30) ημερών από την καταχώρηση του καταστατικού τους στο Γ.Ε.ΜΗ. ή στο οικείο Μητρώο ή Βιβλίο που προβλέπεται κατά περίπτωση ή από το έγγραφο σύστασής τους σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση. 

1. Τα φυσικά πρόσωπα υποβάλλουν το έντυπο Μ2 «Δήλωση Έναρξης/Μεταβολής Εργασιών Φυσικού Προσώπου», συμπληρώνοντας την ένδειξη «Έναρξη». 

2. Τα νομικά πρόσωπα και οι νομικές οντότητες, ημεδαπά και αλλοδαπά, υποβάλλουν έντυπο Μ3 « Δήλωση Έναρξης/Μεταβολής Εργασιών μη Φυσικού Προσώπου», συμπληρώνοντας την ένδειξη «Έναρξη». Η επωνυμία του νομικού προσώπου ή της νομικής οντότητας, αναγράφεται επί του εντύπου της δήλωσης, όπως ακριβώς αναγράφεται στο καταστατικό του ή το συστατικό του έγγραφο ή το έγγραφο από το οποίο προκύπτει η ύπαρξή του, στις περιπτώσεις που δεν απαιτείται συστατικό έγγραφο. 

3. Ο ιδρυτής της υπό ίδρυση επιχείρησης υποβάλλει το έντυπο Μ5 «Δήλωση υπό ίδρυση επιχείρησης». Στη δήλωση αυτή, ως επωνυμία της υπό ίδρυση επιχείρησης φυσικού ή νομικού προσώπου ή νομικής οντότητας κατά περίπτωση, αναγράφεται το ονοματεπώνυμο ή η επωνυμία του ιδρυτή καθώς και η επωνυμία της υπό ίδρυση επιχείρησης. Με την υποβολή της εν λόγω δήλωσης, συνυποβάλλεται και υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/86, με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής, με την οποία δηλώνεται ότι, το υπό ίδρυση νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, δεν έχει νόμιμα συσταθεί. Για κάθε τροποποίηση των αρχικά δηλωθέντων στοιχείων, που αφορούν στην υπό ίδρυση επιχείρηση, υποβάλλεται το ίδιο έντυπο, ως μεταβολή. Με την περαίωση των εργασιών της υπό ίδρυση επιχείρησης, στις περιπτώσεις που η δήλωση έναρξης επιχειρηματικής δραστηριότητας υποβάλλεται στη Φορολογική Διοίκηση, συνυποβάλλεται ταυτόχρονα από τον ιδρυτή, δήλωση διακοπής των εργασιών της ίδρυσης». 

Επειδή σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 54 του Ν.4174/2013: « Για καθεμία από τις παρακάτω παραβάσεις επιβάλλεται πρόστιμο στον φορολογούμενο ή οποιοδήποτε πρόσωπο, εφόσον υπέχει αντίστοιχη υποχρέωση από τον Κώδικα ή τη φορολογική νομοθεσία που αναφέρεται στο πεδίο εφαρμογής του: α)............β)..............γ).............δ)............ε)...............στ).....................ζ) δεν προβαίνει σε εγγραφή στο φορολογικό μητρώο ή εγγράφεται στο φορολογικό μητρώο περισσότερες φορές. 

Περαιτέρω με την παρ.2 άρθρου 54 του Ν.4174/2013 :« Τα πρόστιμα για τις παραβάσεις που αναφέρονται στην παράγραφο1 καθορίζονται ως εξής α)................. β)............ γ)......... δ).............ε) δύο χιλιάδες πεντακόσια (2.500,00) ευρώ στις περιπτώσεις ε’ και ζ’ και η’ της παραγράφου 1». 

Επειδή σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν.2690/1999 (ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ) «1. Η ατομική διοικητική πράξη πρέπει να περιέχει αιτιολογία, η οποία να περιλαμβάνει τη διαπίστωση της συνδρομής των κατά νόμο προϋποθέσεων για την έκδοσή της. 

2. Η αιτιολογία πρέπει να είναι σαφής, ειδική, επαρκής και να προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου, εκτός αν προβλέπεται ρητώς στο νόμο ότι πρέπει να περιέχεται στο σώμα της πράξης. 

3. Όταν η διοικητική πράξη εκδίδεται αυτεπαγγέλτως, τα αποδεικτικά στοιχεία συγκεντρώνονται με πρωτοβουλία του αρμόδιου για την έκδοσή της οργάνου ». 

Επειδή, το αρ. 64 του Ν. 4174/2013 «Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας» ορίζει ότι : «Η Φορολογική Διοίκηση έχει την υποχρέωση να παρέχει σαφή, ειδική και επαρκή αιτιολογία για τη νομική βάση, τα γεγονότα και τις περιστάσεις που θεμελιώνουν την έκδοση πράξεως και τον προσδιορισμό του φόρου». 

Επειδή σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 28 του ν.4174/13 : « Η Φορολογική Διοίκηση κοινοποιεί εγγράφως στο φορολογούμενο τα αποτελέσματα του φορολογικού ελέγχου και τον προσωρινό διορθωτικό προσδιορισμό φόρου ο οποίος πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένος. Ο φορολογούμενος δύναται να ζητά να λαμβάνει αντίγραφα των εγγράφων στα οποία βασίζεται ο διορθωτικός προσδιορισμός φόρου. Ο φορολογούμενος έχει τη δυνατότητα να διατυπώσει εγγράφως τις απόψεις του σχετικά με τον προσωρινό διορθωτικό προσδιορισμό φόρου εντός είκοσι (20) ημερών από την κοινοποίηση της έγγραφης γνωστοποίησης ». 

Εν προκειμένω κοινοποιήθηκε στην προσφεύγουσα το υπ’αριθμ.21/14/10/2014 ΥΣΕ και κλήση προς ακρόαση ,στο οποίο απάντησε με το αριθμ.πρωτ.20252/20.10.2014 υπόμνημά της. 

Επειδή όπως γίνεται δεκτό στη νομολογία (ΣτΕ 1315/1991, ΣτΕ 2056/1994), δεν υπάρχει παράλειψη τηρήσεως ουσιώδους τύπου της διαδικασίας στην περίπτωση που ο υπάλληλος της αρμόδιας φορολογικής αρχής συντάσσει έκθεση ελέγχου, η οποία όμως βασίζεται σε άλλη έκθεση, που είχε προηγουμένως συνταχθεί από υπάλληλο άλλης υπηρεσίας, οι διαπιστώσεις και τα συμπεράσματα του οποίου υιοθετούνται και από τον υπάλληλο που συντάσσει την έκθεση. 

Επειδή σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διαπιστώσεις της από.......................έκθεσης ελέγχου : «Σε ισόγειο οικίας της ελεγχόμενης στον.......................υπάρχει χώρος διαμορφωμένος ως καφενείο. Ο Χώρος βρέθηκε ανοικτός την ώρα του ελέγχου. Εντός του κτιρίου ήταν τοποθετημένα 3 τραπέζια και καθίσματα, εκτός δε του κτιρίου υπήρχαν τοποθετημένα άλλα 2 τραπέζια με τα ανάλογα καθίσματα χωρίς η ελεγχόμενη να τηρεί απλογραφικά βιβλία κατηγορίας Κ.Φ.Α.Σ. και να έχει προμηθευθεί Φ. Τ.Μ.». 

Επειδή σύμφωνα με την από...................πληροφοριακή έκθεση ελέγχου της Δ.Ο.Υ..............που διαβιβάστηκε στην Δ.Ο.Υ. Αμπελοκήπων αναφέρεται στις παρατηρήσεις ελέγχου εκτός των άλλων: «Πέραν των τραπεζοκαθισμάτων ο χώρος ήταν εξοπλισμένος υε οικιακό εξοπλισμό ήτοι ςυγείο λευκό (όχι επαγγελματικό)και εστία πετρογκάζ. Ο χώρος βρέθηκε ανοικτός την ώρα του ελέγχου. Υπεύθυνη του χώρου ήταν η κυρία.......................Σημειώνεται επίσης ,ότι δεν διαπιστώθηκε η ύπαρξη τσιγάρων καθώς και λοιπών εμπορευμάτων εκτός από μικροποσότητες καφέ και ζάχαρης». 

Εν προκειμένω ο έλεγχος της ΔΟ.Υ......................... δεν προέβη σε αυθαίρετο συμπέρασμα, αλλά βασίστηκε στην από......................πληροφοριακή έκθεση ελέγχου της Δ.Ο.Υ...................... , στην οποία αιτιολογούνται πλήρως και εμπεριστατωμένα τα πραγματικά δεδομένα και γεγονότα που έλαβαν χώρα, το φορολογικό αδίκημα της μη δήλωσης έναρξης επιχειρηματικής δραστηριότητας της προσφεύγουσας και εξ αυτού του λόγου ορθώς επιβλήθηκε πρόστιμο για μη δήλωση έναρξης εργασιών που επισύρει τις κυρώσεις που προβλέπονται στο άρθρο 54 του Ν.4174/13(όπως τροποποιήθηκε και ισχύει). 

Επειδή, οι διαπιστώσεις του ελέγχου, όπως αυτές καταγράφονται στην από.....................έκθεση ελέγχου της Δ.Ο.Υ.......................επί της οποίας εδράζεται η προσβαλλόμενη πράξη επιβολής προστίμου , κρίνονται βάσιμες, αποδεκτές και πλήρως αιτιολογημένες, η υπό κρίση ενδικοφανή προσφυγή πρέπει να απορριφθεί. 

Αποφασίζουμε 

Την απόρριψη της με αριθμό πρωτ...................... ενδικοφανούς προσφυγής της Α.Φ.Μ........................ 

ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΥΓΟΥΣΑΣ-ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΑ ΠΟΣΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΠΟΦΑΣΗ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 01/01/2014-31/12/2014 

ΠΟΣΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ για μη υποβολή δήλωσης έναρξης εργασιών: 2.500,00 € 

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ
ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ 

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ, 
ΜΑΒΙΝΙΔΟΥ ΚΥΡΑΤΣΑ 

Εντελλόμεθα όπως αρμόδιο όργανο κοινοποιήσει με τη νόμιμη διαδικασία την παρούσα απόφαση στον υπόχρεο. 

Σημείωση: Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται η άσκηση προσφυγής ενώπιον των αρμόδιων Διοικητικών Δικαστηρίων εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της με υποχρέωση, επί ποινή απαραδέκτου άσκησης της προσφυγής, επίδοσης επικυρωμένου αντιγράφου αυτής στην Υπηρεσία μας εντός είκοσι (20) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας για την άσκησή της (άρθ. 126 ν. 2717/99). 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!